ajuda: assetjament escolar

ja no som tant petits!!
marededos
Entrades: 3
Membre des de: dl. des. 17, 2012 10:48 pm

ajuda: assetjament escolar

EntradaAutor: marededos » dl. des. 17, 2012 11:09 pm

hola tinc un problema d´assetjament escolar amb el meu fill de 9 anys, no se per on començar però el meu nen esta patint molt, no vol anar a la escola, i avui a vingut plorant, tinc molt dubtes, estic pensant de canviar-lo d´escola ja que no crec que l´escola on esta ara ho solucioni, pensem en denunciar el fet, estic molt enfadada. vulldria parlar amb algú que estigui assabentat en aquests temes, on poder denunciar, amb qui parlar, se que el primer pas es anar a l´escola i així ho faré,
gràcies per endevant, adeu
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: ajuda: assetjament escolar

EntradaAutor: ada_bcn » dl. des. 17, 2012 11:18 pm

ho sento molt, es passa fatal quan passa una cosa així.
en els casos d'assetjament escolar están obligats a donar-te una altra plaça en una escola, però has de seguir tots els pasos de denuncia. primer has de parlar amb la tutora, demanar una reunió amb la directora, llavors haureu d'esperar que decideixin què fan i com evoluciona, llavors tornar a tenir una reunió si no s'ha solucionat... bé i llavors si segueix demanar una inspecció. Llavors amb al inspecció i tot això t'haurien de donar plaça a una altra escola.
t'ho he dit molt així així pq no en tinc ni idea realment... no he passat per tot el procés. penso que amb la primera reunió ja veuràs si es pot solucionar o no.
Avatar de l’usuari
Vivoneta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2130
Membre des de: dt. abr. 08, 2008 12:56 pm

Re: ajuda: assetjament escolar

EntradaAutor: Vivoneta » dl. des. 17, 2012 11:54 pm

A un familiar del meu marit li va passar això amb el seu fill i no es va sol·lucionar el tema fins que va canviar d'escola, a on anava no ho sabien portar...que hi hagi sort i sobretot QUE S'ACABI!
mdemare
:: conillet
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

Re: ajuda: assetjament escolar

EntradaAutor: mdemare » dt. des. 18, 2012 9:18 am

Hola! Em sap molt greu pel teu fill. Jo crec que això s'ha de denunciar, encara que el canvieu d'escola. Crec que és important fer arribar als assetjadors el missatge que aquest camí que han escollit és erroni. No sé quin és el protocol a seguir, ho sento. Molts ànims!!!
mdemare
:: conillet
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

Re: ajuda: assetjament escolar

EntradaAutor: mdemare » dt. des. 18, 2012 9:22 am

Et deixo aquest enllaç que he trobat de la generalitat sobre el bulling. Espero que et serveixi d'ajuda.

http://www20.gencat.cat/portal/site/fam ... 0c1e0aRCRD

Crec, que també pots adreçar-te a la teva assitent social per a que t'assessori de com afrontar aquest cas, tant legalment com amb ajuda psicologica. Suposo que ells sabran els protocols d'actuació.
Laura87bcn
Entrades: 2
Membre des de: dt. set. 17, 2013 11:11 pm

Re: ajuda: assetjament escolar

EntradaAutor: Laura87bcn » dt. set. 17, 2013 11:18 pm

Hola,

Jo vaig patir assetjament quan anava a l'ESO i et recomano que el canviis d'escola de seguida que acabi el curs. No sé com s'ha de tramitar la denúncia, ni els millors passos "legals" a seguir, etc. però per experiència pròpia el millor es que canviis de lloc l'abans possible (però espera que acabi el curs, eprquè entrar de sobte en un curs a mitges també seria contraproduent).

Conèixer gent nova, que no té motius per ser hostil amb ell de bones a primeres, és el millor. Si no, acabarà assumint que es normal que el tractin malament, i es sorprendrà quan el tractin bé... i un no s'ha de sorprendre mai de que el tractin bé, no ha de passar mai tan de temps en una situació dolenta com per trobar estrany que algú el tracti bé, el saludi correctament, o sigui amigable amb ell. I això passa quan algú està aguantant una situació així durant massa temps, i costa molt poder tornar a ser com abans. Per això crec que cal tallar-ho com abans millor.

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::