Lost 6x16 What they died for

Avatar de l’usuari
gblanch
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3659
Membre des de: ds. jul. 01, 2006 9:27 am
Ubicació: St.Feliu de Codines
Contacta:

Lost 6x16 What they died for

EntradaAutor: gblanch » dv. maig 21, 2010 10:23 am

L'heu vist ja??? Veig que ningú ha obert el post!!! jo ja l'he vist, s'acosta el final...
Avatar de l’usuari
nini8852
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 503
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:18 am

Re: Lost 6x16 What they died for

EntradaAutor: nini8852 » dv. maig 21, 2010 10:49 am

Si, si s'acosta el final!!!!!
A mi em va agradar més aquest que l'anterior, encara que Across the sea era necessari per entendre una mica tot plegat. Però el 16 és més Lost i em va agradar més.
Diumenge-dilluns l'últim..... em sembla que ploraré molt quan s'acabi......
Imatge
Avatar de l’usuari
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Re: Lost 6x16 What they died for

EntradaAutor: Helia » dv. maig 21, 2010 11:06 am

Uei!! Estic d'acord amb tu, nini!! El capítol passat no em va agradar massa, però ara veig que era necessari (i clau!) per entendre el final de la sèrie...

Però aquest... ha sigut genial!! no han parat de passar coses!!!
M'ha agradat molt en Ben tornant a recuperar l'esperit de "malo"... serà el successor de'n Neme-Locke?? O com diu algú ;-) , podria ser en Sawyer, el successor de'n Neme-Locke? (penseu en els pararl·lelismes... essent humà és bo, sempre ha volgut marxar de la illa, sempre ha estat "rival" de'n Jack...).

Què més... en Widmore i la pesada, caput! ostres tu, quina facilitat per eliminar el personal, al final de la sèrie!! jeje.. :content:

En Jack, doncs tot i que era previsible que fos ell, m'ha agradat molt que s'hagi convertit en el successor... >.-<:

I ara, el concert!! En Desmond ( :love: :love: :love: ) està reunint a tothom d'una manera genial! a veure com acaba...

Ah! Jo ni boja m'aixeco a la matinada a veure Lost... ho faré com ho he fet sempre al llarg d'aquests anys... me'l baixaré i el miraré després de dinar! :ok: I vosaltres? el veureu el diumenge a la matinada??

Em fa peneta que acabi, però també sé que allargar-ho seria fatal.... ara ens haurem de buscar alguna altra sèrie que enganxi, no?? jeje...
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
gblanch
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3659
Membre des de: ds. jul. 01, 2006 9:27 am
Ubicació: St.Feliu de Codines
Contacta:

Re: Lost 6x16 What they died for

EntradaAutor: gblanch » dv. maig 21, 2010 12:06 pm

Home, matinada matinada, no és...Ho fan a les 6:30h, mitja hora abans de la meva hora habitual. Jo tinc claríssim que ho veuré. Sinó hauré d'estar tot el matí desconectada del mon perque no m'spoilejin res!!!
Avatar de l’usuari
nini8852
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 503
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:18 am

Re: Lost 6x16 What they died for

EntradaAutor: nini8852 » dv. maig 21, 2010 12:08 pm

Jo tampoc em penso llevar per veure'l a les 6:30, més que res perquè arribaria tard a la feina i amb molta son!! Jo el miraré quan porti la nena a dormir (soparem tard o pizza al sofà jiji)

Per altra banda no crec que hi hagi cap successor d'en Némesis, la historia ha d'acabar per fi, i si hi hagués successor d'aquest, tornariem al bucle i jo crec que la serie està pensada perquè aquest bucle es tanqui per fi. Ara, com es tanca.... ni idea!!!!!!!!!

Quina pena, sé que es necessari que s'acabi, però és que han estat 6 anys de la meva vida pendent d'aquesta serie i és molt temps!!!!!!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
nini8852
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 503
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:18 am

Re: Lost 6x16 What they died for

EntradaAutor: nini8852 » dv. maig 21, 2010 12:10 pm

gblanch ha escrit:Home, matinada matinada, no és...Ho fan a les 6:30h, mitja hora abans de la meva hora habitual. Jo tinc claríssim que ho veuré. Sinó hauré d'estar tot el matí desconectada del mon perque no m'spoilejin res!!!


Jo ja tinc clar que no entraré al face ni al lostzilla fins que l'hagi vist, doncs el meu nebot és expert en donar pistes jajajaj

Encara que no puc assegurar que no ho veuré, doncs sóc capaç de desvetllar-me a aquella hora i tenir la necessitat de veure-ho!!
Imatge
Avatar de l’usuari
gblanch
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3659
Membre des de: ds. jul. 01, 2006 9:27 am
Ubicació: St.Feliu de Codines
Contacta:

Re: Lost 6x16 What they died for

EntradaAutor: gblanch » dv. maig 21, 2010 12:22 pm

Per cert, estava pensant amb tots els que s'han de reunir al concert:

El Jack, té que anar a recollir el cadàver del seu pare, anirà al concert???? ?-)
La mare del fill d'en Jack serà la Juliett, no??? també hi va
La Claire
Els Widmore, incluint el Faraday
La Charlotte
El Des , l' Hugo, Libby(suposo), la Kate i el Sayid
En Miles i el seu pare
El Saywer acabarà anat-hi per a detenir la Kate i el Sayid??
ELs Kwon estan encara a l'hospi, no?
El Lock i en Ben no estan invitats, i l'Alex i la Rousseau??
L'Ana lucia no està preparada, segons el Des
Shannon i Boone, desapareguts del mapa, tot i que es rumoreja que la Shannon surt a l'ultim capitol....
Bernard i Rose...??? Igual és el dentista dels Widmore...jajajaja
Qui em deixo...
Avatar de l’usuari
gblanch
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3659
Membre des de: ds. jul. 01, 2006 9:27 am
Ubicació: St.Feliu de Codines
Contacta:

Re: Lost 6x16 What they died for

EntradaAutor: gblanch » dv. maig 21, 2010 12:24 pm

nini8852 ha escrit:
gblanch ha escrit:Home, matinada matinada, no és...Ho fan a les 6:30h, mitja hora abans de la meva hora habitual. Jo tinc claríssim que ho veuré. Sinó hauré d'estar tot el matí desconectada del mon perque no m'spoilejin res!!!


Jo ja tinc clar que no entraré al face ni al lostzilla fins que l'hagi vist, doncs el meu nebot és expert en donar pistes jajajaj

Encara que no puc assegurar que no ho veuré, doncs sóc capaç de desvetllar-me a aquella hora i tenir la necessitat de veure-ho!!



es que jo seré incapaç d'estar-me al llit pensant que estan fent lost!! Estic super-viciada!!!!

Hola, em dic Gemma i sóc Lost-addicte...jajajaja :p-)
Avatar de l’usuari
madrona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1269
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:13 am
Ubicació: barcelona

Re: Lost 6x16 What they died for

EntradaAutor: madrona » dv. maig 21, 2010 7:19 pm

Hola!!!

Per mi el millor de tot ha estat tornar a eure el Ben-dolent, el meu personatge favorit!!!!

I tinc dubtes...on és la Claire?? I en Miles??? Perduts per l'illa, amagats?? Esperava que en Widmore arribés viu al final, però ja veig que no podrà ser...En Desmond serà la peça clau, és evident.
I suposo que sí que em llevaré a les 6:30 perquè total...per 45 minuts menys de son...ja em ficaré al llit abans. A més, a la feina estarà tot ple d'spoilers!!!

Teniu teories sobre la final?? Tot s'acabarà en la realitat paral.lela? O en Ben i en Jack prendran el relleu a Jacob i el seu germà? O totes dues coses.

salut!

Namasté
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!
Imatge
Avatar de l’usuari
jorann
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2030
Membre des de: dg. maig 17, 2009 5:11 pm

Re: Lost 6x16 What they died for

EntradaAutor: jorann » dv. maig 21, 2010 9:59 pm

Hola!!

Jo també soc de les que es llevarà a les 6 per veure l'últim capítol. El que passa és que he llegit que dura 2 hores i mitja, o sigui que no crec que els nens em donin treva per poder seguir tot el capítol en pau, jajaja.
ImatgeImatge
Aquest és el nostre post: viewtopic.php?f=50&t=12754&start=80
Niu
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2559
Membre des de: dj. abr. 27, 2006 7:27 pm

Re: Lost 6x16 What they died for

EntradaAutor: Niu » ds. maig 22, 2010 8:02 am

A quin enllaç us ho mirareu?
Avatar de l’usuari
gblanch
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3659
Membre des de: ds. jul. 01, 2006 9:27 am
Ubicació: St.Feliu de Codines
Contacta:

Re: Lost 6x16 What they died for

EntradaAutor: gblanch » ds. maig 22, 2010 6:57 pm

Isarda, ho fan per la tele, per Cuatro, a les 6:30 amb subtitols i sense anuncis >.-<: >.-<:

Torna a “Sèries de TV”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::