Kids and Us

Propostes i experiències.
curculla
:: gosset
:: gosset
Entrades: 423
Membre des de: dl. oct. 05, 2009 9:00 pm

Kids and Us

EntradaAutor: curculla » dl. oct. 11, 2010 9:08 pm

Hola!
M´agradaria saber si algú coneix aquest mètode d´aprenentage de l´anglès i si l´ha utilitzat en nens de nou mesos.
Moltes gràcies per la informació!
sancale
:: pantera
:: pantera
Entrades: 800
Membre des de: ds. feb. 28, 2009 1:53 am

Re: Kids and Us

EntradaAutor: sancale » dl. nov. 15, 2010 10:54 pm

La meva filla el fa com a extraescolar. Té 5 anys. Es un mètode de cançons i jocsmolt repetitiu. Els hi donen un CD per sentir-lo a casa cada dia 10 minuts (hi han cançons i converses).
Per un nadò entenc que la idea és que s´acostumin al so de l´idioma.
Crec que tenen una pàgina web on et dona més info.
Avatar de l’usuari
Mandala
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dg. feb. 21, 2010 2:58 pm
Ubicació: Cardedeu

Re: Kids and Us

EntradaAutor: Mandala » dc. nov. 24, 2010 6:14 pm

Bona tarda!

No sé si arribo una mica tard a contestar-te...

La nosta petita va començar a aprendre Anglès amb aquest mètode amb 13 mesos a l'escola bressol. Crec que es comença a partir de l'any. Tal com diu la sancale en nens tan petits és més que res per acostumar-los al so de l'idioma. Es fa una classe de 30 min. a on la professora els parla en Anglès amb l'ajuda d'una titella que es diu Mousy. També us donen 2 cd's i un llibre. La idea és que cada dia poseu la pista que us diuen pq el mètode es basa en la repetició. El llibre porta un petit llibret amb instruccions ben clares en funció del vostre nivell d'Anglès pq també hi participeu. La veritat és que l'hi encanta i ho recomano :ok: He vist algua classe i és genial!

De totes maneres crec que el millor que pots fer és anar a un centre Kids and Us i informar-te. Jo abans d'apuntar a la petita vaig anar amb la meva llista de preguntes i m'ho van explica tot molt bé.
Avatar de l’usuari
Nam
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 530
Membre des de: dc. set. 19, 2007 2:30 pm
Ubicació: Bages

Re: Kids and Us

EntradaAutor: Nam » dt. des. 14, 2010 5:00 pm

Hola!
Jo també arribo tard, però et contesto una miqueta...
La meva filla hi ha començat a anar aquest any, o sigui, amb dos anys acabats de fer. Jo n'estic molt contenta, diu i asocia algunes paraules, cantem les cançons... jo ho faig pq sàpiga que hi ha més idiomes i també pq aprengui algunes coses d'oida ara de petita. Les classes estàn molt bé, i els nens s'ho passen bé. Comencen quan tenen al voltant de l'any, i el primer any hi van amb els pares i ara els pares hi hem anat fins fa dues setmanes... o sigui que també veus què fan.
Una opinió personal és que tot depèn de la mestra... la que tenim nosaltres és nadiua, i es nota molt!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Juliett
:: gosset
:: gosset
Entrades: 408
Membre des de: dc. juny 30, 2010 4:32 pm

Re: Kids and Us

EntradaAutor: Juliett » dv. març 29, 2013 12:33 pm

El meu fill té 3 anys i mig i va començar aquest estiu anant-hi 15 dies, als tallers d'estiu que eren per semanes, i al agradar-li tant vam decidir portar-lo un cop per setmana.
N'estem molt i molt contents! li encanta dir paraules amb anglès, cantar les cançons del cd, etc... i sembla mentida com amb 3 anys i poc pot entendre i dir tantes paraules i ja frases! però el millor de tot, per mi es que hi va súper content!
ImatgeImatge
Xocolata
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dg. oct. 05, 2014 1:20 pm

Re: Kids and Us

EntradaAutor: Xocolata » dg. oct. 05, 2014 1:45 pm

La meva neboda fa dos anys que va a " Kids and us " i estàn molt contents i la nena hi va super contenta .
vanicaoll
Entrades: 1
Membre des de: dj. oct. 09, 2014 8:24 am

Re: Kids and Us

EntradaAutor: vanicaoll » dj. oct. 09, 2014 9:06 am

Hola,

nosaltres tenim la nostra nena de 4 anys al Kids & us de Sant Joan Despí des de fa 2 anys. La veriat es que n'ha aprés molt, el mètode es bo si ho treballes molt a casa.
El que no estic gens d'acord es en la política que té la franquicia de cabrar cada any 60€ de matrícula + 60 i pico de material + 60 i pico de mensualitat (i 80 i pico quan ja tenen més edat).
Es per aixó que faig una crida als pares i mares que també ho troben malament per demanar un full de reclamacions cadascú al nostre centre i posar una reclamació a l'oficina del consumidor.
Al final será com sempre....els qui s'ho poden permetre faran anglés al K&U i el qui no no ho faran.
helenpink
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dv. juny 12, 2015 10:30 am

Re: Kids and Us

EntradaAutor: helenpink » dt. juny 16, 2015 12:18 am

Us parlo sincerament com a persona que ha tingut contacte directe amb l'empresa i dic que Kids&Us no és un bon mètode per tots els nens. Hi ha nens que ho aprofiten bé i tenen facilitat, però d'altres que no i al ser un mètode tancat i no adaptable, els professors no poden adaptar continguts per tal que tots els nens en treguin profit. A més, al ser franquicia el que més els importa és quedar bé davant dels pares abans que el fet de que els nens aprenguin realment. Els propietaris van enfocats al negoci i no tenen cap coneixement d'ensenyament i la majoria no saben ni anglès.

Sí que és cert que els nens s'ho passen bé perquè juguen i canten, però cada lliçó dura 8 setmanes i quan arriben al final els nens estan cansadíssims de repetir sempre el mateix i s'avorreixen molt. A més, molts nens es cansen d'escoltar el CD cada dia i perdoneu però, pagant el que val aquesta acadèmia em sembla una vergonya que la major part de la feina es faci a casa, però no és d'extranyar tenint en compte que cada franquicia paga un 10% dels beneficis en conceptes de royalties de la marca.

A més, les condicions dels professors són horribles, paguen molt poc i exigeixen molt, amb el resultat de que els profes a la que poden marxen i es habitual que els nens vagin canviant de professor, cosa que no afavoreix gens a l'aprenentatge.

En fin, jo penso que hi ha acadèmies que no gasten tants calers en publicitat i són igual o millors que Kids&Us, el que passa és que tenen un bon departament de màrqueting i enganxen als nens amb els colorins de les classes i tot aquesta parafernalia. Jo no ho recomano gens la veritat.
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

Re: Kids and Us

EntradaAutor: pucpuc » dc. ago. 26, 2015 4:00 pm

jo crec que la clau es cada nen necessita el seu metode, al meu fill gran el metode kids and us li va be i l'aprofita, aquest estiu hem estat a l'estranger i a psrlat angles te 6 anys. per tan n'estic contenta.
En canvi la meva petita per personalitat etc, ja veig que potser no sera el metode adequat per a ella i de moment no l'apuntare.

totalment d'acord amb les critiques al preu, canvi de profes i que venen productes.
nereta1
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: ds. març 19, 2016 10:50 pm

Re: Kids and Us

EntradaAutor: nereta1 » dv. abr. 01, 2016 10:05 pm

El nostre fill porta 4 anys a Kid's& Us. Ell hi va a gust, s'ho passa bé i treu molt bones notes. El "problema" és que jo no acabo de creure'm els resultats perquè, quan li faig una pregunta en anglès, bàsica, de vegades s'equivoca. Em fa la sensació que està be quan són molt petits, però que després no funciona tant.
El que sí que us puc dir és que agafen un accent brutal, pronuncien molt bé i això espero que li quedi per sempre perquè ara mateix a l'escola, quan han de fer una representació en anglès,es nota molt la diferència entre ell i la resta de companys (de fet, sempre li donen un paper més llarg).
De totes maneres nosaltres estem mirant altres centres per al curs vinent perquè, com ja he dit, no tenim clar que realment estigui entenent allò que se li ensenya per imitació. Per posar-vos un exemple, l'altre dia li vaig preguntar:"Do you understand?" I em va contestar: "Yes, I can". I treu excel.lents.
granoteta1321
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dj. feb. 26, 2015 9:45 am

Re: Kids and Us

EntradaAutor: granoteta1321 » dj. abr. 07, 2016 11:48 am

Estic d'acord amb nereta1 estic molt contenta veig que aprenen que tenen molt bon accent però...la mateixa sensació que treu molt bones notes i després els hi fas preguntes i contesten així com qui no entén massa no se jo....també tinc dubtes , de moment no se, confio ja veurem
Avatar de l’usuari
Marona78
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. des. 13, 2011 8:52 am
Ubicació: Baix Penedès, Catalunya

Re: Kids and Us

EntradaAutor: Marona78 » ds. abr. 30, 2016 5:31 pm

Bones!

Jo penso que dur els nens tan petits a fer anglès és poc útil. Tinc la sensació que repeteixien i repeteixen el mateix cada any (to be, colors, animals...) una mica com a l'escola, on l'ensenyament de l'anglès és bastant justet.

Jo tinc dos fills, i amb el meu marit hem decidit que els durem a fer anglès quan comencin la secundària i ja enfocats a que es treguin els títols oficials. Ja que paguem, que sigui per una cosa útil.

Però cada família és un món. Jo prefereixo que facin música, esport, activitats culturals del poble (castells, danses tradicionals), esplai o cau... i Jugar a la plaça! I l'anglès una mica més tard.

Ara bé, si els nens hi van contents, doncs endavant!
... i a vegades ens en sortim...!

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
terrassa5
:: rateta
:: rateta
Entrades: 183
Membre des de: dt. nov. 16, 2010 9:05 pm

Re: Kids and Us

EntradaAutor: terrassa5 » dl. juny 13, 2016 10:34 pm

Hola,

La meva filla té 8 anys i va al kids des dels 4. A ella li va molt bé, té molt bon accent i té converses força complexes en anglès. Ja fa servir frases subordinades i diferents temps verbals.

De vegades vol que parlem tots en anglès a casa, i ens quedem parats del seu nivel de gramàtica i conversa.

Està clar que té un vocabulari molt limitat, però a la seva edat és normal, encara no hi ha estat en contacte.

També demostra molt bona oïda quan sent cançons o vídeos en anglès. Enganxa paraules que a mi se m'escapen!

I el millor és que s'ho passa bé i li agrada anar.

Torna a “Extraescolars”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::