THE SOPRANOS

Avatar de l’usuari
Irina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

THE SOPRANOS

EntradaAutor: Irina » ds. nov. 28, 2009 4:23 pm

veig que aqui parleu de series de televisio...

Heu sentit a parlar dels "Los Soprano", o no se si es que es va traduir aixi al castella,suposo que si... l'original es The Sopranos...

Es la historia d'un capo de la mafia de New Jersey...la serie esta molt ben escrita, inclus alguns dels actors han escrit ells mateixos alguns capitols, la banda sonora es espectacular, i els actors son tots molt bons....

Us recomano que la veieu, us enganxareu!!!! Nosaltres vam acabar comprant tota la serie, totes les temporades!!!! La vaig veure durant l"ultim mes d'embaras i les primeres setmanes de tenir la Hana...un capitol darrere un altre...no podia parar!!!

I crec que dintre d'uns mesos, la tornare a veure...
Silvia (Gironina)
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: ds. ago. 02, 2008 12:26 pm

Re: THE SOPRANOS

EntradaAutor: Silvia (Gironina) » dg. nov. 29, 2009 6:22 am

Irina, nosaltres l'hem vist sencera en la versio original i segur que deu ser una de les millors series que s'han escrit! Crec recordar que es va endur molts premis. A nosaltres ens agraden totes les series d'HBO, son bonissimes!!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
bipa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

Re: THE SOPRANOS

EntradaAutor: bipa » dg. nov. 29, 2009 12:54 pm

nosaltres la tenim descarregada i apunt per començar-la a mirar... però primer hem d'acabar de veure Roma i se'ns acumula la feina !!!

El meu company es un fan de veure sèries i no para de baixar-se'n, i les va mirant (per que treballa menys que jo) però de tant en tant n'hi ha alguna que li dic que també la vull veure i aleshores s'espera i les anem mirant junts... i aquesta és una d'elles !!
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
Avatar de l’usuari
Irina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

Re: THE SOPRANOS

EntradaAutor: Irina » dg. nov. 29, 2009 9:39 pm

ohhhh, no te'n penediras!!!! ja veuras!

Jo em sembla que m'esperare al gener per tornar-la a veure...
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: THE SOPRANOS

EntradaAutor: Momo » dg. nov. 29, 2009 10:13 pm

És veritat, no pots parar!!! Nosaltres també la vam veure d'un tirón i la vam comprar tota. Primer només vam comprar les 2 primeres temporades perquè el meu cunyat ens l'havia recomanat molt, però quan vam acabar la segona vam anar corrent (literalemtn) a comprar la resta. Casi ens agafa algo quan no trobavem la última... :sogra:

Una altra sèrie que us recomano si sou propenses és Curb your Entusiasm (traduida com Larry David, crec). No té res a veure amb Los Sopranos, ni FF, etc... És de riure i prou. Però riure molt!!! Va sobre la vida del productor de Seinfield, tot li surt malament i es fot en cada merder!!! :-D :-D :-D
Avatar de l’usuari
Charliemi
:: tigre
:: tigre
Entrades: 747
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:08 pm

Re: THE SOPRANOS

EntradaAutor: Charliemi » dl. maig 24, 2010 8:29 pm

M'agrada llegir aquest post on recomeneu tant la sèrie perquè es una de les que tenia pensat veure en breu. Ara estem enganxat a How I met your mother (Como conocí a vuestrs madre) es molt bona! Estil Friends, rius molt!! Però ja no ens queda gaire per posar-nos al ritme dels USA i haurem de veure un capítol per setmana així que n'haurem de buscar una altre i em sembla que serà "Los Soprano" que tothom en parla molt i molt bé.
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: THE SOPRANOS

EntradaAutor: Takita » dj. juny 10, 2010 6:55 pm

Hola noies!
Jo també tenia en ment veure-la quan acabi "Herois" per què vaig llegir bones crítiques i, si a més, la recomaneu, doncs la veuré segur. M'encanten les bones sèries!
Quantes temporades hi ha?
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: THE SOPRANOS

EntradaAutor: Takita » dc. oct. 20, 2010 4:18 pm

Hola noies,
Ha passat temps, però fins ara no m'he pogut posar i avui, per fi, he vist el primer capítol (de la 1ª temporada) i m'ha encantat!
He vist que n'hi han 6 temporades, així que tinc feina.
Avatar de l’usuari
txikismongetona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 09, 2010 11:53 am

Re: THE SOPRANOS

EntradaAutor: txikismongetona » ds. nov. 27, 2010 8:34 pm

Bones!!
Aquí una que s'ha empassat totes les temporades de pe a pa!
La veritat és que la serie està ben feta però personalment en prefereixo d'altres...és massa cruel pel meu gust!
Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: THE SOPRANOS

EntradaAutor: Takita » dg. nov. 28, 2010 8:50 am

Hola!
Jo vaig molt a poc a poc, ara estic veient el 1X07 i m'agrada. Sí que és cert que és una sèrie "diferent", però per això mateix tinc curiositat per veure-la sencera. A veure què tal, perquè últimament els guionistes es veuen "obligats" a acabar-les de mala manera...

Torna a “Sèries de TV”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::