Sensació de fer-se pipí a sobre.

ja no som tant petits!!
Jordipedrós
Entrades: 4
Membre des de: dg. juny 19, 2011 8:29 am

Sensació de fer-se pipí a sobre.

EntradaAutor: Jordipedrós » dc. set. 23, 2015 10:34 pm

Bona nit. Tinc una filla amb 9 anys acabats de fer i des de fa 2-3 setmanes que li costa dormir perquè ens diu que quan li vé la son nota sensació de tenir pipí i se'n va al lavabo, però no fa res o ben poca cosa, i això pot passar 5-6 vegades des que es posa al llit, a les 9-9:15 de la nit fins que s'adorm, al cap de 2 hores aprox. Hem anat al pediatra i ens ha recomanat que es prengui unes herbes a l'anar a dormir, per tranquil·litzar-la, que escolti música clàssica, o que no llegeixi, ja que més que adormir-la la pot desvetllar. Ens angoixa bastant perquè li diem que tot ho té al cap, que no hi ha de pensar, però al poc de ser al llit ens vé plorant que no pot, que li vé la sensació de fer-se pipí i que s'ha d'aixecar, i sempre li vé la sensació al moment d'adormir-se. Ens agradaría que algú, si hi és, que hagi pasat pel mateix, ens donés alguna pauta, sisplau. Gràcies.
Avatar de l’usuari
[Marieta]
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dj. maig 10, 2012 6:30 pm

Re: Sensació de fer-se pipí a sobre.

EntradaAutor: [Marieta] » dj. set. 24, 2015 10:59 am

Humm, i no podria ser que estigués fent una mica d'infecció d'orina?
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Sensació de fer-se pipí a sobre.

EntradaAutor: garota » dj. set. 24, 2015 11:41 am

Jo també he pensat en l'infecció.... Però durant el dia no li passa no?
I ara diré una cosa que espero que no sigui així però,... Al col·le tot bé? Que no tingui algun problema amb algun company o companya o qualsevol cosa que la neguitegi... I surt a la nit. Qualsevol canvi,.... A vegades costa que ens ho expliquin però pot ser qualsevol canvi o situació "çnova"ç que l'angoixi,.....
Jordipedrós
Entrades: 4
Membre des de: dg. juny 19, 2011 8:29 am

Re: Sensació de fer-se pipí a sobre.

EntradaAutor: Jordipedrós » dj. set. 24, 2015 12:49 pm

Hola,
vam descartar que hi hagués infecció d'orina. I hem parlat amb la Clara sobre l'escola i no hi ha res que la preocupi o que l'angoixi. Està bé amb els amics. És com si tingués por al fet d'anar a dormir, perque diu que no s'adormirà, es posa nerviosa pensant que no podrà fer-ho i que quan està apunt de dormir-se té ganes de fer pipí i així comença la roda.
La pediatra ens va dir que pot donar-se perquè és una nena patidora, i ara ha tornat a l'escola i tornen les obligacions, el fer-ho tot bé,...
Avatar de l’usuari
Maria V.
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dl. des. 05, 2011 12:22 pm

Re: Sensació de fer-se pipí a sobre.

EntradaAutor: Maria V. » dj. set. 24, 2015 12:59 pm

Quan a la meva filla li passava això, abans d'anar a dormir li feia fer un bany de seient amb aigua tebiona i bicarbonat. De vegades li ho feia repetir al matí després de dutxar-se. Ho féiem al bidet, acabat de desinfectar amb lleixiu i molt esbandit amb aigua. Oli en un llum, en el seu cas. Jo crec que una mica d'infecció d'orina la devia tenir i potser era massa poca cosa perquè se li pogués diagnosticar (la pediatra no vaig aconseguir que em fes cas, però com que se li curava de la manera que he dit...) El remei el vaig llegir en un llibre de divulgació de pediatria. Fa molts anys; la meva filla va néixer el 1977.
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Sensació de fer-se pipí a sobre.

EntradaAutor: garota » dj. set. 24, 2015 1:19 pm

A veure si algú us pot ajudar més! Alguna cosa li deu rondar pel cap....és molt meticulosa amb les coses? Molt exigent amb ella mateixa?
Avatar de l’usuari
Maria V.
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dl. des. 05, 2011 12:22 pm

Re: Sensació de fer-se pipí a sobre.

EntradaAutor: Maria V. » dj. set. 24, 2015 2:11 pm

Abans m'he oblidat de dir que, amb una vegada sola de banyar-la amb bicarbonat, no li passava. Calia repetir-ho uns dies. I que la nena prenia antibiòtics per una altra malaltia i suposo que la pediatra no en feia cas perquè pensava que el problema del pipí era un efecte secundari dels antibiòtics.
Avatar de l’usuari
xuxu
:: peixet
:: peixet
Entrades: 285
Membre des de: ds. abr. 19, 2008 10:06 pm

Re: Sensació de fer-se pipí a sobre.

EntradaAutor: xuxu » dj. set. 24, 2015 7:14 pm

Hola, tinc un fill de quasi 9 anys i li costa molt adormir-se. Ni fa aixo que fa la teva filla pero di que s'agovia per adormir-se.... I companyia? Perque estigui mes tranquila...
Imatge
Imatge
Imatge
rundi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 460
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:04 am

Re: Sensació de fer-se pipí a sobre.

EntradaAutor: rundi » dj. set. 24, 2015 8:35 pm

Hola,
Descartat el tema infecció d'orina, sembla una mica d'ansietat potser, si té el pensament negatiu i no sap com gestionar-lo potser s'obsessiona quan arriba l'hora i li fa por que passi el que no li passa. No sé si m'explico.
Potser podeu consultar amb una psicòloga perquè l'ajudi a gestionar les seves emocions.
Avatar de l’usuari
Maria V.
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dl. des. 05, 2011 12:22 pm

Re: Sensació de fer-se pipí a sobre.

EntradaAutor: Maria V. » dv. set. 25, 2015 4:42 pm

Perdoneu que insisteixi, però això del bicarbonat jo ho provaria, que de mal no n'hi farà. Pot tenir una mica massa d'acidesa a les mucoses encara que no hi hagi infecció (qui sap si per canvis hormonals propis de l'edat). Els símptomes que explica Jordipedrós coincideixen amb els de la meva filla a la seva edat. Per poca importància que tinguin per a la salut, la meva ho trobava molt desagradable i empipador i agraïa l'alleujament. No prenia bicarbonat per via oral sinó banys de seient. (Oralment, el que procuràvem és que els fills prenguessin força fruita i també sucs de llimona. Ara veig que la meva nora també dóna molta fruita als fills.)

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::