SALESIANS HORTA

Ja estem a primària!
mamalluna
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dj. feb. 11, 2016 8:31 pm

SALESIANS HORTA

EntradaAutor: mamalluna » dv. març 11, 2016 2:45 pm

Bona tarda a tothom!

Algú podria donar-me informació sobre els Salesians d'Horta? No només primària, també ESO.

M'agradaria saber com és l'ambient el centre, com es treballa, si hi ha activitats fora de les estrictament acadèmiques, nivell d'estudis en general i d'idiomes, si fan molta religió (ja sé que això és subjectiu, en el nostre cas som agnòstics i volem saber si seria un problema).

Bé; vull saber-ho una mica tot, com veieu. Moltes gràcies!!
antvilo
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. març 06, 2016 3:12 pm

Re: SALESIANS HORTA

EntradaAutor: antvilo » dv. març 11, 2016 3:26 pm

Hola, es una escola que conec per una companya de la feina.
Es una escola mes tradicional ,dona importancia a les matematiques, normalment a partir de 3 primaria ja els nens tenem forza deures.
El nivel d'angles no et puc informar ja que ho desconec
Les instalacions estan molt bei tenem diferents extraescolars
En general hi ha opinions de tot hi ha families molt contentes i d'altres que els seus fill van una mica més estresats per tanta carrega .
Tota manera aixó sempre es molt subjectiu
mamalluna
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dj. feb. 11, 2016 8:31 pm

Re: SALESIANS HORTA

EntradaAutor: mamalluna » dv. març 11, 2016 7:45 pm

Moltes gràcies, Antvilo!

Ja veus que vaig preguntant per totes les escoles. Jo també tinc coneguts que hi porten els seus fills i n'estan molt contents, però vull conèixer més opinions. Ells em diuen que no "matxaquen " gaire amb la religió, però com que són creients, no sé si ho veuríem igual.

Les instal.lacions són espectaculars!

Novament, gràcies per respondre :ok:
antvilo
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. març 06, 2016 3:12 pm

Re: SALESIANS HORTA

EntradaAutor: antvilo » dv. març 11, 2016 8:38 pm

Tenem raó els teus amics , no son insistens en el tema religió.
Per aquesta zona , al carrer campoamor, tens Santa Caterina de Siena, les Dominiques.Aquest tampoc es rigurós en quan a la religió,es millor opció que els Salesians per diferents motius.
Té un bon nivell, es de 2 linies (Salesians 4 crec),el projecte educatiu es més innovador.
Les filles de dues amigues meves el curs passat van acabar el batxillerat a aquesta escola i la veritat que han sortit molt ben preparades.
Anglés també el treballen amb alguna assignatura , segons el nivell, com plàstica a infantil, medi,...
mamalluna
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dj. feb. 11, 2016 8:31 pm

Re: SALESIANS HORTA

EntradaAutor: mamalluna » dv. març 11, 2016 11:03 pm

De les Dominiques només conec les que hi ha a prop de Virrei, per uns amics que hi duen els nens (petits). El que em diuen és que els porten per qüestions familiars (no entraré en detalls) i perquè, de la zona, és dels millors, però que no acaben d'estar contents.

No sé si les diferents escoles de les Dominiques funcionen igual o no, però ells em diuen que allà són molt tradicionals i que el nivell no és gaire alt. Pel que fa a la religió només queda una monja a l'escola, pero hi és present i el nen arriba acasa i els explica coses de Jesus. Suposo que això serà igual a tot arreu... També es queixen que sempre van al mateix lloc quan fan una sortida: a la granja. Que no fan representacions per nadal, poques activitats... En fi, tot plegat fa que els hagi agafat una mica de "mania".

Tot i així m'he mirat les que em dius de Campoamor i no pinta malament. Quan em dius que és millor que Salesians, a què et refereixes exactament? A banda de tenir menys línies em dius que el nivell acadèmic és bo. A Salesians no? Per què més creus que és una escola millor?

Gràcies!

Ja que hi som...què en saps, de les escoles pia de Sarrià? Potser acabi obrint un altre tema amb aquesta escola (un altre, sí, jaja!). És que també acabo de mirar-me el web i m'ha agradat, però no sé preus ni ambient, ni res de res.Quin embolic que porto al cap! Quan acabi tot això aniré a un balneari a relaxar-me :-o00m
antvilo
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. març 06, 2016 3:12 pm

Re: SALESIANS HORTA

EntradaAutor: antvilo » ds. març 12, 2016 7:01 pm

Hola, totes les dominiques no son iguals encara que sigui una congregació.
Com vaig comentar les filles de dues amigues meves van cursar tot a aquesta escola i tenen bona preparació.
El nivell del Salesians,no el conec tant com Dominiques, també es bó, però segons he escoltat el sistema pedagogic es més tradicional, memoristic.
A les dominiques segons les meves amigues , el professorat es com més innovador en quan a noves tecnologuies, enfocament de la educació.
Les filles de les meves amigues cap de les dues no ha fet la comunió i les nenes no han tingut cap problema.
No se,les opinions ja sabem que son subjectives i tothom no valorem el mateix, penso que el millor es veure totes dues i valorar.
La escola Pia no la conec.
antvilo
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. març 06, 2016 3:12 pm

Re: SALESIANS HORTA

EntradaAutor: antvilo » ds. març 12, 2016 7:05 pm

Una altra cosa,estigues tranquil.la que ja veuras com la decisió que prengueu anira bé, a més si més endavant haguessiu de fer un camvi d'escola, de veritat es més habitual del que pensem.Aixó ho dit perque ho vec a la escola dels meus fills, ja que cada any venem nens nous o uns altres van a altra escola.
Nosaltres estem que encara no sabem si Gravi o Sant Gregori.
Anims
MarionCole
:: papallona
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dg. feb. 09, 2014 10:37 pm

Re: SALESIANS HORTA

EntradaAutor: MarionCole » ds. març 12, 2016 10:26 pm

Que no matxaquen amb la religió a les Dominiques del carrer Campoamor quasi que hi puc posar la mà al foc, perquè hi vaig estudiar jo durant 11 anys i no estic batejada ni vaig fer la comunió, i si feien missa de vegades jo em quedava a la classe i mai dels mais ningú em va dir res, respecte total. I d'això en fa 20 anys.

Feia religió, clar que sí, però al contrari de la opinió majoritària, a mi m'agradava conèixer l'antic i el nou testament. És l'origen de la nostra cultura i està present a tot arreu: esglésies, festes del calendari, frases fetes... Pel que fa a les instal·lacions, és una escola molt antiga amb uns patis molt xulos. El carrer és molt bonic.

El meu germà va anar al salesians d'Horta i ja aleshores tenia fama d'escola dura i més tradicional (i ho era). Els meus pares el van portar allà perquè ell era una mica "dispers". El van cosir a suspensos. Pero et parlo de fa uns quants anys, vés a saber ara.
mamalluna
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dj. feb. 11, 2016 8:31 pm

Re: SALESIANS HORTA

EntradaAutor: mamalluna » dg. març 13, 2016 8:12 am

Pel que fa a la religió crec que tots els centres han baixat una mica el pistó, conscients que moltes de les famílies que hi duen els seus fills són agnòstiques.
A les escoles Pia de Sarrià (per això preguntava per ella) m'han dit que ja no fan religió, sinó història i cultura de les religions i això m'ha agradat molt.

La nostra primera opció és la pública, però mirem concertades pe acabr de decidir-nos i tenir més opcions.

Fa uns dies vaig parlar amb una amiga que treballa amb diferents escoles de Barcelona i em va dir que tant a Gravi com a Salesians es trobava amb professorat implicat i preocupat pel alumnes. Que intenten que s'hi trobin bé i procuren que treguin el millor d'ells mateixos. Del nivell no me'n va parlar...

Moltes gracies a tots per les vostres opinions!
antvilo
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. març 06, 2016 3:12 pm

Re: SALESIANS HORTA

EntradaAutor: antvilo » dg. març 13, 2016 4:46 pm

Be,ara ja tents diferents opinions, et dessitjo molta sort amb l'escola que finalment escolliu.
Gràcies pel comentari fet del professorat de la escola Gravi
mamalluna
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dj. feb. 11, 2016 8:31 pm

Re: SALESIANS HORTA

EntradaAutor: mamalluna » dg. març 13, 2016 6:23 pm

Igualment! Molta sort a tu també! I a tothom, esclar...
Ara mirem Virolai (per mirar, que no quedi...). De totes maneres, després de la pública, crec que Gravi serà una de les primeres opcions de la concertada. Només em queda aclarir el punt del nivell acadèmic, però després del que va comentar la meva amiga crec que és una bona aposta.
antvilo
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. març 06, 2016 3:12 pm

Re: SALESIANS HORTA

EntradaAutor: antvilo » dg. març 13, 2016 8:14 pm

Doncs,jo crec que si opteu per Gravi us agradara i estareu contents, el nivell es correcte, treballen bé, fan desdoblaments, la lectoescriptura li donen molta importància.
Moltes sortides relacionades amb el tema de medi que treballem.
La musica també la treballem molt, amb festivals.
Li donen prioritat a educar amb valors:solidaritat, esforç positiu, diversitat.
Es una bona opció,
mamalluna
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dj. feb. 11, 2016 8:31 pm

Re: SALESIANS HORTA

EntradaAutor: mamalluna » dg. març 13, 2016 9:20 pm

Gràcies, Antvilo, això és el que busquem d'una escola: atenció, nivell, valors... i sembla que Gravi ho compleix. M'agrada el que he vist i les opinions que he sentit, però el fet que t'estiguis plantejant Gravi o Sant Gregori em fa creure que hi ha alguna cosa que no funciona.
Què és? També m'han dit que hi ha una certa mobilitat (alumnes que entren, alumnes que surten...) i em pregunto què fa que els alumnes marxin de l'escola. Com ja he dit, ara mateix és de les primeres (si no la primera) de les concertades que tenim en ment, però aquestes petites coses fan que dubtem.
antvilo
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. març 06, 2016 3:12 pm

Re: SALESIANS HORTA

EntradaAutor: antvilo » dl. març 14, 2016 6:13 am

Bon día, nosaltres estem contents,meus fills encara estan a primaria i per ara no es plantejavem camvis pero parlan amb altres mares deien que la preparacio en quan a que els alumnes sapiguen com estudiar,no hi ha massa carrega deures,els semblava que no abaixa el nivell academic. Aixo em va fer plantejar-me dubtes i valorar altra escola. Puc dir-te que he pogut comparar els dossiers,just ahir tarda,de uns coneguts que el.seu fill es alumne S.gregori i es molt semblan a els del meu fill
Metodología similar,contiguts,tipus de exercicis de mates,dictats. Tampoc em tenen molts deures,i els que tenen amb bona distribució semanal,com a Gravi. Diferencia aquest nen fa asignatura d,historia i a gravi primaria no
El dubte per ara cada vegada vec que Gravi treballem be.Tambe he parlat amb un mestre universidat i la seva opinió dels alumnes que venem.de Gravi es bona:son joves reflexius,critics,saben treballar amb equip,exposar i argumentar les.idees d,allo que estan estudian. En fi,potser jo he fet cas d,opinions subjetives,pero tota manera m,he ha vingut be per fer.un proces de comparar metodologies. Unic que si es cert que s,hauria de reforçar mes l,angles a Gravi comparat amb S.gregori a l,etapa.ESO,reste son similars
antvilo
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. març 06, 2016 3:12 pm

Re: SALESIANS HORTA

EntradaAutor: antvilo » dl. març 14, 2016 6:14 am

Perdo,a la frase vull.dir si abaixava el nivell,ho he vist just enviat
mamalluna
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dj. feb. 11, 2016 8:31 pm

Re: SALESIANS HORTA

EntradaAutor: mamalluna » dl. març 14, 2016 7:07 am

Prefecte! Gràcies per tota la informació!!

Torna a “L'escola”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::