Colonies Rosa dels vents Angleterra

ja no som tant petits!!
castellera
Entrades: 4
Membre des de: dj. abr. 19, 2012 11:21 am

Colonies Rosa dels vents Angleterra

EntradaAutor: castellera » dj. abr. 19, 2012 11:28 am

Bon dia

m'agradaria saber si algú té experiència amb les colònies Rosa dels vents a Anglaterra, concretament a Abbots Bromley

Encara que és una empresa amb anys d'experiència, no trobo a ningú que pugui donar-me la seva opinió personal com a usuari i tractant-se d'unes colònies a l'estranger que si passa alguna cosa no pots acudir ràpidament, em fa una mica d´angoxa. serien 11 dies en residència

qualsevol comentari o visió sobre el tema serà ben rebuda


moltes gràcies
castellera
Entrades: 4
Membre des de: dj. abr. 19, 2012 11:21 am

Re: Colonies Rosa dels vents Angleterra

EntradaAutor: castellera » dt. abr. 24, 2012 10:37 am

no? no hi ha ningú que tingui referències? encara que sigui d'algun conegut :-:)

gràcies
torrasfamily
Entrades: 1
Membre des de: dt. abr. 24, 2012 3:35 pm

Re: Colonies Rosa dels vents Angleterra

EntradaAutor: torrasfamily » dc. abr. 25, 2012 8:41 am

Hola,
Els meus nens van anar a colònies amb Roses del vent fa un parell d'anys a l'Empordà, activitats i monitors
fantàstics, el menjar va ser un desastre. Van anar a cases diferents, i per experiència d'altres amics el problema
sempre és el menjar. El problema és que quan tots els pares vam fer les queixes molt educadament, no van fer
gens de cas.
Ara la meva filla de 15 anys també vol anar a Anglaterra, tampoc no coneixem ningú q hi hagi anat a l'estranger
amb ells, el que sí que sabem és que en quan a organització i control de la mainada són molt eficients (almenys
aquí a Girona).
La meva filla s'està plantejant el mateix destí, em preocupa una mica el fet de la residència, ja que en familia
estan més control.lats, quínes heu mirat vosaltres? Quína edat té?.
El nen també va a Anglaterra però amb l'organització Inglés activa, pero és força més car.
Si vols podem seguir parlant.
Una abraçada.
M.Romero
Girona
castellera
Entrades: 4
Membre des de: dj. abr. 19, 2012 11:21 am

Re: Colonies Rosa dels vents Angleterra

EntradaAutor: castellera » dc. abr. 25, 2012 1:57 pm

hola!!

el meu tindrà 13 per juliol que és quan ho teniem planejat. El que si tenim clar és que seria en residència perquè a casa, encara que van en parelles, queda sota la responsabilitat d'una família desconeguda i no ens convenç tant

Quan vaig parlar amb ells per telèfon vaig demanar informació de les dues opcions, i sobre la residència estan en el mateix lloc que donen classes i activitats. Dormen en habitacions de dues o tres i els monitors de rosa dels Vents estan alla amb ells. Estan separades per sexes. També em van dir que si van amb algun amic del mateix sexe, que ho diguin perquè així els posen en la mateixa habitació. Si és en família, hi ha un desplaçament de la casa a la residència i això ja marca uns horaris que els ha de controlar la família, a més que han d'ajudar a la casa, cosa que no em convenç molt. el menjar suposo que també estarà més controlada en residència que en una llar

Mirem Abbots Bromley més que res perquè és el trajecte més curt en avió i més proper a Londres de les opcions que tenen

Jo vaig parlar amb ells a part de descarregar-me tota la informació en pdf que tenen en la seva pàgina web i la veritat és que ho tenen tot molt controlat. Totes les preguntes que els hi vaig fer tenien resposta ràpida sense cap dubte i això em va donar confiança per això només em quedava el saber alguna experiència pròpia

Com he comentat abans, el dubte és que una cosa és enviar de colònies aquí, que si passa alguna cosa agafes el cotxe i et plantes a buscar en un tres i no res i una altra enviar-los en avio lluny, però això són dubtes protectores jajaja

Sobe el tema del menjar, alla ho tindran complicat si o si, perquè els donen menjar tipica anglesa, que entre nosaltres no és que sigui una delícia, així que és qüestió de alimentar-los bé quan tornin

quan vulguis seguim xerrant i així aclarim dubtes

moltes gràcies
logic2
Entrades: 1
Membre des de: dv. març 01, 2013 10:52 pm

Re: Colonies Rosa dels vents Angleterra

EntradaAutor: logic2 » dv. març 01, 2013 11:02 pm

Bona nit,

Estic plantejant-me enviar la meva filla de 15 anys durant aquest estiu a l'estranger (Anglaterra, Irlanda o Malta). He mirar la web de la Rosa dels vents, i trobo que els preus són força bons, però tinc el mateix problema que vosaltres, que no trovo opinions respecte a les estades a l'estrager. He trucat a l'empresa i m'han estat informant, i en principi es veu bastant bé. Ells m'han recomanat l'estada en familia, perque diuen que així s'han d'esforçar més per comunicar-se amb la familia, el que no em fa molta gràcia és que allà tots els nens són espanyols, i la meva por és que no tinguin la necessitan de parlar anglès, excepte durant les classes. He trobat aquesta web, i he vist que vosaltres ho estaveu mirant l'any passat, i m'agradaria saber si al final van anar algun dels vostres fills, i la vostra experiència.
Espero la vostra resposta.
Salutacions.

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::