Fringe - TV3

Avatar de l’usuari
ninetapetita
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1398
Membre des de: ds. juny 12, 2010 8:06 am

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: ninetapetita » ds. jul. 09, 2011 7:42 am

ei!! nosaltres l'estem seguint per internent. Anem pel capítol 16 de la 3ª temporada, i a partir d'aquí ja no l'he trobat enlloc més que no sigui en anglès ?-)

algú em podria dir si té els capítols o on les puc trobar que no sigui en anglès??

Gràcies!!
Imatge
Imatge

PANXUPACTE DE POSITIVES! HO HEM ACONSEGUIT!

:cnena: :cnen: Madrona Brunadenit Nivaira NidiaGi Mama2010 Bombolla Gegar Pimpam Anoa Ninetapetita Martavila Brownie :cnen: :cnena:

I comencem la segona ronda!!! NidiaGi :cnen: :cnen: Els primers bessons positius!!!!!
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: neuetes » ds. jul. 09, 2011 9:24 am

Doncs a mi em sembla que t'hauràs d'esperar una mica, ja que els deuen anar traduint a mesura que es van transmitint pel plus (em sembla) i a mesura que van sortint a la tele, els van afegint per baixar. Tot i així també els pots veure amb VOSE, la subtitulació està molt bé.
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: Takita » ds. jul. 09, 2011 11:07 am

Nosaltres l'anem veient al + i l'últim que hem vist és el 18. Fan 2 cada vegada, així que ja ens queda poquet, oi? crec que vaig llegir per aquí que són 22 capítols.
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: Takita » dg. jul. 10, 2011 4:50 pm

Em vaig equivocar, noies, l'últim capítol que han emés al Plus és el 16 i no el 18, així que segur que ho fan com va dir la neuetes.
Avatar de l’usuari
petitaformigueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dl. jul. 25, 2011 11:23 am

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: petitaformigueta » dc. jul. 27, 2011 9:03 am

Jo m'hi vaig enganxar durant l'embaràs però últimament la tinc una mica oblidada. A veuere si aquestes vacances em poso al dia. Personalment crec qeu és una de les millors sèries que s'han fet últimament!!! >.-<:
Imatge
Avatar de l’usuari
Irina80
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: ds. des. 29, 2007 9:05 am

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: Irina80 » dc. jul. 27, 2011 10:14 pm

Enganxa molt... a veure si no triguen gaire a emetre la 4a temporada!!!!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: ametista » dl. ago. 01, 2011 10:52 pm

hola noies, ahir vam veure l'últim capítol de la 3a temporada i ens vam quedar a quadres, mira que sempre he anat seguint el fil però això que el Peter no existeixi ?-) ?-) ?-) no ho entenc!!! :ufs:
llegint a la neuetes, la crack de les teories, potser ho entenc una mica, els dos Peters moren de nens, tal i com "havia de passar".....però és que no entenc la situació actual...la fisura es crea igualment amb el viatge del Walter encara que torni sense el Peter? llavors el Walternatiu no ha de venir a buscar cap Peter...o intenta venir a aquest univers per venjar-se del Walter perquè el culpa de la mort del seu fill? si les anades i vingudes d'un o dels dos són les que provoquen el deteriorament dels dos universos...qui ho arreglarà després quan estigui a punt de petar??? o en el nou passat-present (sense Peters) simplement no hi ha deteriorament? llavors ells què carai han d'arreglar ara? el deteriorament actual que suposadament tampoc existeix??? o estem parlant de dues realitats paral·leles: el present amb deteriorament d'universos i el passat, sense? i el fill amb l'altra Olivia tampoc existeix? i com carai treuen el Walter del manicomi a la primera temporada sense el Peter, eh???? ;-)

QUE EL PETER NO EXISTEIX???????????? VENGA HOMBREEEEEEEEE QUE NO POT SEEEER!!!!!!!!!!!!!! és que no m'ho acabo de creure.... :-:) (i menys si l'actor continua la pròxima temporada :content: )
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: Takita » dt. ago. 02, 2011 5:14 am

A mi tampoc no em va agradar gens el final de temporada :ufs: . Trobo que amb la trajectòria tan bona que portava la sèrie, l'han ben cagat. A veure com continuaran la trama...
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: neuetes » dt. ago. 02, 2011 7:34 am

He intentat no llegir gaires forums aquest estiu sobre la trama de la 4arta temporada i fa bastants dies de que vaig veure l'últim capítol, però estic convençuda que la serie tornarà amb moltes respostes mes del que ha passat i del que passarà. Jo i molts dels fans de la sèrie ens vam quedar :-:) quan vam veure el final de la serie, però segur que no ens decebrà. :ok:
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: neuetes » ds. ago. 06, 2011 10:00 am

Noies, Fringe torna el 23 de setembre a la FOX. >.-<: >.-<: >.-<:

Referent a la trama de la 4arta temporada... hi ha rumors que diuen que es veurà que hagués passat si el Peter no hagués existit mai... suposo que serà una altra visió de la trama...
En tot cas, segurament que ens quedarem ben sorpresos per les sorpreses que ens preparen...
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: Takita » dl. ago. 08, 2011 9:08 pm

neuetes, espero que tinguis raó i que la 4ª temporada ens torni a captivar, perquè ja dic que nosaltres vam quedar molt decebuts amb el final de la 3ª.
Sort que no ens faran esperar gaire i aviat podrem començar a veure i comentar :ok: .
Gràcies per la info, bonica.
Avatar de l’usuari
Irina80
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: ds. des. 29, 2007 9:05 am

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: Irina80 » dt. ago. 09, 2011 7:54 am

Takita, jo també tinc moltes esperances en aquesta 4a temporada de Fringe; espero que s'expliquin molt més i lliguem caps amb el tema del Peter. Després del batacasso que ens vam donar amb el final de Lost, espero que amb Fringe siguin més considerats amb l'audiència!!!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: neuetes » dt. set. 13, 2011 8:33 pm

Mentre esperem... que tal si riem una mica??? Aqui va un vídeo de tomes falses de les 3 temporades!!

http://youtu.be/A72YekGDWto
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: neuetes » dt. set. 13, 2011 8:38 pm

I aquí una pàgina que llegeixo molt, on hi fan crítiques de capítols de series de moda, entre elles Fringe.

http://todoseries.com/new-beginning-new ... ore-104543

Si remeneu una mica podreu trobar els review de tots els capítols de la serie, així com tots els comentaris i hipòtesis dels fans...
Avatar de l’usuari
Irina80
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: ds. des. 29, 2007 9:05 am

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: Irina80 » dg. set. 25, 2011 10:26 pm

Hola noies!
heu vist el prímer capítul de la temporada 4??? quin cacao, no entenc res!!! bé, ens deu faltar molta teca per veure encara, aiiiiiii!!!! M'ha agradat, si més no el que he entès ;-)
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: Takita » dl. oct. 24, 2011 11:44 am

Irina80 ha escrit:Hola noies!
heu vist el prímer capítul de la temporada 4??? quin cacao, no entenc res!!! bé, ens deu faltar molta teca per veure encara, aiiiiiii!!!! M'ha agradat, si més no el que he entès ;-)


Ostres! Ja ha començat la 4ª? >.-<: No m'estranya que tinguis cacau, tenint en compte com va acabar la 3ª... :ufs: . A veure com evoluciona!
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: neuetes » dl. oct. 24, 2011 2:29 pm

Ei!

Que no hi ha ningú que segueixi al dia la 4arta temporada??? Jo m'he possat al dia aquest finde i deunidó!! >.-<: >.-<: >.-<:

*SPOILERS*

Sorprén com canvien les coses sense el Peter, eh? si representa que el Peter overhere es va morir de la malaltia quan era nen i el Peter overthere es va morir al llac glaçat quan el Walter va intentar portar-lo cap aqui (és a dir, que no els hagués salvat el observer de ser ofegats), la trama i els personatges tenen vides completament diferents.
El Walter: totalment perturbat per la mort del seu fill. Viu al laboratori de la divisió Fringe, sota la tutela de la Olivia. Entre ells no hi ha aquella complicitat "de familiaritat" que aportava la relació Peter-Olivia, sino que sembla que la seva relació és purament laboral. És a dir, la Olivia en qualsevol moment pot prescindir dels seus serveis i tornar-lo al manicomi. Però sembla que el Peter no ha marxat del tot i el veuen en somnis o en reflex de les coses metàliques, inclús els hi demana auxili!! (brutal l'escena)... fins que...

el Peter ha tornat!!!! El Peter no ha oblidat res de res, però la Olivia i la resta si!!!!!! no el coneixen!!!!

Uf.. com més respostes donen més preguntes generen!!! i després d'un parón d'una setmana, aquest divendres tenim sessió!! a veure que passarà amb el Peter??

*SPOILERS*
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: Takita » dc. març 14, 2012 11:17 pm

Ei, noies, he vist que anuncien la 4ª temporada de Fringe en castellà (fins ara la feien en VO amb subtítols) per dissabte a les 22h a Canal+1, així que ens hi enganxarem :ok: .

Neuetes, per quin capítol vas? et va agradant? és que tal i com va acabar la 3ª, em fa una por que l'hagin pifiat!
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: neuetes » dj. març 15, 2012 8:28 am

Takita, aquesta quarta temporada no la segueixo gaire perquè no tinc massa temps, però vaig veure els 3 primers capítols i :ok: :ok: :ok: .
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: ametista » dj. març 15, 2012 10:19 am

>.-<: >.-<: >.-<: que bé, ja tenim ganes de veure la 4a temporada!!!!!!!!!! :b-)))
però som uns ànsies i ara ens hem acostumat a anar gravant/baixant les sèries i mirar-les del tirón quan ja les tenim completes o gairebé, així no perds gens el fil i no t'has d'esperar tooooota una setmana pel següent capítol (però també té un inconvenient i és que quan un capítol té un final d'aquells PERO COMOOOOR???!!!! no podem esperar i mirem el següent (o un tros) i acabem anant a dormir a les tantes :ufs:) i això amb Fringe...passa sempre!!! :r)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?

Torna a “Sèries de TV”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::