Jocs de taula

ja no som tant petits!!
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Jocs de taula

EntradaAutor: Takita » dc. nov. 14, 2018 10:36 am

Hola!!
Pensant ja en regals de Reis i, com que de joguines, ja en tenim moltes, estic pensant en jocs de taula per a jugar en família. Quins jocs teniu que els hi agradin? Nosaltres tenim el Monopoly, el Cluedo Junior, Uno, Dobble, Triominos Junior, Scrabble i Party & Co. Junior.
M'han recomanat el Catan Junior? El teniu?
Quins altres em podeu recomenar? Seria ideal que també pogués jugar la nena, que té 6 anys.

Gràcies.
Beikost
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dc. maig 31, 2017 8:58 am

Re: Jocs de taula

EntradaAutor: Beikost » dc. nov. 14, 2018 2:28 pm

Hola! Mira't els jocs de la marca Habba tot i que potser ja li queden massa petits. Si ets de Barcelona, pots passar un dia per la botiga Jugar x Jugar, allí els compro jo i tenen moltíssima cosa i a més t'aconsellaran.

Te'n recomanaria algun però tots els que tinc són per adults ( a partir de 8-10 any o així) i com que ma filla encara és petita encara no m'he posat a buscar-ne per ella, però és una idea genial la que has tingut, els jocs de taula moderns* són un món a descobrir. El que pots pensar amb antelació és el tipus de joc i el gènere o tema (cooperatiu? semicooperatiu? abstracte? Amb temàtica d'aventures? De construcció? Econòmic? De carreres? Etc, etc, etc.

*Dic moderns per oposició al Monopoly, Cluedo i companyia, les mecàniques dels quals ja tenen uns anys i han quedat una mica antiquades.

Ah! I el Catan Junior no el conec, jo tinc el Catan de tota la vida, i és un dels meus preferits, perfecte per introduir-te en aquest món. No sóc molt fan de les versions "infantilitzades" dels jocs i, com que el Catan no és especialment complicat, jo miraria si creus que hi pot entrar per edat, si és una nena espabilada. Si no, potser en buscaria un més adequat per ella i esperaria un parell d'anys pel Catan.
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Jocs de taula

EntradaAutor: Takita » dj. nov. 15, 2018 12:27 am

Moltes gràcies, Beikost! Miraré la marca que em recomanes i un dia que baixi a Barcelona, passaré per la botiga que dius.
La nena és espavilada i, normalment, agafa ràpid la mecànica dels jocs i el nen, crec que el seguiria bé, però seguint el teu consell, crec que comprarem el Catan "normal", a veure com ens va i sinó, ja el tindrem per jugar amb amics adults. Me l'han recomenat tant, que ja li tinc ganes.

Moltes gràcies,
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Jocs de taula

EntradaAutor: charito » dj. nov. 15, 2018 8:12 pm

El Rummykub junior
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Jocs de taula

EntradaAutor: Takita » dl. nov. 19, 2018 1:01 pm

Moltes gràcies, charito, me l'apunto! :ok:

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::