Game of thrones/Juego de Tronos

Avatar de l’usuari
naiara1980
:: conillet
:: conillet
Entrades: 395
Membre des de: dt. jul. 26, 2011 11:01 am

Re: Game of thrones/Juego de Tronos

EntradaAutor: naiara1980 » dj. gen. 05, 2012 7:48 pm

Heu vist el trailer oficial? quines ganes :p-) :p-) :p-)

http://www.zonafandom.com/series/juego- ... -temporada
Imatge
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: Game of thrones/Juego de Tronos

EntradaAutor: edae » dl. gen. 16, 2012 4:53 pm

Aquestes festes de nadal ens els hem estat mirant, i ens ha encantat!!!! Aquesta nit mirarem l'últim capítol, quines ganes!!!
No he llegit el post per no espatllar el final!! Demà tornaré a entrar per veure què n'heu comentat. :ok: :ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: Game of thrones/Juego de Tronos

EntradaAutor: edae » dt. gen. 17, 2012 3:47 pm

M'esteu fent venir ganes de llegir-me els llibres!! Així tota la primera temporada és només el primer llibre?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Xana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 341
Membre des de: dv. feb. 12, 2010 9:04 am

Re: Game of thrones/Juego de Tronos

EntradaAutor: Xana » dt. gen. 17, 2012 4:11 pm

Edae jo em vaig comprar el primer gaire bé sense saber de què anava... i m'he passat els dos darrers mesos llegint compulsivament. I ni tan sols és un tipus de històries que normalment m'atreguin!!! xxo.0.o

Es una passada, de veritat que et recomano de llegir-los...

Ara estic molt xof... resulta que els tinc tots en tapa tova, i volia comprar-me també el darrer, per tenir la colecció. I encara no ha sortit en aquest format!!!

Estic que m'enfilo per les pareds: d'una banda vull llegir-lo JA! i de l'altre, no vull comprar-me un llibre per despres haver-me'n de comprar un altre igualet només per tenir-los tots bonics (ja veus, quina tonteria, no?).

No m'ho hagués imaginat mai, estic enganxadíssima! :miko:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
naiara1980
:: conillet
:: conillet
Entrades: 395
Membre des de: dt. jul. 26, 2011 11:01 am

Re: Game of thrones/Juego de Tronos

EntradaAutor: naiara1980 » dt. gen. 17, 2012 8:18 pm

Xana, a mi també em passava això amb alguns llibres. Ara fa temps que no compro per manca de lloc al pis i perquè em vaig comprar un ebook (que se m'ha espatllat per cert arggg). I si te'l baixes d'internet (jo ho vaig fer) i si després el vols tenir en bonic te'l compres? almenys només fas una despesa...

Llavors vas ja pel quart???
Imatge
Avatar de l’usuari
Xana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 341
Membre des de: dv. feb. 12, 2010 9:04 am

Re: Game of thrones/Juego de Tronos

EntradaAutor: Xana » dc. gen. 18, 2012 3:03 pm

Siiiii!!! Ja només em queda el "A Dance with Dragons"... però no està en tapa tova encara. Aixxxxxxxxx....

La veritat és que el darrer em va costar una micona més que els altres. I per això tinc tantes ganes de llegir-ne aquest, que diuen que tornen els personatges "de sempre"!

A veure si em compro un e-book i me'l descarrego. Mira, serà l'excusa xx:-D
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Game of thrones/Juego de Tronos

EntradaAutor: Takita » dj. gen. 19, 2012 11:33 am

Xana ha escrit:
Ara estic molt xof... resulta que els tinc tots en tapa tova, i volia comprar-me també el darrer, per tenir la colecció. I encara no ha sortit en aquest format!!!

Estic que m'enfilo per les pareds: d'una banda vull llegir-lo JA! i de l'altre, no vull comprar-me un llibre per despres haver-me'n de comprar un altre igualet només per tenir-los tots bonics (ja veus, quina tonteria, no?).


També tens l'opció d'agafar-lo en préstec a una biblioteca i quan surti en tapa tova, comprar-te'l :ok:
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: Game of thrones/Juego de Tronos

EntradaAutor: edae » dj. gen. 19, 2012 3:32 pm

Ja he decidit llegir-los. Vosaltres que ja ho heu fet, recomaneu que tot i haver vist la primera temporada, llegeixi el primer llibre?? Suposo que em direu que sí, però és per assegurar. :ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
naiara1980
:: conillet
:: conillet
Entrades: 395
Membre des de: dt. jul. 26, 2011 11:01 am

Re: Game of thrones/Juego de Tronos

EntradaAutor: naiara1980 » dj. gen. 19, 2012 6:02 pm

Edae of course!! tot i que la sèrie està molt bé t'enteraràs molt millor del tema de les cases (les families) perquè és un lio de nassos... encara que el llegeixis una mica en diagonal.

Takita, vols dir que aquests llibres, sobretot els últims, estaran a la biblio? jo me'l vaig descarregar i imprimir...

Xana , el tercer és impressionant eh!!!! que t'ha semblat lo del Lannister que et deia? I la Brienne? El quart sí, és una mica rotllo, jo hi havia pàgines que les llegia a trossos la veritat i d'altres que em feia un follón.... El que passa és que el cinqué deu ser també una mica lio perquè és el que li ha passat a la resta de personatges durant el mateix període de temps que el 4t, o això possa al final del 4t llibre, no?... encara no l'he començat el 5è...
Imatge
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: Game of thrones/Juego de Tronos

EntradaAutor: edae » dj. gen. 19, 2012 6:56 pm

Merci, ja m'ho pensava neu:-D
He anat a una llibreria i tenien els 2 primers en català (m'han dit que estan traduint el 3er). No sé si començar en català i acabar en castellà o fer-ho en castellà directament per no liar-me. A veure si em decideixo.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: Game of thrones/Juego de Tronos

EntradaAutor: edae » dj. gen. 19, 2012 7:01 pm

Ostres, acabo de mirar el catàleg de la biblio i tenen el primer! Demà aniré a reservar-lo pq el té algú en prestec. :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Xana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 341
Membre des de: dv. feb. 12, 2010 9:04 am

Re: Game of thrones/Juego de Tronos

EntradaAutor: Xana » dv. gen. 20, 2012 8:06 am

Xana , el tercer és impressionant eh!!!! que t'ha semblat lo del Lannister que et deia? I la Brienne?


El tercer el portava enganxat a tot arreu - no podia parar de llegir-lo!!! :miko: I si, era passar una pàgina i dir "no pot ser!"... i al següent capítol em tornava a sorprendre!! Lo de la Brienne no sé com quedarà. I amb l'Ayra i la Sansa!! mare meva....

El que passa és que el cinqué deu ser també una mica lio perquè és el que li ha passat a la resta de personatges durant el mateix període de temps que el 4t, o això possa al final del 4t llibre, no?... encara no l'he començat el 5è...


Es per aixó que vull continuar llegint! Em fa por que se'm oblidi encara més com anava tot plegat i fer-me un lio més gros... Però vaja, he començat ara amb el darrer de la Jean M. Auel (The Land of Painted Caves), que també el tenia pendent - però es clar, desprès de George RR Martin, tot té gust a poc. I mira que m'agradaven molt!!.

I quan acabi a veure si ja ha sortit!!!

Per on vas tu? Has acabat també amb el 4t?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Game of thrones/Juego de Tronos

EntradaAutor: Takita » dv. gen. 20, 2012 10:44 am

naiara1980 ha escrit:Takita, vols dir que aquests llibres, sobretot els últims, estaran a la biblio? jo me'l vaig descarregar i imprimir...



Doncs no ho sé del cert, perquè no ho he mirat, però a les Biblios una miqueta grans, solen tenir les últimes novetats. A veure si un dia d'aquests em passo i ho miro.
Avatar de l’usuari
naiara1980
:: conillet
:: conillet
Entrades: 395
Membre des de: dt. jul. 26, 2011 11:01 am

Re: Game of thrones/Juego de Tronos

EntradaAutor: naiara1980 » dv. gen. 20, 2012 8:51 pm

Xana sí el 4t el vaig acabar farà uns 10 dies... apa q tb. la Brienne (no digo más... shhhh) i el final del 3è, em vaig quedar de pasta de boniato... Haig de començar amb el 5è... a veure si miro quant val arreglar l'ebook (segur que més car que comprar un de nou...) perquè l'estava amortitzant tant (i el dia del part segur que m'anirà genial per entretenir-me).
Imatge
Avatar de l’usuari
Xana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 341
Membre des de: dv. feb. 12, 2010 9:04 am

Re: Game of thrones/Juego de Tronos

EntradaAutor: Xana » dg. gen. 22, 2012 6:31 pm

Divendres vaig estar llegint el "preview" que et deixen a Amazon del 5e.... Faltaven pàgines i tot, però m'era igual - Tin mono de la sagaaaaaaa!!!! :miko:

Jo crec que no aguanto i em compro el 5è en tapa dura. Tinc moltes ganes de llegirlo!!

Per cert Naiara, no m'en havia adonat que estaves llegint la saga embaraçada (aixxxx quin despiste que porto) - A veure si et sortirà guerrera la nena amb aquesta lectura!! xx:-D
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: Game of thrones/Juego de Tronos

EntradaAutor: edae » dl. gen. 23, 2012 8:13 am

EEEEI al final dissabte em vaig comprar el primer en català!
I a dins hi havia un punt de llibre que deia que el 3er, 4rt i 5è estaran traduïts al català a la primavera!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Xana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 341
Membre des de: dv. feb. 12, 2010 9:04 am

Re: Game of thrones/Juego de Tronos

EntradaAutor: Xana » dl. gen. 23, 2012 8:15 am

Edae, ja veuràs com t'agradarà.... són llibres que enganxen una passada!!! :miko:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
naiara1980
:: conillet
:: conillet
Entrades: 395
Membre des de: dt. jul. 26, 2011 11:01 am

Re: Game of thrones/Juego de Tronos

EntradaAutor: naiara1980 » dl. gen. 23, 2012 12:03 pm

Ostres Edae a mi em costa bastant llegir en català la veritat... nusé acostumo a comprar els llibres en castellà, tot i que en tinc en català.... imagino que és acostumar-se...

Xana sí nena, embarassada... bueno la nena ja deu estar acostumada pobreta... de fet només he llegit la segona part del 3r i el 4t durant l'embaràs, la saga la vaig començar força temps abans. Entre aquesta saga i la de l'Anita Blake... i les sèries d'American Horror, The Walking Dead,... pobreta jeje. Jo tb tinc ganes del 5è (ara estic llegint "un regalo para toda la vida" i clar és el que toca pero no es lo mismo .... :content: )
Imatge
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: Game of thrones/Juego de Tronos

EntradaAutor: edae » dl. gen. 23, 2012 12:55 pm

Jo intento comprar/ llegir en català els traduïts, sempre que hi siguin (que normalment no els trobo), i en castellà els que estàn escrits en castellà.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Game of thrones/Juego de Tronos

EntradaAutor: Nime » dc. gen. 25, 2012 7:19 pm

Jo ja he vist la sèrie... al·lucinant, ara estic amb el segon llibre i ja tinc el tercer preparat per llegir :p-) :p-) :p-) :p-)
Imatge

Torna a “Sèries de TV”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::