Buscant escola a Barcelona per fer pràctiques de magisteri

Ja estem a primària!
Avatar de l’usuari
Midona23
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 11:48 pm

Buscant escola a Barcelona per fer pràctiques de magisteri

EntradaAutor: Midona23 » ds. març 18, 2017 8:55 pm

Bona tarda-nit a totes i a tots!

Obro aquest post perquè estic estudiant educació primària i busco escola a Barcelona per fer pràctiques de cara l'any vinent. Encara falta però vull mirar-m'ho bé. El que m'agradaria és una escola concertada on no siguin massa tradicionals amb la seva metodologia, sinó que estiguin oberts a l'ús de diferents suports per a realitzar les classes, que treballin la intel·ligència emocional, potenciïn la creativitat i tinguin com a meta formar persones autònomes, lliures, cíviques i competents.

Si pot ser preferiria que estiguin situades al districte de Sant Andreu, però no em fa res bellugar-me. Últimament quan passejo pel districte em vaig fixant en les escoles que veig, després cerco opinions sobre elles a Google... de moment el que he sentit a dir sobre l'escola Laia al barri de Sant Andreu m'ha agradat molt, però tot i així voldria comptar amb més opcions, i he pensat que les vostres opinions, que teniu els vostres menuts en alguna d'aquestes escoles o coneixeu mames i papes que hi duen els seus petits, em poden fer molt de servei, ja que és opinió de primera mà.

Així que si algú de vosaltres em pot donar un cop de mà li ho agraïré molt ;-)
Avatar de l’usuari
Midona23
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 11:48 pm

Re: Buscant escola a Barcelona per fer pràctiques de magisteri

EntradaAutor: Midona23 » dg. set. 03, 2017 9:02 pm

Algú em podria orientar, si us plau?

EDITO: Ara mateix tinc dues opcions, la Ramon Llull (carrer Biscaia) i la FEDAC de Sant Andreu. M'agradaria preguntar a algú que conegui un d'aquests centres o els dos quina opinió en té, ja que m'han donat bones referències de les dues. El que més valoro és que hi hagi un bon ambient i que respectin el màxim possible el ritme de cada infant per aprendre, que no siguin massa tradicionals. Gràcies!

Torna a “L'escola”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::