Visitar espais amb animals lliures? Activitats per a bebès?

Llibres, música, cinema, teatre...
Avatar de l’usuari
Cabana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
Ubicació: Al país de la Tramuntana

Visitar espais amb animals lliures? Activitats per a bebès?

EntradaAutor: Cabana » dl. abr. 29, 2013 10:42 am

Hola a totes i a tots!

Aviam si em podeu ajudar, estem buscant per internet llocs on poder anar amb un nen de 14-15 mesos a veure animals que no estiguin engabiats ni estabulats (res de granges-escola, zoològics, etc), tipus santuaris d'animals. :miko: Pel que he vist la majoria de santuaris no es poden visitar (cosa que entenem perfectament) i el tema de parcs naturals també el tenim controlat. A part, sabeu de llocs on facin activitats per a bebès d'aquesta edat, o parcs infantils?,..., no ho sé. Ara mateix estem fets un embolic de tant pensar perquè solem fer excursions a peu amb el cigronet però ens agradaria poder fer quelcom diferent. Ell encara no camina. Hem mirat Catalunya en Miniatura però no sabem si s'enterarà massa o si s'ho passarà gaire bé, tant petit.

Veig que he fet una consulta un pèl embutllada, perdoneu! I gràcies per avançat! :***:
Avatar de l’usuari
Befana
:: gosset
:: gosset
Entrades: 427
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 3:11 pm

Re: Visitar espais amb animals lliures? Activitats per a bebès?

EntradaAutor: Befana » dl. abr. 29, 2013 12:35 pm

Has mirat el Mollo Parc. a la Vall de Camprodon

http://es.molloparc.com/ et deixo la web
Imatge

Imatge

POST DE LA UDANE: viewtopic.php?f=91&t=21014
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Visitar espais amb animals lliures? Activitats per a bebès?

EntradaAutor: Ponioleta » dl. abr. 29, 2013 12:45 pm

Cabana, jo fa uns dies al meu Facebook vaig fer al mateixa pregunta.
Ja et passaré les opcions que em van dir, però cap em va acabar de convèncer...

El Molló Parc, segons vaig poder veure, els animals estan en gàbies.

A Madrid hi ha un Santuari que sí que fa visites o alguna activitat (suposo que per treure algo de pasta) però clar, está molt lluny (es diu El Hogar de Luci).

Al meu fill li encanten els animals però em sembla que costarà.

Per cert, una que sí que sé, el CRAM un cop a l'any realitza l'alliberament de les tortugues que durant l'any ha tingut criant o no sé ben bé què fan. I fan una trobada a la platja i ho pots anar a veure. Et deixo la web perquè potser fan més activitats: http://www.cram.org/
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
neulita
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. feb. 19, 2013 8:08 am

Re: Visitar espais amb animals lliures? Activitats per a bebès?

EntradaAutor: neulita » dl. abr. 29, 2013 1:06 pm

Hola!
Molt a prop de Font Romeu hi ha el parc de les Angles. Els animals no estan en gàbies, estan tancats en recintes molt grans. El recorregut es fa a peu i és assequible per tothom. La única pega que hi vaig trobar és que el tancat dels ossos potser era un pelet petit.

Et passo el link per si t'ho vols mirar: http://www.les-angles.com
Imatge
Avatar de l’usuari
karruxina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 143
Membre des de: dg. gen. 25, 2009 9:02 am
Ubicació: Vic

Re: Visitar espais amb animals lliures? Activitats per a bebès?

EntradaAutor: karruxina » dl. abr. 29, 2013 1:57 pm

Jo estic amb la Neulita.
Aquesta es la web del parc www.parc-animalier-pyrenees.com
Esta molt be!
KaRRuXiNa
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Visitar espais amb animals lliures? Activitats per a bebès?

EntradaAutor: charito » dl. abr. 29, 2013 3:23 pm

Jo hi vaig ser amb neu i va ser precios! Ho recomano!
Avatar de l’usuari
Cabana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
Ubicació: Al país de la Tramuntana

Re: Visitar espais amb animals lliures? Activitats per a bebès?

EntradaAutor: Cabana » dl. abr. 29, 2013 7:57 pm

Noies, moltes gràcies per les respostes. Acabo de veure al facebook que el Santuari Gaia de Girona permet visites, m'han d'explicar com es formalitza, però segurament hi anirem a fer un cop d'ull!

Aquest matí m'estava mirant la info del Molló Parc i a la web diu que els animals estàn lliures a nosequantes hectàrees,...però la Ponioleta diu que estàn engabiats..., a mi això de veure animals empresonats em deprimeix moltíssim!

Bé, em miraré totes les propostes que m'heu donat i si sé d'alguna cosa que us pugui interessar ja ho penjaré! Per cert, que me n'oblidava, als Aiguamolls de l'Empordà es poden veure forces animals en llibertat i, si mai pugeu fins a l'Albera, pels voltants del Castell de Requesens hi viu una raça autòctona de vaques salvatges, hi vam anar el novembre i s'estaven per tota la muntanya i el camí pasturant amb els seus vedellets!

Res, que gràcies altra vegada!
Avatar de l’usuari
nacristai
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2116
Membre des de: dl. des. 21, 2009 6:31 pm

Re: Visitar espais amb animals lliures? Activitats per a bebès?

EntradaAutor: nacristai » dl. abr. 29, 2013 8:07 pm

Que bé aquest post, odïo els zoos :(( i no és el que li volem ensenyar al nostre fill. M'han parlat de la reserva africana de sigean, i no ho acabo de veure clar, no em quadra zebres al sud de frança, xo diuen que és molt respectuós... Però la veritat, ho dubto, opinions???
Imatge
Imatge

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???

http://www.elfildenjan.blogspot.com

Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit

Avatar de l’usuari
Bali10
:: papallona
:: papallona
Entrades: 112
Membre des de: dc. set. 15, 2010 10:51 pm

Re: Visitar espais amb animals lliures? Activitats per a bebès?

EntradaAutor: Bali10 » dl. abr. 29, 2013 9:09 pm

Nosaltres vam estar a Sigean, a frança, a 50minuts de Figueres. Hi ha un recorregut d'entre mitja horeta tres quarts en cotxe i veus animals lliures. Fa molts anys no recordo be, hi havia ossos, avestruços (tenim una foto d'un avestruç tocantnos el retrovisor del cotxe) .Llavors una altra part ques fa caminant i veus flamencs, ...no recordo mes ...perdoneu... I una part danimals mes engabiats tipus reptils... A nosaltres ens va agradar i espero portar-hi la nostra petita algun dia.
GIROFIV IA-Nov10, IA-Gen11, FIVISCI Abr11 2 embris AB. 7/05+ NAIA 23/12/11-37 setm-2,400kg
Nov13 Emb natural,avort legrat S9
Abr14 Emb natural,avort bioquimic S6
Maig15 FIV+ISCI+DGP 6biopsiats, 2sans, transfer 1 blasto.Avort bioq.
Set15 Transfer cicle natural 1 blasto congelat.Beta-
Nov15 Emb natural! S7 ou buit :(
Maig16 Emb natural! queda't!!
Avatar de l’usuari
maza
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1794
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 12:43 pm

Re: Visitar espais amb animals lliures? Activitats per a bebès?

EntradaAutor: maza » dl. abr. 29, 2013 9:57 pm

I el Rioleon Safari? Jo de petit ho vaig anar i tb hi havia els animals lliures i tu pasaves amb el cotxe... Crec q ara fan ruta amb autocar.... Jo parlo de fa molts i molts anys.....
Imatge

Guia de càmpings per anar amb nens: http://www.campingambnens.cat/

Quadres personalitzats: http://masesmes.blogspot.com.es/p/baby-map.html
Avatar de l’usuari
cocosong
:: pantera
:: pantera
Entrades: 822
Membre des de: dc. set. 13, 2006 2:45 pm

Re: Visitar espais amb animals lliures? Activitats per a bebès?

EntradaAutor: cocosong » dt. abr. 30, 2013 12:33 am

Hola!

Jo he estat al Molló Parc i els animals no estan engabiats, només les aus que obviament estan engabiades per que si no fugirien. La resta campa al seu aire i ara hi han llops i també un ós nou.

Els angles també està molt bé. És més extens que el Molló Parc. I també et recomano els Llops d'Orlú, tot de llops. Sigean és enorme i els hi encanta veure els lleons, girafes i elefants.
Avatar de l’usuari
azalais
:: pantera
:: pantera
Entrades: 856
Membre des de: dl. jul. 18, 2011 4:45 pm

Re: Visitar espais amb animals lliures? Activitats per a bebès?

EntradaAutor: azalais » dt. abr. 30, 2013 7:28 am

El parc de Cabarceno a Cantabria es genial. Millor que Sigean http://www.parquecabarceno.es/
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
petitaformigueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dl. jul. 25, 2011 11:23 am

Re: Visitar espais amb animals lliures? Activitats per a bebès?

EntradaAutor: petitaformigueta » dt. abr. 30, 2013 8:06 am

Aquesta setmana Santa hem estat a Sigean amb el nostre fill de 2.5 anys i la veritat és que va/vam disfrutar moltíssim. hi ha un recorregut en cotxe que dura uns tres quarts d'hora (pots fer-lo tantes vegades com vulguis). Desprès hi ha un recorregut a peu; d'unes tres hores, totalment recomanable, amb moltes zones de picnic.
Ho recomano al 100%
Imatge
Avatar de l’usuari
Befana
:: gosset
:: gosset
Entrades: 427
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 3:11 pm

Re: Visitar espais amb animals lliures? Activitats per a bebès?

EntradaAutor: Befana » dt. abr. 30, 2013 9:44 am

Al Molló Parc els animals no estan engabiats. Jo aniré a mitjans de maig amb la peque, abans de que neixi el nen... ja explicaré l'experiència
Imatge

Imatge

POST DE LA UDANE: viewtopic.php?f=91&t=21014
Avatar de l’usuari
Cabana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
Ubicació: Al país de la Tramuntana

Re: Visitar espais amb animals lliures? Activitats per a bebès?

EntradaAutor: Cabana » dt. abr. 30, 2013 10:19 am

Perfecte, doncs! Provarem el Molló Parc i Sigean per començar perquè els tenim força a prop! I la resta quan poguem! Cabarceno, a Cantàbria, ens cau un pèl lluny, però es bo saber-ho per si anem de vacances per allà dalt! I això dels Llops d'Orlú, m'ho estic mirant.

De fet el que no em fa gens de gràcia a aquestes alçades es que els animals no estiguin lliures dins del seu ecosistema. I sé que em direu : però si no estàn en gàbies i corren pel bosc! Però tot i no estar "engabiats", continuen estant limitats per tanques i valles, al cap i a la fi. Ja sé que es difícil trobar llocs on campin realment en total llibertat, que es el que m'hagués agradat, però us agraeixo de tot cor les vostes propostes i ja us explicaré com ha anat! :ok:
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Visitar espais amb animals lliures? Activitats per a bebès?

EntradaAutor: Ponioleta » dt. abr. 30, 2013 10:47 am

Venia a dir una cosa del Molló parc que veig que ja heu dit. Que jo no hi he estat i no sé perquè em vaig fer la impressió que estaven engabiats... però ja veig que no.

El que sí que em va dir una amiga és que és un lloc molt gran, que pots fer picnic etc i diria que fins i tot es van banyar a un riu. A nosaltres ens queda lluny però no descarto planejar una excursió de cap de setmana amb visita inclosa :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
AdrianaGC
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 5:23 pm

Re: Visitar espais amb animals lliures? Activitats per a bebès?

EntradaAutor: AdrianaGC » dt. abr. 30, 2013 11:34 am

El Molló parc està molt bé!! Nosaltres el vam visitar el setembre passat. És un bosc parcel·lat on viuen les diferents espècies, totes autòctones. També hi ha el que en diuen la granja, que és un tancat on hi ha cabretes i conills que es poden amanyagar i alimentar. La zona de picnic està al costat del riu, hi ha un xiringito però no tenen gaire res, si us hi voleu quedar a menjar millor us ho porteu de casa.

Un altre lloc on anar és la fundació mona, un centre de recuperació de primats. Tots els ximpanzès i altres races que hi viuen tenen històries molt tristes al darrera (provenen de circs, de privats que no els han tractat bé, han estat abandonats...). Estàn en gàbies, tot i que grosses i ben adaptades per ells. Si més no per ajudar al projecte, crec que està bé fer la visita.

Personalment, del parc del sigean i cabárceno penso que per molt bé que estiguin, així en llibertat i ben cuidats... no deixa que han estat trets del seu hàbitat natural. I això no m'acaba de fer el pes.

I una altra proposta és el Delte de l'Ebre, pel tema dels ocells. És una passada!!

Cabana, nosaltres volem anar als aiguamolls demà. Però si continua el mal temps ho deixarem pel cap de setmana. En tenim unes ganes ja!!
Avatar de l’usuari
Cabana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
Ubicació: Al país de la Tramuntana

Re: Visitar espais amb animals lliures? Activitats per a bebès?

EntradaAutor: Cabana » dt. abr. 30, 2013 1:22 pm

AdrianaGC ha escrit:El Molló parc està molt bé!! Nosaltres el vam visitar el setembre passat. És un bosc parcel·lat on viuen les diferents espècies, totes autòctones. També hi ha el que en diuen la granja, que és un tancat on hi ha cabretes i conills que es poden amanyagar i alimentar. La zona de picnic està al costat del riu, hi ha un xiringito però no tenen gaire res, si us hi voleu quedar a menjar millor us ho porteu de casa.

Un altre lloc on anar és la fundació mona, un centre de recuperació de primats. Tots els ximpanzès i altres races que hi viuen tenen històries molt tristes al darrera (provenen de circs, de privats que no els han tractat bé, han estat abandonats...). Estàn en gàbies, tot i que grosses i ben adaptades per ells. Si més no per ajudar al projecte, crec que està bé fer la visita.

Personalment, del parc del sigean i cabárceno penso que per molt bé que estiguin, així en llibertat i ben cuidats... no deixa que han estat trets del seu hàbitat natural. I això no m'acaba de fer el pes.

I una altra proposta és el Delte de l'Ebre, pel tema dels ocells. És una passada!!

Cabana, nosaltres volem anar als aiguamolls demà. Però si continua el mal temps ho deixarem pel cap de setmana. En tenim unes ganes ja!!


A la Fundació Mona hi anirem segur! La meva germana hi va haver d'anar de visita a primer de carrera i em va dir que, tot i que es molt trist i se'ls nota que estàn traumats, allà estàn ben cuidats. El problema real es que els segrestessin i els traguéssin de casa seva, l'esclavisme al que sotmetem a les demés espècies..., buf!

Jo tinc els aiguamolls a 20 minuts de casa i hi anem un parell de vegades l'any. Ara ha d'estar ple d'aigua i d'ocells i segur que el trobareu en ple esclat primaveral, així que aprofiteu!

Nosaltres hem de decidir què farem, si Molló Parc o Sigean per començar...
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Visitar espais amb animals lliures? Activitats per a bebès?

EntradaAutor: charito » dt. abr. 30, 2013 8:16 pm

Cabana no t'ho prenguis malament pero si els animals estiguessin lliures no estarien esperante a tu que els vinguessis a veure... amb aixo vull dir que esta super be buscar un entorn respectuos i que els animals siguin autoctons etc pero si vols veure animals han d'estar en un tancat i si no es tracta de fer recorreguts per la natura i si tens sort en podras veure de salvatges.
Avatar de l’usuari
Cabana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
Ubicació: Al país de la Tramuntana

Re: Visitar espais amb animals lliures? Activitats per a bebès?

EntradaAutor: Cabana » dt. abr. 30, 2013 9:41 pm

charito ha escrit:Cabana no t'ho prenguis malament pero si els animals estiguessin lliures no estarien esperante a tu que els vinguessis a veure... amb aixo vull dir que esta super be buscar un entorn respectuos i que els animals siguin autoctons etc pero si vols veure animals han d'estar en un tancat i si no es tracta de fer recorreguts per la natura i si tens sort en podras veure de salvatges.



No m'ho prenc malament, de fet no sóc estúpida i he corregut per prous parcs naturals per tenir la sort de veure o no veure els animals en el seu medi. Es a dir, que sóc plenament conscient que no m'estarien esperant i, de fet, es el que desitjo : que puguin viure la seva vida sense tenir tanques que els limitin. Si vaig als Aiguamolls i tinc la sort de trobar-me les daines bé, i, si no, també, què recoi!

A part, amb la tecnologia actual es podrien fer zoos i centres de visita sense animals engabiats. A orient comencen a fer-ne a base de coses com d'hologrames, que poden semblar molt futuristes però que es una tecnologia que fa molts anys que existeix i que es espectacularment realista.

Penso d'aquesta manera un pèl utòpica, però no vol dir que visqui als mons de yuppi...

Torna a “Oci i Cultura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::