Extraescolar música, preus i pedagogia

Propostes i experiències.
mir1985
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dv. abr. 04, 2014 9:16 pm

Extraescolar música, preus i pedagogia

EntradaAutor: mir1985 » dt. juny 07, 2016 2:08 pm

Hola,

la meva filla l'any que ve farà p5 i havia pensat apuntar-la a música. Fins aquest curs he preferit que al sortir de l'escola no fes res, només anar al parc a jugar.

Ara m'estic plantejant apuntar-la a un extraescolar de música ja que ella hi mostra interès. Jo m'havia imaginat portant-la a l'escola municipal de música de l'Eixample (és la que tenim més aprop però són 30 minuts caminant!) tot i que ara veig que ha passat el període de preinscripció!

Clar, ara no sé si matricular-la a una escola de música privada o, ja posats a fer, esperar-me fins l'any que ve. I posada a preguntar: suposo que les municipals tenen molta demanda, no?

Els meus dubtes són pedagògics i econòmics. És molt diferent una escola municipal a una privada respecte el mètode d'ensenyament? I sabeu si és molta la diferència de pagar uns estudis públics o privats? L'escola que he visitat, i m'ha agradat, són 55 euros al mes, que em semblen bastants diners.

Gràcies!
sugar
:: papallona
:: papallona
Entrades: 137
Membre des de: dc. oct. 22, 2008 12:00 pm

Re: Extraescolar música, preus i pedagogia

EntradaAutor: sugar » dc. juny 08, 2016 8:39 am

Hola, la meva filla gran va a la municipal de Sant Andreu i, pel que jo sé, cada escola treballa d'una manera diferent i les privades més encara. Les municipals si tenen molta demanda i posen un mínim d'assistència, vull dir, que potser obliguen a fer 3 hores a la setmana quan tu de moment només vols que vagi 2 hores. Aquí et poso l'enllaç perquè ho vegis:

http://www.emmeixample.cat/ca/page.asp?id=85

55 euros trobo que no és mal preu en una privada, tot i que depén del que faci, farà llenguatge musical, coral,...? Crec que ara mateix el més bàsic a les municipals són 300 euros l'any...

No sé si t'he aclarit dubtes
sugar
mir1985
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dv. abr. 04, 2014 9:16 pm

Re: Extraescolar música, preus i pedagogia

EntradaAutor: mir1985 » dc. juny 08, 2016 9:53 am

Gràcies Sugar!

55 euros et sembla barat? Ostres, a mi em semblava bastant car però si dius que és el que es paga m'ho crec.

I tant que m'has ajudat, el curs que ve l'apuntaré a la privada i provaré sort per l'any següent a la pública. A veure si tenim sort, que pel que dius està difícil!
almon
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dt. ago. 30, 2011 9:30 pm

Re: Extraescolar música, preus i pedagogia

EntradaAutor: almon » dc. juny 08, 2016 2:11 pm

El meu va a música a una escola privada. Aquest curs hem.pagat 45 al mes de sensibilització. Té 5 anys
L any que ve però ja té instrument+música i seran 96 al mes.
I aquí ja va pujant atès que cada any són més hores.
mir1985
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dv. abr. 04, 2014 9:16 pm

Re: Extraescolar música, preus i pedagogia

EntradaAutor: mir1985 » dj. juny 09, 2016 8:05 am

Gràcies Almon!

Entenc que els preus siguin "elevats" perquè els professors cobren el que els hi pertoca per la formació que tenen i les hores de dedicació. Però per la meva butxaca són molts diners 96 euros. Ara només apuntaria a la nena però més endavant també em faria gràcia apuntar al nen (encara falta bastant i potser no hi té interès, no té ni 2 anys) però són molts quartos si ho multipliques per dos!

Aquest any l'apuntaré a sensibilització a la privada i l'any que ve ja decidirem que fem.

Torna a “Extraescolars”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::