TDAH Instituto Tomás Pascual Sanz

ja no som tant petits!!
Avatar de l’usuari
Iang
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dg. gen. 30, 2011 9:13 pm

TDAH Instituto Tomás Pascual Sanz

EntradaAutor: Iang » dv. gen. 20, 2012 8:28 am

Aquest video es una manera de que els qui tingueu dubtes sobre el TDAH , deficit datencio amb o sense hiperactivitat ..entengueu que exiosteix,es molt dur, i que per el porcentatge que hi ha, qui sap si no teniu un a casa , no el tindreu o pot ser el teniu al costat ... pot ser aquell nen que corre per el super ,que atropella a la hiha amb el carro o que no para de xerrar i no escolata a ningu..
les families de nens amb deficit datencio tenim qie viure el calvari de que ningú sigui capaç dentendre lo que pasa amb els nostres nens, a lescola.a la familia ,els amics ..... estem cansat de sentir " aquet nen necesita noprmes clares ...." o si es clar ... ara tots els nens son hiperactius " frases que al final cansan i en molts casos ofenen i crean inseguretat a mares amb nens diagnosticat de fa poc temps..

El deficir datencio amb o sense hiperactivitat EXISTEIX, y es un cami molt dur que em de viure les families afectades , a cap li agrada medicar als seus fills ..tampoc magrada donarli antibiotics ni ibuprofeno ... es clar! a qui li agrada medicar al seu fill de res ..pero a sobre que tinguis que aguantar que et diguien que drogas al teu fill per comoditat , que el nen no li pasa res ... moltes vegades es amb bona intenció,pero no ens emgañen, quino cregui en la neurosicologia , qui no cregui en mes de 30 anys de estudi , que si te un cancer algun dia tapoc cregui ...que es quedi a casa y es prengui flors de Bach ...
daquest video me quedat amb la part que parla de la incidencia a suecia del TDAH (tractat) i el fracas escolar .. crec que es mol interesant que tothom vegui aquest video ., i que sentengui que estem sols , nomes tenim pediatres,psicolegs i psiquiatres i tot seria mes sensill si profesors i altres pares siguesin conscients de que son nens diferents,actuen diferents i ens em de adaptar una mica perque siguin feliços com a nens que son.


http://www.institutotomaspascual.es/webcast/multimedia.asp?id_wc=1634
"Tu no te comes a mis hijos,asi que yo ya no volvere a comerme a los tuyos "
Avatar de l’usuari
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

Re: TDAH Instituto Tomás Pascual Sanz

EntradaAutor: entrerius » dv. gen. 20, 2012 8:58 am

Iang, molts ànims!!! no ha de ser gens fàcil acceptar el diagnòstic d'un trastorn del fill i haver de medicar-lo. Segur que ha de ser molt dur prendre la decisió i molt pitjor haver d'escoltar contínuament frases que la qüestionin.

Parlar en general d'un tema sempre fa mal a algú, i d'aquest en concret se n'ha parlat molt.
Precisament ahir vaig penjar al FB un article que parlava del TDAH, el trastorn bipolar i la quantitat de psicopatologies infantils que darrerament es detecten i es mediquen. Hi havia un link a un documental de "Informe semanal" parlant d'EEUU i l'increment de casos diagnosticat ja en nens i nenes de 2 anys, medicació temprana i efectes secundaris.... molt dur!!!
Vaig acompanyar-lo amb el següent comentari: "espero no haver-m'hi de trobar mai......."

Espero de veritat que us vagi molt bé.
Un petó.
Avatar de l’usuari
guilla
:: papallona
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 12:23 pm

Re: TDAH Instituto Tomás Pascual Sanz

EntradaAutor: guilla » dv. gen. 20, 2012 10:11 am

entrerius, podries penjar l'article per aqui o donar-me'n referències per buscar-l'ho? m'interssa el tema del transtorn bipolar..
moltes gràcies
Avatar de l’usuari
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

Re: TDAH Instituto Tomás Pascual Sanz

EntradaAutor: entrerius » dv. gen. 20, 2012 10:36 am

Guilla, t'envio un msg privat per no desviar el post de la Iang ok?
Avatar de l’usuari
Estic peix
:: conillet
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dt. des. 01, 2009 1:45 pm

Re: TDAH Instituto Tomás Pascual Sanz

EntradaAutor: Estic peix » dv. gen. 20, 2012 11:31 am

Hola, jo tinc TDH sense hiperactivitat i me'l van diagnosticar finalment als 33 anys. I dic finalment, perquè vaig ser jo qui vaig buscar després de dir prou! i dir-me a mi mateixa que no era tonta, ja veus.

Pel camí... males notes, dificultats a l'estudi, molt poca autoestima, i deixar d'intentar de fer coses perquè com que pensava que era tonta ni les intentava.

Ànims. Et recomano un parell de vídeos del Que Qui Com que en parlen, si no els trobes envia'm un privat, jo els tinc i ja trobaré la manera d'enviar-te'ls.

Respecte la medicació. Son medicacions dedicades a psiquiatria, o sigui tela, però que mai te les donaríem per que sí, si te les donen és perqe el teu fill les necessita. Però jo que les he preses et dic que per primer cop vaig deixar de viure "emboirada", i que per variar recordava les coses, i que per primer cop em venien les paraules a la ment amb fluïdesa. Ara que ja he tingut la nena he tornat a demanar hora per tornar a prende-les.

A veure quan la gent entén que el teu fill no pren medicació per estar "tranquil". La medicació provoca que es pugui centrar en el que fa, i això fa que de sobte sembli tranquil. El teu fill és el mateix que abans.
Avatar de l’usuari
guilla
:: papallona
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 12:23 pm

Re: TDAH Instituto Tomás Pascual Sanz

EntradaAutor: guilla » dv. gen. 20, 2012 11:35 am

entrerius, ok!
gràcies
Avatar de l’usuari
Xana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 341
Membre des de: dv. feb. 12, 2010 9:04 am

Re: TDAH Instituto Tomás Pascual Sanz

EntradaAutor: Xana » dv. gen. 20, 2012 11:49 am

Iang t'anava a contestar a l'altre post que vaig obrir, però ara que he vist aquest nou... millor aqui!

Jo mai no he dubtat que el TDAH existís... visc amb un noi amb TDAH des de fa més de 18 anys (el meu marit des d'en fa més de 10 neu:-) ), i creu-me, una tarda amb ell és suficient per treure't de dubtes! Per si fos poc, sóc mare d'un nen amb TDAH, tot i que per sort, en un grau molt més lleu... que ha triat com a millor amic un nen amb TDAH bastant sever ("Dios los cría y ellos se juntan"?? neu:-D )

Tota manera, a l'altre post vaig deixar constància que hi ha gent que no s'ho creu només per evitar sentir-m'ho dir, que com a tu, m'ha tocat escoltar-ho més d'una vegada. Tot i que també penso que està sobre-diagnosticat i que hi ha més d'un nen que, tenint d'altres "problemes" de fons, hi fiquen dins del sac.

I si, fa molt de mal quan veus que no pots "controlar" el teu fill i tot i posar-hi el millor de tu mateixa i omplir-te de propòsits de paciència cada matí, tornes a sentir que ets una mala mare i el teu fill un maleducat, o un impertinent, o directament, que és dolent.

O pitjor encara, quan veus que ell n'és conscient que el seu comportament no és el desitjat i no pot fer res per evitar-ho. Aleshores si que se't trenca el cor.

En el cas del meu fill, segurament al ser un cas més lleu, sembla que amb l’edat va “centrant-se” una micona més. I la paciència, i les “tècniques” (com aconseguir la seva atenció fent que et miri als ulls abans de demanar-li de fer una cosa, i tantes d’altres que ja deus saber) i sobre tot, les rutines, comencen a funcionar amb ell. Però si no hagués estat així, o si les coses canvien amb el temps, i tot el mal que em pugui fer-li donar-li amfetamines... creu-me, si fos la única sortida que jo veiés perquè ell fos feliç i pogués créixer com a persona, segurament també li donaria.

Vaig tenir ja la reunió amb la nova psicòloga i, vist que el meu fill va molt millor (ja he dit que el seu TDAH sembla ser lleu, o si més no, els seus símptomes més disruptius s’han alleujat amb l’edat, i les notes continuen sent excel•lents gràcies al seu CI) i aquest any hem trobat un d'aquells "angels a la terra" (:un mestre que l’entén i el sap portar), continuarem treballant a casa les rutines i prou. I anirem pensant en com superar els problemes quan ens hi trobem.

Molts ànims i molta sort....
Una abraçada beennnnn forta!!!!
Imatge

Imatge
mark
Entrades: 1
Membre des de: dc. oct. 17, 2012 1:30 pm

Re: TDAH no es tan dolent...

EntradaAutor: mark » dc. oct. 17, 2012 2:18 pm

hola a tots i totes....

amb dic Mark Sánchez tinc 36 anys I tinc TDH i DISLÈXIA... Toma castaña!!

puc dir que la meva infantesa be ser un infern.. era el tonto de la classe a primer i segon, a escola van decidir, ferme unes proves de coeficient per veure si un altre tipus de centre m'escauria millor...... Ho sorpresa tot un canvi amb la meva vida de ser el tonto amb converteixo amb el VAGO..." aplausos por favor"....un vago que no parava quiet... tot un problema per a tots el coles que he estat.... els meus pares, a tot aixo portant-me a desenes de psicòlegs i psiquiatres.....
després descobreixen que tinc dislèxia al centre Montserrat Estiles, i intueixen l' hiperactivitat, "però no amb fan mai les proves", als 14 anys. Tot un problema, però per fi alguna resposta.

arè al 36 anys a causa de que he de prendre unes pastilles diàries per pogué amb al ansietat, el meu psiquiatre m'ha començat a tractar per al TDH que ell també pateix.

estimats amics i amigues, no he permès que aixo m'enfonsi, sempre tiro endavant, per a mi tenir TDH ho miro com problema, si tot el contrari, una reserva d'energia. Soc dissenyador de roba, decorador d'interiors, estic estudiant electricitat, he muntat una empresa de rova amb la meva super dona al començament de la crisis... tenim 3 locals 6 treballador a càrrec, superem els 2000000€ anuals, "aixó que els bancs no ens deixen viure", i donem beneficis, parlo tres idiomes, i en el temps que esgarrapo durant els dies i amb el recolzament del la super Laura, hem muntat un estudi de disseny d'interiors I petites reformes de locals...
ha.... tenim i una nen de 5 anys i una diablessa de casi 3... que son ma meva perdició.

amics i amigues.... si el nens tenen TDH simplement afronteu-lo amb bona cara, i penseu : LA POTENCIA SENSE CONTROL NO SERVEIX DE RES.

doneu-lis tot el recolzament possible i flipareu les meravelles que poden aconseguir...

un petó a totes i tots .

mark.
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: TDAH Instituto Tomás Pascual Sanz

EntradaAutor: Pink_flower » dc. gen. 09, 2013 4:35 pm

Nosaltres tenim un nen de 6anys i ara comencem a portar-lo al psicoleg ja que la profe al cole sempre diu q no para quiet, que es porta fatal, que encara havent repetit p4 va molt endarrerit...bueno tot el que diu es dolent! I despres a casa amb nosaltres es un sol de nen pero no para quiet, oblida el que li dius fa dos minuts, es traba quan parla i coses aixi que jo crec que no te res a veure amb un mal comportament. La gent sempre diu que es un nen mal educat perque ho toca tot, no pensa abans d'actuar..pero es super sociable i molt carinyos! Aixo no ho veu ningu? Suposo que el TDAH seria una posibilitat...
Avatar de l’usuari
landayo
:: rateta
:: rateta
Entrades: 176
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 11:55 am
Ubicació: Vallès Oriental

Re: TDAH Instituto Tomás Pascual Sanz

EntradaAutor: landayo » dj. oct. 02, 2014 1:21 pm

Ostres Mark! Gràcies per compartir la teva experiència... Soc mare d'un nen de 6 anys que des de l'any passat està anat al psicòleg perquè, és tot el que heu comentat, encara no està diagnosticat perque encara no li podien passar les proves perquè era molt petit però tot apunta a un nen hiperactiu que com a conseqüència té falta d'atenció.

Ahir vaig anar a l'escola i vaig parlar amb la mestra i em va deixar feta pols dient que el meu fill no podria seguir el curs (portem només 15 dies!!!) perquè a li és impossible concentrar-se i atendre una cosa tant àcil com copiar la data a la feina (s'atavala o es dispersa) tal com vaig sortir (amb el cor destrossat) vaig anar a la psico i em va dir que acceleraria les proves i segurament el derivaria al psiquiatra i em va parlar d ela medicació. Evidentment com tots no ens agrada medicar-los però tampoc vull que el meu fill setigui angoixat a l'escola perquè és incapaç de fer atenció per molt que ho vulgui.

Gràcies per escoltar-me necessitava buidar el pap i veure que al meu fill (tot i la seva dificultat) no li espera un futur terrible com em va deixar entreveure la mestra!! :***: :***:
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: TDAH Instituto Tomás Pascual Sanz

EntradaAutor: Pink_flower » dj. oct. 02, 2014 1:55 pm

Ostres! Quant de temps...jo vaig escriure casi fa dos anys i encara estem en ello. Ara anem al psicoleg pagant ja que el CsMij no ens ha ajudat a res i el nen segueix amb les mateixes coses, endarrerit al cole, nervios a tothora....
A veure si aconseguim millorar. Sort a tots!

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::