Fringe - TV3

neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: neuetes » ds. feb. 26, 2011 8:00 pm

neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Aquesta vegada m'he avançat jo, juliet!!!
Avatar de l’usuari
juliet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: juliet » dg. feb. 27, 2011 11:46 am

te m'has adelantat!!com de costum neujor:-) neujor:-)

*SPOILERS*
què bo bo el capítol :p-) :p-)

Neuetes, la teva teoria de les dues Olivies :-()) :-()) , acabarà passant....bé, evidentement no ho sé, però tenint en compte que sempre has encertat amb les deduccions (portes sang de guionista!), i que seria perfecte per rematar un guió ple de sorpreses, intriga i emocions....quedaria rodó neu:-) neu:-)

Una pregunta, sabem si el Walteralternatiu també va fer experiments amb nens? potser també tenia al grup la seva Olivia, i potser el Peter també la coneixia....un "triangle" poderós.....
*SPOILERS*
Imatge
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: neuetes » dg. feb. 27, 2011 1:53 pm

*SPOILERS*

Des de que he vist el capítol, que sens dubte és la continuació del "Peter", em ronden tota una sèrie de preguntes que no trobo resposta i les respostes que se'm generen em semblen incoherents, si mirem la trama amb perspectiva.

-Si el Peter sabia des d'un principi que no era d'aquest món i es revela una i una altra vegada... com pot ser que d'adult no se'n recordi i li costi tant donar-se'n compte?? Dubto molt que la conversa amb la seva mare al final del capítol, l'hagi convençut i li hagi fet oblidar tot.
-A la mateixa línia... com pot ser que la Olivia tampoc se'n recordi d'adulta del Walter, ni del Peter, ni del Cortexsifan, ni dels seus companys de classe. Perquè en aquest capítol ja és bastant grandeta, eh? uns 10 anys???
-Si el Peter i la Olivia es van conèixer de petits... com pot ser que no es reconeguin de grans?? Potser si que moltes vegades oblidem les persones que coneixem de petits, però em sembla que el que tenen entre els dos és bastant significatiu com per no reconeixe's de grans. Tant amb el Walter, el Peter i la Olivia, la seva trobada al començament de la sèrie hauria de haver sigut algo com: em sona la teva cara... on ens hem vist abans??? :-:) :-:)
-I el Walter??? més del mateix. O calla més del que hauria o realment no es recorda de res en absolut.

I ara les meves deduccions... :***:

No ens han explicat tot el que va passar i espero que hi hagi un altre capítol que ho descobreixi.
Potser el Walter dóna alguna droga als nens (Peter inclòs) perquè oblidin tot el que ha passat amb ell i el Cortexifan (o com s'escrigui, em sembla que cada vegada ho escric diferent :-(( ). I potser serà degut a que, si en un principi volia obrir un nou portal per tornar el Peter a la seva dimensió, al final es tirarà enrere. I la causa crec que és la por que vinguin a buscar el Peter, no pot deixar-lo escapar encara que sap que no és el correcte. Com que el Walter sap que el Walternatiu ha descobert el que ha passat de veritat amb el seu fill i per evitar que vinguin a buscar-lo, tanca qualsevol possibilitat d'accés entre dimensions: la Olivia i els nens del cortexifan (donant-los la droga per "borrar els records"). I un cop fet això li demana al William Bell que li extregui els trossos de cervell que contenen la informació sobre com obrir portals a les altres dimensions, però amb la condició que el Bell soferís voluntari per passar a l'altre costat per "vigilar" els passos que fa el Walternatiu i si cal, sabotejar-los... ara mateix se'm acudeix una escena: el William Bell passa a l'altre costat ajudat de la Olivia, que provoca un incendi, matant accidentalment l'ajudant del Walter que l'acusen d'assasinat i el tanquen al manicomi. Així el Walter està allunyat del tema, els nens amb la ment borrada i el William Bell a l'altra dimensió.
Tot aquest embolic explicaria el perquè els tres personatges principals (Walter, Peter i Olivia) al començament de la sèrie són uns autèntics desconeguts (i els nens del cortexifan tampoc es reconeixen entre ells, només comencen a recordar-se quan el cortexifan els hi fa efecte, a una certa edat, i apareixen les seves habilitats especials que no poden controlar) i el William Bell es troba a l'altra dimensió des de fa molt de temps i no pot tornar. Perquè em nego a pensar que hagi sigut una relliscada dels guionistes en crear aquestes incoherències temporals.
El Walternatiu, per la seva banda, prova una i una altra vegada passar a la nostra dimensió per venir a buscar el seu fill (vés a saber amb quins mètodes, d'entrada se'm acudeixen uns que siguin bastant agressius, vaja) provocant el deteriorament de l'equilibri entre els dos mons, però només des del seu cantó i no del nostre... perquè des del nostre cantó, el tema està silenciat i adormit. Això donaria sentit a les meves sospites que la versió "oficial" de l'altra dimensió que els problemes que tenen són deguts a que el Walter va obrir el portal per anar a buscar el seu fill no són certs... sinó que la causa són els intents fallits del Walternatiu per entrar a la nostra dimensió... potser al veure que no funciona, descobreix per casualitat els cambiaformes (o no, igual els crea ell mateix), sap de l'existència dels "firts people" i de la màquina en qüestió... i aquí comença tot.

Que en penseu???

*SPOILERS*
Avatar de l’usuari
juliet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: juliet » dl. feb. 28, 2011 11:45 am

osti neuetes...jo també tinc alguns interrogants però veig que tu me n'acabes de posar més neu:-D neu:-D...
*SPOILERS*
crec que l'Olivia no recorda al Peter pel mateix motiu que no recordava que havia anat a un grup experimental o havia pres Cortexifan(jo tampoc sé com s'escriu neu:-D )
bé, però deixant això de banda, podria ser l'explicació per l'Olivia, però no pel Peter perquè ell no va prendre el medicament...
Ho també podria tenir una explicació més simple i és el fet que eren petits i després, al cap dels anys, no es reconeixen, tots dos són difetents de com és van conèixer, han fet vides diferents....

Veient el capítol passat, vaig pensar el mateix, el Peter petit es revel.la, sap que és d'un altre univers...com ho sabia?ja no per dir que el fet que després de gran no s'enrecordi de res de res ?-)

M'encante les teves suposicions o-o:) o-o:) esperem anar sortint de dubtes a mida que avanci la temporada.
Jo tinc una altra cosa, apart de l'ambar, que em rutlla pel cap des de fa temps. T'enrecordes d'aquell nen calb que es van trobar soterrat en un vell edifici?crec que d'aquí, en algun moment estaria bé que en treguéssin també alguna cosa, relacionada amb l'existència dels observadors. Aquell capítol per mi va estar inacabat, marxa amb el cotxe, l'observador i ell es miren...i nunca más se supo!!
Bé, com que veig que van fent capítols que treuen l'entrellat de moltes coses, potser en un proper també es destapa això :p-) ?-) .
*SPOILERS*
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: Takita » dl. feb. 28, 2011 12:19 pm

Hola fringies!
Ahir va acabar la 1ª temporada a TV3 i el proper diumenge comença la segona >.-<:
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: neuetes » dl. feb. 28, 2011 5:34 pm

*SPOILERS*

Si, juliet, hi ha molts interrogants oberts (i esperem que continuï així perquè això vol dir que hi haurà continuïtat de la sèrie, ja m'entens o-o:) ).

El tema àmbar i el del nen que comentes també sóc "punts calents" que segurament es treurà mooooolt de suc. Del tema àmbar espero una revolució de la gent contra el Walternatiu quan se sàpigui que la gent atrapada encara està viva, cosa que provocarà una guerra o algo així. I el tema nen és tot un misteri, jo també vaig "sentir" que era un tema inacabat.
Però hi ha una altra cosa que espero que comencin a abordar i que a un dels últims capítols es va quedar obert: el Sam Weis, el tio de la bolera. La Nina Sharp li diu que ha descobert que ell va escriure els llibres de la "First People"... que insinua? que ell és un First People?? o un observador??? Jo encara no entenc la presència dels observadors... en serio... no sé què fan ni perquè estàn aquí ni de on venen... Potser seràn descendents de la first people que s'han quedat...

Uixxx quin lio!!!

Com més hi penso, més segura estic de les explicacions que t'he donat abans: el Walter té por que el Walternatiu vingui a buscar el seu fill i fa "oblidar" el records dels nens del Cortexifan i del Peter, extreure's els records del cervell i "desterrar" el Bell a l'altra dimensió per vigilar. A més, el Leonard Nimoy (l'actor que interpreta a William Bell) ja ha anunciat que torna a la sèrie, però no se sap si per "resussitar-se" o per fer un "flashback"... :content:

Un dia d'aquest us posaré un resum de tots els rumors que corren pels foros de fans d'internet, hi ha cada un ... que et quedes parada (d'aquí és d'on vaig treure que la fauxolivia estava :-()) ). Sóc una friki, que hi farem!! :miko:

Edito: el pròxim capítol serà el pròxim 11 de març!!! No tenim fringe aquesta setmana!! ah! i està confirmat: en aquest capítol tornarà el William Bell.
Un tastet, aquí teniu la promo del 3x16 "OS" (atenció: éstà en VO sense subtítols):


>.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Takita, jo també el segueixo pel TV3, per refrescar la memòria. :ok: Que et va semblar el tancament la primera temporada??


*SPOILERS*
neuetes l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 28, 2011 7:01 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Avatar de l’usuari
Irina80
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: ds. des. 29, 2007 9:05 am

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: Irina80 » dl. feb. 28, 2011 6:53 pm

*SPOILERS*
Brutal, el capítul "ochentero", em va encantar...
potser sí que a aquests nens els van borrar àrees de la memòria, però no crec que hi hagi un 3r univers,..."
hi ha molts interrogants oberts, i com deieu per aquí, els observadors i aquell nen tan especial hi jugaran un paper important!!! per tant espero que tinguem algunes temporades més!!!!!
*SPOILERS*
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
juliet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: juliet » dg. març 06, 2011 5:06 pm

bua bua bua!!....aquesta setmana ens hem quedat sense capítol :-(( :-((
Imatge
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: neuetes » dg. març 06, 2011 7:28 pm

:ufs: :ufs: :ufs:
Avatar de l’usuari
juliet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: juliet » dg. març 06, 2011 7:38 pm

neuetes, obrint la notificació del post acabo de veure que vas editar l'última aportació, i on deies que fins 11 no hi havia capítol!!
també estaria bé que al SP t'enviessin notificacions quan algú edita una entrada, no? que sino passa per alt!!

Vaig a veure la promo que has penjat :ok: :ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: Takita » dg. març 06, 2011 11:10 pm

neuetes ha escrit:Takita, jo també el segueixo pel TV3, per refrescar la memòria. :ok: Que et va semblar el tancament la primera temporada??



neuetes, perdona, que no t'havia llegit fins avui i per casualitat; procuro no llegir-vos per no veure cap spoiler :-D .
Doncs, em va encantar! i el d'avui, primer de la segona temporada, també. Ara, ja comprenc moltes coses, doncs nosaltres vam començar a enganxar-nos veient el segon o tercer de la 2ª, així que ara podrem fer un bon salt per posar-nos al dia.
Avatar de l’usuari
Irina80
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: ds. des. 29, 2007 9:05 am

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: Irina80 » dl. març 07, 2011 8:12 am

AAAAaaaaahhhh!!! una setmana més sense Fringe!!! quin mal!!!! si a la tele no fan res de bo :-((
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: neuetes » dg. març 13, 2011 1:10 pm

*SPOILER*

M'he quedat de pasta de moniato quan he vist el final del capítol de divendres!!! No m'esperava pas que el Bell tornés d'aquesta manera!!! :-:) :-:)

Ara tenim un Bellolivia!!! :-D :-D :-D Ostres l'Anna Torv serveix per a tot!! li estàn treient molt de suc!!.

Que us ha semblat????

*SPOILER*
Avatar de l’usuari
Irina80
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: ds. des. 29, 2007 9:05 am

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: Irina80 » dg. març 13, 2011 8:33 pm

*SPOILER*

A nosaltres ens ha encantat! el final és brutal; ara a veure quantes setmanes tindran aquesta pobra noia amb el Bell ficat! justament ara que amb el Peter anava tot viento en popa a toda vela, que cruels!!! :D:D:D

*SPOILER*
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
juliet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: juliet » dl. març 14, 2011 10:43 am

*SPOILERS*
A mi m'ha decebut....trobo que se'ls ha anat una mica l'olla :-:) :-:)
Haguéssin pogut trobar altres maneres de "fer-lo tornar" més interessants que no aquest gir que li han donat, o sembla que li volen donar a la trama.
Bé, de totes maneres cal veure per on tira el proper capítol amb aquest tema ?-) ?-) però de moment estic una mica :-(( :-((
M'agrada molt el tema de l'altre dimensió...però no "l'esperitisme" :-D :-D
Ah! i també trobo a faltar algun capítol enfocat en el que viuen "els altres", com havien fet fa algun temps (un de cada creant paral.lelismes), l'equip de la divisió Fringe també era molt interessant!!
*SPOILERS*
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: Helia » dl. març 14, 2011 11:38 am

Ei!! Jo també segueixo Fringe per TV3!!

El final de la primera temporada em va agradar MOLT!!! El vaig trobar molt espectacular! Però el principi de la segona... tinc la sensació que han volgut posar-hi massa coses noves, i a mi m'agradava més abans!! suposo que com tot, m'hi aniré acostumant... però no m'agrada que l'Olivia no recordi en Bell, ni l'estada a l'altre univers... No m'agrada que s'hagi mort en Charlie, i que ara un malo malote el substitueixi... i no m'ha agradat el capítol d'ahir! no sé, no avança en la trama principal, (ja ho sé, només és el 2n capítol de la nova temporada), i m'ha recordat molt a Expediente-X...

I a part... NO M'AGRADA EL NOU HORARI!! Què vol dir?? que a partir d'ara haurem de veure Fringe els diumenges a les 12, després de Danys i Perjudicis?? :ufs: Espero que ho tornin a fer a un horari normal, encara que sigui canviant-la de dia...
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: Takita » dc. març 16, 2011 11:52 am

Helia, ja veuràs que la segona temporada t'acabarà enganxant molt. Nosaltres, la vam començar a veure al capítol 2 de la 2ª i ara farem un bon salt.
L'horari, és veritat que ara la fan tardíssim, també pots anar-te descarregant capítols o veure'ls on-line. Nosaltres, és el que farem a partir d'ara, perquè entre que aquests propers capítols ja els hem vist i que l'horari no ens va bé...
Avatar de l’usuari
Irina80
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: ds. des. 29, 2007 9:05 am

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: Irina80 » dv. març 25, 2011 10:39 am

Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: neuetes » dv. març 25, 2011 2:13 pm

:p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :content: :content: :content: :content:
Avatar de l’usuari
juliet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: juliet » dv. març 25, 2011 6:59 pm

siiiiiiiiiiii!! és una molt bona notícia, bé....bona si decideixen trobar aviat un cos pel Bell, que aquesta història que li hagi "pres" el cos de l'Olívia....
si hi ha una quarta temporada segur que les incògnites s'aniran responent....

Osti! a mi em feia patir que no hi hagués una quarta i que l'acabessin tirant pel dret sense sentit (com s'ha fet en daltres sèries)...i pensava que això de la reencarnació del Bell en l'Olivia era un inici del final.....

A veure si els guionistes es carreguen d'energia per donar-nos una quarta temporada impressionant!! :p-) :p-)
Imatge
Imatge

Torna a “Sèries de TV”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::