Anglès a les Corts?

Propostes i experiències.
Avatar de l’usuari
irma
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dl. gen. 31, 2011 10:27 am

Anglès a les Corts?

EntradaAutor: irma » dj. feb. 27, 2014 5:54 pm

Hola a totes,

M'agradaria apuntar a anglès a la meva filla de 6 anys, doncs a l'escola el nivell el veig molt baix.
Em recomaneu alguna acdèmia d'anglès per les Corts?
També em plantejo que vingui a casa una persona que faci de cangur en anglès, pero hauria de ser de confiança és clar…

Espero els vostres comentaris :ok:
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Anglès a les Corts?

EntradaAutor: VespresVerds » dj. feb. 27, 2014 7:01 pm

irma ha escrit:Hola a totes,

M'agradaria apuntar a anglès a la meva filla de 6 anys, doncs a l'escola el nivell el veig molt baix.
Em recomaneu alguna acdèmia d'anglès per les Corts?
També em plantejo que vingui a casa una persona que faci de cangur en anglès, pero hauria de ser de confiança és clar…

Espero els vostres comentaris :ok:



Bones!

Jo sóc de Les Corts i de petita vaig anar a l'acadèmia Big Ben. A l'escola fèiem moltes hores i el nivell era força alt i l'acadèmia em va servir per reforçar coneixements, però ara que sóc mestra, crec que el més important per aprendre anglès (o qualsevol cosa) és que sigui útil i pràctica. Arriba un punt que no pots saber més anglès perquè no l'utilitzes enlloc, ni a la tele, ni en llibres, ni al carrer... Jo si fos tu, li posaria dibuixos i pelis sempre en anglès perquè se n'adoni que aprendre'l serveix per alguna cosa.
Avatar de l’usuari
llunàtica
:: gosset
:: gosset
Entrades: 458
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 7:12 pm

Re: Anglès a les Corts?

EntradaAutor: llunàtica » dt. ago. 26, 2014 3:50 pm

Hola, et recomano Idiomes Terradellas. Fan servir la metodologia CLIL i els professors que conec són nadius i tenen molta mà pels nens.
ImatgeImatge
ImatgeImatge

Torna a “Extraescolars”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::