Lost 6x13 The last recruit

Avatar de l’usuari
helan
:: granota
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: dl. maig 25, 2009 10:11 am

Lost 6x13 The last recruit

EntradaAutor: helan » dv. abr. 23, 2010 8:21 pm

Aquest cop obro jo el nou tema, si no us importa.

"The last recruit", no, no va de l'últim recuit que els hi quedava a la iniciativa Dharma. Va de... mmh... com es van acostant les dues realitats, cada cop menys paral·leles, per trobar-se? A la illa? A l'hospital d'en Jack?

Com sempre m'he quedat igual. Sé algo més, però surten nous dubtes i tinc la sensació de no avançar. Ara sabem que el pare d'en Jack a la illa era el "hombre de negro", que segons ell va aparèixer per mostrar-li l'aigua que necessitaven . Això ja ho sospitavem tots, que la figura del pare d'en Jack era el Hombre de Negro (recordem: la cabana amb la Claire). Llavors, en Locke va anar a buscar als sis de oceànic perquè li va dir aquest, no? I ja l'esparava en Widmore? Que van junts aquests dos? En Jacob que en principi seguia en Locke i en Ben, no era en Jacob, era el Hombre de Negro.

Bueno, i cauen bombes i persecucions policíaques... ah! M'oblidava, en Desmond l'ha salvat en Sayid?
Avatar de l’usuari
MONN
:: tigre
:: tigre
Entrades: 702
Membre des de: dt. juny 03, 2008 4:18 pm

Re: Lost 6x13 The last recruit

EntradaAutor: MONN » dv. abr. 23, 2010 11:04 pm

Eoooo,

No ens estan insinuant que Jack serà el nou Jacob i es quedarà sol a l'illa fent del nou guardià?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
helan
:: granota
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: dl. maig 25, 2009 10:11 am

Re: Lost 6x13 The last recruit

EntradaAutor: helan » ds. abr. 24, 2010 7:52 am

Uff, i més coses que em dec deixar.
Avatar de l’usuari
jorann
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2030
Membre des de: dg. maig 17, 2009 5:11 pm

Re: Lost 6x13 The last recruit

EntradaAutor: jorann » ds. abr. 24, 2010 4:54 pm

Acabo de veure el capítol!!!!
Sembla impossible que tota acabi tenint un explicació lògica, no???
Jo crec que finalment en Sayid no ha matat al Desmond.
I que bé que per fí la Sun i el Jin s'hagin trobat. Ja tocava!!!!!!!!

Tinc ganes de veure el 14!!!!!!!!!!
ImatgeImatge
Aquest és el nostre post: viewtopic.php?f=50&t=12754&start=80
Avatar de l’usuari
Charliemi
:: tigre
:: tigre
Entrades: 747
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:08 pm

Re: Lost 6x13 The last recruit

EntradaAutor: Charliemi » dg. abr. 25, 2010 8:47 am

M'uneixo al grup que jo també soc Lost adicta!!
jo també penso que en Sayid no ha matat el Desmond, els que estaven al costat "fosc" s'estàn tornant a passar al costat bo, tant la Clais com el Sayid, els están recuperant.
i la unió de les dues realitats? Que fort que la Sun reconeixo al Lock!! Penseu que han d'estar propers a la mort per veure "la realitat de l'illa"? Aquesta teoria em funcionaria amb tots menys amb l'Hugo que està tranquilament fent un pic-nic a al platja...

Jo a això no lo veig final, eh? Que en teoria només queden 5 capítols!! 3 de sencills i l´últim doble. Per cert, que també m'han dit que la setmana abans de lúltim capítol (23 de maig) no hi ha capítol, i que cuatro està intentant emetre l'últim a l'hora que USA. Només queda un mes!!

Torna a “Sèries de TV”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::