ESCOLA GRAVI, ESCOLA SANT GREGORI

ja no som tant petits!!
antvilo
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. març 06, 2016 3:12 pm

ESCOLA GRAVI, ESCOLA SANT GREGORI

EntradaAutor: antvilo » dg. març 06, 2016 3:50 pm

Hola, voldria demanar informació d'aquestes dues escoles sobretot de l'etapa secundaria,
Gràcies
mamalluna
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dj. feb. 11, 2016 8:31 pm

Re: ESCOLA GRAVI, ESCOLA SANT GREGORI

EntradaAutor: mamalluna » dt. març 08, 2016 2:58 pm

Hola!

A mi també m'interessa el tema; sobretot l'escola Gravi. La sant Gregori la vam descartar per preu, tot i que ens agraden tant les instal.lacions, com el professorat que vam conèixer, la metodologia, la potenciació de la música i les arts... Jo la vaig anar a veure perquè desconeixia les quotes, si no m'hagués estalviat el viatge. Però repeteixo; em va agradar. I si t'ho pots permetre, crec que és una bona opció.

De l'escola Gravi he sentit a parlar molt bé per l'atenció personalitzada que hi ha, el foment de certs valors i la cura en l'aspecte emocional. Bon nivell. Les instal.lacions són més justetes, però si el que hi ha a dins ho compensa...doncs bé, no? El preu tampoc té res a veure, molt més econòmic que St Gregori. De totes maneres també vull conèixer més opinions, o sigui que crec que obriré un nou tema a educació infantil, que és on sembla que la gent està més activa. Nosaltres estem mirant públiques i concertades, no descartem res, no sé quin és el teu/vostre cas.

Si també t'interessen les públiques, després de veure portes obertes et recomano que facis una ullada a Costa i Llobera i a Serrat i Bonastre. Sort!
antvilo
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. març 06, 2016 3:12 pm

Re: ESCOLA GRAVI, ESCOLA SANT GREGORI

EntradaAutor: antvilo » dt. març 08, 2016 3:41 pm

Hola, jo he visitat totes dues, per aixó vaig obrir la pregunta per si algú em podia ajudar una mica.
Sant Gregori es mes potent en la preparació de l'anglés,i la música a primaria.
Jo vaig fer la visita guiada amb tutor de primer ESO ,Sant Gregori,i al comparar vaig veure que la manera de fer, per exmple ,dossiers socials es molt semblant.
Potser la conclusió que jo vaig estreure de la visita a totes dues, es que a part del tema instalacions, no son comparables, la gran diferencia es el tema del nivel i preparació del anglés a la S.Gregori i potser segons coneguts meus, son més exigents pero igual de respetuosos amb els nens a la S.Gregori, fet que fa que surtin millor preparats els seus alumnes.
Totes dues cuiden molt la part emocional
mamalluna
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dj. feb. 11, 2016 8:31 pm

Re: ESCOLA GRAVI, ESCOLA SANT GREGORI

EntradaAutor: mamalluna » dj. març 17, 2016 9:32 pm

Bona nit! Estic mirant les places que oferten els centres (per fi han sortit!) i veig que a 1r d'ESO a Gravi n'oferten 19 i a S Gregori 14. Bona notícia per als que volen entrar de fora, però jo em pregunto...per què hi ha tantes places? Què fa que l'alumnat de primària no vulgui continuar a l'ESO al mateix centre?

Alguna cosa cosa passa, això està clar.Preu? Nivell? No ho sé. És cert que a Gravi hi ha més vacants, però no gaire més que a St Gregori. Aquestes coses em fan arrufar el nas...
antvilo
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. març 06, 2016 3:12 pm

Re: ESCOLA GRAVI, ESCOLA SANT GREGORI

EntradaAutor: antvilo » dv. març 18, 2016 5:54 am

Bon día, a Sant Gregori ens van comentar que a ESO ampliaven ratio d,alumnes,tambe es una escola pitjor acces que altres de la mateixa zona(Sadako,F.Mistral..), aixo fa que tingui menys demanda. En quan a la Gravi,pels comentaris que escoltat molta gent del barri marxa a instituts públics per cursar l,eso. Potser hi ha altres factors que desconec,pero aquest influiexem
antvilo
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. març 06, 2016 3:12 pm

Re: ESCOLA GRAVI, ESCOLA SANT GREGORI

EntradaAutor: antvilo » dv. març 18, 2016 5:58 am

El tema económic influiex molt sobretot a Gravi, es un barri amb gent treballadora i el fet de pagar mensualitats mes costosas que a un institut public els fa no continuar a una escola concertada.Aquests comentaris a mi families de nens de Gravi m,ho han comentat
mamalluna
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dj. feb. 11, 2016 8:31 pm

Re: ESCOLA GRAVI, ESCOLA SANT GREGORI

EntradaAutor: mamalluna » dv. març 18, 2016 7:47 am

Han modificat les places respecte al que es va publicar ahir. Ara són 8 i 5 en comptes de 19 i 14. Ja no és el mateix...
elozano3
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dg. feb. 05, 2012 11:23 am

Re: ESCOLA GRAVI, ESCOLA SANT GREGORI

EntradaAutor: elozano3 » dj. març 24, 2016 8:36 pm

Bona nit, respecte a les places que disposen penseu que les ràtios que surten són de 30 alumnes, gairebé totes les concertades fan ampliació de ràtio, el 10 % la generalitat les dona sense problemes i el 20 % depèn de la generalitat, ho sigui que a les places que oferten se li han de afegir 3 més per cada línia que tinguin. Suposo que quan vau anar us van dir les places que tenien amb l'ampliació ja feta.
antvilo
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. març 06, 2016 3:12 pm

Re: ESCOLA GRAVI, ESCOLA SANT GREGORI

EntradaAutor: antvilo » ds. març 26, 2016 5:50 pm

Acabo veure al post escola s.gregori que una persona va enviar un misatge amb tots eks preus de cada etapa d,aquesta escola
antvilo
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. març 06, 2016 3:12 pm

Re: ESCOLA GRAVI, ESCOLA SANT GREGORI

EntradaAutor: antvilo » dc. abr. 06, 2016 9:23 pm

Bona nit Mamalluna, al final quina escola heu escogit com a primera opció.
Nosaltres hem fet preinscripció per la Sant Gregori, ja veurem si hi ha sort
mamalluna
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dj. feb. 11, 2016 8:31 pm

Re: ESCOLA GRAVI, ESCOLA SANT GREGORI

EntradaAutor: mamalluna » dc. abr. 06, 2016 11:39 pm

Hola, Antvilo!

Nosaltres la Sant Gregori la vam descartar pel preu, però ens va agradar molt, així que...sort!!

Finalment ens hem decantat per la pública i hem posat en prmera opció Serrat i Bonastre. Ens va agradar molt i, com que aquest any oferten tres línies, esperem poder entrar-hi. A més, aquests dies hem estat parlant amb gent que hi porta els fills o que té intenció de fer-ho i tots coincideixen en què és un institit que està canviant, que fa motes activitats.... i amb un projecte que està molt bé. Després hem demanat Costa i Llobera i Vil.la de Gràcia (ja ho veus, al final tot públic).

El Mistral res de res perquè no hi havia places i Gravi sí i no...no ho teníem gaire clar.
antvilo
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. març 06, 2016 3:12 pm

Re: ESCOLA GRAVI, ESCOLA SANT GREGORI

EntradaAutor: antvilo » dj. abr. 07, 2016 8:15 am

Bon dia, us dessitjo molta sort.
Nosaltres , com vaig dir altre post a Gravi primaria estem molt contents, si algú em demanés consell mai no dubtaría a recomanar-li, ja que treballem molt bé.
Secundaria tots el comentaris que he escoltat, clar son experiències de families i per tant subjectius, hi ha diversos des de que els hi falta mètode per ensenyar als aumnes a aprendre a estudiar per sí mateixos, a gent contenta.
Un dels aspectes que ems ha fet optar a possibilitat de camvi es que a S.Gregori donem més importancia a l,anglés i creiem son més metòdics.
Tota manera l'enfocament com a model educativo es molt semblant a les dues escoles.
Molta sort.

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::