Classes d'anglès particulars

Propostes i experiències.
núvol
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

Classes d'anglès particulars

EntradaAutor: núvol » dg. abr. 20, 2014 4:35 pm

El meu fill te 8 anys i pel curs vinent el seu pare i jo estem pensant en que faci classes d'anglès particulars a casa. La idea seria agrupar uns tres nens de la classe i que facin la classe un cop a la setmana a casa d'un dels nens, fent rotacions. Ja ho he parlat amb alguns pares i els sembla bona idea, i també em diuen que faig tard!!!! pot ser? La veritat és que no conec a ningú, m'agradaria que fos natiu/va i no tinc idea de que cobren l'hora. Total, que com que la idea és nostre, m'han dit que "m'espavili" i que ja els diré alguna cosa....Alguna de vosaltres sabria informar-me com està aquest tema, més o menys? on podria dirigir-me? què faig, vaig a una escola d'idiomes i pregunto? és que m'agradaria tenir referències, però com que no conec a ningú......

Moltes gràcies!
núvol
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

Re: Classes d'anglès particulars

EntradaAutor: núvol » dg. abr. 20, 2014 4:36 pm

Uff, perdoneu, no he dit que sóc de Barcelona, del barri d'Horta-Guinardó!
Gràcies.
ELE
:: granota
:: granota
Entrades: 235
Membre des de: dj. gen. 16, 2014 12:34 pm

Re: Classes d'anglès particulars

EntradaAutor: ELE » dg. abr. 20, 2014 7:18 pm

Eiiii....si vols t passo x privat tlf de la meva profe fins fa un any i mig q ho he deixat. Es nativa. Dels EEUU. Encantadora .es desplaça a casa teva. A mi m cobrava 15e/h po desconec com va tema grups. Parla castellà tb. Fa sobretot adults pero tb feia 2nenes de 3anyets. Si t interesa t ho passo x privat!
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: Classes d'anglès particulars

EntradaAutor: catalanna » dl. abr. 21, 2014 8:08 pm

Núvol, dues recomanacions. La primera que prioritzis que sigui algú acostumat a tractar amb nens abans que sigui nadiu o no. Òbviament ha de tenir un molt bon anglès i un bon accent, però jo no trobo imprescindible el ser nadiu. A més, assegura't de parlar amb la persona de quin tipus de classes vols. Anglès lúdic? Repàs escolar?
La segona cosa, no vagis a una acadèmia perquè et costarà el doble de car, ja que ells es quedaran aproximadament la meitat del que cobri la profe. Tira de contactes, si pots!
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Classes d'anglès particulars

EntradaAutor: neuetes » dl. abr. 21, 2014 8:23 pm

catalanna ha escrit:Núvol, dues recomanacions. La primera que prioritzis que sigui algú acostumat a tractar amb nens abans que sigui nadiu o no. Òbviament ha de tenir un molt bon anglès i un bon accent, però jo no trobo imprescindible el ser nadiu. A més, assegura't de parlar amb la persona de quin tipus de classes vols. Anglès lúdic? Repàs escolar?
La segona cosa, no vagis a una acadèmia perquè et costarà el doble de car, ja que ells es quedaran aproximadament la meitat del que cobri la profe. Tira de contactes, si pots!


Completament d'acord. Que sigui nadiu no vol dir automàticament que sigui un bon professor. Perquè no tothom val per ensenyar, per molt bona voluntat que hi possin. Jo visc lluny de Barcelona i per tant no et servirà, però la meva filla va amb una danesa que va viure molts anys a EEUU. Cobra 35 euros al mes per nen, una hora a la setmana i fa classes amb 5 o 6 nens.
núvol
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

Re: Classes d'anglès particulars

EntradaAutor: núvol » dt. abr. 22, 2014 10:06 am

Hola Catalanna, moltes gràcies per les teves recomenacions, la veritat és que no hi havia pensat en cap de les dues coses que em comentes i tens tota la raó. Potser el meu pensament inicial ha estat com un adult i no he pensat que les classes són per a un nen; per tant, tan el fet que sigui natiu/va o no no és realment important i que sapiga tractar nens ....Moltíssimes gràcies!. Ho tindré molt en compte. El tema de les escoles ho tenia descartat d'un inici perquè em suposava que seria més car.
MIRJAN
:: tigre
:: tigre
Entrades: 736
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 6:43 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Classes d'anglès particulars

EntradaAutor: MIRJAN » dl. juny 20, 2016 3:47 pm

Hola!
Jo estic en la mateixa cerca, però per a les meves dues filles que tenen 6 i 8 anys. vull que ho facin juntes i que vinguin a casa a fer-ho.
Vaig trobar una web que es diu tusclaesparticulares, o alguna cosa similar, i vaig contactar amb una noia que al final resulta que ha trobat feina i s'ha tirat endarrera. Divendres vaig enviar un mail a una altre anunciant que pinta bé però de moment no m'ha contestat.
La primera em cobrava 15 € per l'hora amb les dues nenes.
Si sabeu d'algu envieu-me privat.
merci
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Classes d'anglès particulars

EntradaAutor: kabbisa » dl. juny 20, 2016 7:52 pm

M'interessa aquest fil. M'hi quedo!
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"

Torna a “Extraescolars”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::