TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

Avatar de l’usuari
llumer
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: llumer » dl. set. 14, 2009 4:48 pm

Jo com sempre em vaig adormir i ... l'he vist avui per la web o sigui que... busca'l i despres comentem!
Avatar de l’usuari
mussola
:: peixet
:: peixet
Entrades: 271
Membre des de: dv. març 30, 2007 9:02 am

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: mussola » dt. set. 15, 2009 9:25 am

Hola noies!

Jo també m'he tornat a enganxar (bé, i el meu marit també, tot i que segons ell es per practicar el català)

a mi de moment, menys santa Tere, la resta em te més enganxada. El Monràs m'encanta, i el Jaume l'altre dia també em va fer riure molt "et fotré un jec d'osties que no et coneixera ni la teva simpatica--- mare" GENIAL!!

La Isona, a aquesta si que li fotaria, si, mira que em cau malament! Pero que bleda, per favor!! i el new look.....vaja, sense comentaris!

I ara la Nuri prenyada. Ho vaig llegir a una revista d'aquestes de la tele que dona el diari! Si vau veure ahir l'avanç, quan el Monras cau de la cinta de córrer (que bo, per cert, corrent a casa amb la gorra posada!) es quan el Jordi li diu que sera pare! A veure que passa amb aquest tema!

I per cert, trobo que la Raquel ho fa molt be! (L'actriu, eh?)

Anirem veient!!
Avatar de l’usuari
Lyly
:: conillet
:: conillet
Entrades: 356
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 10:00 am
Ubicació: Palautordera

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: Lyly » dt. set. 15, 2009 12:40 pm

Si, a veure com va aquesta temporada. De moment trobo que està una mica fluix...

Que us sembla la Raquel i en Julià? Tornaran a estar junts? No se pas :-:) :-:)

Em va agradar veure a la Teresa tant atabalada amb la casa i els fills...semblava la vida real!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
patufeta
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dl. des. 31, 2007 7:48 am

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: patufeta » dg. set. 27, 2009 10:21 am

Ramtri, avui no fan Vendelpla, resulta que com Barcelona és el melic del món a tots ens toca el piromusical de la Merçe, i ens quedem sense ventdelpla.

Sap greu per tots els que no som de Barcelona i no vivim la festa de la ciutat, així que avui a mirar el piromusical o altres emisores!! però demà SI que fan Ventdelpla!!! jaja que bé.

EI les de Barcelona no us ho prengueu malament, pero a mi em sap greu que només facin les festes de la gran ciutat, segur que totes tenim alguna cosa en les festes majors dels nostres pobles i viles que també estaria bé que nombressin a "la nostre" jaja.
Imatge
Avatar de l’usuari
indita
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. maig 12, 2009 6:18 pm

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: indita » dl. oct. 05, 2009 4:20 pm

Hola noies, pujo el post per dir que a mi aquesta temporada Ventdelplà em sembla bastant aburridot de moment... Per cert, des del capitol que es va saber que la Nuri estava embarassada, no n'he tornat a sentir res més, o potser m'ho he perdut?? a veure si avui es posa més interessant! algo passa amb la Lali, que per cert, no suporto com parla!

Petunets
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: Momo » dt. oct. 13, 2009 6:45 am

Això està tant parat com la serie!!!

Vau veure ahir Windel? Lo millor del capítol: "Però Rami, si nos casamos sin perpetrar!!!" :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Boníssim!!!
Avatar de l’usuari
Neu
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. gen. 13, 2008 6:14 pm

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: Neu » dv. oct. 16, 2009 7:57 pm

Momo ha escrit:Això està tant parat com la serie!!!

Vau veure ahir Windel? Lo millor del capítol: "Però Rami, si nos casamos sin perpetrar!!!" :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Boníssim!!!



Si Momo, va ser genial aquesta frase! Un dia d'aquests li diré al meu home "què guapo, perpetrem una miqueta?" Ja m'imagino la seva cara!

Nenes, que ja no veieu la sèrie? No m'ho crec! Això està molt parat!

No trobeu que va ser molt fort això del pare de la noia amiga del Biel, que està tancat a la presó per pedofília? Que fort, no? S'han pasaooooooo aquesta vegada. Pobre nena!

I el tema Raquel com el veieu? Serà ella que recordarà que havia tallat amb el Julià? Jo darrerament li veig molta cara de papanates al veterinari...

El tema de la nova metgessa en pràctiques donarà molt de joc. És moníssima. Amb qui creieu que s'enrotllarà? Acabarà amb l'Enric? De moment el veig molt tancat a noves relacions, tant que n'estava de la Mònica, no?

Bé, he fet un petit repassillo. Què n'opineu?
avatar_70
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. des. 28, 2008 12:58 pm
Ubicació: Llagostera (Girona)

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: avatar_70 » dg. oct. 18, 2009 9:11 am

Cada vegada es recargola més la trama, al final no quedarà ningú viu, quin liooo
Avatar de l’usuari
campaneta
:: granota
:: granota
Entrades: 200
Membre des de: dj. jul. 30, 2009 10:48 am

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: campaneta » dj. oct. 29, 2009 10:53 pm

Aix, Ventdelplà...jo no se si es volen carregar la sèrie o es que han posat uns becaris per guionistes. La veritat és que aquesta temporada, per molt que ho he provat no m'ha enganxat gens...i mira que era addicte, addicte...

El Bruno de 90-60-90 si que està per sucar-hi pa!!

Jo aquest any m'he enganxat a Física o Química...potser d'adolescents, però amb el campanot no ens ho perdem cap dimecres...jejeje
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
xispa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1343
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 4:46 pm

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: xispa » dl. nov. 02, 2009 8:29 am

jo estic com tu campaneta... aquest any no sé perquè no m'enganxa i també estava enganxadíssima!! :ufs: :ufs:
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
xispa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1343
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 4:46 pm

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: xispa » dl. feb. 08, 2010 4:18 pm

Feia temps q no deia res xq un dia ho miro i dos no... pe`ro bé... tampoc em perdo quan em reincorporo...
només comentar... QUINA RÀBIA LA SANTA TERE ARA AMB EL VETERINARI!!!!!!!!!!!!! :ufs:
ahir es van polir força ràpid el tema de la dona maltractada pel seu propi fill.. Quin panorama també pobra... :ufs:
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
carpe diem
:: dinosaure
Entrades: 14540
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
Contacta:

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: carpe diem » dl. feb. 08, 2010 6:01 pm

I el Brian lligant amb l'Alba!! Vaia telaaaaaaa! Pobre Biel :ufs:
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
luva
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1438
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 1:22 pm

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: luva » dt. feb. 09, 2010 9:19 pm

Li haurem de fer un forat a la Raquel al Sóc Petit, que sembla que li ha sortit l' instint maternal i ha deixat les pastis! Ara es quedarà embarassada, i el Julià a qui estima és a la Teresa, amb la que no enganxa ni amb pintura!!!!
El milor sense cap dubte en Monràs, és divertidíssim, vau veure dilluns la cara que va fer quan va descobrir les butlletes amb cara de porc? Boníssim! neujor:-)
1/5/12 TE+dia de la mare, gràcies per aquest regal!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!

17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
Avatar de l’usuari
noemi27
:: papallona
:: papallona
Entrades: 101
Membre des de: dl. juny 16, 2008 4:43 am

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: noemi27 » dc. feb. 10, 2010 2:24 am

jaja, es veritat, la cara del Monras va ser molt bona..!! :ok: :ok: a mi no m agrada massa la historia entre la teresa i el veterinari, pero tampoc trobo be que la raquel llences les pastilles sense parlar.ho abans entre els dos de forma directa :ufs: :ufs:
Avatar de l’usuari
luva
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1438
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 1:22 pm

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: luva » dc. feb. 10, 2010 11:42 am

Jo tampoc trobo bé que no ho comentés al seu marit, però als serials tot s'hi val! neujor:-) A més a més al Julià li donarà una alegria, encara que només sigui a mitges! potser no s'ho pendrà tan bé tot i que estarà content, pq ell vol tenir un fill i ja amb la Teresa seria massa rebuscat no?
1/5/12 TE+dia de la mare, gràcies per aquest regal!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!

17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
Avatar de l’usuari
luva
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1438
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 1:22 pm

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: luva » dl. feb. 15, 2010 6:49 pm

Avui, com hem fet festa al cole hem anat a Breda, el poble on es fa Ventdelplà, hem vist la casa de la Teresa, la del Montràs, el Tramuntana, la casa de la Vila on s'han casat alguns personatges,... i fa gràcia. El millor és que estàven fent rodatge,i hem vist la Teresa i la Nuri, gravant, he passat super a prop, però al luvo li ha fet vergonya i al final no m'he atrevit a fer-me una foto. És super extranya la sensació, jo estava emocionada, com si els coneixes de tota la vida i l' Emma em mirava com rara, distant i seriosa.En fi,... ja us he explicat l' anècdota!
1/5/12 TE+dia de la mare, gràcies per aquest regal!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!

17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
Avatar de l’usuari
carpe diem
:: dinosaure
Entrades: 14540
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
Contacta:

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: carpe diem » dl. feb. 15, 2010 7:40 pm

Que xulo luva!
Nosaltres també hi vam anar un dia l'any passat i ens va agradar molt,fa garcia,si. Pero aquell dia no gravaven,jo si els hagués demanat una foto :globus:
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: Momo » dt. març 02, 2010 9:43 pm

Quins capitulitos últimament... :ufs:

La Isona-Alex crec que li podrien treure més suc. Sobretot pel noi, que ja sabeu que la Isona no em barrufa.
La Dora cada dia fa més peneta. Estan una mica depriments... :ufs:
El Rafa i l'Ester crec que els hi han donat un final molt pobre... No vaig veure res de com van començar, però intueixo que es mereixien una mica més de carinyu, no?
I l'altre dia no us vau quedar una mica mosca amb el tema de la Marcela? Ara resulta que "corre" perill. Si es carreguen a la Marcela o al Rami, sí que la cagaran.
I al Julià li ha agafat molt fort amb els gelus, no? S'està obsessionant una mica...

Bueno, ja he rajat a gust. No n'he dit cap de bona, però és que la cosa està muuuuu mal! Lo únic bó és que ha tornat el Rafa... encara que no d'una manera molt catòlica. Que en penseu?
Avatar de l’usuari
juda
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 9:54 pm
Ubicació: (Anoia)

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: juda » dg. març 14, 2010 10:59 pm

Hola!
Si que es veritat que el Rafa està una mica rarillo, no ser com empanat. A veure si ara anb aquest rotllet que comença amb la Tura s'anima una mica.
Per cert aquest estiu en el vam trobar al camping, a el Rafa ( no recordo com es diu l'actor ), anava amb un altre noi amb tenda.
I si que es extranya la sensació perquè a tu et fa l'afecte que és algú que coneixes molt però clar no saps que dir perquè realment no el coneixes. De fet tampoc semblava molt simpàtic es veia molt seriot.
Una mica exagerada la reacció se la Nuri al veure la peli de la seva besavia, no penseu?
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
pititta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 10:13 am

Re: TORNA VENTDELPLA!!!!!!!!!!JARRR!

EntradaAutor: pititta » dl. març 15, 2010 9:16 am

Ara que parleu del "Rafa", va quedar ben retratat quan va anar al programa "t'he vist". Al acabar puja al taxi i li diu al conductor "venga ya hemos hecho el paripé". No s'havia tret el micro i la va pifiar de plé. Total que no li faia cap gàcia anar al programa i al entrar al taxi es va desfogar neujor:-) . Fins i tot va sortir a l'APM.
Segurament els obliguen a anar-hi per fer promoció.

Torna a “Sèries de TV”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::