URGENT!! Assignació places a l'Institut

ja no som tant petits!!
sugar
:: papallona
:: papallona
Entrades: 137
Membre des de: dc. oct. 22, 2008 12:00 pm

URGENT!! Assignació places a l'Institut

EntradaAutor: sugar » dv. maig 16, 2014 9:34 am

Hola, bon dia.

Ja que moltes de vosaltres sou mestres us volia consultar el que m'ha passat a veure si trobeu si és normal:

Com que els Instituts que tenia adscrit la meva filla no ens agradaven, vam esperar fins l'últim moment i la vam apuntar a un altre que no ens tocava per zona però que encara hi havia plaça. En un primer moment, ens van dir que hi havia 50 places i en total es van apuntar 50 nens (la meva filla per punts va quedar en el posició 47), el que volia dir que tots els nens estaven dintre i jo em vaig quedar molt tranquil·la.

Però ahir, al anar a mirar les places definitives, vaig veure que l'han enviat a l'institut que vaig demanar en segona opció i en canvi han assignat les places a nens que ho havien demanat en segona opció.

Això és normal? no hem d'entrar els nens que ho han demanat en primera opció abans que els nens que ho demanen en segona?

Estic molt angoixada.

Gràcies,

Susana
sugar
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: URGENT!! Assignació places a l'Institut

EntradaAutor: Ponioleta » dv. maig 16, 2014 10:00 am

Sugar, això no pot ser.
Les persones que demanen una plaça en primera opció van per davant dels que la demanen en segona opció, tinguin els punts que tinguin. Sí ha passat el que tu dius, hauries de posar algun tipus de queixa o demanar revisió.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
sugar
:: papallona
:: papallona
Entrades: 137
Membre des de: dc. oct. 22, 2008 12:00 pm

Re: URGENT!! Assignació places a l'Institut

EntradaAutor: sugar » dv. maig 16, 2014 11:55 am

Gràcies per contestar Ponioleta.

Jo crec que els que han passat per davant de la meva filla són adscrits però igualment estaven en segona opció..

De moment ja he parlat amb la Fapac, que m'han de trucar i el dilluns aniré a parlar amb els del consorci a posar una queixa, demanar revisió o el que calgui.

La meva por es que tinguin raó... no ploro perquè estic a la feina que si no...
sugar

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::