contes per evitar l'abús (sexual, bulling, etc...)

ja no som tant petits!!
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

contes per evitar l'abús (sexual, bulling, etc...)

EntradaAutor: ada_bcn » dc. gen. 16, 2013 2:53 pm

Hola,

Us deixo un enllaç amb una bibliografia que tracta els temes de l'abús sexual, l'abú físic o psíquic d'adults cap el nen o entre nens.

http://adoptivanet.info/encasa/adopteca ... abusos.php

En al mateixa web podeu trobar bibliografia sobre altres temes, sentiments, emocions, autoestima, hábits... etc... Si compreu un llibre a amazon a través d'algún dels enllaços de la web (encara que nbo sigui un llibre del llistat) em donen una comisió, que m'aniria molt bé la veritat...

Apa! Espero que us pugui ser útill.
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: contes per evitar l'abús (sexual, bulling, etc...)

EntradaAutor: ada_bcn » dj. gen. 17, 2013 10:12 am

Ni idea... Dubto la veritat que els del llistat aquest sobre l'abús estiguin en català, hi ha molt poca bibliografia al respecte. De totes fromes no són pq els llegeixin sols ens nens, els de la primera col·lecció potser si, però no el de Juul per exemple.
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: contes per evitar l'abús (sexual, bulling, etc...)

EntradaAutor: ada_bcn » dj. gen. 17, 2013 10:18 am

Potser el que pots fer és anar a la biblioteca i preguntar si tenen llibres similars en català. Jo algún d'aquests els he trobat en la zona de pares i mares de la biblioteca infantil, acostumen a tenir contes per parla de habits, de la familia i en pots trobar algún potser allà sobre aquests temes... t'he de dir que és difícil trobar contes especialment sobre l'abús sexual o el maltractament, per nens més grans de 12 pots trobar algún llibre que parla sobre bulling però normalment molt suau... el de Juul en serio que es durillo i jo no el llegiria a un nen que hagi patit algún tipus de assetjament escolar per exemple... ara, el llegiria a tots els nens a l'escola.
També són interesants el que tracten sobre les emocions pq millorar la empatia és fonamental pq entenguin que no han de fer mal als altres, d'aquests si en trobes en català: http://adoptivanet.info/encasa/adopteca ... ciones.php
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: contes per evitar l'abús (sexual, bulling, etc...)

EntradaAutor: ada_bcn » dj. gen. 17, 2013 10:42 am

ah! doncs si, en català pots trobar el de T'estimaré sempre, molt maco sobre una guineu petita que com que e sporta malament pensa que la seva mare deixarà d'estimar-lo, jo el recomano molt, per nens més petits per això potser, jijijiji... per nens adoptats (com és le meu cas) el trobo indispensable. N'hi ha un altre semblant d'un panda que no sé si está editat en català i també d'un conill que es diu Adivina cuanto te quiero de konikos que tampoc sé si está en català.
Hi ha dos contes que es titule Com estàs? de la galera o de cadí, per nens petits també, sobre les emocions, en el de la galera és un gos el protagonista i en l'altre un gos i dos nens.
De susaeta hi ha una colecció sobre emocions, por, tristesa...potser també epr més petits (és que no sé, el meu fill té acaba de fer 5 anys)
Hi ha Així és la vida i no ens la podem perdre, de la ed.Diálogo crec, que parla que a la vida apart d'estar feliços ens poden passa rmoltes cose si podem tenir molts sentiments diferents.
La princesa valenta de la ed. Molino són un recull de contes també sobre emocions.
El de Qué m'està passant? que és un llibre amb CD del Marc Parrot també està en català.
Ara així són els que em sonen però d'aquest tipus segur que en trobes més.
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: contes per evitar l'abús (sexual, bulling, etc...)

EntradaAutor: ada_bcn » dj. gen. 17, 2013 11:19 am

el de Així és la vida es titula així, lo de no ens la podem perdre ho he afegit jo...
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: contes per evitar l'abús (sexual, bulling, etc...)

EntradaAutor: ada_bcn » dv. abr. 12, 2013 3:36 pm

Hola Cosma.
He trobat una altra colecció de contes per tractar els emocions, de la Gemma Lienas, es pot trobar en català i castell`, l'he posat a l'enllaç:
http://adoptivanet.info/encasa/adopteca ... ciones.php
És al colecció de la Fada Menta
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: contes per evitar l'abús (sexual, bulling, etc...)

EntradaAutor: ada_bcn » dl. abr. 15, 2013 11:42 am

me n'alegro!!!
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: contes per evitar l'abús (sexual, bulling, etc...)

EntradaAutor: ada_bcn » dl. abr. 15, 2013 11:43 am

per cert, que els he vist (no els he llegit) i les ilustracions són molt maques, a part la Gemma Lienas té contes molt bonics aixíq eu segur que estan bé.
Lau
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

Re: contes per evitar l'abús (sexual, bulling, etc...)

EntradaAutor: Lau » dg. maig 19, 2013 9:38 pm

La gemma lienas té un conte preciós que es diu "busco una mamá" d'adopció internacional.

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::