Escoles Horta/Guinardó Urgent!!

Ja estem a primària!
nereta1
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: ds. març 19, 2016 10:50 pm

Escoles Horta/Guinardó Urgent!!

EntradaAutor: nereta1 » ds. març 19, 2016 11:45 pm

Bona nit!

Volem canviar el nostre fill de centre i hem estat mirant portes obertes de diverses escoles de Barcelona que ens agradaven. Ara que han sortit les vacants hem descobert que moltes de les visites no han servit de res, perquè no h ha places. Aixi que, mirant les escoles que sí tenen vacants, hem fet una tria i ara us preguntem... Què en sabeu de l'escola Arc Iris? I de Pau Casals d'Horta? I de Pàlcam?

També he escrit un missatge per demanar opinions d'escoles de Gràcia perquè la veritat és que no ens importa moure'ns de barri. L'única cosa que tenim clara és que no volem que el nostre fill continui a l'escola actual i cap de les escoles del nostre barri que ens agraden oferta places. Sabem que no tindrem gaire punts, però també pensem, o volem pensar, que no hi ha gaire gent que vulgui canviar els fills d'escola a mitja prmària... Només tenim aquests dies de vacances per pensar què farem a la preinscrpció i estem una mica (bastant) agobiats. Ens ajudeu?

Gràcies!!
Avatar de l’usuari
Aquitania
:: conillet
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dc. gen. 18, 2012 11:12 am

Re: Escoles Horta/Guinardó Urgent!!

EntradaAutor: Aquitania » dg. març 20, 2016 7:03 pm

Jo conec Palcam... La resta no les conec. Perque el voleu canviar? (Si no es molt preguntar)
Tot depen del que volgueu en una escola es clar
Imatge

Imatge
nereta1
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: ds. març 19, 2016 10:50 pm

Re: Escoles Horta/Guinardó Urgent!!

EntradaAutor: nereta1 » dl. març 21, 2016 8:11 am

El que volem d'una escola és que, tot i ser de base tradicional, combini el llibre amb altres activitats (algun projecte, algun experiment, treball en grup....). L'escola on va ara no surt del llibre, no fan absolutament res a banda de les tres sortides anuals. L'ambient és molt gris, sembla que somriure estigui prohibit. De vegades diem que sembla que portem el nen a una acadàmia militar i no a una escola.

Una cosa és la disciplina, que ja ens agrada, i una altra cosa el que fan aquí... (ja no entro en detalls).
Avatar de l’usuari
Aquitania
:: conillet
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dc. gen. 18, 2012 11:12 am

Re: Escoles Horta/Guinardó Urgent!!

EntradaAutor: Aquitania » dl. març 21, 2016 8:30 am

ok! nomes era per on anaven els trets jeje

Pàlcam és una escola de 4 línies amb instal·lacions grans i bastants activitats extraescolars. Fan 30 minuts més de classe al dia perquè ho inverteixen en anglès (8.45h - 17.15h). és una escola que fa racons, fra projectes i també encara fan servir llibres. utilitza de tot una mica per a ensenyar als alumnes. Estan al dia a nivell tecnologic. Es d'alt nivell academic, és a dir apreten i a partir de 5è hi tenen deures. Jo he parlat amb alumnes i estan super contents. A partir d'aqui el que busquis en un cole... els meus hi vindran aqui perque el meu marit es d'ensenyança classica i jo soc més de pedagogia alternativa, i tot i ser una escola gran, en Palcam ens ofereix aixo.
(perdona les faltes)
i com a pares ens mimen, ara fara p3 i ens han fet una dossier amb tota la informacio, un email, un video personalitzat... tot molt ben organitzat i pulit. encara estic esperant que segons quines escoles em donin els preus o la informacio per a demanar plaça....
Imatge

Imatge
nereta1
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: ds. març 19, 2016 10:50 pm

Re: Escoles Horta/Guinardó Urgent!!

EntradaAutor: nereta1 » dl. març 21, 2016 12:26 pm

Gràcies, Aquitania! Nosaltres estem més o menys igual pel que fa a la negociació d'escola tradicional o més moderna (projectes...), o sigui que hem de trobar un entremig. Pel que m'expliques, potser aquesta escola reuneix els requisits.

Si no és molt preguntar, em podries dir preus de primària? Ja hem demanat visita per quan tornem de vacances; a veure què.
Avatar de l’usuari
Aquitania
:: conillet
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dc. gen. 18, 2012 11:12 am

Re: Escoles Horta/Guinardó Urgent!!

EntradaAutor: Aquitania » dl. març 21, 2016 1:37 pm

Tinc preus d'infantil pero ens van dir que es tarifa plana, es a dir, a primaria igual. Tenen fins a barxillerat concertat.
Ves a fer visita i t'explicaran i t'ensenyaran i resoldras dubtes ;)
Preus, junt amb menjador son 300€, i despres els tipics extres de xandall i excursions. En un altre post els he posat (si busques per les meves entrades) de manera mes detallada. Tot calculat, segons el director, son 3600€ a l'any en 10 mensualitats ;)
Imatge

Imatge
nereta1
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: ds. març 19, 2016 10:50 pm

Re: Escoles Horta/Guinardó Urgent!!

EntradaAutor: nereta1 » dl. març 21, 2016 2:12 pm

No he trobat el post...però gràcies per la informació. No acabo d'entendre la diferència entre els 300 i els 360€. Quina mena d'excursions fan o quin xandall tenen (je,je..)? Són 600€ de més...
Bé; suposo que ja ens ho explicaran quan l'anem a veure perquè ara mateix, la veritat, veig molts "extres". No dic que sigui cara, això dependrà sempre del que t'ofereixin, senzillament m'ha sorprès la diferència.

Amb les ganes que tenia que comencessin les vacances..ara només tinc ganes de tornar, de veure les escoles que tenim pendents, fer la preinscrpció... i acabar amb tot això. I sobretot, acabar amb un somriure i contents amb el canvi!
Avatar de l’usuari
Aquitania
:: conillet
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dc. gen. 18, 2012 11:12 am

Re: Escoles Horta/Guinardó Urgent!!

EntradaAutor: Aquitania » dl. març 21, 2016 2:21 pm

vale, crec q l'he liat jejeje... Potser no puja tant XD
Aneu a veure i em dius!
Imatge

Imatge
nereta1
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: ds. març 19, 2016 10:50 pm

Re: Escoles Horta/Guinardó Urgent!!

EntradaAutor: nereta1 » dl. març 21, 2016 3:59 pm

Ok! Ens han de trucar per concretar si la visita és el 29 o el 30. Quan l'haguem vista comparteixo opinió i temes preu...Potser no l'has liada i és així :ok: .

En qualsevol cas, dic alguna cosa. Gràcies, Aquitania!
Avatar de l’usuari
Aquitania
:: conillet
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dc. gen. 18, 2012 11:12 am

Re: Escoles Horta/Guinardó Urgent!!

EntradaAutor: Aquitania » dc. març 23, 2016 10:34 am

Si, guai! vull saber la teva impressió!! (tot i que sigui diferent de la meva) :ok: :ok:
Imatge

Imatge
nereta1
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: ds. març 19, 2016 10:50 pm

Re: Escoles Horta/Guinardó Urgent!!

EntradaAutor: nereta1 » dt. març 29, 2016 11:17 pm

Hola Aquitania!
Vista l'escola. Impressió general bona. M'han decebut una mica les instal.lacions, la veritat: aules amb poca llum, antigues... i la piscina és com una banyera gran. Com que no havia vist fotos, m'esperava una piscina amb cara i ulls. Ens han dit que aquest estiu la renovaran i ens ha agradat el fet que vagin invertint en millorar les instal.lacions. Tot i això, serà igual de petita.
També m'ha sorprès que no hi hagi biblioteca, tot i que la ida del carro amb llibres està molt bé.

Pel que fa al sistema educatiu, és com em vas comentar: una barreja d'ensenyament tradicional i de pedagogia més moderna o alternativa (no sé ben bé quina terminologia utilitzar). Això ja ens està bé. Llibres, projectes, treballs en grup... Nivell general de l'escola i d'anglès alt. Música; la normal.
El poc personal que hem pogut conèixer molt bé, però és una impressió d'un breu contacte...
El fet que hi hagi una imfermera tot el dia també ens ha agradat molt. També tenen activitats dirigides al migdia, gratuïtes (teatre, música, informàtica...).

Com que hem fet la visita en horari lectiu, hem pogut veure alumnes a les aules, al gimnàs, a l'aula d'informàtica i ens ha agradat l'ambient general de les classes. El nostre fill, de fet, ha fet el comentari de: "sí que s'ho passen bé, en aquesta escola!".
El nen ha sortit encantat i ens ha dit que si ha de canviar d'escola vol anar a aquesta. Encara no entenem per què (no dic que l'escola no estigui bé, però no sabem què li ha agradat tant); suposo que li ha donat bon feeling i això per a nosaltres és molt important.

Conclusió: la balança decanta més al positiu que al negatiu i, si no és la primera opció, que de moment crec que ho serà, acabarà sent la segona.Si és pel nen, la primera "fijo" :content: .

Pel que fa al preu, escolaritat i menjador uns 300, sí. Després hi ha xandall, bata, equipació piscina, llibres, sortides, colònies, material... Al final potser sí que surt als 360€ mensuals de mitja, no tinc cap dels preus "extres"... Tu sí?
Demà comencen les preinscripcions; tenim una setmana per rumiar :-o00m
Avatar de l’usuari
Aquitania
:: conillet
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dc. gen. 18, 2012 11:12 am

Re: Escoles Horta/Guinardó Urgent!!

EntradaAutor: Aquitania » dc. març 30, 2016 1:57 pm

Me n'alegro q us hagi agradat. Estan renovant de mica en mica.
Es que amb les escoles que agraden, crec q tambe hem de tenir feeling, no?
Aiixxx, setmana per pensar-hi i decidir-ho
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Nanuka1987
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 307
Membre des de: dt. ago. 13, 2013 5:55 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Escoles Horta/Guinardó Urgent!!

EntradaAutor: Nanuka1987 » dg. oct. 02, 2016 6:35 pm

Hola bonica!
Ja fa temps d'aquest post però sóc mestra de primària de l'escola Pàlcam, si necessites qualsevol cosa avisa'm!
Una abraçada!
Imatge

Torna a “L'escola”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::