Lost 6x06 - Sundown (Posta de sol)

Avatar de l’usuari
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Lost 6x06 - Sundown (Posta de sol)

EntradaAutor: Helia » dc. març 03, 2010 2:30 pm

Aquí teniu el post pel nou capítol, centrat en en Sayid!! >.-<: >.-<: >.-<:

Jo l'he vist aquest migdia, però ara no tinc temps de comentar res...! A veure si demà puc!

Què, què us ha semblat? :p-)
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ffm
:: pantera
:: pantera
Entrades: 817
Membre des de: dc. set. 19, 2007 10:51 am

Re: Lost 6x06 - Sundown (Posta de sol)

EntradaAutor: ffm » dj. març 04, 2010 8:46 am

Hola!!!

Nosaltres el vam veure ahir i...
- Sembla que va prenent forma la teoria de que el jacob no és pas tan bo com ens pensavem... encara que no m'acabo de creure que el nemesis sigui un angelet...
- La millor escena, quan en sayid ataca al locke-nemesis (després dels suspens de si ho farà o no) i el nemesis ni s'inmuta!! oppps! (hmmm i ara?!?! :-:) :-D )
- La Claire està ben anada de la castanya...
- On han anat tots els que es decideixen a marxar amb el locke abans que es posi el sol? Son els que estan amb ell quan la claire, el sayid i la claire surten del temple?
- Perquè es sorpren tant el locke quan surt la Kate del temple?
- No us va donar la impressio que havien tallat alguna escenes? Quan el pilot, la sun i la... (ostres, els noms.... la que portava la caixa amb el cos del locke dins) arriben, de on surten?
- I on és el Sawyer? L'ultim que en vam veure va ser quan el locke-nemesis li va ensenyar els noms a la cova, que s'hi ha quedat?

A mi... anava a dir que no em va agradar el capítol, però tampoc és aixó... em sembla que el meu problema és que trobo que aquesta temporada està sent tot massa diferent de la resta de temporades, no sé ben bé que esperar dels capítols... :-:)
Avatar de l’usuari
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

Re: Lost 6x06 - Sundown (Posta de sol)

EntradaAutor: Pukeko » dj. març 04, 2010 10:12 am

Jo em vaig quedar esmaperduda, això si, em va encantar el capítol!!!

No sóc de fer teories jo, però del que ha comentat la ffm, estic d'acord amb el que lo del bo i el dolent no està tan clar qui és qui.....

Els que decideixen marxar surten al final, envoltant la Locke, quan el Sayid surt del temple, no??

Crec que el Locke es sorpren de veure a la Kate, perquè ella no és a ala llista d'escollits.

El pilot, la Sun i companyia ja es va veure que eren al peu aquell gegant i que decideixen anar al temple per estar segurs.

El Sawyer deu estar ofegant les penes a la casa on vivia amb la Juliet, no??

No sé, hi ha un lio impressionant!!!!
Avatar de l’usuari
madrona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1269
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:13 am
Ubicació: barcelona

Re: Lost 6x06 - Sundown (Posta de sol)

EntradaAutor: madrona » dj. març 04, 2010 10:28 am

Jo crec que els dos bàndols són igual de manipuladors.

Tinc clar que el Némesis és al cos del Locke, però el Jacob, és una aparició que només veu l'Hugo???? En Locke fa creure a tothom que en Jacob ja no hi és, i en Dogen també ho diu. De quina manera mou doncs els fils en Jacob??

No em posiciono en cap dels dos costats.
Està clar que en Withmore tenia raó: "s'acosta una guerra".
Ara haurem de veure en quin bàndols acaben tots:

1-Claire, Kate, Sayid, "Locke" i gent del temple.
2-Ben, Lapidus, ilana, Sun i suposo que en Jin?? Necessitaran reforços :content: :content:

Què faran en Jack, Hugo...i Sawyer??

I una coseta més, a la foto que han fet córrer els productor o la cadena, del sant sopar versió Lost, en Sayid ocupa el lloc d'en Judes. Premonició??

Si tinc temps i la trobo la poso més tard.

Namasté. neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!
Imatge
Avatar de l’usuari
marionaijan
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. nov. 28, 2009 8:55 pm

Re: Lost 6x06 - Sundown (Posta de sol)

EntradaAutor: marionaijan » dj. març 04, 2010 9:59 pm

Hola familia,

a mi se'm acaben les idees... però jo també crec que en Jacob no és tan bo com ens volen colar...
M'ha agradat el capítol però ja tinc ganes de que es resolguin algunes coses...
I el Sayid... malo malote, eh...
El que no recordo és on paren el Jack i el Sawyer...
I els que entren en aquella paret, la Iliana, el Lapidus, la Sun et... on van?
aaaiiiixxx, estic ben perduda... I s'ensuma retrobament Sun-Jin????
Imatge
Imatge
***El post del Jan***: viewtopic.php?f=50&t=16325
Avatar de l’usuari
ffm
:: pantera
:: pantera
Entrades: 817
Membre des de: dc. set. 19, 2007 10:51 am

Re: Lost 6x06 - Sundown (Posta de sol)

EntradaAutor: ffm » dv. març 05, 2010 11:22 am

Pukeko ha escrit:El pilot, la Sun i companyia ja es va veure que eren al peu aquell gegant i que decideixen anar al temple per estar segurs.

marionaijan ha escrit:I els que entren en aquella paret, la Iliana, el Lapidus, la Sun et... on van?


És aixó, els vam veure a la platja (fa 3 capítols?), que diuen que van cap al temple, però de cop, just quan ataca el fum negre, apareixen per allà i sense que ens expliquin gaire res més... ?-)
A mi em va donar la impressió que devien haver gravat alguna escena mentre venien per la jungla, però que el capítol se'ls devia fer massa llarg i ho van treure... però no sé si m'estic imaginant lost massa com una serie d'estar per casa... :camio:
Avatar de l’usuari
ffm
:: pantera
:: pantera
Entrades: 817
Membre des de: dc. set. 19, 2007 10:51 am

Re: Lost 6x06 - Sundown (Posta de sol)

EntradaAutor: ffm » dv. març 05, 2010 11:25 am

marionaijan ha escrit:I el Sayid... malo malote, eh...


Vols dir?
Ostres, a l'illa jo crec que segueix al que creu que és bo, no?
I a la realitat alternativa... hmmm, allà ho intenta... :-:) :-D
Avatar de l’usuari
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

Re: Lost 6x06 - Sundown (Posta de sol)

EntradaAutor: Pukeko » dv. març 05, 2010 12:49 pm

ffm ha escrit:
Pukeko ha escrit:El pilot, la Sun i companyia ja es va veure que eren al peu aquell gegant i que decideixen anar al temple per estar segurs.

marionaijan ha escrit:I els que entren en aquella paret, la Iliana, el Lapidus, la Sun et... on van?


És aixó, els vam veure a la platja (fa 3 capítols?), que diuen que van cap al temple, però de cop, just quan ataca el fum negre, apareixen per allà i sense que ens expliquin gaire res més... ?-)
A mi em va donar la impressió que devien haver gravat alguna escena mentre venien per la jungla, però que el capítol se'ls devia fer massa llarg i ho van treure... però no sé si m'estic imaginant lost massa com una serie d'estar per casa... :camio:


No dona no, segur que en algun dels propers capítols, quan centrin la història en ells, ens explicaran què feien.... això espero almenys...

Totalment d'acord amb el tema Sayid: ara mateix jo no sé qui és bo i qui no ho és.

Torna a “Sèries de TV”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::