Piscines públiques

ja no som tant petits!!
Nuria_89
Entrades: 1
Membre des de: dt. set. 03, 2019 10:18 am

Piscines públiques

EntradaAutor: Nuria_89 » dt. juny 09, 2020 2:07 pm

Hola!

Sabeu si finalment obrirán les piscines públiques aquest estiu?
A mi la veritat que em fa una mica de cosa portar els nens a la platja o a la piscina..
El meu home i jo estem pensant d'instalar una piscina a casa, tenim un jardinet i poder aprofitem ara per a instalarla.
Estem mirant empreses de fabricació de piscines per a comparar preus. Sabeu d'alguna que estigui bé aquí per la provincia de Girona?

Moltes gràcies! ?-)
Avatar de l’usuari
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 575
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Re: Piscines públiques

EntradaAutor: ner » dv. juny 12, 2020 3:28 pm

Hola Núria,

No sé quin tipus de piscina estàs pensant d'instal·lar al teu jardí: gran, petita, de motor o no, inflable o de les que ja deixaràs de permanentment etc. El que si et recomano és que el que vulguis ho miris ja perquè si amb el confinament primer es va esgotar el paper WC, després el llevat i la farina, i es veu que ara són les piscines desmuntables. Va sortir a les notícies i tot:
https://www.ccma.cat/324/boom-de-les-pi ... a/3012164/
Si són desmuntables bàsicament hi ha dues marques. Mira a Leroy Merlin, al Carrefour, Esclat o qualsevol hiper, ferreteria o botiga on venguin productes de neteja de piscina. Nosaltres la vàrem comprar a El Dofí 2006 piscines que està a la Bisbal d'Empordà i ens varen assessorar molt bé com cuidar l'aigua.

Bon estiu,
Imatge
Avatar de l’usuari
gateta10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dg. set. 27, 2009 1:58 pm

Re: Piscines públiques

EntradaAutor: gateta10 » dv. juny 12, 2020 5:38 pm

És spam. El primer missatge i inclous un enllaç a una empresa de piscines? Vinga va...
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::