Lost 6x09 Ab Aeterno

Avatar de l’usuari
Irina80
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: ds. des. 29, 2007 9:05 am

Lost 6x09 Ab Aeterno

EntradaAutor: Irina80 » dc. març 24, 2010 4:07 pm

Hosti, nenes!!!! Per fi!!!!!!!
En aquest capítol es destapa el pastís del Richard Alpert, que resulta que és canari!!!! :D:D:D Jo creia que en Locke és el persontage que més ha patit, però ara veig que el Richard, o Ricardo, tampoc es queda curt!!
A mi m'ha agradat MOOOLT, tot i que tant en Jacob com el fum negre el manipulen com volen, (tant, que ni ell mateix sap a quin dels 2 ha de seguir...), ham desvelat una de les grans incògnites de l'illa. Ja ens imaginavem que arribava a l'illa al Black rock, però no sabíem què hi feia en aquell vaixell, ni per què era immortal.
Ojo al dato, que el propietari del vaixell és un tal Hanso, igual que el que funda la Iniciativa Dharma!!!
Bé, aneu dient què us ha semblat, teories... a mi m'ha encantat, ja comencen a donar informació!!!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

Re: Lost 6x09 Ab Aeterno

EntradaAutor: Pukeko » dc. març 24, 2010 10:33 pm

Ostres, a mi també m'ha agradat moooolt!!!!!!
Això de que es comencin a saber més cosetes està mooolt bé!!
Acabo de veure el capítol i tinc la sensació de que l'haig de pair una mica més: demà passo a veure si hi ha més comentaris.
Avatar de l’usuari
marionaijan
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. nov. 28, 2009 8:55 pm

Re: Lost 6x09 Ab Aeterno

EntradaAutor: marionaijan » dc. març 24, 2010 10:40 pm

Ostres! M'ha encantat el caapítol!! El millor de la sèrie de moment, que això promet...

Per fi un capítol del Richard,que sembla que és bastant el quid de la qüestió! Quina gràcia lo de Canàries...
Irina80, jo també he fet un bot quan he sentit el cognom Hanso, com Alvar Hanso!!! El creador de Dharma! Sisisisi, això vol dir algo segur... Hem s'estar al tanto...

Lo que encara està una mica aixi confús és qui relament són el Jacob i el fum negre. Què pretenen? La teoria que exposa en Jacob és una mica Jean Jaques Rousseau, no? Allò de que els nens són bons per naturalesa i és la societat el que els corromp. Em va sonar una mica a això el que explica. I l'exemple de l'ampolla i el tap,mmm, una mica empanada mental...

Què en penseu??
Imatge
Imatge
***El post del Jan***: viewtopic.php?f=50&t=16325
Avatar de l’usuari
ffm
:: pantera
:: pantera
Entrades: 817
Membre des de: dc. set. 19, 2007 10:51 am

Re: Lost 6x09 Ab Aeterno

EntradaAutor: ffm » dj. març 25, 2010 10:49 am

Hola!!

A mi em va agradar moooolt!! >.-<:

El que em va donar més que pensar, és que se suposa que amb el capítol ens diuen definitivament que el jacob és bo i el nemesis dolent (o jo ho vaig entendre així... ) però i la cara de malo malíssim que fa el jacob quan es troba amb el Richard?!?!?!?

El tros de les canàries... ja es podien haver buscat a un parell de canaris per fer de personatges secundaris... neujor:-)
Avatar de l’usuari
nini8852
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 503
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:18 am

Re: Lost 6x09 Ab Aeterno

EntradaAutor: nini8852 » dj. març 25, 2010 11:03 am

Irina80 ha escrit:Hosti, nenes!!!! Per fi!!!!!!!
En aquest capítol es destapa el pastís del Richard Alpert, que resulta que és canari!!!! :D:D:D Jo creia que en Locke és el persontage que més ha patit, però ara veig que el Richard, o Ricardo, tampoc es queda curt!!
A mi m'ha agradat MOOOLT, tot i que tant en Jacob com el fum negre el manipulen com volen, (tant, que ni ell mateix sap a quin dels 2 ha de seguir...), ham desvelat una de les grans incògnites de l'illa. Ja ens imaginavem que arribava a l'illa al Black rock, però no sabíem què hi feia en aquell vaixell, ni per què era immortal.
Ojo al dato, que el propietari del vaixell és un tal Hanso, igual que el que funda la Iniciativa Dharma!!!
Bé, aneu dient què us ha semblat, teories... a mi m'ha encantat, ja comencen a donar informació!!!


Boníssim el capítol i grans respostes!!!!!!!!
Si, el vaixel és de Magnus Hanso, un ascendent de Alvar Hanso, fundador de la Iniciativa Dharma. Segur que tot comença al perdres aquest vaixell, que els Hanso el busquen i es topen amb la illa i descobreixen que té propietats i tal, fan la fundació i creen la iniciativa.
La historia d'en Richard és moooolt dramatica, pobre, vaya tela!!! Això si, amb una mica d'aires a telenovela, pero bueno, molt guai.....
El que no acabo de lligar és la semblança de tot plegat amb una ampolla de vi. Si, la illa és el tap, el vi és el mal.... però no ho acabo de lligar.
Tampoc crec que hi hagi ni bons ni dolents, des del principi de la serie, s'ha demostrat això i que tothom té els seus motius per actuar com actua (i tots 'vàlids').
En fi, que amb aquest capítol es nota que estem ja a la recta final i m'agrada el camí!!!!!

Salut!!!

edito: Palmeres cocoteres a Tenerife??
Imatge
Avatar de l’usuari
Irina80
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: ds. des. 29, 2007 9:05 am

Re: Lost 6x09 Ab Aeterno

EntradaAutor: Irina80 » dj. març 25, 2010 1:26 pm

ffm ha escrit:El tros de les canàries... ja es podien haver buscat a un parell de canaris per fer de personatges secundaris... neujor:-)


Jajaja!!!!!! he pensat el mateix!!!! I el paisatge a la pluja??? allò no crec que sigui Tenerife... té tota la pinta de que ho hagin rodat íntegrament a Hawaii!!!
també li haguessin pogut dir Isabel a la noia... Isabella a Socorro no crec que n'hi hagi gaires...
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
madrona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1269
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:13 am
Ubicació: barcelona

Re: Lost 6x09 Ab Aeterno

EntradaAutor: madrona » dj. març 25, 2010 4:23 pm

Hola.

Ja ho veuen eh?? ja tenim unes quantes respostes no?? Molt bééé....

Jo crec que el resum seria: Jacob i Antijacob viuen a l'illa des de fa molt anys, Jacob té una tasca a fer: mirar que l'Antijacob no marxi perquè és "dolent". I coneixem la veritable història d'en Richard. Per això no es deixa matar per en Richard. En canvi es deixa matar pel Ben perquè a l'illa ja té candidats per substituïr-lo i està fins els....de tot plegat.

Ara bé, continuo dient que no em crec res de qui és el bo i el dolent...

I apa qué patillero això de les Canàries eh??? Issabella?? y la frase " me he estado aprendiendo yo mismo" no seria "he estado estudiando"????

Però sobretot, el Black Rock es carrega l'estatua però el vaixell no es desfà en pedaços? I perquè al primer capítol que surten els dos (jacob i antijacob) veuen arribar de lluny el Black Rock i fa un sol espatarrant???

Malgrat tot el capítol m'ha agradat...eh?? je je je :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Re: Lost 6x09 Ab Aeterno

EntradaAutor: Helia » dj. març 25, 2010 4:51 pm

A mi em va agradar molt el capítol!!!! >.-<:

Molt fort, de Canàries, tu!!! Si home, de los Alpert de toda la vida! :content: Per les amants de les curiositats de Lost, dir que a les Canàries hi ha la llegenda de la illa de San Borondón, una illa que apareix i desapareix des de fa segles... http://es.wikipedia.org/wiki/Isla_de_San_Borond%C3%B3n

A veure... la història de'n Richard no aporta massa res a la trama, però era una cosa que feia molt temps que volíem saber tots els fans de lost, o sigui que, per mi, encantada d'haver vist un capítol centrat en ell. De fet, lo interessant del capítol és la història Jacob-Nemesis!
El tap és la illa, que evita que "el mal" s'escampi... i el capítol es pot resumir en: perquè el vi s'escampi no fa falta treure el tap, sinó només... carregar-te l'ampolla...!!
Això, i ara ja comença la meva teoria, penso que ha d'estar lligat d'alguna manera amb els flashsides (és a dir, al final de la serie, les dues realitats han de tenir alguna cosa en comú!)... Si tenim en compte que en la realitat alternativa la illa ha explotat i ja no existeix, representa que "el mal", s'ha escampat, no? Doncs no sembla pas que els hi vagi malament del tot als losties... en Hurley, amo de mil empreses, en Locke, feliç, en Sawyer, poli, en Ben, un tio genial... no sé...
Aquesta teoria és la que fa que pensi que en Neme no és tan dolent com en Jacob (que a vegades fa autèntica cara de locu) vol fer creure...

Ah! Molt heavy que el Black Rock quedi gairebé sencer i l'estàtua monumental de pedra quedi destrossada, no? mmm.... potser va ser un tsunami?? :-:)
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
marionaijan
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. nov. 28, 2009 8:55 pm

Re: Lost 6x09 Ab Aeterno

EntradaAutor: marionaijan » dv. març 26, 2010 9:31 pm

I de què carai es deuen conèixer en Jacob i la Iliana? I pq està tota envenada aquella pobra quan en Jacob la va a aveure?
Imatge
Imatge
***El post del Jan***: viewtopic.php?f=50&t=16325
Avatar de l’usuari
marionaijan
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. nov. 28, 2009 8:55 pm

Re: Lost 6x09 Ab Aeterno

EntradaAutor: marionaijan » dc. març 31, 2010 11:57 am

Per cert, m'ha passat això que és curiós, si més no...

http://www.elpais.com/articulo/gente/Cl ... uage_5/Tes

Petons!
Imatge
Imatge
***El post del Jan***: viewtopic.php?f=50&t=16325
Avatar de l’usuari
madrona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1269
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:13 am
Ubicació: barcelona

Re: Lost 6x09 Ab Aeterno

EntradaAutor: madrona » dc. març 31, 2010 3:27 pm

Avui veuré el nº10, "El paquet", després del partit de futbol.
Demà comentem!!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!
Imatge
Avatar de l’usuari
ffm
:: pantera
:: pantera
Entrades: 817
Membre des de: dc. set. 19, 2007 10:51 am

Re: Lost 6x09 Ab Aeterno

EntradaAutor: ffm » dj. abr. 01, 2010 8:36 am

madrona, hi va haver capítol aquesta setmana?!??! L'ffmu, que és el que s'encarrega de la recerca i captura del capítol, em va dir que no n'hi havia... ?-)
Que tens els link al rapidshare? :-:)
Avatar de l’usuari
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Re: Lost 6x09 Ab Aeterno

EntradaAutor: Helia » dj. abr. 01, 2010 10:11 am

ffm ha escrit:Que tens els link al rapidshare? :-:)

Piratilla... jeje... :love:

El de rapidshare no el tinc, però sí el de megaupload:
http://www.megaupload.com/?d=TS7I6FU5

El 6x10 ja està obert! Aquí: viewtopic.php?f=81&t=15827
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ffm
:: pantera
:: pantera
Entrades: 817
Membre des de: dc. set. 19, 2007 10:51 am

Re: Lost 6x09 Ab Aeterno

EntradaAutor: ffm » dj. abr. 01, 2010 10:33 am

Merci!!! :love:
Ja li he passat a l'ffmu amb un comentari sobre els seus dots d'investigació... :-D
Avatar de l’usuari
madrona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1269
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:13 am
Ubicació: barcelona

Re: Lost 6x09 Ab Aeterno

EntradaAutor: madrona » dv. abr. 02, 2010 2:11 pm

Hola
No havia vist el teu post, sorry. Però veig que aj ho tens solucionat. :ok:

Jo m'ho baixo d'aquí: lostperduts.blogspot.com/

Està molt ben traduít i en català.
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!
Imatge
Avatar de l’usuari
hiolambda
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: dc. oct. 29, 2008 8:05 pm
Ubicació: Lleida

Re: Lost 6x09 Ab Aeterno

EntradaAutor: hiolambda » dt. abr. 06, 2010 8:58 am

Jo vaig veure el capítol el diumenge a Cuatro i no em va agradar massa... però tampoc vaig estar pendent al 100 % perquè el Pau intentava sopar...
Diu que els candidats són 6 i s'ha d'evitar que es morin... A mi me'n sortien més de sis... Jack, Kate, Sawyer, Sayid, Sun, Yin i Hurley (no?)
Vosaltres que esteu més al cas... Hi ha algun que no era candidat? La Kate potser, perquè al final sortia o no al llistat que es va veure al far...!?
Hiolambda
http://aquihodeixodit.blogspot.com.es/

Imatge

Imatge

Gairebé 1000 dies alletant als meus petits!!!
Avatar de l’usuari
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Re: Lost 6x09 Ab Aeterno

EntradaAutor: Helia » dt. abr. 06, 2010 1:51 pm

hiolambda, de Kwon, només un n'és candidat! O la Sun o en Jin... encara no se sap...
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

Re: Lost 6x09 Ab Aeterno

EntradaAutor: Pukeko » dt. abr. 06, 2010 8:51 pm

La Kate no estava al llistat!

Torna a “Sèries de TV”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::