Col·legi Residència L'Arboç, ESO al Penedès

ja no som tant petits!!
Toni
:: girafa
:: girafa
Contacta:
Ubicació: Bcn
Entrades: 2933
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm

Col·legi Residència L'Arboç, ESO al Penedès

dc. gen. 15, 2014 11:43 am

Bones.. ara sóc jo qui farà servir el fòrum per buscar opinions,he,he..
Doncs bé.. ara vivim al Penedès, a Sant Jaume dels Domenys, l'Arnau, el nostre fill gran va a l'escola els 4 Vents, i l'any que ve començarà la ESO, li tocaria anar a La Bisbal,on hi han 6 línies i on van tots els seus companys actuals.
Busquem alguna cosa millor, al cole on està ara hi han nens molt maleducats, recentment un dels seus amics ha marxat, creiem que per mòbing.. doncs el matxacaven molt els altres companys.. fins i tot ho han celebrat quan han marxat.. la Gemma i jo hem flipat una mica.. si això hagués passat al cole on estàvem abans s'haurien fet reunions, s'haurien buscat responsables.. però aquí no passa res..
Bé.. doncs això.. hem pensat en el Col·legi Residència de l'Arboç, és concertat/privat i no puja molt de preu, tenen només una línia per curs i sembla que hi ha bon ambient, la Gemma l'ha visitat, són molt amables i estaria bé.. algú en té referències d'aquesta escola o d'altres pel Penedès, gràcies <:-) <:-) <:-)
Maria V.
:: conillet
Entrades: 358
Membre des de: dl. des. 05, 2011 12:22 pm

Re: Col·legi Residència L'Arboç, ESO al Penedès

ds. feb. 15, 2014 7:40 pm

No volia dir res perquè no conec els centres que anomenes, però veig que no et respon ningú i hi ha una cosa que no vull callar: evitar el perill de mòbing em sembla prioritari.
Amb sis línies per curs, el centre segurament és massificat. Vés a saber el temps que trigaran, els professors, a adonar-se d'uns mals hàbits que segurament aquests alumnes ja porten consolidats. Com a màxim, veuran que els han arribat uns quants maleducats i posaran disciplina per poder fer classe (és a dir, com a màxim, evitaran que els rebentaclasses se surtin amb la seva). És difícil que puguin descobrir a temps l'estil de relacions interpersonals d'uns nens acabats d'arribar a l'institut però que ja es coneixien i vénen amb mals hàbits de grup.
Jo no m'hi pensaria gens i em decantaria d'entrada per l'altre col·legi. Sentir-se acceptat pels companys, sentir-se membre del grup, ser un de la colla, és una necessitat. (Quan ets adult la cosa és molt diferent; si has tingut una infantesa bona, pots estar molt bé sol.) I si l'ambient del centre és bo, que d'entrada no conegui els companys que hi tindrà no té importància; ja farà amics nous, més bons que aquests poca-soltes d'ara.
Mum15
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

Re: Col·legi Residència L'Arboç, ESO al Penedès

dg. jul. 06, 2014 2:39 pm

Ostres quina casualitat, jo també visc a una urbanització de sant jaume!! Nosaltres estem buscant un fill, però dir-te que jo mateixa vaig estudiar a la residencia de l'arboç i encara estan els mateixos professors. És genial l'escola, molt bon ambient i molt bon nivell!! Ara, si fa batxillerat després, ells no en fan, o ies o camp joliu, o monges del vendrell. Que vagi mooolt bé!!
Imatge

Torna a “General”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: