Lost 6x10 - The package (El paquet)

Avatar de l’usuari
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Lost 6x10 - The package (El paquet)

EntradaAutor: Helia » dj. abr. 01, 2010 10:08 am

Aquí teniu el post obert del capítol d'aquesta setmana!

-----------------------------

Després de l'anterior, crec que estarem d'acord totes que no ha sigut tan... emocionant!!!
Però vaja, quan he vist en Desmond al final, he fet un bot al sofà, i m'he trobat aplaudint jo sola!!! >.-<: :content:

El flashside dels Kwon... home, doncs no aporta massa res de nou, però vaja, ha sigut entretingut...
No entenc perquè la Sun s'ha quedat sense poder parlar anglès (una mica xorrada, no? calia?), però ha sigut divertida la bronca que li ha clavat a en Ricardu en coreà... o-o:)

Més interessant han sigut els altres detalls del capítol... en Sayid que és incapaç de sentir res, en Desmond que és la clau de'n Widmore per salvar la illa i la humanitat (!!), en NemeLocke com intenta manipular a tothom i no es deixen... :ok:

Em sembla que em deixo moltes coses.... a vosaltres què us ha semblat?
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
marionaijan
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. nov. 28, 2009 8:55 pm

Re: Lost 6x10 - The package (El paquet)

EntradaAutor: marionaijan » dj. abr. 01, 2010 10:39 am

Totalment d'caord amb tu Helia! :ok: Era d'esperar que després d'un capitulasso com l'anterior aquest seria més light...

El més impactant, el Desmond... Pobret meu, quines pintes... I pq deu ser tant important?
I els Kwon, quin dels dos deu ser el candidat? Que ara que hi penso, vaya marrón ser candidat. Si t'has de quedar a l'illa a protegir-la de nosequè,quan abans has tingut una vida, diguem-ne real, vès pq ara t'has de quedar aqui? No li acabo de trobar el què. No m'extranya que vulguin marxar...

I el sergent Keamy, abans resulta que l'enviava el Widmore, i ara resulta que l'envia el pare de la Sun per pelar-lo. No? Ah, ostres, i el Mickhail! I l'ull! Recordeu que duia un pegat a l'ull? I quan li dispren enfoquen l'ull tot sanguinoliento... Llavors, vol dir que va a parar a l'illa després de tot això? O és casualitat?
Imatge
Imatge
***El post del Jan***: viewtopic.php?f=50&t=16325
Avatar de l’usuari
madrona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1269
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:13 am
Ubicació: barcelona

Re: Lost 6x10 - The package (El paquet)

EntradaAutor: madrona » dv. abr. 02, 2010 8:56 am

Ei, jo tampoc no m'hi havia fixat en l'ull. Ben vist..mai millor dit , je je >.-<: >.-<:

A mi el capítol ni fu ni fa, però crec que la Sun potser no deixa de parlar en anglès per casualitat. Segur que després tindrà alguan trascendència. I l'actitut d'en Jack quan parla amb ella...no us ha semblat estranya...com motl segur de sí mateix quan fa dos dies estava destrossant el far??? Jo crec que aquest serà el candidat final.

La Kate també ho serà, tot i que no és cadidata, perquè amb el tema de l'Aaron pel mig...no sé...

Tema kwon-candidat: la Iliana li diu al Ben que necessiten al Richard perquè faci venir els tres candidats que no estan al seu bàndol, per tant...qui són? Sawyer, Sayid?? Jin??
I a la realitat paral.lela en Jin no és estèril!!

I en Sayid...en què cull... s'està transformant?? En el nou Némesis???

I per fi en Desmond...la persona clau, per mi, en l'inici d'aquest desenllaç. recordeu que tenia visions de coses que havien de passar o ja havien passat?? On era?? al capítol de la Constant, a la quarta temporada??

La següent capítol el veurem :ok: :ok:

Apa, quantes preguntes!!! neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!
Imatge
Avatar de l’usuari
marionaijan
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. nov. 28, 2009 8:55 pm

Re: Lost 6x10 - The package (El paquet)

EntradaAutor: marionaijan » dl. abr. 05, 2010 8:46 pm

Sisisisis, jo també crec que el Desmond és supermegaimportant però ni tinc ni idea de com ifluirà.
cosma_shiva, el Mikail, és aquell tio rus, que a l'illa vigilava com una central amb tot de pantalles i càmeres, i duia un "parche" a l'ull. Ara no recordo qui va ser que el va pillar, dels losties, i el van fer passar per aquella mena de postes de la llum que emetien unes ones que et mataven. Doncs el tio va passar, semblava mort però al final no ho estava. Era un tio una mica violent, fins que el van pelar. No sé si t'he fet gaire memòria....

A veure el capítol seguent, sabeu de qui serà?
Imatge
Imatge
***El post del Jan***: viewtopic.php?f=50&t=16325
Avatar de l’usuari
madrona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1269
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:13 am
Ubicació: barcelona

Re: Lost 6x10 - The package (El paquet)

EntradaAutor: madrona » dt. abr. 06, 2010 2:16 pm

El capítol d'avui va sobre en Desmond >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Es titula "Feliços per sempre".
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!
Imatge
Avatar de l’usuari
nini8852
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 503
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:18 am

Re: Lost 6x10 - The package (El paquet)

EntradaAutor: nini8852 » dj. abr. 08, 2010 12:38 pm

Doncs a mi em va agradar, no sé perquè, però em va agradar. Potser pel regust a primera temporada (l'hortet, etc...), no ho sé, pero mira jeje
Imatge

Torna a “Sèries de TV”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::