Fringe - TV3

neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: neuetes » dv. des. 03, 2010 2:59 pm

Ja tenim aquí el 3.8!!! :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

*SPOILERS*

Que emocionant, que intrigant... que de tot!!! S'ha destapat la tapadora i la nostra Olivia ha tornat!!! Quina llàstima del Broyles alternatiu.

*SPOILER*


que t'ha semblat, juliet?
Avatar de l’usuari
juliet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: juliet » ds. des. 04, 2010 1:32 pm

*SPOILERS*
Quin capítol més emocionant, jo no les tenia totes que finalment l'Olivia ho aconseguís....llàstima que per fer-ho el Broyles alternatiu hi hagi deixat la vida...
L'escena final l'haguéssin pogut arrodonir amb un petó de pel.lícula, no? xxkiss:: xxkiss::
Neuetes et torno a dir, ets una crack!!quan el Peter li diu la frase en grec a l'Olivia alternativa em vaig enrecordar de tu..diana!!

Jo pensava que el Broyles alternatiu seria un aliat de la nostra dimensió per evitar la destrucció d'un dels dos móns, però ja veig que haurà de ser un altre...qui sap si l'Olivia??no oblidem que una de les coses que s'endu a la motxila és la foto d'ella amb en Peter....i la cara que posa quan torna al seu món i entra a la divisió Fringe....no sé no sé...
*SPOILERS*
Imatge
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: neuetes » ds. des. 04, 2010 2:01 pm

neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

*SPOILER*
Quan vaig sentir la frase amb grec el cor em va fer un tomb!!! Quin ull que tinc! i quan la Olivia apunta amb la pistola al Peter, vaig pensar... JA???, no ho fareu durar més? un parell de capítols??

Ara s'ha tancat una fase (que dit de pas, jo em pensava que ho farien durar fins al final de la temporada). És com si s'hagués acabat una partida de cartes i ara en començés un altra, amb nous jugadors, noves cartes i noves apostes. A veure com evoluciona.
La veritat és que la mort del Broyles alternatiu m'ha sorprés. I potser tens raó, juliet, quan dius que la Olivia alternativa tindrà un paper important en defensa de la supervivència de les dues dimensions, que serà una aliada, ella i el seu equip, perquè recorda que van acabar el capítol molt preocupats per la desaparició del Broyles alternatiu.
Jo sospito una cosa, que ja la vaig dir unes entrades més amunt: el secretari no diu la veritat. Jo crec que aquí s'amaga una cosa més grossa que de moment no ho desvelen, estàn donant pistes fins que al final tot tindrà sentit. No crec que sigui veritat que la inestabilitat de la seva dimensió sigui per culpa que el Walter va obrir un portal per anar a buscar el seu fill quan era petit. Jo crec que aquest home fa uns experiments secrets per vés a saber qué i que sencillament no funcionen i causen aquelles desgràcies.

*SPOILERS*
Avatar de l’usuari
juliet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: juliet » dg. des. 05, 2010 1:24 pm

neuetes ha escrit:Ara s'ha tancat una fase (que dit de pas, jo em pensava que ho farien durar fins al final de la temporada). És com si s'hagués acabat una partida de cartes i ara en començés un altra, amb nous jugadors, noves cartes i noves apostes. A veure com evoluciona

*SPOILERS*
Ara suposo que tot anirà entorn de màquina que ha de destruir la "nostra" dimensió...està clar que el Walteralternatiu és moooolt dolent, ni tan sols crec que volgués recuperar el seu fill per amor.
Et vas fixar en la cara de l'Olivia alternativa a l'entrar de nou a la divisió Fringe?
Bé, i la cara del Peter al trobar les fotos d'ells dos a la seva motxila....aiaia què patirem...
També tenim a l'aire els atrapats a l'àmbar, i el taxista segur que el tornarem a veure
*SPOILERS*
A veure si abans que fagin la parada de Nadal anem treient l'entrellat xxo.0.o xxo.0.o
Imatge
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: neuetes » dg. des. 05, 2010 1:33 pm

neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
*SPOILERS*
Completament d'acord amb el que comentes de les miradetes com d'anyorança del Peter i la Olivia alternativa. Ja et vaig dir que tindriam pollo sentimental!!!!

A veure com evoluciona.
Escolta, potser m'ho hauria de fer mirar això i fer-me guionista de sèries!!! neujor:-) neujor:-)

*SPOILERS*
Avatar de l’usuari
juliet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: juliet » dg. des. 05, 2010 1:53 pm

neuetes ha escrit:Escolta, potser m'ho hauria de fer mirar això i fer-me guionista de sèries!!!

neujor:-) neujor:-) no sé a què et dediques però estic convençuda que tindries molt èxit com a guionista, les has anat clavant totes xx:-D xx:-D
Imatge
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: neuetes » dg. des. 05, 2010 5:02 pm

juliet ha escrit:
neuetes ha escrit:Escolta, potser m'ho hauria de fer mirar això i fer-me guionista de sèries!!!

neujor:-) neujor:-) no sé a què et dediques però estic convençuda que tindries molt èxit com a guionista, les has anat clavant totes xx:-D xx:-D


Ser escriptora és una de les meves aspiracions a la vida (de moment, és el meu hobby, he escrit algunes coses però no tinc res publicat, bueno vaig editar jo mateixa un mini-llibre per la nostra boda, però res més) i m'he tragat tants llibres que ja sé alguns dels recursos literaris per poder tenir el lector ben engaxat a la trama. neu:-)

Per cert, fa dies que no surt la Nina Sharp, no?
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: neuetes » dv. des. 10, 2010 3:27 pm

Hola pitisu,
Tranquil.la que no has barrejat capítols. neujor:-)

Aquest que dius és el capítol 11 de la segona temporada i que correspon al 1.21, és a dir, que tancava la primera temporada. Per problemes de temps i suposo d'intriga (perque en aquest capítol no passa res rellevant, només resolen un cas concret), al final el van col.locar al mig de la segona. Si no ho saps és bastant desconcertant perquè apareix el Charlie que mor al començament de la segona. Simplement, tenien un capítol "penjat" i no sabien on posar-lo, que dius, també s'ho podrien haber mirat millor on el posaven, no? neujor:-) neujor:-)

Apa, a seguir veient capítols, que com més n'avansis més enganxada estaràs!! i ens trobem aquí per anar-ho comentant.

Algú ha vist el 3.9?? juliet?? Jo encara no l'he vist i no el podré veure fins a la nit. Per cert, després d'aquest (3.9) fan una parada fins després de festes, o sigui que les que aneu atrassades podeu fer una bona avançada!! neujor:-)
Avatar de l’usuari
juliet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: juliet » dv. des. 10, 2010 5:35 pm

sí que l'he vist!!
quina pena que fins a finals de gener no torni!!!!
neuetes no em puc creure que per un cop t'hagi avançat en veure el capítol neujor:-) neujor:-)
*SPOILERS*
el capítol d'ahir és bastant "light" en el sentit que només es centra en un cas i no hi ha cap continuació des de l'altre dimensió.
El més destacable és el fet que el Peter li diu a l'Olivia que va tenir una història amb l'alternativa, però clar, pensant-se que era ella.
Al començament sembla que ella s'ho pren bé, però després de la resolució del cas del capítol ho veu d'una altra manera, pensa que el Peter ho hagués hagut de notar només mirant-la als ulls....i "ahi queda"....fins a finals de gener.....
*SPOILERS*
En el capítol d'ahir esperava una mica més de continuació en les línees de les dos dimensions...però bé, suposo que el proper tornarà carregat "d'intringülis" més el duo Olivies :love: :love:
Imatge
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: neuetes » dv. des. 10, 2010 7:30 pm

ja l'he vist! neujor:-) Normalment miro el capítol a les 3 de la tarda mentre dino, que és l'hora que arribo a casa i la nena encara està a la llar, però aquesta setmana ha estat malalta i no ho he pogut fer fins que no ha arribat el meu home i ha pogut està per ella una horeta.

*SPOILERS*

Ha de ser molt dur per la Olivia veure que hi ha hagut algú que hagi viscut la seva vida mentre ella era allà, patint i patint i patint. Suposo que forma part del procés d'adaptació i ho faran durar bastants capítols. Fes que no ho enredin encara més i el Peter, en un dels seus rampells, marxi perquè no pugui suportar la culpa. Ai, ai, ai... Sembla una infidelitat: és com si el Peter li hagués fet el salt. I ella se sent traïda.

*SPOILERS*

Apa, ara a esperar fins passat festes. neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: Takita » dj. des. 16, 2010 6:08 pm

Noies, entro sense llegir-vos, perquè aneu molt avançades. Nosaltres, anem a ritme de TV3. A veure si aquestes vacances de Nadal li donem una empenta i ens posem al dia, doncs com ja vaig dir a l'inici del post, ens vam enganxar veient la segona temporada a Canal+, així que farem un bon salt quan acabem de veure la primera. A veure si us enganxo neu:-D .
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: neuetes » dj. des. 16, 2010 6:14 pm

Sort hi ha de tv3, que ens farà passar el "mono" i, encara que ja els hagi vist, l'espera de nous capítols serà més lleugera. neu:-D
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: neuetes » dt. des. 21, 2010 3:06 pm

Atenció!! he llegit que canvien el dia d'emissió a EEUU de la sèrie. Fins ara la feien els dijous al vespre i, després de festes, la faran els divendres. I torna al 21 de gener!!!!
Avatar de l’usuari
juliet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: juliet » dt. des. 21, 2010 4:41 pm

gràcies Neuetes!m'ho apunto, què bé que s'avanci una setmana, que jo comptava que tornava el 28.
De totes maneres, quin parón méeeeeeeeeees llarg, ens deixaran amb "mono" totes les vacances i més!!
Bé, ara em posaré al dia de "Como conocí a vuestra madre", me la va recomanar la Julyet i m'hi he enganxat, però encara em queda una temporada per estar al dia!!
Imatge
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: neuetes » dt. des. 21, 2010 5:56 pm

jajajja

jo estic fent un "review" d'una sèrie que em va enganxar molt fa uns anys, "Farscape" és del gènere de ciència ficció, la feien al 33 fa uns 7 o 8 anys i ara m'ha donat per baixar-me tots els capítols i tornar-los a mirar a ratets, quan la nena dorm bàsicament.
Avatar de l’usuari
Irina80
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: ds. des. 29, 2007 9:05 am

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: Irina80 » dj. des. 30, 2010 6:06 pm

Quin parón méeeees llarg! no hi ha dret!!!!
Doncs ara el 4 de gener tornen a emetre V als EUA, així que mentre no hi hagi Fringe, mirarem els visitants... ;)
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
nympha
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dc. des. 15, 2010 4:27 pm

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: nympha » dt. gen. 04, 2011 4:23 pm

Hola,

Jo he vist la primera i segona temporada sencera i estic desitjant veure la tercera; però creia que encara no s'havia emès, i veig gent per aquí que ja comenta els capítols de la tercera temporada. En quina cadena els estan fent?
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: neuetes » dt. gen. 04, 2011 4:33 pm

La tercera temporada només s'emet a la FOX a EEUU i al canal +. Jo i totes les companyes que seguim la sèrie, ens baixem els capítols l'endemà mateix de la seva emisió a EEUU, amb VOSE i subtitulat amb espanyol.
:ok: :ok: :ok:

uff.. que llarga es fa l'espera fins al 21!!
Avatar de l’usuari
nympha
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dc. des. 15, 2010 4:27 pm

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: nympha » dt. gen. 04, 2011 4:55 pm

Així doncs és en V.O., em sembla que continuaré esperant...que això de veure las sèries amb subtítols no m'agrada, em dona la sensació que em perdo informació.

Espero que valgui la pena la espera.

Salutacions.
Imatge
Avatar de l’usuari
Irina80
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: ds. des. 29, 2007 9:05 am

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: Irina80 » dc. gen. 05, 2011 12:47 pm

I tant que et valdrà la pena l'espera!!!! segur que no la vols veure amb subtítuls!!!!??? ;)
Bon any guapes!!! neu:-D
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Sèries de TV”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::