Què regalar

ja no som tant petits!!
núvol
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

Què regalar

EntradaAutor: núvol » dv. feb. 07, 2014 7:29 pm

La filla de la meva cunyada fa la comunió aquest any i no tenim ni idea de què regalar-li perquè té de tot...wii, tablet, conte personalitzat, etc.
Si us plau, qualsevol idea serà molt ben rebuda i si el que proposeu és una mica car doncs ho podríem considerar per fer el regal entre varies persones de la familia....anem absolutament perduts!!!!!

Moltes gràcies per endavant!!!!
Avatar de l’usuari
ikebana
:: tigre
:: tigre
Entrades: 751
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 1:40 pm
Ubicació: Terrassa

Re: Què regalar

EntradaAutor: ikebana » dv. feb. 07, 2014 8:10 pm

Hola!

jo a la una nena que feia la comunió li vaig regalar fer un album d' scrapbooking.
Vam fer l'activitat juntes per que ens portem molt be. Tant ella com jo ens ho vam passar molt be!

el taller consistia en fer la tapa i contraportada de l'album, i despres posavem els fulls de l'album per despres posar les fotos, en el seu cas les de la comunió, o del que vulgui!

A ella li va agradar molt per que era una cosa diferent i se sentia orgullosa d 'haver-ho fet ella.

sino, segur que en algun lloc pots trobar alguna cosa de fer tallers, o de cuina, o manualitats....
ikebana l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 07, 2014 8:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Cabana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
Ubicació: Al país de la Tramuntana

Re: Què regalar

EntradaAutor: Cabana » dv. feb. 07, 2014 8:10 pm

Hola!

No em preguntis com funciona perquè m'ho estic mirant ara mateix! No sé si coneixes això del Kiddisbox...?

http://www.kiddysbox.es/

Espero haver-te ajudat! Sembla xulo, no sé! :)
Avatar de l’usuari
cross_13
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dc. maig 23, 2012 8:09 am

Re: Què regalar

EntradaAutor: cross_13 » ds. feb. 08, 2014 8:16 am

Pase anual tibidabo...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Què regalar

EntradaAutor: kabbisa » ds. feb. 08, 2014 10:18 am

Una excursió a cavall
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Dayla
:: papallona
:: papallona
Entrades: 136
Membre des de: dl. maig 03, 2010 2:57 pm

Re: Què regalar

EntradaAutor: Dayla » ds. feb. 08, 2014 10:27 am

I càmera de fotos?, si no en te.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Sara29
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dj. jul. 18, 2013 6:11 pm

Re: Què regalar

EntradaAutor: Sara29 » ds. feb. 08, 2014 5:24 pm

Hola!
I algún taller de cupcakes o galetes de fondant? Ara estan molt de moda!!
Avatar de l’usuari
rateta2013
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dt. set. 17, 2013 12:05 pm

Re: Què regalar

EntradaAutor: rateta2013 » dl. feb. 24, 2014 10:18 pm

Mmmmm...jo no sóc creient, però diria que la comunió és rebre a Jesús. Cal regalar una WII? No va ser Jesús qui va expulsar els mercaders del temple??

Perdó, no vull ser borde! Jo faig regals de comunions si em toca. però em sap una mica de greu que sigui un acte tan materialista.

En fi, un cop desfogada, et diré que jo a una nena li regalaria o bé una experiència (tipus classe de vela, d'equitació, de quads o de cuina...) o si és presumida, una joia (arracades, rellotge xulo modern tipo swatch, un penjoll...).
Eduard 2005
Arnau 2014
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Què regalar

EntradaAutor: eternitat » dl. feb. 24, 2014 10:57 pm

Doncs jo optaria per un regal exclusiu i personalitzat, una cançó personalitzada que parli d'ella i de la seva familia, del que li agrada... Aquests nois http://elsastre.cat/ preparen uns regals únics, us els recomano. Al web hi tenen algunes mostres, preus i modalitats.Crec que és un record per sempre!
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Què regalar

EntradaAutor: kabbisa » dt. feb. 25, 2014 2:38 pm

I tirar de regals antics?
Un estoig per les pulseretes, un diari secret, ...
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
sugar
:: papallona
:: papallona
Entrades: 137
Membre des de: dc. oct. 22, 2008 12:00 pm

Re: Què regalar

EntradaAutor: sugar » dc. feb. 26, 2014 11:37 am

rateta2013 ha escrit:Mmmmm...jo no sóc creient, però diria que la comunió és rebre a Jesús. Cal regalar una WII? No va ser Jesús qui va expulsar els mercaders del temple??

Perdó, no vull ser borde! Jo faig regals de comunions si em toca. però em sap una mica de greu que sigui un acte tan materialista.

En fi, un cop desfogada, et diré que jo a una nena li regalaria o bé una experiència (tipus classe de vela, d'equitació, de quads o de cuina...) o si és presumida, una joia (arracades, rellotge xulo modern tipo swatch, un penjoll...).


A mi quan era petita i em tocava fer la Comunió els meus pares em van preguntar si la volia fer, però que tingués clar que tots els regals que em fessin els donaríem als nens necessitats i, per descomptat, que tots els diumenges hauria d'anar a missa. No la vaig fer, jejeje.
sugar
Avatar de l’usuari
rateta2013
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dt. set. 17, 2013 12:05 pm

Re: Què regalar

EntradaAutor: rateta2013 » dj. feb. 27, 2014 8:55 am

sugar ha escrit:
rateta2013 ha escrit:Mmmmm...jo no sóc creient, però diria que la comunió és rebre a Jesús. Cal regalar una WII? No va ser Jesús qui va expulsar els mercaders del temple??

Perdó, no vull ser borde! Jo faig regals de comunions si em toca. però em sap una mica de greu que sigui un acte tan materialista.

En fi, un cop desfogada, et diré que jo a una nena li regalaria o bé una experiència (tipus classe de vela, d'equitació, de quads o de cuina...) o si és presumida, una joia (arracades, rellotge xulo modern tipo swatch, un penjoll...).


A mi quan era petita i em tocava fer la Comunió els meus pares em van preguntar si la volia fer, però que tingués clar que tots els regals que em fessin els donaríem als nens necessitats i, per descomptat, que tots els diumenges hauria d'anar a missa. No la vaig fer, jejeje.


Quina mala llet, jajaja!

Jo no la vaig fer. M'hagués agradat fer-la pel vestit!!! (ho reconec) però els meus pares eren ateus i no ho consideraven correcte.

Si jo fos creient, els meus fills la farien i faria una festa bonica, perquè si creus, la comunió és un moment molt important de la vida. Però tinc tants coneguts que la fan "perquè toca" i a més es queixen de la catequesi i d'haver d'anar a missa. Doncs aleshores perquè la fas???
Eduard 2005
Arnau 2014

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::