~ Sóc 1@ frikiLOST !

Avatar de l’usuari
Lluma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2632
Membre des de: dl. oct. 13, 2008 7:01 pm

~ Sóc 1@ frikiLOST !

EntradaAutor: Lluma » dt. set. 29, 2009 10:23 pm

M'extranya que una sèrie tant mediàtica i amb tant de ressò no tingui un post!
És que no hi ha club de fans a cal SocPeque??

Em moro de ganes de veure la 6a temporada, encara que córrer per internet, em vull esperar!!

Qui sapunta el club???

Per cert, fem votacions. Quien os pone más: en Jack o en Sawyer??

mmm...en Sawyer... lo que te haria yo si te pillara...
Lluma l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 30, 2009 8:50 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Re: LOST

EntradaAutor: Helia » dt. set. 29, 2009 10:32 pm

SIUSPLAAAAU!!! Sawyer forever!!!!! :love: :love: :love:
Aquí una frikifan... el final de la tercera temporada és el millor moment televisiu de la història de la TV!!!! M'encanta m'encanta m'encanta!!! :r)

Molt bé Llumaaa!!! >.-<: >.-<: >.-<: Saps què passa? Suposo que si no s'ha obert abans és perquè la gent ho segueix a ritmes diferents... Que no tothom ho veu "en directe" (usease, l'endemà de l'estrena als EEUU), o sigui que haurem de vigilar què comentem...
Jo també tinc mooooltes ganes que comenci la 6a temporada, però em fa peneta, perquè s'acabarà molt ràpid, i no tindrem mai més Lost...Imatge Per cert... la 6a no s'estrena als EEUU fins al gener del 2010!!
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
SANDY
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 304
Membre des de: ds. març 14, 2009 6:16 pm

Re: LOST

EntradaAutor: SANDY » dt. set. 29, 2009 10:45 pm

Bona nit noies!! Jo també soc fan de lost!! Tot just he acabat de veure la 5ª temporada!! i jo voto per el Sawyer sense pensar-m'ho!!!!!
I la 6ª temprada serà la última???
[
Avatar de l’usuari
javna
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1092
Membre des de: ds. oct. 07, 2006 2:09 pm

Re: LOST

EntradaAutor: javna » dt. set. 29, 2009 10:47 pm

Em quedo amb Sawyer!!!
Jo estic desitjant que comenci la 5a temporada a la Cuatro >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Sé fiel a la infancia, jamás te hagas grande
Avatar de l’usuari
nunus
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

Re: LOST

EntradaAutor: nunus » dt. set. 29, 2009 11:02 pm

Aquí una altra mega-fan de LOST!!!! :p-) :p-)
Nosaltres també som d'aquests que l'endemà de l'estrena ja ho vèiem baixat d'internet, però us podeu creure que des que ha nascut el Guillem ens han quedat els 4 ÚLTIMS CAPÍTOLS de la 5ª temporada per veure????!!!¿??? HO HAVEU VIST!!!!
Sembla impossible que no trobem mai el moment de veure'ls... anem bastant cansats, la veritat.
És per això que intentaré no entrar massa per aquest post fins que els hagi vist, hehe, que espero que sigui ben aviat, que tinc un mono... :miko:

Ah, i sense cap mena de dubte, em quedo amb Sawyer, que el Jack sempre m'ha caigut una mica repelent.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: LOST

EntradaAutor: ametista » dt. set. 29, 2009 11:04 pm

eeeeeeeeeeei jo també m'apunto al club de fans de looooost!!!!!
l'ametistu i jo estem súper enganxats i esperant que estrenin la 6a temporada, amb el final de la 5a ens vam quedar: "sí hoooooooome!!! i ara ens deixeu així??????????????????" :r)
ja veig que totes sou de Sawyer eeeeeh? :r) jo he d'admetre que des del primer capítol era més de Jack :-:) ....tot guapo ell, intel·ligent, racional..........però aquesta 5a temporada........mmmm......no sé....no m'acabava de fer el pes (potser perquè fa coses més irracionals ?-) :-D )
això sí, una cosa no quita la otra: el Sawyer està que te cagas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
el que ens fa molta gràcia és l'Hugo :r) és boníssim :ok:
haurem d'esperar a que facin la 5 temporada pel cuatro per poder comentar cosetes més específiques, no? per no aixafar el tema a les que falteu per veure-ho (que suposo que llavors tothom ja estarà més o menys al dia) o sigui que javna quan te la miris ves comentant i així ja podrem dir la nostra!!! :r)
per cert sandy la sisena és la última i definitiva Imatge on se suposa que es resoldran TOTS els misteris de totes les temporades (fins i tot el del oso polar? :r) )
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Velvet
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dg. ago. 02, 2009 4:39 am

Re: LOST

EntradaAutor: Velvet » dc. set. 30, 2009 5:22 am

Aqui una altre seguidora de Lost, la millor serie que s'ha fet.
Jo també estic esperant que surti la 6 temporada pero encara queda tant perque l'estreni, que lo que he fet es baixar-me totes les temporades en castella i ho començare a veure, ja fa tants anys que vaig començar a seguir-la que hi han molts detalls que t'oblides.
Tan el Sawyer com en Jack estan de toma pan y moja, pero si hi ha que escollir voto per Sawyer.
Avatar de l’usuari
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

Re: LOST

EntradaAutor: artemis » dc. set. 30, 2009 6:46 am

Aqui una altra superfan!!! m'encanta aquesta sèrie!!! Ens hem passat tot l'estiu veient tooooota la sèrie i ara estem esperant amb candeletes la temporada 6... no puc esperar!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nosaltres també som dels que no ens podem esperar i vam començar a descarregar-nos els capítols per internet i en vèiem cada dia com 3 o 4 de seguits!! quin vici per favor!!! jejej

I jo, per no trencar l'harmonia, també babejo per en Sawyer... en Jack és massa bo!!! jejeje Petons!
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: LOST

EntradaAutor: angelina » dc. set. 30, 2009 7:56 am

Ostres noies quin post mes ben parit.... Nosaltre tb erem dels d mirar tan aviat com s'estrenava... però des q la llei del Sarkozy esta a "jarabe de Palo" s'ha acabat la cosa i a esperar q tinguin ganes de passar-ho a la tele q la cuatro no la veig per la tv internacional quina rabia!!!
Jo tb voto al Sawyer el seu costat de "chico malo" dona morvillo, no? quan ensenya el seu cosat tendre...
Ostres quan comenceu amb la nova temporada a la cuatro aviseu-me aviam si trobo algu q m'ho pugui grabar o alguuu grrrr pq em sembla q em vaig quedar a la meitat!!!
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
lupitafriend
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1685
Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm

Re: LOST

EntradaAutor: lupitafriend » dc. set. 30, 2009 8:17 am

4 8 15 16 23 42

uuuuuuuuuoooooooooooooo!!!!!!!!!! a mi tb m'extranyava q no hi hagués cap post!!!!
aqui teniu una altra perduda!!!
tb tenim ganes de 6a temporada, tot i q serà la ultima... :ufs:
nosaltres ens els vam baixar d'internet i en un cap de setmana ens puliem una temporada: mati, dinant, tarda... fins a la 1 de la nit!!!! estem sonats!!! i quan la van fer a cuatro anava convinant!!! jajajajaa!

jo vull donar el meu vot al malaurat Charlie.. mira, sempre m'han agradat els secundaris "febles" a mi! (a mentes criminales estic enamorada del Spencer :-:) jajajajaj) i en Said, mmmmmmmmm, quan va arregladet...

ens "trobem" per aqui!!!!!!
Imatge

Imatge



Imatge
Avatar de l’usuari
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: LOST

EntradaAutor: petazetas » dc. set. 30, 2009 8:31 am

A casa també som megafans, i estem desitjant de veure la nova temporada... com coi ho acabaràn tot això? :-:)

Velvet ha escrit:Tan el Sawyer com en Jack estan de toma pan y moja, pero si hi ha que escollir voto per Sawyer.


Totalment d'acord! Al principi el Jack em feia molta gràcia però desseguida el sawyer va guanyar terreny i ooooooooo com està en aquell anunci de colònia per favorrrrrrrr
La Lia ja és tota una princesa!
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: LOST

EntradaAutor: angelina » dc. set. 30, 2009 8:37 am

Ostres LUPITA en said... ja se'm havia oblidat... casi q em va mes q en Sawyer... mmm aixi tot morenet...

ehhh esq a mentes criminales l spencer es un crack pobret!!!

Ostres som une penjades de les series... si comencem a fer la llista d'aquestes internacionals quan el meu marit em deixa :-D no m'en perdo ni una jijiji!!!
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: LOST

EntradaAutor: angelina » dc. set. 30, 2009 8:38 am

petazetas ha escrit:A casa també som megafans, i estem desitjant de veure la nova temporada... com coi ho acabaràn tot això? :-:)

Velvet ha escrit:Tan el Sawyer com en Jack estan de toma pan y moja, pero si hi ha que escollir voto per Sawyer.


Totalment d'acord! Al principi el Jack em feia molta gràcia però desseguida el sawyer va guanyar terreny i ooooooooo com està en aquell anunci de colònia per favorrrrrrrr



Jo no l'he vist aquest anunci digueu-me d que es aviam si el veig pr internet!!!
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
parmac
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 95
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 6:16 pm

Re: LOST

EntradaAutor: parmac » dc. set. 30, 2009 8:45 am

Aquí una altra fanàtica de LOST, i per variar em quedo sense cap dubte amb el Sawyer... tot i que el Jack al principi tenia la seva gràcia últimament em sembla més descafeinat, ha perdut pes per mi.

L'últim mes de l'embarás me'l vaig passar tornant a veure les 5 temporades en castellà (gairebé només feia això, menjar i dormir jejeje) i estem desitjant que comenci la 6a. Diuen que a estats units l'estrenen al gener... buffff queda massa

Ah, i per les que no hagueu vist les últimes temporades crec que Cuatro la començarà a emetre aviat pq aquesta setmana o la vinent tornen a posar els últims capítols de la 4a.
Avatar de l’usuari
SANDY
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 304
Membre des de: ds. març 14, 2009 6:16 pm

Re: LOST

EntradaAutor: SANDY » dc. set. 30, 2009 9:00 am

angelina ha escrit:Ostres LUPITA en said... ja se'm havia oblidat... casi q em va mes q en Sawyer... mmm aixi tot morenet...

ehhh esq a mentes criminales l spencer es un crack pobret!!!

Ostres som une penjades de les series... si comencem a fer la llista d'aquestes internacionals quan el meu marit em deixa :-D no m'en perdo ni una jijiji!!!



Ai que a mi també se m'havia oblidat el Said, m'encanta!!!
Nosaltres també som uns fans de les series, sobretot jo. Les descarreguem per internet i a veure capitols a saco. Mentes Criminales també ens agrada molt i a la que estavem molt enganxats era a Herois!!!!
[
Avatar de l’usuari
hiolambda
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: dc. oct. 29, 2008 8:05 pm
Ubicació: Lleida

Re: LOST

EntradaAutor: hiolambda » dc. set. 30, 2009 9:12 am

M'apunto, m'apunto.
Jo també he vist totes les temporades. El que passa és que la 4a. i la 5a. en anglès i moltes vegades em quedava dormida, perquè em costava seguir-la i anar llegint... :P
A veure a quina hora la fan la cinquena temporada, perquè la quarta no la vaig poder seguir del tot a la Cuatro perquè la feien per la tarda. Com eren vacances alguna cosa vaig poder seguir. De moment no em perdo la repetició dels darrers capítols el dijous!!!

El meu vot pel Sawyer. És tant guapo!!! pero per guapo guapo, el Boon (us en recordeu? del germà de la Shannon) tot i que ja no surt, pobret... snif snif
Hiolambda
http://aquihodeixodit.blogspot.com.es/

Imatge

Imatge

Gairebé 1000 dies alletant als meus petits!!!
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: LOST

EntradaAutor: ametista » dc. set. 30, 2009 9:26 am

SANDY ha escrit:Nosaltres també som uns fans de les series, sobretot jo. Les descarreguem per internet i a veure capitols a saco. Mentes Criminales també ens agrada molt i a la que estavem molt enganxats era a Herois!!!!


:r) nosaltres també som uns enganxats de les series: Lost, Herois, CSI (els 3!), House, Dexter, Anatomia de Grey.....buf! :-D
i des de que les baixem per internet genial :ok: pots mirar els capítols que vulguis, sense anuncis, sense dependre dels horaris de la tele.... :ok: :ok: :ok:

veig que a totes ens ha passat una mica el mateix amb el Jack, no? primer molt bé i després.........bfffffff, va massa de POR QUE YO LO ARREGLO TODO...... :r) en canvi el Sawyer ha passat al revés, primer era el chico malo paso de todo i mica en mica se li ha anat veien el costat bo....... :love:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6076
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Re: LOST

EntradaAutor: Toni » dc. set. 30, 2009 10:07 am

Jo vaig pel segon capítol de la 4º temporada.. ens hem aficionat fa 3 mesos i ho hem vist tot seguit..

Aquí podeu trobar tots tots els capítols emesos fins ara, en dual spanish/english :

http://www.sharerip.com/forum/index.php?topic=20921

.. o sigui que us agrada més el Sawyer... ja se que no hi han molts pares per aquí.. però a mi la que més m'agrada ès la Juliette, més que la Kate.. l'Ana Lucia també m'agradaba molt.. :love: :love: :love:
Avatar de l’usuari
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

Re: LOST

EntradaAutor: Pukeko » dc. set. 30, 2009 10:12 am

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Jo encara estic en estat de shock pel final de la 5a temporada!!! Jo ja no sé què pensar que passarà a partir d'ara, perquè tela marineraaaa!!!! Així que no podem fer juguesques de a veure què passarà??? Nenes, espavileu-vos totes i comencem vaaaa!!! :r) :r) :r) :r) :r)

I a mi, que voleu que us digui, em dona rotllito el Saïd......
Avatar de l’usuari
nunus
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

Re: LOST

EntradaAutor: nunus » dc. set. 30, 2009 10:25 am

Doncs a mi el SAID també em mola bastant, això sí, sempre i quan no li enfoquin les ungles... :ufs: :r)

I Toni, estic d'acord, la JULIET és un personatge genial!

El personatge que per mi va quedar totalment desaprofitat és el de la LIBBY. Us en recordeu?? La tia anava de psicòloga i resulta que havia estat ingressada a la mateixa institució mental que el HURLEY!!!! A mi això em va flipar, i després va i la maten...

Ara, per personatge impactant: el BEN!!! És que en sóc fan incondicional!! M'encanta! Mira que és dolent, dolent, eh, però sempre és tan ambigu i juga com vol amb tots els altres. Sempre acaben fent el que ell vol. :ok:
Imatge
Imatge

Torna a “Sèries de TV”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::