Regal nena 12 anys

ja no som tant petits!!
sugar
:: papallona
:: papallona
Entrades: 137
Membre des de: dc. oct. 22, 2008 12:00 pm

Regal nena 12 anys

EntradaAutor: sugar » dt. nov. 18, 2014 10:44 am

Bon dia!!

A veure si em podeu ajudar. La meva filla ara farà 12 anys i no tinc ni idea de què li pot agradar i us volia demanar les vostres fantàstiques idees. No és una nena molt nena, o sigui que res de joies, ni colònies, ni spas, ni res semblant. Jo li regalaré unes bambes que vol fa temps i un portàtil per Nadal que necessita a l'Institut però la resta de la família em pregunta i no tinc ni idea... i si li preguntes a ella del gos no surt...

Ajuda, si us plau!!! :***:
sugar
Avatar de l’usuari
Clarona
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dj. set. 26, 2013 9:37 am

Re: Regal nena 12 anys

EntradaAutor: Clarona » dt. nov. 18, 2014 4:12 pm

Hola,
la meva filla farà 10 anys pel gener i sé que li farà molta il.lusió una maleta trolley, d'aquelles amb rodes per anar de viatge. Potser la teva filla ja en té.

I una cosa que li agrada bastant són els rellotges, només en té un de "bo" i un de batalla, però veig que és una cosa que l'utilitza força, i aquests de colors són divertits i no es disparen massa de preu.

En fi, jo ja fa dies que m'anoto coses que veig o em diu que li agradarien perquè quan arribi Nadal i la família em demani què li compren tingui idees que sinó...

Apa, que hi hagi sort!
sugar
:: papallona
:: papallona
Entrades: 137
Membre des de: dc. oct. 22, 2008 12:00 pm

Re: Regal nena 12 anys

EntradaAutor: sugar » dj. nov. 20, 2014 10:22 am

Clarona, en el rellotge no hi havia pensat, el seu ja està espatllat i fet caldo... moltes gràcies!!

Maleta no en fa servir però si la motxil·la i ja en té.

El que m'agradaria és que ja que jo li faig els regals pràctics (i els cars, per suposat) que encara tingui la sorpresa d'obrir regals que no s'esperi, crec que te 12 anys però necessiten molts mimos encara...
sugar

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::