Series que recomano...

Avatar de l’usuari
Bita
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am
Contacta:

Re: Series que recomano...

EntradaAutor: Bita » dt. març 11, 2014 10:35 am

Bon dia,
Paso a recomanar TRUE DETECTIVE!!!!

Feia molt de temps que una sèrie no m'ha captivat tant en tants aspectes, els actors impressionants , la trama , els salts en els temps , les caracteritzacions, l'atmósfera.

Poseu-la al principi de la llista de pendents, !!!

La primera temporada ja està finiquitada, em queda pendent de veure l'últim capítol :miko: :miko: :miko:

Ja direu que us ha semblat ;-)
Bita l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 11, 2014 12:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Series que recomano...

EntradaAutor: Nime » dt. març 11, 2014 11:25 am

Completament d'acord amb la Bita, True Detective és completament recomanable!!!! :p-) :p-) :p-) :p-) (és molt negra, això sí…)
Imatge
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Series que recomano...

EntradaAutor: Momo » ds. març 15, 2014 8:17 pm

Nosltres també l'hem començat a veure i m'ha agradat.
Porto un capi i mig, però el Mathew ho fa de conya!
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Series que recomano...

EntradaAutor: Takita » dj. abr. 17, 2014 10:23 pm

M'apunto, doncs, True Detective, gràcies per la recomanació :ok: .
Nosaltres, vam acabar l'última de The Walking Dead (moooolt fluixa pel nostre gust) i ara estem amb la nova de Juego de Tronos, que ens té súper enganxats :ok:
Avatar de l’usuari
fox
:: conillet
:: conillet
Entrades: 373
Membre des de: dc. set. 17, 2008 2:02 pm

Re: Series que recomano...

EntradaAutor: fox » dt. abr. 29, 2014 11:40 am

SPOILER, si no heu vista la 4 the walking dead no llegiu

Doncs la 4 a mi em va agradar bastant, reconec que en general molts capitols fluixos pero per fer bons finals >.-<: >.-<: >.-<:
El que no em cuadra, es com amb lo desconfiats que són (normal) entren a Terminus, sí, entren per radera pero entren sense investigar abans el que fan, estrany... no?

No se on vaig llegir on havia una suposició que el de Terminus feien anar a la gent per menjarse-la i que la carn que cuinaven a veure si seria la Beth!!! ?-) ?-) ?-) nooo :-D :-D :-D
Imatge

||*|| A la primera amb omifin!!!
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Series que recomano...

EntradaAutor: Takita » dj. ago. 07, 2014 3:27 pm

Noies, estem ben enganxats a UTOPIA! La primera temporada, boníssima i, la segona, de moment molt bé :ok:
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Series que recomano...

EntradaAutor: Takita » dg. set. 21, 2014 7:04 pm

Noies, tenim el post abandonadet! El 13 d'octubre s'estrena la nova temporada de The Walking Dead! Quines ganes!!! >.-<:
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Series que recomano...

EntradaAutor: neuetes » dg. set. 21, 2014 8:25 pm

Ai senyor, no se pas si la continuaré mirant Walking dead, la quarta temporada no la vaig acabar després de veure el capítol aquell de les nenes... :ufs: em va semblar molt heavy i vaig acabar la temporada llegint els comentaris de la gent que penjaven després de veure el vídeo i dels quatre comentaris de coneguts que la segueixen i m'he fet una idea de com acaba la quarta temporada que pel que sembla pinta bastoss. Les temporades 2 i 3 van ser una passada.
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Series que recomano...

EntradaAutor: VespresVerds » dg. set. 21, 2014 10:04 pm

No sé si algú l'ha dit, però per mi la millor sèrie que he vist és HANNIBAL. Impecable! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Avatar de l’usuari
sika
:: peixet
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dc. ago. 27, 2014 7:45 pm
Ubicació: Terrassa

Re: Series que recomano...

EntradaAutor: sika » dc. set. 24, 2014 7:46 am

hola! hi ha un fil de series i no l'havia vist!! aish..

les últimes que he vist i que recomano molt, son:
- Orange is the New Black (a l'espera de 3era temporada)
- Orphan Black (a l'espera de 3era temporada)

les heu vist?
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Series que recomano...

EntradaAutor: Ponioleta » dj. set. 25, 2014 9:19 am

passo per aquí que se m'han acabat les series per mirar :ok:

La de Orange is de new back he llegit a tot arreu que és molt bona. La baixaré.

Una pregunta: sabeu algun lloc veure si les series continuen, si ja hi ha nova temporada etc.
El curs passat vam estar mirant unes quantes series que ens encantaven però es van acabar les temporades i no sé si n'hi ha més (Suits, Good Wife, Newsroom)
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Bita
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am
Contacta:

Re: Series que recomano...

EntradaAutor: Bita » dj. set. 25, 2014 9:39 am

Bon dia,
Neuetes , jo també aig deixar a mitges Walking.. a casa però esperaven amb candeletes la nova temporada.
Vespresverd, Hannibal jo no l'he vist, està a la llista, tothom que l'ha vist me n'ha parlat tant bé :ok: que ja li tinc ganes.
SiKa, jo tot just començo la 2T de Orange.. la primera temporada em va agradar força. The Orphan Black només faig que sentir bones crítiques sobretot de l'actriu, però mai enganxo per gravar-la al plus.. haurem de fer el cop de cap i baixar-la per internet.

Nosaltres ara estem en ple retorn dels nois de SAMCRO, amb la 7 temporada de Sons of Anarchy i..... brutal per no variar, soc pesada però és una gran Sèrie.
Anem seguint The Leftovers, que te un no se què que enganxa molt, i seguint amb la T3 de Pequeñas mentirosas, i la T2 de Nashville, bé i varies series més però aquestes son les que ens tenen més pendents.
Ahhh i House of Cards!!

Poni, mirat en Toni de la Torre, abans es feia la currada de fer unes guies de renovades,cancel·lades.. al blog de TV3 però ara ja no està allà, i juraria que hi feia una pàgina només amb això. :ufs: ara te web pròpia i FB.
Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Series que recomano...

EntradaAutor: Nime » dj. set. 25, 2014 10:09 am

Ostres, jo the Leftovers vaig parar al 4t capítol; no em va agradar gaire...

Ara estic amb The Lottery i Extant; no són obres mestres però estan bé per passar l'estona ;)

Ahir vaig baixar Gotham, si us agraden els còmics, se suposa que són els inicis de Batman i tota la colla de criminals que l'acompanyen a la sèrie, la història de com van arribar a ser els personatges que són.
Imatge
Avatar de l’usuari
sika
:: peixet
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dc. ago. 27, 2014 7:45 pm
Ubicació: Terrassa

Re: Series que recomano...

EntradaAutor: sika » dj. set. 25, 2014 2:58 pm

Jo les veig online a seriesly. Només t'has de registrar i es poden veure sense cap problema.
És una plataforma web molt còmoda, i pots veure'ls online i també descarregar-los.

Una altra serie que segueixo i recomano és Witches of East End. M'agrada molt. (Bé, tot el tema bruixes, encanteris i tal, em torna boja). >.-<:


Si voleu registrar-vos, m'envieu la vostra direcció d'email per privat i us passo la invitació. :)
Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Series que recomano...

EntradaAutor: Nime » dj. set. 25, 2014 4:39 pm

Ostres sí, Witches of East End està força bé també :P
Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Series que recomano...

EntradaAutor: ametista » dj. set. 25, 2014 9:54 pm

Ponioleta ha escrit:Una pregunta: sabeu algun lloc veure si les series continuen, si ja hi ha nova temporada etc.

el Toni de la Torre com t'ha dit la Bita és un crack, jo el segueixo a Twitter :ok:
a vegades també miro aquesta pàgina http://www.pizquita.com, està bé perquè hi ha notícies de fitxatges d'actors, renovacions de sèries, etc. i com que a la pàgina d'inici hi ha els titulars amb fotos és fàcil accedir a les notícies de les sèries que t'interessen

per cert, m'encanta Suits o-o:)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
sika
:: peixet
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dc. ago. 27, 2014 7:45 pm
Ubicació: Terrassa

Re: Series que recomano...

EntradaAutor: sika » dt. set. 30, 2014 8:18 am

ponioleta,a seriesly tenen un apartat amb un calendari on fiquen quan comencen les temporades, o quan emeten el proper capítol de les series que segueixes i coses per l'estil. no sé si es això el que volies. :)
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Series que recomano...

EntradaAutor: Takita » dt. set. 30, 2014 2:13 pm

Hem acabat la segona temporada d'UTOPIA i ens ha agradat moltíssim! Espero que confirmin que faran una tercera :ok:
Avatar de l’usuari
sika
:: peixet
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dc. ago. 27, 2014 7:45 pm
Ubicació: Terrassa

Re: Series que recomano...

EntradaAutor: sika » dt. set. 30, 2014 5:25 pm

M'apunto aquesta d'Utopia, a veure que tal!!
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Series que recomano...

EntradaAutor: Ponioleta » dc. oct. 01, 2014 12:14 pm

sika, privat enviat!

Miraré això de series.ly perquè el que em passa ara és que no tinc ni temps de baixar-me series. A casa tinc un ordinador prehistòric i no va massa bé, pel que me les baixo al curro, però si vaig molt de cul no hi penso mai i ara fa mooolt que no tenim cap capítol de res per mirar.


Ametista, Suits és brutal :-) A mi les series d'advocats m'encanten, en general, fisn i tot Ally Mc Beal que reconec que era molt xorra. The Good Wife també és d'advocats (en part) i també està bé però no és d'humor.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge

Torna a “Sèries de TV”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::