TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

Avatar de l’usuari
carpe diem
:: dinosaure
Entrades: 14540
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
Contacta:

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: carpe diem » dv. maig 15, 2009 9:06 pm

qUINES GANES DE VEURE LA REACCIO DE LA TERE!!!!!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
raqrodser
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1551
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 6:58 pm

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: raqrodser » ds. maig 16, 2009 8:01 pm

Si, si, si... jo tambe tinc ganes de veure què passa!! Com reaccionara la teresa??
Ja queda poquet, ui quins nervis!!
(nomes espero que aquest capítol no ens decepcioni i s'acabi amb l'entrada del David, que aquestes coses passen.... i hauriem d'esperar una setmana mes!)
ONA (15 març 2010)
PAU (26 febrer 2013)
... i per l'octubre 2016... ÍRIA :cnena:
Avatar de l’usuari
carpe diem
:: dinosaure
Entrades: 14540
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
Contacta:

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: carpe diem » dg. maig 17, 2009 10:57 am

Es veritat! Encara acabara quan aparegui el David... i haurem d'esperar una altra setmana! :r) :-:) :-:) :-D :-D
Imatge

Imatge

Imatge
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: noviachuky » dg. maig 17, 2009 8:31 pm

Només falta 1 hora noies!!!!!!!!!!!!!! Esteu nervioses? jejejejeje
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
llumer
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: llumer » dg. maig 17, 2009 9:12 pm

eii!!! gairebé me n'oblido!!! Intentare veure'l avui en directe!!! jeje!! Les foreres d'aquest post, i de infidels ja deuen saber que jo sempre vaig tard, perque sempre m'adormo i l'haig de veure per internet!!! jeje
Apa, que ara ja estic nerviosa.... a veure si el veig sencer i no m'adormo en els anuncis com sempre!!!
Avatar de l’usuari
carpe diem
:: dinosaure
Entrades: 14540
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
Contacta:

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: carpe diem » dg. maig 17, 2009 9:17 pm

Esta a punt de començarrrrrrrrr!!

Avui farem festa grossa i ens farem portar menjar mexica! uns tacos de no se que... fajitas,unes super hamburgueses... el meu maridet hi va amb els del bàsquet i diu que esta molt bé i tb ho porten a casa... i tinc una ganaaaaa! ja us explicare!! nyam nyam!!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: Momo » dg. maig 17, 2009 9:26 pm

Nooooooooooooooooooo....! Espero que no ens facin la putada!!!

Que no saben que avui estoy muy loca, eh! Que he dormit 1 horaa!!!!!!! Estic aguantant com puc per veure windel... així que si avui em deixen a mitges em revoluciono, eh!?!?!?!?!?
Avatar de l’usuari
llumer
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: llumer » dg. maig 17, 2009 9:29 pm

momoooooo!!!!! 1 hora!!!!!! i que vas fer??
Avatar de l’usuari
carpe diem
:: dinosaure
Entrades: 14540
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
Contacta:

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: carpe diem » dg. maig 17, 2009 10:17 pm

Pero bueeeeeeeeeno! que esta passant??? aquesta Tere s'ha begut l'enteniment o que? que es aixo de dormir amb el David? si fins fa 24 hores estava enamorada del Sergi,com pot fer aixo?

No em mola gens com ha reaccionat la Teresa,hauria de estar en shock uns dies i no tenir tanta normalitat amb ell.Pima pam,ja sopen junts,aniran a comprar roba,s'enrollen,es fiquen al llit... au vaaaaaa! i el sergi? no estava enamorada d'ell? pobre!!!
Imatge

Imatge

Imatge
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: noviachuky » dg. maig 17, 2009 10:20 pm

L'escena Tere-David-Julià molt bé :ok: pero després la trobada amb l'altre family molt malament no? Ha sigut tot molt raro... :-:)

I bueno la Tere-David :sex-|: :sex-|: però em sembla que tants dubtes ella tornarà amb l'arquitecte

Vaig a seguir mirant a veure que passa
Imatge

Imatge
premianenca
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1129
Membre des de: ds. jul. 12, 2008 6:32 pm
Contacta:

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: premianenca » dg. maig 17, 2009 11:01 pm

no se noies,pero no entenc res "tanto rollo" i ara torna a marxar !! :ufs:
m hagues agradat un altre final!!! :pandi: :pandi:
bona nit noies !!!
Imatge
Imatge
N23
:: conillet
:: conillet
Entrades: 364
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 4:40 pm

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: N23 » dg. maig 17, 2009 11:41 pm

osti nenes!!!!!!!!! quin yuyu que m'ha fet el David.... m'ha sonat el mòbil que tenia en una habitació i m'ha fet cosa anar-lo a buscar, he enviat al meu marit i va i obre la porta del menjador i diu: HOme David endavant... que c-bron, com se n'en fot de mi.

Bueno, la reacció de la Teresa ha sigut normal i per mi encertada per part dels guionistes, i la cara del David de xai degollat també, ara que quan s'han enrrotllat entremig d'aquelles cortines taronges, semblava mes Ghost que Ventdelplà!!!!!!. . Perquè és una serie i aquestes coses no passen però si passés, jo no crec que reaccionés d'una altra manera... . La reacció que no m'ha quadrat és la dels nens tots sopant amb unes cares... això no crec que sigui massa real.

I de la reacció del trio lalalá (Monras, Ramiro i el del súper què??) què bó ! Encara que el millor d'aquests tres ha sigut el paper de St Josep Monràs del pessebre...
Ha sigut bonic, a mi aquella cançó de Nadal m'ha emocionat i tot què voleu què us digui.

I res, també molt maca la reacció del Martí i la decisió de marxar del poble amb el pare que a hores d'ara encara no deu saber que el seu fill el va deixar verd el dia del funeral, que sinó no hi marxaria (no he encertat 100% les meves prediccions, feia al Martí lluny de Ventdelplà però amb la Gerent).

Tot i que m'ha agradat molt el capítol VULL QUE LA TERESA ACABI AMB EL DAVID!!!! POBRET HOMEEEE!!!! Ademés fan tant bona parella...molt millor que amb l'arquitecte.... jolinesssss

Crec que això no es pot decidir en un sol capítol, i crec que aquí no ha acabat tot.
P.D. St. Tere va repartint picos a tort i a dret quan deixa a algú. Primer al seu marit, i després a l'arquitecte.
Avatar de l’usuari
Lyly
:: conillet
:: conillet
Entrades: 356
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 10:00 am
Ubicació: Palautordera

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: Lyly » dl. maig 18, 2009 9:40 am

Però a qui se li acut tornar a la normalitat tant de pressa??? Això no podia funcionar... en 24h passar d'estar mort a tenir-lo a casa com si res amb :sex-|: inclòs..no s'aguantava per en lloc!

Ara que marxar del poble tampoc crec jo que fos la sol·lució...com creuen que podran tornar a apropar-se un a l'altre si estan tant lluny? Jo creia que ell es quedaria a casa el seu fill. :-:)

Pel que fa amb qui dels dos es quedarà la Tere...ja ho tinc! Amb en Julià!! :-D :-D :-D Així acabaríem d'envolicar la troca! :pandi: :cangui: :pandi: :cangui: :pandi: :cangui:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
pisuke
:: lleona
:: lleona
Entrades: 948
Membre des de: dj. set. 27, 2007 5:59 pm

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: pisuke » dl. maig 18, 2009 12:35 pm

pero que coi fot la teresa??????? tant plorar per en david i ara el deixa marxar????no m'ho crec!!!que torni amb ell coi!!!!!! i sino, amb en julia!!! que entre en madaula, en cartes i en marco......es que no hi ha color!!!! om es quedi amb en marco es per matar-la!!! pero no se com s'ho fa que la vilarasau sempre es lia amb en marco a totes les series!!! a nissaga tambe!!!!!!!!!
nena febrer 2013
Bebe juny 2016
N23
:: conillet
:: conillet
Entrades: 364
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 4:40 pm

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: N23 » dl. maig 18, 2009 1:06 pm

Osti Pisuke, no recordo que es liés amb el Marco!! Qué fort!!

Jo sóc de la teva opinió. Ha de tornar amb en David! Home, ara s'hauran de veure bastant, perquè en David anirà a veure l'Eloi, aviam si es torna a encendre la flameta...o surten flamerades!!!
La Teresa, per si de cas, ja que no té un pel de tonta, ha fet un pico a en David, i un altre a en Marco!
Avatar de l’usuari
pisuke
:: lleona
:: lleona
Entrades: 948
Membre des de: dj. set. 27, 2007 5:59 pm

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: pisuke » dl. maig 18, 2009 1:58 pm

no us recordeu del metge de nissaga??? aquell que l'eulalia va deixar quan va reaapareixer en mateu??????del que n'estava ben penjada'??? si,si,si, en llluis marco!!! si es que a tv3 sempres'acaben lianr tots entren tots!!!
nena febrer 2013
Bebe juny 2016
Avatar de l’usuari
xispa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1343
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 4:46 pm

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: xispa » dl. maig 18, 2009 2:46 pm

La Sta Tere com a bona metgessa s'hauria d'autodiagnosticar el síndrome "VICTIMITIS"!!!!!!!!!!!!!

per favoooorrrrr... quan deixi en David per en Marco?!?!?!!?!?! n'hi ha per portar-la a l'òptica!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

no entenc ni la normalitat q volien aparentar al principi ni q el deixi anar dps q et ressuciti el teu home que tant t'has estimat... :-:) :-:)
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Neu
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. gen. 13, 2008 6:14 pm

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: Neu » dl. maig 18, 2009 2:57 pm

La meva opinió és que la cosa amb el David ja no es pot recuperar. Tant en David com en Martí deixen la serie per un temps, no sé per quant, però està clar que despareixen del mapa. Jo crec que anar del llit d'un home al d'un altre en cosa de dies només es pot fer si el segon et desperta la passió que ja no et desperta el primer. I està clar que a la Teresa el David ja no li desperta res, però l'arquitecte si! Quan una cosa s'ha trencat, s'ha trencat, per molt bones intencions que els dos hi posin. De totes maneres fixeu-vos que per al David la cosa tampoc pitava (i que fàcil que se'n va lluny del poble, no?)

S'entén que la Teresa necessiti un temps per reflexionar. Jo crec que amb en David no torna, en tot cas torna amb en Sergi. O serà amb un tercer? Per mi en Julià està completament "out", i més després d'haver-la enganyat amb la mentida d'en David viu! Però vaja, jo crec que ella està realment penjada del Sergi i que tindrem tema entre ells dos durant molts capítols!

JO el que no entenc és perquè volen fer ressucitar algú que torna a marxar lluny el mateix dia que apareix!!!!
Avatar de l’usuari
xispa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1343
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 4:46 pm

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: xispa » dl. maig 18, 2009 3:15 pm

no crec q en david desaparegui... no??? bé, almenys això espero... :-:)
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Neu
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. gen. 13, 2008 6:14 pm

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: Neu » dl. maig 18, 2009 3:55 pm

Desaparèixer del tot potser no, continuarà com fins ara, no rotllo muerto viviente sinó pare absent que de tant en tant va a veure el fill petit. Que no em digueu que no es raro que veient que el fill petit no el reconeix fot el camp l'endemà mateix. Sinó per què se'n va a viure lluny amb el seu fill gran??? No crec que el fill gran el necessit tant, no?? A l'edat d'en Martí, tu et sembla que has de marxar amb el teu pare, compartir pis en plan col.legues? Que inversemblant tot!!!!

Torna a “Sèries de TV”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::