Fringe - TV3

Takita
:: dinosaure
Ubicació: L'Anoia
Entrades: 5343
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am

Re: Fringe - TV3

dv. oct. 15, 2010 8:26 am

Noies, m'encanta! :ok:
neuetes
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

dv. oct. 15, 2010 12:35 pm

Jo he decidit tirar pel dret i em baixo els capítols d'internet (rodolíiiiiiiiii :r) ), així ho veig quan vull i sense publicitat.

noies, ahir em vaig baixar el capítol 9 i 10 i els vaig veure. Només dir-vos que en aquests capítols tot pren forma i es comencen a veure una conexió entre tots els fets que passen des del capítol 1. Uff! es torna INTERESSANTISSIM!!!

Us va agradar el capítol d'ahir a TV3?
neuetes l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 15, 2010 3:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Momo
:: dragona
:: dragona
Contacta:
Ubicació: Andorra
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm

dv. oct. 15, 2010 2:57 pm

Nosaltres també l'estem començant a veure. És prou interessant, espero que no ho liïn tot tant com a Lost, que al final ja res no tenia sentit...

El capítol d'ahir em va agradar força. M'ha agradat molt com ho fa el Joshua Jackson, molt millor que en altres papers que ha fet, molt més madur i interessant. El pare també el trobo divertit. :ok:

Per comentar coses concretes dels capítols i no xafar la guitarra a ningú ho podem fer així:
Abans del comentari hi posem *SPOILER* i després del comentari una altra vegada *SPOILER*, així tohom sabrà que aquella frase, o post conté spoilers.
mireiafor
:: girafa
Ubicació: El maresme
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm

dv. oct. 15, 2010 4:55 pm

Nenes jo vaig per el capítol 16 de la primera temporada (n'hi ha 20) i en un dels que he vist fa poc (no sé si el 14 ó 15) a l'agent Dunham li fan desconnectar una bomba d'una forma ben especial....

No revel.lo res oi? és que no sé com es fa això dels espoilers que comenta la Momo :-:) :-:) :-:) I també estic d'acord en que el paper del Joshua Jackson és de lo milloret que ha fet. És el mateix que Dawson crece???
Imatge

Imatge
neuetes

dv. oct. 15, 2010 8:04 pm

mireiafor ha escrit:Nenes jo vaig per el capítol 16 de la primera temporada (n'hi ha 20) i en un dels que he vist fa poc (no sé si el 14 ó 15) a l'agent Dunham li fan desconnectar una bomba d'una forma ben especial....

Ostres, ara m'has deixat ben intrigada!! ?-) ?-) ?-) M'hauré de donar pressa!! avui veurem el capítol 11 i 12. Ja tinc ganes que la nena vagi a dormir. >.-<: >.-<:
neuetes l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. oct. 16, 2010 5:24 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
neuetes

dv. oct. 15, 2010 10:13 pm

Tu tranqui, goga, que em sembla que hi haurà tard o d'hora marro, com dius tu, entre el Peter i la Olivia, ho ensumo!! :-D :-D :-D :-D

Ah! i jo també estaré encantada de llegir spoilers!!!.
mireiafor

ds. oct. 16, 2010 2:47 pm

Ostres nenes què guai que us agradin els spoilers!! a mi també però el meu home no ho suporta o sigui que si algun amic ha vist algun episodi d'alguna sèrie que nosaltres no i els demano que m'expliquin coses m'ho han de dir d'amagat!!!

La meva cunyada per això és genial perquè SEMPRE que ens explica "una mica per sobre" l'argument d'una peli, ens acaba desvetllant sense voler alguna cosa fonamental de la trama :-D :-D :-D :-D :-D :-D , el meu cunyat es posa negre...

Vale doncs allà va

* SPOILER*
Hi ha un episodi (el 10 aprox) on un agent del FBI queda infectat per un paràsit bastant fastigós i per matar el paràsit han de recòrrer a un personatge que està en una presó alemanya... doncs bé a partir d'aquest episodi comença una nova trama oculta, però de forma tan sobtil que només donen una petitíssima pista en cada nou episodi. En l'episodi 17 ó 18 que vaig veure ahir, una grabació de vídeo que es veu al final confirma les sospites que t'han anat ficant al cap durant tots els episodis anteriors.
*SPOIILER*

Jo ara vaig molt avançada perquè he estat dos dies malalta a casa tot el dia sola, els nens a cole, el marit treballant... però ara no sé quan la podré tornar a veure perquè al meu home no li agrada i hagi d'aprofitar quan s'adorm o no hi és :-(( :-(( :-((
Imatge

Imatge
neuetes

ds. oct. 16, 2010 5:28 pm

neuetes ha escrit:
mireiafor ha escrit:Nenes jo vaig per el capítol 16 de la primera temporada (n'hi ha 20) i en un dels que he vist fa poc (no sé si el 14 ó 15) a l'agent Dunham li fan desconnectar una bomba d'una forma ben especial....

Ostres, ara m'has deixat ben intrigada!! ?-) ?-) ?-) M'hauré de donar pressa!! avui veurem el capítol 11 i 12. Ja tinc ganes que la nena vagi a dormir. >.-<: >.-<:

Ara l'acabo de veure el capítol 14, el de la bomba. BRUTAL!! Cada vegada més m'agrada la relació entre els personatges, sobretot entre la Olivia i el Peter. Aquí tard o d'hora hi haurà marro!!!!
I el personatge del Walter, senzillament genial!!, té el seu toc excèntric, paranoic i boig, barrejat amb moments lúcids. Genial!! Cada vegada m'agrada més.
Takita

dg. oct. 17, 2010 12:13 pm

Uau, noies, sí que aneu avançades! a mi també m'agradaria veure més capítols perquè estic ben enganxada, però és que no tinc temps...
juliet
:: zebra
Ubicació: Barcelona
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm

dl. oct. 18, 2010 7:48 pm

boníssima!!
vaig pel cap.17 i cada cop està més interessant
per cert, dormiu bé per la nit... zz:-) zz:-) :-D :-D , osti, és que hi ha capítols que impacten tant que amb algun he acabat somniant-'thi
I tant que i haurà marro amb l'Olivia i el Peter :p-) :p-) però més endavant....
de moment ell està despertant altres interessos.... :-:) :-:)
Imatge
Imatge
neuetes

dl. oct. 18, 2010 8:25 pm

QUE BO, QUE BO, QUE BO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vaig pel capítol 1 de la segona temporada i la primera temporada acaba d'una forma BRUTAL!!!!!!!.
Amb molts interrogants oberts!!!!

*SPOILER*

Els últims dos o tres capítols abans d'acabar la primera temporada, treuen el tema que hi ha diferents dimensions paralel.les que depenen de les decisions que anem prenent cada dia, doncs això tindrà relació a l'últim capítol entre l'agent Dunham (que les pot passar tranquil.lament, alguna relació hi té a veure les proves amb drogues que li van fer de petita), el terrorista que en vol traspassar una de dimensió, la búsqueda del Walter d'un aparell per evitar que s'obrin finestres a aquestes dimensions (que va construir fa temps perque volia anar a buscar una cosa que va perdre ?-) ?-) ?-) ?-) i una imatge final que ens revela el Walter on el passat del Peter no és el que ell creu i que m'ha deixat a quadros!!!!!

M'he passat amb els spoilers?? Ai, no sé, no vull xafar la guitarra a ningú, em sabria greu!!!

Per cert, juliet, n'hi ha hagut alguns que m'ha tret el son completament.
Per exemple, el del nen que troben tancat en un edifici durant dècades o el del tio que, amb els seus estats d'ànim i els seus pensaments suïcides, pot matar gent del seu voltant (la mare que mor atropellada al tren... uff, la pell de gallina i em va costar molt d'adormir-me).
*SPOILER*

Apa! ara que la nena dorm i el meu home vol estar a l'ordenador... JO VAIG A VEURE DOS CAPÍTOLS MÉS DE FRINGE!!!
mireiafor

dt. oct. 19, 2010 12:55 pm

Per la segona temporada ja????? Ai que bandarres!!!!! Jo des que ja no estic malalta ni sola a casa que no n'he vist ni un :-(( :-(( :-(( :-(( :-((
Imatge

Imatge
ametista
Entrades: 5123
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

dt. oct. 19, 2010 2:49 pm

hola! aquí una altra enganxada a Fringe!!! >.-<:
nosaltres ja hem acabat la segona temporada i estem a l'espera de la tercera! :p-) :p-)
(s'acaba d'estrenar a USA i de moment només es poden veure en versió original però l'ametistu ni papa d'anglès així que toca esperar)

no us penso dir com acaba la segona temporada perquè si el final de la primera és brutal, el de la segonaaaaa ..... :menjadonuts: :menjadonuts:
i tema marro Olivia-Peter..............tampoco digo ná :love: :love: :love:

per cert, parlant del Peter jo també el trobo un tio interessant i mira que a mi aquest actor abans ni fu ni fa però en aquesta sèrie m'encanta! >.-<:
Imatge

Imatge
al CLUB DE LECTURA del SOCPETIT el mes de setembre llegim:
Els Llops, de Francesc Puigpelat
T'apuntes?
juliet

dt. oct. 19, 2010 7:46 pm

Ametista, he vist 10 minuts de la tercera temporada i maaare meeeeva!!!!
ha estat un error, he clicat el primer de la tercera en comptes del primer de la segona....i m'ha desconcertat del tot

*SPOILERS*
L'Olivia està en una altra dimensió i no en pot sortir....
*SPOILERS*

Ara vaig a clicar el primer de la segona....a veure quines sorpreses hi ha....
Imatge
Imatge
neuetes

dt. oct. 19, 2010 8:29 pm

ametista ha escrit:hola! aquí una altra enganxada a Fringe!!! >.-<:
nosaltres ja hem acabat la segona temporada i estem a l'espera de la tercera! :p-) :p-)
(s'acaba d'estrenar a USA i de moment només es poden veure en versió original però l'ametistu ni papa d'anglès així que toca esperar)

Ho has provat de baixar-te els capítols des d'aquesta pàgina web? http://www.cinetube.es/series/fringe-al ... mporada-3/, veig que hi han quatre capítols i estan en versió original subtitulada. Jo me les baixo d'aquí. :ok:

Noies, jo no puc parar i veig uns tres capítols de mitjana cada dia. Sobretot als vespres quan la nena dorm i el meu marit prefereix més treballar a l'ordenador que mirar la tele (és un d'aquells rars casos que no li agrada la tele) i jo en comptes de veure les merdes que foten a la tele, m'enxufo a fringe. jejeje La meva veïna, que també és una friki com jo, també hi està enganxada i cada dia quan portem els nens a la llar, fem camí tot comentant els capítols. :-D :-D :-D

Ara al vespre veure els capítols 5 i 6 de la segona temporada. Ai, quines ganes que en tinc!!
mireiafor

dc. oct. 20, 2010 1:01 pm

3era temporadaaaaaaaaaa??????? Aaaaarrrrrrrggggggghhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!

Jo ahir que el meu home va veure futbol vaig fer un esprint i vaig veure un parell més, però em vaig adormir en el capítol 20, el darrer de la primera temporada ?-) ?-) ?-) ?-)

Avui que juga el barça segur que tinc una altra oportunitat ;-) ;-)
Imatge

Imatge
neuetes

dc. oct. 20, 2010 1:34 pm

Que et vas adormir al últim capítol de la primera temporada????????????????
juliet

dc. oct. 20, 2010 2:08 pm

neuetes ha escrit:Que et vas adormir al últim capítol de la primera temporada????????????????

nooooooooooooo!!!!!és la bomba :p-)
Avui he vist el primer de la segona, cada dia estic més enganxada!!
Em sap greu posar spoilers però quines ganes de comentar-ho tot.....
aixxxx!!
Imatge
Imatge
Takita

dc. oct. 20, 2010 4:22 pm

Ostres, noies, jo també vull.... snif, snif... però el problema és que la vaig mirant amb el meu marit i ell no disposa de gaire temps, així que la veiem a TV3.
mireiafor

dj. oct. 21, 2010 1:14 pm

neuetes ha escrit:Que et vas adormir al últim capítol de la primera temporada????????????????

Nenes és que vaig morta!! Però ja l'he vist i.....

*SPOILER*
Que el Dr. Bishop va anar a l'altre dimensió per buscar una cosa que havia perdut en aquesta i estimava moltíssim, i en Peter era molt petit i estava malalt, i no recorda la moneda que li ensenya, i al final hi ha la seva tomba???????????????????
*SPOILER*

Avui de cap a la segona!!
Imatge

Imatge

Torna a “Sèries de TV”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: