Fringe - TV3

neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Fringe - TV3

dj. oct. 21, 2010 1:36 pm

mireiafor ha escrit:
neuetes ha escrit:Que et vas adormir al últim capítol de la primera temporada????????????????

Nenes és que vaig morta!! Però ja l'he vist i.....

*SPOILER*
Que el Dr. Bishop va anar a l'altre dimensió per buscar una cosa que havia perdut en aquesta i estimava moltíssim, i en Peter era molt petit i estava malalt, i no recorda la moneda que li ensenya, i al final hi ha la seva tomba???????????????????
*SPOILER*

Avui de cap a la segona!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

A la segona temporada s'explica tot això. :ok:

*spoiler*

Tot té relació: la malaltia del Peter de petit, l'accident que sempre explica el Dr. Bishop del llac glaçat en que gairebé es moren ell i el Peter i l'"observador" els va salvar la vida, el perquè la Nina Sharp té el braç biònic, la tomba del Peter, ...
*spoiler*
Momo
:: dragona
Contacta:
Ubicació: Andorra
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm

dj. oct. 21, 2010 2:15 pm

Avui ho fan molt tard :ufs: :ufs: :ufs: no sé si hi arribaré.
Sabeu si a partir d'ara ho faran sempre a aquesta hora? Tinc moltes ganes de veure el "No me la puc treure del cap" però és una pu!$%a que facin aquesta serie tan tard. No creieu que la mirarà menys gent si la fan tan tard?
juliet
:: zebra
Ubicació: Barcelona
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm

dj. oct. 21, 2010 2:23 pm

neuetes ha escrit:
mireiafor ha escrit:
neuetes ha escrit:Que et vas adormir al últim capítol de la primera temporada????????????????

Nenes és que vaig morta!! Però ja l'he vist i.....

*SPOILER*
Que el Dr. Bishop va anar a l'altre dimensió per buscar una cosa que havia perdut en aquesta i estimava moltíssim, i en Peter era molt petit i estava malalt, i no recorda la moneda que li ensenya, i al final hi ha la seva tomba???????????????????
*SPOILER*

Avui de cap a la segona!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

A la segona temporada s'explica tot això. :ok:

*spoiler*

Tot té relació: la malaltia del Peter de petit, l'accident que sempre explica el Dr. Bishop del llac glaçat en que gairebé es moren ell i el Peter i l'"observador" els va salvar la vida, el perquè la Nina Sharp té el braç biònic, la tomba del Peter, ...
*spoiler*

:p-) :p-)
*SPOILERS*
el fill real d'en Walter Bishop va morir al llac glaçat....
*SPOILERS*

Quina relació hi trobeu entre "l'observador" i el nen calb que troben als soterranis de l'edifici????

*SPOILERS*
La noia amb qui el Bishop feia experiments, després de tornar-li a donar les drogues per ajudar a trobar els "soldats de les cares canviants" veu una llumeta a la cara del Peter....
*SPOILERS*
què creieu què vol dir??

vaig pel 6 de la segona i cada cop van sortint més coses....
Imatge
Imatge
ametista
Entrades: 5123
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

dj. oct. 21, 2010 2:50 pm

juliet ha escrit:
*SPOILERS*
*SPOILERS*

això és una teoria teva? ;-)
Imatge

Imatge
al CLUB DE LECTURA del SOCPETIT el mes de setembre llegim:
Els Llops, de Francesc Puigpelat
T'apuntes?
neuetes

dj. oct. 21, 2010 2:51 pm

Ara mateix acabo de veure el capítol 10 de la segona i tinc novetats...

*super mega spoilers!!!!!*

A la pregunta: perquè el Dr. Bishop no es recorda de moltes coses? Resposta: li van extirpar tres trossos de cervell fa uns anys enrera, aquests trossos corresponen a la seva memòria i contenen la informació sobre com obrir portals a l'altra dimensió. Qui li va extirpar va ser el William Bell, per precaució perquè, en aquest capítol (el 2.10), "la gent canviada" busquen aquests trossos de cervell per obrir la porta. Toma ja!!!

Jo sospito (i son deduccions meves) que el Peter va morir d'una malaltia i que el Dr. Bishop va crear aquesta porta a l'altra dimensió i (tal i com diu el Dr. Bishop) tinc dues teories:
-o anar a buscar una cura per aquesta malaltia (i si penso com un guionista: potser una cura que ha creat el Dr. Bishop de l'altre costat, seria la bomba, no?)
-o raptar el Peter de l'altre costat. Però encara no lligo el que té a veure "l'observador" en tot això. Aquesta última teoria lligaria amb el que diu la juliet, que la noia a qui Walter droga perquè vegi la gent canviada, vegi una aura al voltant del Peter (que és com ella els distingeix).

Que us sembla?
*SPOILERS*
neuetes l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 21, 2010 5:24 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
mireiafor
:: girafa
Ubicació: El maresme
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm

dj. oct. 21, 2010 3:11 pm

Juliet, Neuetes..... QUIN NIVELÀS!!!! Quan veig la paraula spoiler em torno boja i no puc parar de llegir!!!!!

Momo ànims....i si no te'l grabes!!!!!!
Imatge

Imatge
Momo
Contacta:
Ubicació: Andorra
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm

dv. oct. 22, 2010 8:16 am

Al final el vaig veure sencer. :ok:

Em va agradar força, però una mica menys que els altres. No sé, el vaig trobar menys emocionant. Clar que és normal, no tots poden ser iguals...
neuetes

dv. oct. 22, 2010 8:30 am

Tinguis paciència, momo.

A partir del capítol 9 de la primera temporada tot comença a lligar i és quan es fa realment emocionant. Els 8 primers capítols són per presentar els personatges i la trama en general. :ok: :ok:

Avui veuré el capítol 12 i 13 de la segona. Ahir a la nit vaig veure el capítol 11 de la segona i dir-vos que aquest correspon al 1-21, és a dir, en principi era el que tancava la primera temporada però que per problemes de temps, al final el van col.locar al mig de la segona. Si no ho saps és bastant desconcertant perquè apareixen personatges que moren al principi de la segona temporada. Però aquest capítol no aporta informació a la trama general, simplement resolen un fenomen concret i punt.

Apa, a la tarda/vespre us aportaré nous spoilers!!
juliet

dv. oct. 22, 2010 10:11 am

ametista ha escrit:
juliet ha escrit:
*SPOILERS*
*SPOILERS*

això és una teoria teva? ;-)

El primer minut i mig de la tercera temporada surten "flashos" explicant, suposo, un resum de la segona.

*SPOILERS*
- El Walter diu que va agafar un nen que no era seu, i en un altre flash el Peter diu que el Walter no és el seu pare.
(no sé suposo que al final de la segona això li trobaré més sentit, els flashos no paren de parlar de les dos dimensions, uns estan aquí i són d'allà i altres són d'allà i estan aquí)
*SPOILERS*

A veure si avui avanço una mica més que estic molt intrigada

Neuetes, jo em decanto més per la segona teoria. Els observadors se suposa que no han de canviar el curs natural de les coses i l'excepció la van fer amb el W.Bishop, de moment és l'únic "enllaç" que tenen en aquesta dimensió (suposo que els observadors són de l'altre, no? ).
Aixxx...queden moltes coses per lligar encara...
Imatge
Imatge
Takita
Ubicació: L'Anoia
Entrades: 5343
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am

dv. oct. 22, 2010 11:36 am

Ostres, noies, jo em torno boja per NO llegir els Spoilers, jajaja.
juliet

dv. oct. 22, 2010 12:05 pm

Takita, i jo em torno boja per arrivar als capítols dels spoilers que penja la neuetes :-D :-D
el julieto quan va saber que a casttv (van al dia amb els capítols emesos a EEUU) ja anaven per la tercera (però gratis només està la 3º, em miro la 2ª per seriesyonkys)em va dir "ja l'hem feta bona"...i és que em va passar el mateix amb "Danys i perjudicis", fins que no vaig arrivar a totes les temporades (tv3 es va quedar a la primera, crec)no vaig descansar ni un dia de sèrie!!!!
Per sort les altres que miro vaig al dia, o sigui que només tinc un capítol setmanal :-D :-D
Marxo a veure el 2.9 :p-) :p-)
Imatge
Imatge
edae
:: dofí
:: dofí
Ubicació: provincia girona
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm

dv. oct. 22, 2010 3:59 pm

OOOHHH Bruixes!!!! ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)

La paraula spoiler, en comptes de fer que no m'ho llegeixi em diu legeix llegeix :-.:·:: Com la Pitisu espero no recordar-me'n quan els vegi!!
Imatge
Imatge
neuetes

dv. oct. 22, 2010 4:36 pm

Doncs au! ara no posaré la paraula *spoiler*, em sap greu xafar la guitarra al personal!! ;-)
bueno... va, un petit regalet. :-.:·::

*spoiler*
He vist els capítols 12 i 13 i només puc dir que al final de la 13, ja han començat a tocar el tema Peter. Ja es veurà com evoluciona.
*spoiler*

;-) ;-)
neuetes

ds. oct. 23, 2010 9:58 am

Nenes, nenes, nenes, potser em faig massa pesada, però...

He vist el capítol que es titula simplement "Peter" (ara no sé si és el 15 o el 16 ?-) ) i.... Wow!!

*spoilers*

És el capítol on el Dr. Bishop li explica a la Olivia la veritat del Peter. Només diré que tingueu present les meves dues teories que he posat més amunt, dec tenir dots endevinatoris (o molta intuïció) perquè... déu ni dó!!. I el Walter només li explica a la Olivia en privat perquè al capítol anterior la Olivia ho descobreix d'una manera "sorprenent". El Peter no ho sap perquè quan la Olivia ho descobreix el Walter li diu "no li diguis, si us plau!". ;-)

A més, m'he quedat molt sorpresa perquè no sé com s'ho han fet però es veu el Dr. Bishop i la Nina Sharp amb vint anys menys, si, si, sense arrugues i més joves i l'efecte no es veu gens artificial, és molt natural. Inclús el nen que fa de Peter s'hi assembla un munt al Peter adult.

Ah! i agafeu mocadors, noies. He plorat molt. :love: :love: :love:

*spoilers*
mireiafor
Ubicació: El maresme
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm

ds. oct. 23, 2010 1:35 pm

Aaaaaaarrrrggggghhhhhhh!!! Ara quan veig la paraula SPOILER poso la mà davant de l'ordinador perquè no responc de miiiiiiiiiiiii :-D :-D :-D

Jo ja vaig per el segón de la segona (2.2) però entre mig em van colar l'episodi aquest que havia de ser de la primera i després és l'onze de la segona i no entenia na de na :-:) :-:) :-:)
Imatge

Imatge
juliet

ds. oct. 23, 2010 8:51 pm

ost sí, neuetes, el 2.16 "Peter" és la bomba, quin fart de plorar amb tota la història.
Ara per fi entenc perquè l'observador va fer una excepció amb el W.Bishop, canviant el curs natural de les coses.

*SPOILERS*
-la Nina Sharp no va tenir cancer, va perdre un braç intentant impedir que el W.Bishop anés a buscar el seu fill a l'altre dimensió per curar-lo.
*SPOILERS*

Neuetes penses que hi havia alguna cosa entre en Walter i la Nina?
En aquest capítol dóna aquesta sensació, fins i tot diria més....és el Peter el fill natural de la Nina i en Walter.... ?-) ?-) :-D :-D
(ei! això són imaginacions meves...)
apa, continuo amb el 17 fins a l'hora de sopar :p-) :p-)
Imatge
Imatge
neuetes

ds. oct. 23, 2010 9:59 pm

Uff... aquesta tarda he fet un spring impresionant i n'he vist 3!!!!!!!!!!!!!! de cop!!!!!!!!!!!!!!!
La nena fot unes migdiades tant llargues que em dona temps de tot.

*spoiler*
Primer, hi ha un casi casi Olivia-Peter que... :love: :love: :love: :love:

Segon, els dos següents capítols després de el Dr. Bishop li expliqui la veritat del seu fill a la Olivia, la Olivia es debat entre explicar-li o no al Peter. La Olivia creu que té dret a saber-ho i que vegi tot el que va fer per ell. Però el Walter no vol que ho sapigui perquè té por que s'enfadi i de perdre'l... un altre cop. Osti tu, hi tinc una afecte especial a aquest personatge, el John Noble ho fa perfecte en el seu paper.
Peeeeeeeeeeeero... quan el Dr. Bishop s'arma de valor i li vol explicar, el Peter ho descobreix per ell sol arran d'un esdeveniment del capítol 19 i..... Mireu, m'he fotut un fart de plorar. :ufs:
Tercer, acaba d'aparèixer un nou personatge, en diuen "el secretari". És un home de "l'altre costat", és a dir, de l'altra dimensió que ve a parar a aquesta.

Us imagineu.... i ara especulo, eh?.... us imagineu que és el Dr. Bishop de l'altre costat que ve a buscar el seu fill??????????? Seria la repera!!! :menjadonuts: :menjadonuts: :menjadonuts:

*spoiler*

juliet, jo també tinc la mateixa sensació cap a la Nina Sharp, aquesta dona em fa por del que no diu. Aquí hi ha haurà tela, tela.

Apa! després de sopar vaig a veure el 20 i 21 i si puc el 22. <:-)
neuetes

ds. oct. 23, 2010 11:57 pm

*SPOILER*

neuetes ha escrit:Tercer, acaba d'aparèixer un nou personatge, en diuen "el secretari". És un home de "l'altre costat", és a dir, de l'altra dimensió que ve a parar a aquesta.

Us imagineu.... i ara especulo, eh?.... us imagineu que és el Dr. Bishop de l'altre costat que ve a buscar el seu fill??????????? Seria la repera!!! :menjadonuts: :menjadonuts: :menjadonuts:

:menjadonuts: :menjadonuts: :menjadonuts: :menjadonuts: :menjadonuts: :menjadonuts: ?-) ?-) ?-) ?-) ?-) ?-) ?-) ?-) ?-) ?-)

QUE FORT!!!!

*SPOILER*
juliet

dl. oct. 25, 2010 11:51 am

Neuetes ets la bomba!!
*SPOILERS*
has ben encertat... amb la identitat del secretari
*SPOILERS*

Ja he acabat la segona temporada :p-) :p-) i evidentment amb ganes de començar la 3 :p-) :p-) i per fi amb V.O!!
Tens alguna hipòtesi del que li passarà a l'Olivia ?-) ?-)
Imatge
Imatge
neuetes

dl. oct. 25, 2010 12:31 pm

He vist el primer i el segon capítol de la tercera i tela, tela!!! :menjadonuts: :menjadonuts:

*SPOILER*

Les Olivies de les dues dimensions s'han intercanviat i la nostra Olivia està atrapada a l'altre costat i la sotmeten a una tractament per oblidar els seus records i suplantar-li els de l'altra Olivia, és a dir, ja no serà ella. I sembla que de moment funciona. Ara, no sé si serà irreversible o no...
Mentrestant, l'altra Olivia està a la nostra dimensió, infiltrada amb el Walter i el Peter i ells no ho saben que no és l'autèntica!! Per tant, el Peter es pensa que és l'autèntica i... us imagineu on vull anar a parar, no?. Un drama!!

De moment, no tinc cap hipòtesis del que li pot passar a la Olivia autèntica... Les coses pinten magres. Però en la nostra dimensió, tard o d'hora el Peter o el Walter o l'Astrid o la seva germana o la neboda o el Broyles o algú ha de veure per força que no és la Olivia autèntica (recordeu el cortexifan?), a més la infiltrada conspira amb els agents de l'altra dimensió i obstaculitza les investigacions de la divisió fringe. I això en algun moment o altre s'ha de saber...

Però jo ja m'imagino un rescat a gran escala al final de la temporada per part del Peter i del Walter. :love: :love: :love: Seria genial!!

Em sembla que tenim culebrot per dies!!! ?-) ?-)

*SPOILER*

Avui aquest vespre veure el 3.3 i el 3.4 i ja hauré d'esperar fins al 4/11 que s'emetrà el 3.5 a EEUU. zz:-)

Torna a “Sèries de TV”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: