vídeo jocs

ja no som tant petits!!
Llamp
Entrades: 3
Membre des de: dg. juny 14, 2015 9:15 pm

vídeo jocs

EntradaAutor: Llamp » dg. juny 14, 2015 9:40 pm

Hola, tinc el gran que és dels petits de la classe de cinquè de primària i em diu que gairebé tots tenen un joc que es diu GTA Grand Theft Auto, va de carreres de cotxes i l'argument és la lluita contra pandilles d'haitians i cubans als qui persegueixen per drogues i també hi ha prostitució etc, o sigui, les carreres de cotxes són l'excusa per embolicar la troca. Jo no entenc que hi hagi gent que hi jugui però menys encara que deixin a nens de 10 i 11 anys davant d'aquests panorames. Em sento la mare rara, sempre ho he estat, hi ha alguna mare o pare raro per aquí també?
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: vídeo jocs

EntradaAutor: FloR » dg. juny 14, 2015 11:37 pm

He mirat la classificació del joc i és per majors de 18, així que per 10 anys ho trobo totalment fora de lloc..
La resta pot fer el que vulgui amb els seus fills, però jo tampoc li deixaria jugar! Mare rara? No crec.. Potser responsable..
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: vídeo jocs

EntradaAutor: garota » dl. juny 15, 2015 5:55 am

Ostres... Al Gran Theft Auto?????? Jajaja tela... 10 anyets... Hi juga el meu germà i en té 16.... I cert q la trama és complexa per dir-ho suaument. Jo amb 10 anys tampoc el deixaria jugar i menys sol, com ho deuen fer la majoria... Hi han altres jocs de cotxes igual de divertits, i més aptes i comprensibles per a nens. És que justament aquest.. És força heavy.
No ets sentis la mare rara jo tampoc li deixaria... Tan petit.
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

Re: vídeo jocs

EntradaAutor: Aly84 » dl. juny 15, 2015 6:59 am

A Nosaltres ens encanten els videojocs, sobretot al meu marit, així que segurament la nostra filla a mesura que vagi creixent jugarà a videojocs però els adequats a la seva edat.

El Gran Theft Auto és un joc d'adults a partir de 18 anys i GENS educatiu!! Hi ha videojocs de totes les temàtiques més aptes per a un públic infantil.

així que mare rara no?! Mare preocupada i compromesa amb l'educació del seu fill!!
Llamp
Entrades: 3
Membre des de: dg. juny 14, 2015 9:15 pm

Re: vídeo jocs

EntradaAutor: Llamp » dl. juny 15, 2015 10:53 pm

Si que el primer va ser mirar això del PEGI 18, com amb les pel·lícules que també hi ha una edat recomanada, però amb això dels jocs és realment un problema quan el nen et diu que "tots hi juguen i jo no puc parlar del mateix... " és horrorós perquè ja no es tracta de mi sinó del "nen raro" així que hauré de fer per saber quins més "nens raros" hi ha a la seva classe. Per sort ara acaba el curs i ja no durarà gaire però i a sisè la cosa pinta que no millorarà i després de cap a la ESO i tots amb mòbil.

Estic segura (espero) que hi ha més sense aquest joc, també podria ser que el nen exagerés (també ho espero) i el joc només el coneguin realment els qui tenen germans grans però a tot això s'afegeix que alguns tenen ja mòbil i porten vídeos del joc de la punyeta. Gràcies per la comprensió, jo realment no entenc que passa amb els regals que se'ls fa als nens i avui m'ha passat que arriba i em diu que tal té el joc Dead Rising (un que no té germans grans) i ara m'estic mirant imatges que hi ha online i NO HO ENTENC què està passant amb la societat.

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::