~ Sóc 1@ frikiLOST !

Avatar de l’usuari
madrona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1269
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:13 am
Ubicació: barcelona

Re: LOST

EntradaAutor: madrona » dc. set. 30, 2009 10:54 am

Però buenuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Quin panorama super-LOST!!!
Jo he vist tota la sèrie al mateix ritme que als EEUU, cada ijous veia el capítol del dimecres (en anglès amb subtítols a lostperduts, una web).

Es veu que ja hi ha alguna informació circulant per internet de com és al sisena temporada perquè ja han fet els tres primers capítols. Jo no vull spoliers, prefereixo anar veient que passa!!!

I la meva votació és......Saïd!!!!!!! Ohhhhh!! M'encanta! Amb el costat fosc però tendre a la vegada. Al Jack es veig una mica titafreda, i el Sawyer massa perdonavides.
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!
Imatge
pesol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

Re: LOST

EntradaAutor: pesol » dc. set. 30, 2009 11:21 am

Uoooo!!! Aquest és el meu post!!! :pandi: :pandi:

Nosaltres vam veure del tirón la temporada 1-2-3 farà gairebé 2 anys. I fa dues setmanes vem començar a veure la quarta temporada! La vem acabar la setmana passada, el dimecres vem fer una super marató de 5 capítols seguits (i l'endemà a treballar!).

Ara volem començar la cinquena temporada però sabem que un cop comencem ja no ens desenganxarem del sofa... Aviam si aquest cap de setmana enredo en pesolman!
Avatar de l’usuari
Lluma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2632
Membre des de: dl. oct. 13, 2008 7:01 pm

Re: LOST

EntradaAutor: Lluma » dc. set. 30, 2009 11:30 am

nunus ha escrit:Doncs a mi el SAID també em mola bastant, això sí, sempre i quan no li enfoquin les ungles... :ufs: :r)

I Toni, estic d'acord, la JULIET és un personatge genial!

El personatge que per mi va quedar totalment desaprofitat és el de la LIBBY. Us en recordeu?? La tia anava de psicòloga i resulta que havia estat ingressada a la mateixa institució mental que el HURLEY!!!! A mi això em va flipar, i després va i la maten...

Ara, per personatge impactant: el BEN!!! És que en sóc fan incondicional!! M'encanta! Mira que és dolent, dolent, eh, però sempre és tan ambigu i juga com vol amb tots els altres. Sempre acaben fent el que ell vol. :ok:


Nunuuuuuuuuuuuuuuuus, shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhtttttt!!!! I si algú encara no ha vist aquest tros?? sht sht sht!!!

A mi el Ben també mencatnaaaaaaa!! é malo malo PERO MALO!! El que fa a la 4a o 5a temporada, NO TÉ PERDÓ DE DÉU!!

I tema dones... la Juliet té una mirada que no magrada. No sé, no em mola. I és la prefe de molta gent!! A mi magrada més la Kate, els té ben posats, encara que en algun moment li fotria un bol dhosties!
Ara, fa una escena amb cert personatge a cert lloc que ja us dic jo, que ràpid mhagués canviat per ella!! Guarra marrana!!
Imatge
Avatar de l’usuari
hiolambda
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: dc. oct. 29, 2008 8:05 pm
Ubicació: Lleida

Re: LOST

EntradaAutor: hiolambda » dc. set. 30, 2009 11:36 am

[quote="nunus"]Doncs a mi el SAID també em mola bastant, això sí, sempre i quan no li enfoquin les ungles... :ufs: :r)

Què li passen a les ungles?
Hiolambda
http://aquihodeixodit.blogspot.com.es/

Imatge

Imatge

Gairebé 1000 dies alletant als meus petits!!!
Avatar de l’usuari
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Re: LOST

EntradaAutor: Helia » dc. set. 30, 2009 11:38 am

I en Desmond???? Que no li agrada a ningú, brotha!!!??? :love: :love: :love:
Lluma ha escrit:Nunuuuuuuuuuuuuuuuus, shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhtttttt!!!! I si algú encara no ha vist aquest tros?? sht sht sht!!!

Ostres... i no podem comentar reeeees??' Ni de la segona temporadaaaaaa??? Haurem d'obrir un post paral·lel pels que ho seguim en temps real!!
Aix, quin mono que Lost que tinc, me n'acabo d'adonar... :menjadonuts: :menjadonuts: :menjadonuts:
Lluma ha escrit:I tema dones... la Juliet té una mirada que no magrada. No sé, no em mola. I és la prefe de molta gent!! A mi magrada més la Kate, els té ben posats, encara que en algun moment li fotria un bol d'hosties!
Ara, fa una escena amb cert personatge a cert lloc que ja us dic jo, que ràpid mhagués canviat per ella!! Guarra marrana!!


Totalment d'acord, en tot, punt per puuuunt!!! :r)
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
hiolambda
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: dc. oct. 29, 2008 8:05 pm
Ubicació: Lleida

Re: LOST

EntradaAutor: hiolambda » dc. set. 30, 2009 12:43 pm

jajajajaja :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Sí, sí que m'entren les calors a mi també!
Hiolambda
http://aquihodeixodit.blogspot.com.es/

Imatge

Imatge

Gairebé 1000 dies alletant als meus petits!!!
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: LOST

EntradaAutor: angelina » dc. set. 30, 2009 12:52 pm

ai pitisu!!!

quin fart de riure!!!
Pero que els hi passa a les ungles del Sayid???

Jo de noies tb prefereixo la Kate, la Juliet no està mal (no critiquem els teus gustos ehToni), però esq te cara de que en cualsevol moment et surt amb una puñalada traperaaaa q pa qué!

M'acabo d'enterar q passen els ultims episodis de la temporada 5 a la tv frances TF1!!! i a mes a partir del primer episodi q no havia vist avui 14 i 15 i dimecres q vé 15 i 16 q bé!!!! ho he descobert a temps!!! no me'n havia enterat esq el passen a les 11 em sembla i a aquestes hores estic enganxada al Walid i mig K.O.!!!


En Desmond tb està....es sobretor l'accent escocès que té q es super sexi! (mirem la versió en anglès) subtitulada q sino perdem pistonada quan s'acceleren!! (nose si m'adaptaré a veure-la en Francès!!)

ehhh d'on surten aquestes emoticones tan xules??? jo no les tinc! d'on les treieu???
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
nunus
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

Re: LOST

EntradaAutor: nunus » dc. set. 30, 2009 1:46 pm

Jaja, noies, no volia aixecar ampolles amb les ungles del SAYID, però és que les té taaan llargues, com de dona, no sé, que em tallen el rollo, vaja. Però això apart, jo li fotria una bona urpada!!! :-D (uff, com se me'n va...)

No sabia si dir res de la LIBBY, però és que fa tant de temps, que he pensat que totes les Lostaddictes ja ho haurien vist. Però a partir d'ara...mutis!

Ei, el DESMOND m'encanta també: "See you in another life, BROTHAAAA!!!" El seu accent és genial.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: LOST

EntradaAutor: angelina » dc. set. 30, 2009 2:56 pm

ostres no els brotha els han canviat per tio? q trist quin llenguatge mes vulgar q tenim... no es per ofendre a ningú pq en francès tb trobo horrible un cop s'ha escoltata la VO!!! però esq les traduccions son tan terribles!!!

Igual q la seria aquella q hi ha el del canto del loco la passen aqui a França (ara no se come s diu) i es PATETIC pero amb majúscules ben grosses!!!! :-:)


Ostres si ens posem a parlar de series no acabem m'encanta pq al meu home no li agrada parlar-ne! mirar-les si pero despres si li explico algun episodi que jo he vist i ell no... no m'escolta i em diu q calli!!!

:plora:


q sinó l'ha vist tant li és!!! per fi un lloc on podrem fer el comentarid e la jugada!!!
Ostres no es per fer spoilers d'aquests ehhh pero la libby aq en quina temporada era ?-) ? q m'ho torni a mirar q ni me'n recordo! em sembla q hauré de fer una repassada!!! :-((

Ostres ara q volia fer una migdiada va el peke i es desvetlla aixxxx caure de son aquest vespre!!! zz:-)
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
hiolambda
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: dc. oct. 29, 2008 8:05 pm
Ubicació: Lleida

Re: LOST

EntradaAutor: hiolambda » dc. set. 30, 2009 3:24 pm

angelina ha escrit:ostres no els brotha els han canviat per tio? q trist quin llenguatge mes vulgar q tenim...


Què no deia Colega? això del tio m'ho he perdut...?
Hiolambda
http://aquihodeixodit.blogspot.com.es/

Imatge

Imatge

Gairebé 1000 dies alletant als meus petits!!!
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: LOST

EntradaAutor: angelina » dc. set. 30, 2009 3:58 pm

si fà no fà... res com la V.O. .... amb subtitols ehhhhhh digueu-me purista... però s'aprecia millor l'ecència trobo!! llastima q a la TV no hi hagi l'opció de veurel's!!!
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
nunus
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

Re: LOST

EntradaAutor: nunus » dc. set. 30, 2009 4:36 pm

Totalment d'acord, angelina!! No vull semblar radical, però... Ni tio, ni colega... BROTHA!!! :-D
Aquesta és l'única sèrie que el meu home s'empassa en anglès (amb subtítols -algo es algo) i, escolteu, poca conya, que així l'anglès no se li rovella massa. :ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

Re: LOST

EntradaAutor: Pukeko » dc. set. 30, 2009 5:42 pm

nunus ha escrit:Doncs a mi el SAID també em mola bastant, això sí, sempre i quan no li enfoquin les ungles... :ufs: :r)



Ai siiiiiiiiiiiiiii, que les té llargues i brutes!!!!

A mi també m'agrada mirar-la en VO i també la mirem en temps real. M'encanta el Hurley en original "Dude!"
:ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
lupitafriend
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1685
Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm

Re: LOST

EntradaAutor: lupitafriend » dc. set. 30, 2009 7:51 pm

doncs jo les he mirat en castellà, aixi q aixo d'en Desmond no en tenia ni idea :-:) ?-)

Toni, no t'enfadis, pero la Juliet?????? si te una cara d'empanada pobreta! sempre amb la mirada perduda no trobeu??? sembla la verge maria! i a mes no me la crec GENS GENS!!
al lupito li molava l'Ana Lucia tb.

veig q hauré de fer un repasset pq vaig veure tant a saco la 4a i la 5a q ja no recordo el q va passar, no les vaig assaborir.
ostres! i com ho podriem fer per comentar cosetes i fer les nostres teories??? no anem tots alhora oi?? quina llastima! pero quan comencin la 6a tots a una eh!!!!!!
Imatge

Imatge



Imatge
Avatar de l’usuari
Lluma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2632
Membre des de: dl. oct. 13, 2008 7:01 pm

Re: ~ Sóc 1@ frikiLOST !

EntradaAutor: Lluma » dc. set. 30, 2009 8:51 pm

Nenes nenesssss... i Nen!!

SÓU UN@S FRIKILOSTER@S DE CUIDADOOOOOOOOO!!

Per això edito el títol, tu!!

Hauriem dinventarnos alguna cosa per comentar les temporades... aixxxx
Imatge
Avatar de l’usuari
nurdeu
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

Re: ~ Sóc 1@ frikiLOST !

EntradaAutor: nurdeu » dc. set. 30, 2009 9:11 pm

Uuuuuoooooooo, jo també sóc una friki de Lost!!!! M'he vist totes les temporades dues vegades i encara la veuria una més :-D :-D :-D

Sens dubte el millor és el Said!!!!!! Quin morbo que té el tiu!! Ara, tampoc li faria un lleig a cap dels altres, jejejeje :ok:

Estava pensant que es podria obrir un post per cada temporada i anar comentant allà tot el que vulguem, i les hipòtesis que anem fent. És una forma extensa però així qui no hagi vist alguna temporada si no hi entra no se n'entera!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: ~ Sóc 1@ frikiLOST !

EntradaAutor: angelina » dc. set. 30, 2009 9:18 pm

Ahhhh seria una bona idea!!! esclar q el Toni hauria de fer un apartat nomes per nosaltres els frikiloster@s!!! ara que com que ell tb n'és un, igual si, no Toni??!!

Jo m'he de remirar les les temporades q hi ha un munt de coses q ja ni me'n recordo taant de temps entre temporada i temporada...
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: ~ Sóc 1@ frikiLOST !

EntradaAutor: angelina » dj. oct. 01, 2009 12:37 pm

Nenes i nen!!!
Al finala hir vaig aconseguir quedar-me desperta per veure els 2 episodis de la T5!! el 14 i 15!! ja tinc ganes q sigui dijous q ve!!

Em vaig quedar una mica booof pq pensava q amb la tele digital es podia posar la V.O. però no! q hi farem!


:pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi:
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Re: ~ Sóc 1@ frikiLOST !

EntradaAutor: Helia » dj. oct. 01, 2009 3:54 pm

Vale. Hi ha gent que té mooooolt poca feina i penja coses rares rares al youtube!! Però m'encanta!! He flipat amb la brotha compilation!!! :love: :love: :love: :love:

Eps, però sabeu la història del "brotha" i el doblatge? No llegiu a partir d'aquí si no heu vist el la tercera temporada (per ser exactes, el 3x17)!! Resulta que els dobladors van doblar tota la segona temporada i part de la tercera amb "colega" en lloc de "brotha", fins que va arribar el capítol en què en Desmond havia estat en un convent, i que allà es dirigia a tots els "germans", amb "brother", o "brotha", amb lo qual s'explica perquè sempre diu "Brotha" a tothom!! La cara que se'ls devia quedar als dobladors quan van veure que "brotha" no era una simple expressió, sinó que tenia tota una explicació... (i clar, d'un dia per l'altre, no podien doblar-ho per "hermano"). Aquestes són les petites coses que fan gran Lost, i que fan que l'hagis de veure amb versió original (subtitulada, of course), sí o sí!! :love:

Fins aquí l'anàlisi friki... :r)
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: ~ Sóc 1@ frikiLOST !

EntradaAutor: angelina » dj. oct. 01, 2009 4:01 pm

:ok: :ok: :ok: ostres no hi havia caigut aq els vaig veure amb Frances :ufs:
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS

Torna a “Sèries de TV”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::