Les nostres aficions!!!!

Llibres, música, cinema, teatre...
Avatar de l’usuari
tsunade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1503
Membre des de: dg. març 16, 2008 7:24 pm
Ubicació: El Maresme!

Les nostres aficions!!!!

EntradaAutor: tsunade » dj. gen. 29, 2009 2:25 pm

El Socpetit ens ha donat un lloc de reunió per compartir les nostres inquietuds, pors, alegries i dubtes sobre la criança dels nostres petits. Hem creat vincles, és cert però... Que en sabem de les companyes amb les que xerrem a diari aqui?
Sabem com es diuen els nostres fills, els mesos que tenen, el que dormen, inclús de quin color fan la caca... No és hora que coneguem els nostres "JO" i deixem per un moment de parlar de nens?

Posem els nostres hobbys, les nostres aficions... Potser ens sorprenem al compartir-les!!!!!

Començo jo, espero que us uniu!!!! :pandi:

- M'encanten els videojocs, son fanàtica des de petita. Vaig tenir l'Atari, la SNES, la mega drive, PS1, PS2... Actualment faig servir la XBOX (encara que menys del que voldría) i la nintendo DS, una estoneta abans d'anar a dormir.
La saga Final Fantasy és la que més m'ha atrapat des de fa molts anys, en concret el X. Una història increible. :ok:

- Soc també molt mangaka, de fet soc FAN de tot el que ve de japó: Els seus jocs, el seu menjar... I els seus dibuixos!!! Actualment segueixo poc, però no em perdo mai el capítol setmanal de "Naruto" :love: Diguessim que Bola de Drac va crear escola... I jo segueixo sent una nena petita :-D

- En les poques estones lliures que tinc, llegeixo tot diari que em caigui a les mans, en especial les edicions digitals. Estic famèlica de noticies!!!!!

- Apart d'això, soc CULÉ A MORIR!! :-D Intento seguir el futbol encara que els partits els fan a mala hora...

- 4 dades: La meva película favorita és Pulp Fiction (tot el que treu Tarantino m'encanta >.-<: ), els meus llibres preferits son "La saga de Ender" (en concret El juego de Ender) i la música... M'agrada tota, excepte el chumba chumba i el regeton :content:

Us toca!!!!
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Les nostres aficions!!!!

EntradaAutor: noviachuky » dj. gen. 29, 2009 3:13 pm

Va m'animo!

No tinc gaires hobbies pero tinc moltes coses que m'agraden:

-M'agraden molt els animals, tinc una gossa cocker que és bonissima, de fet abans havia tingut un yorkshire pero al cap d'un mes es va morir en circumstancies extranyes i per negligencia, crec, pero això ja es un altre tema. Ho vaig passar fatal i fins que no vaig veure els ulls de la Mika no ho vaig poder superar. Ara pero està amb la meva mare pq tinc un panxot que no em veig en cor de treure-la a passejar.

-També m'agraden molt els cotxes! És extrany però desde petita que m'han agradat.

-M'encanta menjar! Els meus plats favorits són el pa amb tomàquet i un bon pernil, i la paella de Cal Pinxo, al moll de la fusta (PROVEU-LA)

-Música quasi tota, llibre favorit: Las orquideas rojas de shangai, i la peli favorita: La novia de chuky, jejejeje com no! i Romeo y Julieta.

-El futbol també me'l miro desde que estic amb el meu xicot, m'hi ha fet enganxar, i sobretot m'encanta quan anem al camp nou. m'ho passo d'allò més bé cridant a l'arbit.

-I el doraemon! jajajajaja

Molts petons
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
txellchen
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3903
Membre des de: dt. nov. 06, 2007 7:02 pm
Ubicació: Sant Feliu de Llobregat

Re: Les nostres aficions!!!!

EntradaAutor: txellchen » dj. gen. 29, 2009 3:53 pm

tsunade ha escrit: inclús de quin color fan la caca...

:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Ai nena, quin fart de riure que m'he fet!!! Tens tooooooota la raó!!! :ok:

A veure, jo "tenia" molts hobbies que ja no puc "practicar", però bueno, us explico coses que em segueixen agradant: m'agra molt l'art (pràcticament tot menys el modern) i l'arquitectura en general, i m'encanta anar a visitar museus i esglesies (és com una fixació que tinc: si vaig a pasejar per un poble sempre visito l'esglesia... i això que no sóc gens religiosa... :-:) :-:) ). Gairebé tots els viatjes chulos que he fet han estat amb la intenció de veure museus (Paris, Florencia - vaja, toooota la Toscana -, Egipte...). Però també m'encanta visitar les ciutats, eh? Em chifla perdre'm pel seus carrerons i descobrir coses, i trobo moooolt a faltar poder fer-ho per Barcelona.

També m'agrada molt llegir, noveles de tot tipus, mentre m'enganxin desde el principi.

Música: escolto de tot, però sóc fan de The Cure!!! De fet, l'única sortida que he fet sense el peque va ser al concert que van donar el febrer de l'any passat quan van tocar al Sant Jordi!!! BRUTAL!!!! Però he de dir que mentre treballo escolto moltíssim la radio (RAC1).

AH! I jo també sóc FUTBOLERAAA!!! BARÇA!!!! Ei, i això que el meu maromu és perico (ai, ai, ai aquesta niiiiit :cangui: :cangui: :cangui: :cangui: )
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
modoki
:: tigre
:: tigre
Entrades: 765
Membre des de: dg. set. 21, 2008 11:30 am

Re: Les nostres aficions!!!!

EntradaAutor: modoki » dj. gen. 29, 2009 5:24 pm

Hola!
M'ha fet molta gràcia el post i encara que no ens coneixem he vist que tenim aficions semblants.
A mi també m'agrada tot el que ve del Japó, el manga i l'anime (per cert, el Folgore vé d'un anime que es diu Zatch Bell i el fan al Jetix), m'encanta el Naruto i a casa sempre mirem els canals d'anime, el Buzz, l'Animax i el Jetix.
M'agrada molt viatjar i com us podeu imaginar el meu lloc pendent és Japó!
També m'agrada jugar a la consola, però soc bastant novatilla i patatera i faig el que puc. Els meus jocs preferits són el Puzle Quest i el Puzzle Fighter (Xbox) i Crasch Bandicut.
De música, m'agrada preferentment el heavy i més en concret el death metal melòdic i el metal industrial.
De llibres, m'agraden de tot tipus, més aviat novela històrica, tot i que llegeixo tot el que se'm posa per davant.
També m'agrada molt fer puzzles i la genealogia.
Una abraçada,
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Les nostres aficions!!!!

EntradaAutor: neuetes » dj. gen. 29, 2009 5:43 pm

M'encata aquest post!

El meu nom de veritat és Anna, i la meva filla Neus (per això sóc la Neuetes, jeje).
Estic estudiant (bé, ara ho he deixat aparcat per la nena) Psicologia a la UOC. I també tinc nocions de Història de l'Art.
M'encata l'art, sobretot l'arquitectura medieval i també la història, sobretot la catalana. Em fascina tot el tema relacionat amb el món medieval.
Sóc com la Txellchen, quan vaig a un poble vaig directe a l'esglèsia!
El meu llibre preferit:"els pilars de la Terra" i la peli "breaveheart". Mireu que vaig anar a Escòcia de viatge per la peli!!!
M'encanta llegir. Llegeixo tot el que puc. Quan llegeixo no hi sóc per ningú, desconecto de tal manera que fins i tot espanto!!
Sóc molt catalanista. Això em ve de família i ho porto a la sang.
La meva música preferida: la d'influència anglosaxona. M'encanta U2 (vaig anar al concert del Camp Nou ara fa 4 anys i GUAU!!!!), Roxette, Clodplay, Keane... I Take that!! M'encantava de joveneta, era super fan d'ells i ara que han tornat encara m'agraden més. Vaig anar al concert de l'any passat al SAnt Jordi i vaig flipar!!!( Estava embarassada i el meu home em va acompanyar per fer de Guardaespatlles. Es va aborrir).
El meu home m'ha tornat futbolera i m'encata el barça!!. El meu preferit: el Messi.
Salut!
Avatar de l’usuari
tsunade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1503
Membre des de: dg. març 16, 2008 7:24 pm
Ubicació: El Maresme!

Re: Les nostres aficions!!!!

EntradaAutor: tsunade » dj. gen. 29, 2009 8:29 pm

modoki ha escrit:Hola!
M'ha fet molta gràcia el post i encara que no ens coneixem he vist que tenim aficions semblants.
A mi també m'agrada tot el que ve del Japó, el manga i l'anime (per cert, el Folgore vé d'un anime que es diu Zatch Bell i el fan al Jetix), m'encanta el Naruto i a casa sempre mirem els canals d'anime, el Buzz, l'Animax i el Jetix.
M'agrada molt viatjar i com us podeu imaginar el meu lloc pendent és Japó!
També m'agrada jugar a la consola, però soc bastant novatilla i patatera i faig el que puc. Els meus jocs preferits són el Puzle Quest i el Puzzle Fighter (Xbox) i Crasch Bandicut.
De música, m'agrada preferentment el heavy i més en concret el death metal melòdic i el metal industrial.
De llibres, m'agraden de tot tipus, més aviat novela històrica, tot i que llegeixo tot el que se'm posa per davant.
També m'agrada molt fer puzzles i la genealogia.
Una abraçada,

Ostres!!! Si que tenim gustos similars, tu i jo!!! >.-<:
Jo el puzle Quest me'l vaig acabar fa un temps, però per passar l'estona està força be! (Ara que ho faig "a lo loco", capturant bèsties soc dolentissima, mai acabo la pantalla :-D)
Naltros també mirem el Jetix i l'Animax!! Encara que moltes ja les havia vist (Samurai Champloo la vaig descobrir gràcies a l'Animax, quin tros de serie mare meva)
I Death Note, l'has vist?

Gemma25 ha escrit:-Tsunade ets igual que mun germà, el manga el torna boig!!!!!!!!!! Li encanta, i el Naruto aquest ufff... i un que es diu Folgore o algu així... em va enviar un vídeo i jo em petava!!! És un nen petitó rosset (igual que el Biel!!!) i canta no sé què de Folgore.... és boniissim.

Ostres, això de Folgore no em sona però Naruto és de les meves preferides... Llàstima no tingui més temps per seguir més sèries.

noviachuky ha escrit:-M'encanta menjar! Els meus plats favorits són el pa amb tomàquet i un bon pernil, i la paella de Cal Pinxo, al moll de la fusta (PROVEU-LA)

Estic amb tu!!! M'encanta menjar, a casa disfrutem cuinant, olorant, menjant... És un plaer! :ok:

Mira, de moment sembla que la modoki i jo som compatibles, igual que la Txellchen i la neuetes, "fans" de les esglesies!! :-D

A veure que més va sortint per aqui!!!
Avatar de l’usuari
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

Re: Les nostres aficions!!!!

EntradaAutor: Pukeko » dj. gen. 29, 2009 10:24 pm

Onsia Tsunade, quan he llegit les teves aficions me'n he adonat de lo garrula que sóc en segons quins temes: entre les sèries i les consoles m'he quedat així :-:) :-:) :-:)

Jo de hobbies no en tinc gaires: el meu passatemps preferit és mirar la tele. Gairebé sempre la tinc posada: m'informa, m'entreté, aprenc (el meu home molt queixar-se, però llavors juguem al Trivial i el guanyo sempre), descobreixo coses i sobretot m'acompanya. Això si, no em miro qualsevol cosa, sóc molt selectiva..... però si m'enganxo a alguna cosa, m'ho miraria sempre i no m'ho perdo si no és per força major

M'agrada moooolt llegir, sobretot llibres d'aquells que t'enganxen des del primer moment. Si no, em poden durar una eternitat, però mai, mai deixo un llibre a mitges, i a vegades em llegeixo un o dos llibres enmig d'un altre. L'últim que m'he llegit dels que m'ha enganxat és "El noi del pijama de ratlles": brutal, llegiu-lo!!! I el cas contrari "El pedestal de las estatuas" del Gala, que m'ha durat un any: quan no podia dormir amb l'embaràs era mano de santo tu, dues pàgines i queia com una mosqueta. De totes maneres, llegeixo molt menys del que m'agradaria.....
A part de llibres també llegeixo tot el que em cau a les mans, però en canvi online no em va ens bé...

I des de que visc amb el meu home, m'he enganxat bastant a internet: abans per no tenir, no tenia ni ordinador. Ara n'hem de tenir 2 que si no ens barallem....

També m'agrada molt el cine, de nòvios hi anàvem caaada setmana, però amb els preus que hi ha ara, buf..... casi que ja ens les mirem a casa tu...

Jo també entro sempre a les esglésies, mentre vaig sentint un sorollet darrere meu, que és el meu home renegant (que pesat que és a vegades cony....)

I viatjar, m'encanta viatjar!!!! Llàstima també dels preus... de totes maneres no em queixo que he voltat bastant!!!! I lo que em queda!!!
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Les nostres aficions!!!!

EntradaAutor: noviachuky » dv. gen. 30, 2009 10:02 am

Bon dia! A les que us agraden les esglesies haurieu de venir a Manresa a veure La Cova i la Seu, si veniu digueu-m'ho que visc al costat i us convido a dinar que el meu chuky fa uns menjars que així estic.

Muaks
Imatge

Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Les nostres aficions!!!!

EntradaAutor: neuetes » dv. gen. 30, 2009 12:22 pm

noviachucky! Jo he estat a la Seu de Manresa.
Veniam de Vic per l'eix transversal (la plaça del Mercadal de Vic és una passada) i passavam a prop de Manresa i vaig fer parar el neuetes-man el cotxe per veure la Seu (entre renecs, es clar! perque ell no ho entén això). Així que de Manresa només conec la Seu. És preciosa!!
Si algún dia hi tornem t'aviso per que m'ensenyis la resta de la ciutat.
Algú de vosaltres ha estat mai a Guimerà? és un poblet molt petit de la Vall del Corb a la comarca de l'urgell, a prop de Tàrrega. Té un casc antic medieval impresionant. Si algun dia veniu per aquestes contrades, aviseu-me. Jo visc a Tàrrega.
Salut!
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Les nostres aficions!!!!

EntradaAutor: noviachuky » dv. gen. 30, 2009 2:27 pm

neuetes, bueno i a totes ara al febrer fan la fira medieval (Fira de l'Aixada) aki a manresa i està molt bé, no és tan gran com la de vic, pero deunidó i fan actuacions pels carrerons més emblematics de manresa.

http://www.ajmanresa.org

no se si akest any me la perderé pq em sembla que la fan pel 14 i 15 de febrer, i akest jan està molt bé aki dins... jejejeje

petonets
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
modoki
:: tigre
:: tigre
Entrades: 765
Membre des de: dg. set. 21, 2008 11:30 am

Re: Les nostres aficions!!!!

EntradaAutor: modoki » dv. gen. 30, 2009 4:40 pm

Ostres Tsunade! Al saló del manga de fa dos anys, vaig veure que anunciaven Death Note i com que en Doki també li va molt tot això, varem baixar-la d'internet en japonés i subtitulada en espanyol, vàrem estar enganxats setmanes veient la sèrie i no varem parar fins que es va acabar. Per mí és de les millors que he vist, i ara l'estan fent a l'Animax els dilluns al vespre i no ens perdem ni un capítol. M'agrada molt Naruto, Inuyasha, Bleach, Kare Kano, Dr. Slump, Peach Girl, Chrono Crusade... no acabaria, perque quan comença una serie sempre miro de veure els primers capítols per si m'agrada poder-la seguir.
Quan a consoles, el que en sap de debó (va nèixer amb el mando de la consola a les mans) és en Doki, jo soc grandeta i a la meva època no hi havia consoles, però m'agrada molt encara que ja us vaig dir que em costa molt. El puzzle quest es pot jugar online, si vols ho provem un dia. Jo ara estic encallada amb el Prince of Persia perquè no tinc prou habilitat i em costa un ou i sempre estic demanant auxili!
El meu nick és de Tsubasa, et sona Mokona Modoki, Modoki Doki? Tots els capítols acaben amb aquesta dita.
Ei noviachucky, txellxen i neuetes! També m'agrada molt visitar esglèsies i les fires medievals! No he estat a Manresa ni a Guimerà però ho tindré en compte si mai hi vaig.
Pukeko, nosaltres el cap de setmana fem el mateix, sempre veiem pelis a casa, també ens agrada molt el cinema.
Gemma25, pel que expliques crec que ha de ser Zatch Bell, és una serie distreta i sense complicacions i la cançó que dius a mi també m'agrada molt.
L'únic que no comparteixo amb vosaltres és l'afició al futbol, ho sento però no em barrufa, a vegades miro els partits i és com si no veis res! Em cansa.
Imatge
Avatar de l’usuari
modoki
:: tigre
:: tigre
Entrades: 765
Membre des de: dg. set. 21, 2008 11:30 am

Re: Les nostres aficions!!!!

EntradaAutor: modoki » dv. gen. 30, 2009 4:43 pm

Gemma25, ara m'he donat conte que ja has tingut els teus petitons! Enhhorabonaaaaaa! M'alegro que tot hagi anat bé! :pandi:
Imatge
Avatar de l’usuari
Duneta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4598
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 8:54 am
Ubicació: Tarragona

Re: Les nostres aficions!!!!

EntradaAutor: Duneta » dv. gen. 30, 2009 6:28 pm

hola noies, us explico cosetes sobre mi!

A mi m'encanten les manualitats, de fet treballo d'això, per la tarda faig un tatller de manualitats per nens! tinc un munt de llibre i un munt de coses que he fet i que no sé on posar, de fet moltes les llenço.

També m'agrada tocar la guitarra encara que de fa un temps que no l'agafo. També llegir i cuinar!
Imatge
nuriaau
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1649
Membre des de: dj. abr. 17, 2008 2:39 pm

Re: Les nostres aficions!!!!

EntradaAutor: nuriaau » dg. feb. 01, 2009 10:09 am

Hola a totes!

A mi m'agrada molt la muntanya, fer esport (córrer, btt, escalada, caminar, esquí de fons...), llegir un bon llibre i una bona peli de cine també estan bé, i en general la natura, els animals i la història!

Bon cap de setmana!
Avatar de l’usuari
tsunade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1503
Membre des de: dg. març 16, 2008 7:24 pm
Ubicació: El Maresme!

Re: Les nostres aficions!!!!

EntradaAutor: tsunade » dg. feb. 01, 2009 1:13 pm

Duneta ha escrit:
També m'agrada tocar la guitarra encara que de fa un temps que no l'agafo. També llegir i cuinar!


Uffff, la música... Jo tinc 3 guitarres, però bàsicament toco l'elèctrica. I entre el nen, els jocs :love: i la mandra... Fa mesos que ni l'agafo. SNIF SNIF.
Avatar de l’usuari
Duneta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4598
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 8:54 am
Ubicació: Tarragona

Re: Les nostres aficions!!!!

EntradaAutor: Duneta » dg. feb. 01, 2009 4:10 pm

Jo en tinc 4! des d'espanyoles, una d'acustica i una d'acustica de 12 cordes. Sempre dic que quan tingui temps m'encantraia apuntar-me a un curs per perfeccionar, però no en tinc... potser quan em jubili, jejejee.
Imatge
Avatar de l’usuari
tsunade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1503
Membre des de: dg. març 16, 2008 7:24 pm
Ubicació: El Maresme!

Re: Les nostres aficions!!!!

EntradaAutor: tsunade » dg. feb. 01, 2009 6:21 pm

Duneta ha escrit:Jo en tinc 4! des d'espanyoles, una d'acustica i una d'acustica de 12 cordes. Sempre dic que quan tingui temps m'encantraia apuntar-me a un curs per perfeccionar, però no en tinc... potser quan em jubili, jejejee.

Una de 12 cordes!!!! Uau, quina passada!!! M'encanten, però han de costar pasta, jujuju!
No n'he tocat mai cap de 12 cordes, ha de tenir la seva difiicultat...
Avatar de l’usuari
Duneta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4598
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 8:54 am
Ubicació: Tarragona

Re: Les nostres aficions!!!!

EntradaAutor: Duneta » dt. feb. 03, 2009 9:14 am

tsunade ha escrit:
Duneta ha escrit:Jo en tinc 4! des d'espanyoles, una d'acustica i una d'acustica de 12 cordes. Sempre dic que quan tingui temps m'encantraia apuntar-me a un curs per perfeccionar, però no en tinc... potser quan em jubili, jejejee.

Una de 12 cordes!!!! Uau, quina passada!!! M'encanten, però han de costar pasta, jujuju!
No n'he tocat mai cap de 12 cordes, ha de tenir la seva difiicultat...


la vaig comprar en un rastro i em va costar 60 euros, no tenia cordes i li faltavven unes clavijes, la vaig arreglar netejar i ale!
es toca igual que una acústica normal, l'únic que va més dura, has de fer més força per apretar les cordes i sona super bé!
Imatge
Avatar de l’usuari
Glauca2
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1192
Membre des de: dl. març 22, 2010 4:50 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Les nostres aficions!!!!

EntradaAutor: Glauca2 » dt. març 30, 2010 7:26 am

Vaig a pujar aquest post que veig que ha quedat un pèl oblidat....i el trobo interessant!

Doncs jo, aficions aficions....ballar salsa (fa segles que no hi vaig perquè al meu xicot no li agrada), i bucejar! La llàstima és que ara hauré d'estar-me ben bé un anyet de secà, fins que no acabi de donar-li el pit al peque, que neix al novembre! Ufffffff, com costarà això de veure els homes de negre a la platja i no poder ficar-me...

Ah, i també sóc super culé! De fet, he enganxat jo al meu home al futbol!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
noeelita
:: gosset
:: gosset
Entrades: 453
Membre des de: dt. març 02, 2010 6:45 am

Re: Les nostres aficions!!!!

EntradaAutor: noeelita » dg. abr. 11, 2010 9:50 pm

neuetes ha escrit:M'encata aquest post!

El meu nom de veritat és Anna, i la meva filla Neus (per això sóc la Neuetes, jeje).
Estic estudiant (bé, ara ho he deixat aparcat per la nena) Psicologia a la UOC. I també tinc nocions de Història de l'Art.
M'encata l'art, sobretot l'arquitectura medieval i també la història, sobretot la catalana. Em fascina tot el tema relacionat amb el món medieval.
Sóc com la Txellchen, quan vaig a un poble vaig directe a l'esglèsia!
El meu llibre preferit:"els pilars de la Terra" i la peli "breaveheart". Mireu que vaig anar a Escòcia de viatge per la peli!!!
M'encanta llegir. Llegeixo tot el que puc. Quan llegeixo no hi sóc per ningú, desconecto de tal manera que fins i tot espanto!!
Sóc molt catalanista. Això em ve de família i ho porto a la sang.
La meva música preferida: la d'influència anglosaxona. M'encanta U2 (vaig anar al concert del Camp Nou ara fa 4 anys i GUAU!!!!), Roxette, Clodplay, Keane... I Take that!! M'encantava de joveneta, era super fan d'ells i ara que han tornat encara m'agraden més. Vaig anar al concert de l'any passat al SAnt Jordi i vaig flipar!!!( Estava embarassada i el meu home em va acompanyar per fer de Guardaespatlles. Es va aborrir).
El meu home m'ha tornat futbolera i m'encata el barça!!. El meu preferit: el Messi.
Salut!



Hola neuetes yo també soc/era una gran fan de Take That i també vaig estar al concert del Sant jordi.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Imatge

Torna a “Oci i Cultura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::