virus de llarga durada

ja no som tant petits!!
peixfregit
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dt. set. 20, 2011 9:08 pm

virus de llarga durada

EntradaAutor: peixfregit » dv. ago. 18, 2017 7:41 pm

Hola, el meu fill de 9 anys fa 3 setmanes va agafar un virus d'aquells de panxa de 24h amb dècimes de febre. Fins aquí normal. Però des de llavors, cada setmana el mateix dia (dimecres o dijous) torna a tenir dècimes i malestar. Sabeu si pot ser que duri tantes setmanes? Us hi heu trobat? Gràcies
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: virus de llarga durada

EntradaAutor: garota » ds. ago. 19, 2017 4:42 pm

Bones! Jo ho comentaria al pediatre...el meu fill va tenir dècimes una setmana després, però més no, ni recurrent. Comenta-ho!
Nicoleta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: ds. feb. 08, 2014 9:56 pm

Re: virus de llarga durada

EntradaAutor: Nicoleta » dc. ago. 23, 2017 12:57 pm

Hola!
Com diu la companya, millor preguntar-ho al pediatre. Sí que pot ser un virus, i tant. Al meu home cada cop que li agafa el de la panxa li dura tres setmanes, intermitentment.
Només et volia comentar que de vegades el malestar dels nens és una forma d'expressar un malestar interior. Al fill d'una amiga li agafaven uns forts mals de panxa cada vespre i va resultar que era perquè a l'escola tenia problemes amb un parell de nens més grans. Quan van descobrir-ho i poder ajudar-lo, es van acabar els mals de panxa. Segur que no és el cas del teu fill, però he pensat que com que dius que sempre acostuma a ser el mateix dia de la setmana... podries investigar si hi ha res que ha de fer aquest dia que el pugui amoïnar.

Espero que no sigui res.
Una abraçada.
:-) :camio: <:-<

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::