temps de joc amb tablets, consoles...

ja no som tant petits!!
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

temps de joc amb tablets, consoles...

EntradaAutor: ametista » dv. gen. 20, 2017 1:09 pm

des de sempre els meus fills han tingut limitat el temps de jugar amb tablets, wii, etc, als caps de setmana (normalment diumenges a la tarda) però clar, ells veuen que els amics del cole juguen entre setmana i també ho demanen...
a mi no m'agrada perquè penso que entre setmana s'han de prioritzar altres coses (deures, dutxa, estar tranquils després de tot el dia a l'escola, jugar a altres tipus de jocs, mirar una estona de dibuixos, etc.) però també entenc que a ells els agradi, vulguin comentar coses amb els amics... i al final esperen amb tanta ànsia el cap de setmana que ratlla l'obsessió i clar, això tampoc m'agrada :ufs:
alguna vegada hem provat de jugar una estona un dia acordat entre tots d'entre setmana (després de fer els deures, etc.) però clar, feien els deures ràpid i només portaven això de cap i al final ho vam deixar de fer... ara ha passat temps, són més grans... i m'estic plantejant de tornar-ho a provar a veure com va, però m'agradaria saber com ho feu vosaltres :content:

quan juguen els vostres fills a aquests jocs?
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Pupuleta
:: poltre
:: poltre
Entrades: 689
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 1:22 pm
Ubicació: Osona

Re: temps de joc amb tablets, consoles...

EntradaAutor: Pupuleta » dv. gen. 20, 2017 9:40 pm

A mi també m'interesa aquest tema. TInc un fill de 8 anys i no tenim tablet però va boig per una i aprofita quan bé la iaia perque li deixi i a casa dels amics que en tenen també. Ara que he canviat de mobil vol que li deixi el vell per jugar però jo de moment no ho he fet. M'ho he de rumiar bé com fer-ho i mirar d'establir unes normes però vaig perduda
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Laure
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

Re: temps de joc amb tablets, consoles...

EntradaAutor: Laure » ds. gen. 21, 2017 10:27 pm

Hola, doncs si que es un tema interessant.
El meu fill té 8 anys i juga els divendres a la tarda. És veritat que quan arriba divendres en té moltes ganes però jo ho prefereixo a estar discutint cada dia , costa molt quan els dius que pleguin i a casa ens en vem cansar i vem posar per norma els divendres i oli en un llum.
Coma cosa especial si ve algun amiguet a casa algun dia els deixem jugar al final un ratet, perquè es veritat que tots ho demanen...
De moment continuarem aixi, se que molt amics hi juguen cada dia pero a mi sincerament no m'agrada, almenys el meu fill és força pesat en tancar quan toca i jo em pujava per les parets.
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: temps de joc amb tablets, consoles...

EntradaAutor: ametista » dg. gen. 22, 2017 5:01 pm

hola Pupuleta! jo crec que establint unes normes t'ho pots plantejar... la qüestió és decidir les normes, buf! :r)
crec que bàsicament és pactar el temps de joc entre els dos i veure com va...

Laure, hola guapa quant de temps! ;-) sí, a mi em passava el mateix, pactes un dia, tot va com la seda perquè ells són els primers interessats... però quan és l'hora de plegar és quan es lia la cosa! que "ja va", que "un moment", que"ara acabo la partida i la guardo"..... però no hi ha manera! jo també acabava posant-me nerviosa perquè entre setmana l'endemà hi ha escola i no és plan anar tard amb els sopars, etc. i per això ho vam deixar... en fi, que és complicat :-:)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Pupuleta
:: poltre
:: poltre
Entrades: 689
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 1:22 pm
Ubicació: Osona

Re: temps de joc amb tablets, consoles...

EntradaAutor: Pupuleta » dl. gen. 23, 2017 10:10 pm

gràcies noies!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Laure
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

Re: temps de joc amb tablets, consoles...

EntradaAutor: Laure » dl. gen. 23, 2017 11:00 pm

ametista ha escrit:hola Pupuleta! jo crec que establint unes normes t'ho pots plantejar... la qüestió és decidir les normes, buf! :r)
crec que bàsicament és pactar el temps de joc entre els dos i veure com va...

Laure, hola guapa quant de temps! ;-) sí, a mi em passava el mateix, pactes un dia, tot va com la seda perquè ells són els primers interessats... però quan és l'hora de plegar és quan es lia la cosa! que "ja va", que "un moment", que"ara acabo la partida i la guardo"..... però no hi ha manera! jo també acabava posant-me nerviosa perquè entre setmana l'endemà hi ha escola i no és plan anar tard amb els sopars, etc. i per això ho vam deixar... en fi, que és complicat :-:)


Hola Ametista! No m'havia fixat que eres tu, perdona :)
Feia temps que no entrava gaire però torno a estar embarassada ! I torno a rondar per aquí, !!
Un petonet guapa
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: temps de joc amb tablets, consoles...

EntradaAutor: ametista » dt. gen. 24, 2017 2:19 pm

oooh Laure enhorabona! >.-<: >.-<: >.-<:
doncs ens anem veient per aquí ;-)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: temps de joc amb tablets, consoles...

EntradaAutor: nienna » dt. gen. 24, 2017 5:33 pm

Em quedo per aquí perque el tema es molt interessant, a veure si agafo idees.

A casa fem només caps de setmana, divendres tarda, dissabte i diumenge una hora per dia però és cert que quan finalment es fica a la partida ja ha passat l'hora i es frustra. Jo jugava i jugo a videojocs i puc entendre facilment aquesta frustració. També veig que els seus amics juguen entre setmana i ell pobret ni ho demana jeje

Li vam muntar un servidor de Minecraft per poder conectar-se amb els amics i jugar amb ells, però els altres entre cada dia practicament i els caps de setmana es tiren facilment 4-5 hores seguides i ell al cap d'una hora ha de marxar i el veig que passa vergonya i a més que vol seguir jugant.

En fi, que no sé com fer-ho millor perque sigui una estona que pugui gaudir sense que acabem tots frustrats
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: temps de joc amb tablets, consoles...

EntradaAutor: noviachuky » dj. oct. 05, 2017 9:11 am

A casa nostra juguen de dilluns a divendres una estona a migdia, i els caps de setmana una estona també al matí i a la tarda com a màxim fins les 18 h. de la tarda pq sino després estan massa nerviosos per anar a dormir.
Imatge

Imatge

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::