idees per celebrar els 10 anys

ja no som tant petits!!
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

idees per celebrar els 10 anys

EntradaAutor: ada_bcn » dt. nov. 21, 2017 8:56 pm

Doncs això...
La meva filla farà 10 anys i no sé molt bé què fer.
Fa anys per vacances de Nadal així que cada any ho hem fet a casa, un berenar amb alguns amics i les cosines, però he pensat que aquest any que en fa 10 potser hauríem de fer una festa o alguna cosa que ho recordi com una cosa especial.
No té gaires amics a l'escola, ni fora tampoc... Potser fer alguna activitat amb les seves cosines i el seu germà, o amb els avis... una excursió a algún lloc xulo... Fa circ que li agrada molt, i també dansa contemporania.
No sé ¿Algú té idees?
gracies
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: idees per celebrar els 10 anys

EntradaAutor: Jomateixa82 » dt. nov. 21, 2017 11:13 pm

Hola,

Jo l'altre dia vaig anar l'excursió organitzada per l'Amipa de la Llar on va la meva filla (2,5 anys ara) a una granja-escola-hipica (no sé com definir-la, jajaja. Jo diria que era més hípica que res més. El cas és que tenien 4 gallines i gossos, i terreny per còrrer. I agafant informació d'allà vaig veure que deien que també feien festes d'aniversari, amb passejades amb poni o cavall en funció de l'edat.

Aquesta hípica que dic jo no, perquè et queda molt lluny (és a la Garrotxa), però potser n'hi ha alguna més propera que també ho faci. No sé si és una opció que li podria agradar a la teva filla i les seves amigues. Almenys és ben diferent, no? Jo no hi hagués pensat mai com una opció per celebrar l'aniversari.
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: idees per celebrar els 10 anys

EntradaAutor: noviachuky » dc. nov. 22, 2017 8:31 am

Hola!

No sé l'edat dels cosins i germans però t'has mirat si a prop on vius hi ha algun lloc d'aquests de llits elàstics?

N'he sentit a parlar molt bé tot i que nosaltres encara no hi hem anat mai, et poso un link.

Mua i que vagi molt bé el cumple

http://jumpingextremeterrassa.com/?gcli ... gKwKfD_BwE

http://www.vensasaltar.cat/
Imatge

Imatge
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

Re: idees per celebrar els 10 anys

EntradaAutor: pucpuc » dc. nov. 22, 2017 10:07 am

si li agrada el circ

al circ cric organitzen sortides a la natura mes espectacle de circ, tenen uns dies programats pero els pots escriure un correu a contacte i si sou un grup potser tambe ho fan altres dies

https://circcric.com/ca/pack-i-abonaments/
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: idees per celebrar els 10 anys

EntradaAutor: ada_bcn » dj. nov. 23, 2017 8:26 am

Gracies,

Lo dels cavalls no crec que sigui gaire bona idea perquè no li fan gaire gracia.

Li vaig preguntar ahir i vol fer la festa a casa amb els amics un altre cop, ja s'ha fet una llista, repetirem doncs i potser fer alguna cosa amb les cosines. He vist això del circ a copons i ens queda aprop així que potser fem això.
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: idees per celebrar els 10 anys

EntradaAutor: airuni » dj. nov. 23, 2017 8:07 pm

Nosaltres ara que es més gran ens quedem els amics mes íntims a dormir.
Podeu berenar al mcdonalds o algo semblant anar al cine i fer un sopar especial a casa i festa del pijama
Imatge
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: idees per celebrar els 10 anys

EntradaAutor: ada_bcn » dv. nov. 24, 2017 2:04 pm

Ah! festa de pijames molaria molt!!! li encantaria!!!

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::