Els Pilars de la Terra

Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Els Pilars de la Terra

EntradaAutor: Takita » dt. set. 28, 2010 8:34 pm

Hola noies,
Així, cada dimarts emeten dos capítols?
El llibre que comenteu, m'esperaré que surti en català i, a més, encara tinc pendent "Un món sense Fí", que des que va néixer l'Arnau per llegir un llibre m'estic una eternitat...

Iuia, doncs dimecres, és un dia, així, així... Faig zàping i si trobo alguna cosa que em faci el pes, la miro, però res fixe.
Dijous, comença a Tv3 la sèrie "Fringe" i potser m'enganxo, perquè al + he vist algun capítol de la 2ª temporada i està força bé.
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Els Pilars de la Terra

EntradaAutor: Takita » dj. set. 30, 2010 12:57 pm

Noies, així només queden dos capítols, oi? suposo que acabarà el proper dimarts. M'està agradant molt aquesta sèrie! Crec que ja estic preparada per llegir-me "Un món sense Fí", jajaja.
Avatar de l’usuari
iuia
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1633
Membre des de: dt. feb. 17, 2009 12:42 pm

Re: Els Pilars de la Terra

EntradaAutor: iuia » dj. set. 30, 2010 1:30 pm

És el que jo penso. Que dimarts que ve s'ha d'acabar ja, no? Pq la minisèrie era de 8 capítols. Quina llàstima. Ja no sabré què mirar i ara qualsevol s'enganxa a infidels de TV· que ja fa un mes que va.
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

El nostre post per si voleu saber-ne més:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=12672
Avatar de l’usuari
indai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1135
Membre des de: dv. juny 13, 2008 10:25 pm

Re: Els Pilars de la Terra

EntradaAutor: indai » dt. oct. 05, 2010 12:11 am

Hola!
Jo també sóc fan dels Pilars de la Terra. La sèrie m'està encantant...No recordo massa bé el llibre,nonmés per damunt i lo principal.Està molt ben feta.Coincideixo amb vosaltres pel que fa al Jack i William, no acaben de quadrar amb la idea que tenia.Bé, el Tom tampoc.El de la sèrie el trobo molt atracatiu...

Jo també em vaig emocionar quan abandonen al bebé i després torna a recuperar-lo. I quan el tenen al priorat només feia que dir " i amb quina llet l'alimenten si tots són homes???". Mai desconectem de ser mares,eh?

No soporto al William ni a ningú dels Hamgleigh, són superdolents! I la mare, per la mort de deu...li fa tocaments al fill!!!jajaja!!!

L'ALiena és molt maca.

QUan me'l vaig llegir m'hi vaig engantxar molt però em deixava inquieta per la nit.No podia dormir de lo dolents que eren. Em va passar el mateic quan em vaig llegir " L'esglesia del mar":Allí ja no ho vaig poder soportar. El vaig deixar perquè m'angoixava molt.Massa desgràcies per la meva sensibilitat a flor de pell...No podia soportar quan violaven a la mare cada cop que anava a a alletar al seu fill. Us juro que no podia dormir,I encara no estava embarassada ni en tenia intenció.O lo de l'altra mare que vivia emparedada...Ho vaig passar fatal amb aquest llibre i el vaig deixar.

Bé, tornant al tema.A nosaltres ens va agradar tant que ens vam comprar el joc de taula.Que frikis que som!
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com
Avatar de l’usuari
PINXA
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2022
Membre des de: dj. abr. 10, 2008 5:46 pm

Re: Els Pilars de la Terra

EntradaAutor: PINXA » dt. oct. 05, 2010 10:25 am

indai ha escrit:
No soporto al William ni a ningú dels Hamgleigh, són superdolents! I la mare, per la mort de deu...li fa tocaments al fill!!!jajaja!!!



Indai tocaments no, se'l tira directament!!!!!!!! Que això és incest!!! AI ecs!!!!!! I amb aquella cicatriu!!
Avatar de l’usuari
indai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1135
Membre des de: dv. juny 13, 2008 10:25 pm

Re: Els Pilars de la Terra

EntradaAutor: indai » dt. oct. 05, 2010 10:36 am

Hi ha alguna icona on es vomiti????puag....
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Els Pilars de la Terra

EntradaAutor: Takita » dt. oct. 05, 2010 11:55 am

Noies, la mini-sèrie acabarà el proper dimarts dia 12. Dedueixo que avui només emetran un capítol...

Quin fàstic fan els Hamgleigh! :ufs:
Avatar de l’usuari
iuia
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1633
Membre des de: dt. feb. 17, 2009 12:42 pm

Re: Els Pilars de la Terra

EntradaAutor: iuia » dt. oct. 05, 2010 11:56 pm

Sí, quina llàstima. Jo que esperava veure el final. Haurem d'esperar una setmana més.
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

El nostre post per si voleu saber-ne més:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=12672
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Els Pilars de la Terra

EntradaAutor: Takita » dj. oct. 07, 2010 3:23 pm

Només falta un capítol!!! abans de veure el primer capítol, tenia els meus dubtes sobre aquesta mini-sèrie, però trobo que està molt ben feta i m'està agradant molt. La trobaré a faltar quan s'acabi...
Avatar de l’usuari
PINXA
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2022
Membre des de: dj. abr. 10, 2008 5:46 pm

Re: Els Pilars de la Terra

EntradaAutor: PINXA » dc. oct. 13, 2010 11:05 am

Ja s'ha acabat!!! Però faran un mon sense fi!!!!!!! Tinc el llibre a casa i em sembla que me'l tornaré a llegir!!! Ara a esperar!!

Una pregunta, la imatge que va sortir de la catedral en l'actualitat, es veritat? Quina és?
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Els Pilars de la Terra

EntradaAutor: neuetes » dc. oct. 13, 2010 12:47 pm

Podria ser qualsevol de les catedrals gòtiques del sud d'Anglaterra, que n'hi han moltes. Ja que la ciutat de Kingsbridge no existeix. És molt bonica aquesta imatge final, eh? Torna el protagonisme a la Catedral.

Per cert, "Un món sense fi" encara s'ha de gravar. Ara toca esperar...

A les altres, us ha agradat el final? L'heu trobat molt canviat al llibre?
Avatar de l’usuari
iuia
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1633
Membre des de: dt. feb. 17, 2009 12:42 pm

Re: Els Pilars de la Terra

EntradaAutor: iuia » dc. oct. 13, 2010 2:42 pm

Ara dimarts que ve toca mirar la pel·lícula de Mil·lenium que jo no he vist cap de les tres.
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

El nostre post per si voleu saber-ne més:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=12672
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Els Pilars de la Terra

EntradaAutor: Takita » dc. oct. 13, 2010 3:22 pm

Hola noies,
En general, la sèrie m'ha agradat força, trobo que està molt ben feta. El que no entenc és perquè han posat coses que no passen al llibre i han modificat d'altres, quan veient aquestes diferències a l'enllaç de la Viquipèdia, crec que no haguéssin allargat la sèrie i aquesta hagués estat més fidel al llibre, però ja dic que tot i així m'ha agradat.
Si dieu que encara no han gravat Un món sense Fí, encara estaré a temps de llegir-me el llibre, que és una assignatura pendent que tinc.
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Els Pilars de la Terra

EntradaAutor: neuetes » dc. oct. 13, 2010 6:09 pm

PINXA ha escrit:Una pregunta, la imatge que va sortir de la catedral en l'actualitat, es veritat? Quina és?


Acabo de llegir a la Wikipèdia que la imatge final aèria és la ciutat de Salisbury però la Catedral està generada per ordenador. O sigui, és fictícia. :ok:
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Els Pilars de la Terra

EntradaAutor: Takita » dg. oct. 07, 2012 5:09 pm

Noies, ahir vaig veure que anunciaven a Cuatro que aviat emetran "Un món sense fi" :ok:
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Els Pilars de la Terra

EntradaAutor: neuetes » dg. oct. 07, 2012 7:03 pm

Si!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Els Pilars de la Terra

EntradaAutor: Takita » dg. oct. 21, 2012 10:21 pm

Noies, dimarts a les 22:30h comença! >.-<:
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Els Pilars de la Terra

EntradaAutor: neuetes » dt. oct. 23, 2012 10:59 pm

Però que coi és aixó???? han canviat per complet la trama del llibre!!!! quin desastre!! si, si, els decorats molt guapos i la caracterització fantàstica però ho han canviat tot!!
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Els Pilars de la Terra

EntradaAutor: Takita » ds. oct. 27, 2012 11:06 pm

Sí, neuetes, jo també vaig flipar molt! això sí, molt ben feta :ok:
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Els Pilars de la Terra

EntradaAutor: neuetes » dg. oct. 28, 2012 10:08 am

Takita ha escrit:Sí, neuetes, jo també vaig flipar molt! això sí, molt ben feta :ok:


És que és al.lucinant!! Amb dos capítols que van fer, els únics fets que eren iguals que el llibre són els noms dels personatges (que alguns els han eliminat, com la germana de la Caris i d'altres deliveradament els hi han canviat el caràcter, la seva manera de pensar i la seva conducta), el poble de Kingsbridge i la caiguda del pont. Res mes. La resta és tot invenció!! La mare de la Caris no mort enverinada per la Petronella (es mort d'una malaltia desconeguda que és l'antecedent del que vindrà després amb la Peste i li desperta a la Caris les ganes de ser metge), la Caris no es casa MAI (és la seva germana que es casa amb el jefe del Merthin), la Mattie Wise no la maten sino que fuig quan es veu amenaçada... que mes, que mes, Ah! si! el Godwin no té aquesta fixació sexual per les dones (ni per la Caris) sino que al llibre les odia, no les vol ni veure!! Al llibre s'insinua que podria ser homosexual... La Petronella no és una assesina!! No mata a la mare de la Caris, ni tampoc ofega al seu germà!! Ella no passa a l'acció, ella només persuadeix!!! I el més important!! la història comença quan 4 nens que juguen al bosc, troben el cavaller (aquell que després es fa monjo) que lluita contra dos altres cavallers i els mor. Aquests quatre nens són el Merthin, el Ralph (que no són germans bessons, germans si, però bessons no!!), la Caris i la Gwenda (que al llibre són amigues íntimes!! i a la sèrie encara no es conèixen!!). Quan acaba de lluitar el cavaller, tres dels nens marxen corrents i un es queda amb ell, el Merthin, que l'ajuda a amagar un paper enterrant-lo al bosc!!! A la sèrie, ells són adults i només hi ha el Merthin i el Ralph!! i el cavaller enterra el paper SOL I AL MONESTIR!!! El fet que el Merthin ajudi a amagar el paperot al bosc és molt important pel desenllaç de la història!!!

La veritat és que em quedo amb el llibre, aquesta és una altra història inventada que no té res a veure. No la penso acabar, perquè m'indignaria encara més. Els Pilars de la Terra, encara que hi havia algunes coses canviades, conservava la trama i el fil de la història original i hi havia alguns personatges que tenien la essència del llibre (L'Aliena i el Jack :love: :love: :love: :love: ). Un món sense fi, per mi, és la pitjor adaptació que he vist mai d'un llibre!! (un altra que per mi és una horrorosa adaptació és la peli de Tirant lo Blanc).

Aixó si, l'ambientació, els decorats i la caracterització (sobretot amb les ferides) molt ben fets!! Però és una història diferent... i no haurien de dir que és una adaptació del llibre perquè es enganyar als que han llegit el llibre i decepcionar-los. Ara bé, pels qui no han llegit el llibre, aquesta sèrie és fantàstica, es clar.

Torna a “Sèries de TV”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::