Les nostres aficions!!!!

Llibres, música, cinema, teatre...
Avatar de l’usuari
noeelita
:: gosset
:: gosset
Entrades: 453
Membre des de: dt. març 02, 2010 6:45 am

Re: Les nostres aficions!!!!

EntradaAutor: noeelita » dg. abr. 11, 2010 9:52 pm

Hola noies,
doncs yo soc una apasionada dels esport de muntanya: escalada, eski, trekking... encara que ara ho tinc apartat lo primer es lo primer, i després veurem si podem fer-ho tot o sols trekking.
També m'agrada molt llegir, devoro els llibres, balllar sevillanes (aixo es influencia familiar) i la musica.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Les nostres aficions!!!!

EntradaAutor: neuetes » dl. abr. 12, 2010 8:33 pm

noeelita ha escrit:
neuetes ha escrit:M'encata aquest post!

El meu nom de veritat és Anna, i la meva filla Neus (per això sóc la Neuetes, jeje).
Estic estudiant (bé, ara ho he deixat aparcat per la nena) Psicologia a la UOC. I també tinc nocions de Història de l'Art.
M'encata l'art, sobretot l'arquitectura medieval i també la història, sobretot la catalana. Em fascina tot el tema relacionat amb el món medieval.
Sóc com la Txellchen, quan vaig a un poble vaig directe a l'esglèsia!
El meu llibre preferit:"els pilars de la Terra" i la peli "breaveheart". Mireu que vaig anar a Escòcia de viatge per la peli!!!
M'encanta llegir. Llegeixo tot el que puc. Quan llegeixo no hi sóc per ningú, desconecto de tal manera que fins i tot espanto!!
Sóc molt catalanista. Això em ve de família i ho porto a la sang.
La meva música preferida: la d'influència anglosaxona. M'encanta U2 (vaig anar al concert del Camp Nou ara fa 4 anys i GUAU!!!!), Roxette, Clodplay, Keane... I Take that!! M'encantava de joveneta, era super fan d'ells i ara que han tornat encara m'agraden més. Vaig anar al concert de l'any passat al SAnt Jordi i vaig flipar!!!( Estava embarassada i el meu home em va acompanyar per fer de Guardaespatlles. Es va aborrir).
El meu home m'ha tornat futbolera i m'encata el barça!!. El meu preferit: el Messi.
Salut!



Hola neuetes yo també soc/era una gran fan de Take That i també vaig estar al concert del Sant jordi.


Ostres, ostres!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :ok: :ok: :ok: :ok: em costa molt de trobar fans de Take That que encara els segueixin i em va agradar molt el concert, no van omplir el Sant Jordi però hi havia una complicitat impressionant!!, veure'ls de tant a prop després de tants anys... va ser increïble. Un molt bon record, si senyor.
Avatar de l’usuari
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

Re: Les nostres aficions!!!!

EntradaAutor: yuyu » dt. abr. 13, 2010 4:49 pm

Quin post mes xulooo!!! alla voy!!! :ok:
M'encante¡a el futbol, soc una culer empedernida! i mai em perdo ni un partit, cridar als arbitres tambe es una aficio que tinc..jejeje de fet en JOFRE ha nascut l'any de les 6 copes!! :ok:
M'agraden les excursions amb els amics i els nostres gossos, anar de casa rural :ok:
Un bon esmorçar am un cafe amb llet ven bo.....es el que mes m'agrada, es una estona sagrada i de tranquilitat per mi, l'esmorçar :love:
Llegir un bon llibre, la meva escriptora preferida es la Merce Rodoreda i el llibre "la PLAÇA DEL DIAMANT"
aRA QUE TINC EN jofre ell es la meva afició favorita ara mateix...estar en familia i sortit tots 4 juntets ( el meu gos es el quart) es el que mes m'agrada.


ja ta! >.-<: : lasito :
puçeta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dg. juny 13, 2010 2:16 am

Re: Les nostres aficions!!!!

EntradaAutor: puçeta » ds. ago. 14, 2010 3:57 am

M'encanta viatjar, la muntanya (esquí, treeking) però ara em sembla que haurem de començar a modificiar les aficions..o esperar-no a tenir el nen@ i que sigui més grandet@ i....cap a la muntanya tots.
Imatge
Avatar de l’usuari
JOBAAL
:: pantera
:: pantera
Entrades: 859
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 10:07 pm
Ubicació: a casa!

Re: Les nostres aficions!!!!

EntradaAutor: JOBAAL » dc. set. 08, 2010 11:45 am

Ei que no havia vist aquest post! >.-<:
Doncs a casa els Jobaalos es respira benzina per tots cantons! :ok: :p-) :camio:
De fet el meu home corre rallyes, té la gran sort de dedicar-se professionalment al que més li agrada :ok: i nosaltres ens vam conèixer dins aquest món :love: Com a afició forta tenim aquesta, bé, és la nostra vida en definitiva. Ens agrada agafar un cap de setmana i marxar de viatge a veure alguna carrera, tant aquí com a l'estranger. I ara que tenim al petit, doncs encantats de la vida d'aficionar-lo! :love: :ok:
A part m'agrada moltíssim esquiar, encara que des que estic amb el meu home (i ell per raons de feina no es pot lesionar) no hi he tornat a pujar :ufs: I en tinc unes gaaaanessss!! A veure si quan el petit sigui una miqueta més gran han canviat una mica les coses i ens hi podem tornar a enganxar!
Imatge

Imatge

Torna a “Oci i Cultura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::