ANATOMIA DE GREY!!!

Avatar de l’usuari
Martina20
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 565
Membre des de: ds. març 15, 2014 9:25 am

Re: ANATOMIA DE GREY!!!

EntradaAutor: Martina20 » dv. nov. 06, 2015 2:25 pm

Jo si que la miraré. El que passa és que ara he fet marató de homeland. M'he empassat la quarta tmporada i aquesta nit espero mirar el 5è capítol de la última temprada.

Una pregunta Ametista, després que ens hagi deixat el nostre estimat "Mcdreamy"', amb el que has vist, la sèrie segueix enganxant? Em fa mandra perquè per mi si que aquesta parella era important! >.-<:
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: ANATOMIA DE GREY!!!

EntradaAutor: ametista » ds. nov. 07, 2015 9:30 pm

doncs es troba a faltar el Derek, està clar.... però jo me l'estic mirant amb ganes, veus com li va a la Meredith en aquesta nova etapa, amb qui viu, com li va a la feina... hi ha escenes divertides... i totes les històries paral·leles de la resta de personatges més els nous que han entrat ara d'interns, o sigui que distreta és :r)

....ara...sense fer spoilers...us he de dir que els primers quatre capítols bé...però el cinquè... buf! et quedes Imatge

..i no puc dir res més però ganes de comentar tinc eh? :()():::: :()()::::

però de moment i mentre espero que veieu els capítols, llançaré algunes preguntes, per anar fent "safareig" ;-)))

:-.:·:: quin és el vostre personatge preferit?

:-.:·:: quin personatge no aguanteu?

:-.:·:: algun que us provoqui indiferència total?

:-.:·:: algun que no sapigueu per on agafar? amor-odi? que a vegades us agrada i altres no?


a cada pregunta podeu posar un o més personatges i poden ser de totes les temporades però si en poseu algun que ara ja no surt podeu posar també per qui l'heu "substituït" :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Martina20
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 565
Membre des de: ds. març 15, 2014 9:25 am

Re: ANATOMIA DE GREY!!!

EntradaAutor: Martina20 » dl. nov. 09, 2015 7:57 pm

Ja he vist el primer capítol i pinta bé. Seguiré :content: i a veure si ben aviat comentem. Això si, si ho fem posaré ben gros SPOILER.
Ara amb les preguntes de l'ametista
Personatge preferit:
La Meredith. Al principi no m'agradava però suposo que amb els anys li he agafat carinyo i trobo que s'ha convertit en una persona amb molta força I que és coneix molt bé a si mateixa amb tots els seu defectes i virtuts.
La Callie també és un personatge que em té el cor robat, és dolça, forta i molt divertida

Personatge que no puc: doncs l'April. No puc no puc no puc. I la que tampoc m'agrada molt és la germana d'en Derek, l'amelia. No em va agradar que s'enfadés amb la Meredith quan va haver de pendre la decisió de desconectar-lo. Qui més que ella havia de pendre la decisió?

Indiferència doncs en Jackson. El seu personatge va de guapo i eminència però que vols que et digui. A mi ni fu ni fa.
I no tinc cap personatge que no sàpiga per on agafar, jajaja.

Hi afegiria un altre pregunta. Quina és la vostra parella preferida?? :sopant:
Doncs ara per ara en Webber i la doctora Abery. Els trobo molt entranyables i diverits!

Que dieu la resta?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: ANATOMIA DE GREY!!!

EntradaAutor: ametista » ds. nov. 14, 2015 7:00 pm

Martina20 ha escrit:Ja he vist el primer capítol i pinta bé. Seguiré :content: i a veure si ben aviat comentem

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

que bé que m'has seguit la corrent amb això de les preguntes! :r) o-o:)
veig que coincidim amb alguns personatges... ara respondré jo!
ah, i el Richard Weber és veritat que ara s'ha convertit en un personatge entranyable... és com el papa de tots :love: sense ser pare... tot i que té dues filles a l'hospital! (la Maggie ...i la Meredith, que és com si ho fos)


:-.:·:: quin és el vostre personatge preferit?

doncs jo he de dir que no tinc un personatge preferit únic... si hagués de triar crec que abans eren la parella Derek-Meredith perquè es complementaven l'un a l'altra... el Derek era simpàtic, intel·ligent, atent, divertit, amb sentit comú.... aixxxxxxxxxxxx :love: i la Meredith era més neures, inestable... junts m'agradaven, feien una bona parella... snif! i ara que la Meredith està sola es veu la gran evolució que ha fet des del principi de la sèrie, ara és més forta, té les coses molt clares, és més capaç d'expressar el que pensa i sent... o sigui que sí, penso que ara s'ha convertit en una de les meves preferides! (quan abans no era de les que més m'agradaven, crec que ja ho vaig comentar)

Martina20 coincidim!!! perquè a més de la Meredith també m'agrada molt la Callie: és forta, alegre, decidida... :love:
i ara també va guanyant punts la Maggie, que ja la temporada passada em va caure bé i em segueix fent gràcia, tinc curiositat per veure per on aniran les coses amb el seu personatge...



:-.:·:: quin personatge no aguanteu?

....la Dra. Avery! (mare del Jackson) hi ha vegades que grrrrrrrrrrrrrrrrrr :sogra:



:-.:·:: algun que us provoqui indiferència total?

el grupet d'interns anterior al d'ara, bffff :-o00m
la Jo és l'única que m'agrada i la Stephanie........després comento, però la resta...indiferència total, no m'interessaven ?-) especialment l'alta pànfila que es lia amb l'Arizona.. m'avorria molt!



:-.:·:: algun que no sapigueu per on agafar? amor-odi?

ara és quan parlo de la Stephanie.... quan sortia amb el Jackson no la tragava! i ara hi ha moments que penso que molt bé però després fa coses que ja no... té un punt de competitivitat-menteixo si fa falta-no em deixo trepitjar que a vegades es passa dels límits i.... buf, doncs això que no ho tinc clar, a vegades m'agrada i a vegades no :-o00m

i l'April!!! ...al principi era bastant repel·lent...després va resultar ser força divertida ....però quan començava amb el tema religió :ufs: :ufs: i ara... des de que va perdre el fill que hi ha moments que bé però d'altres... com quan se'n va de voluntària amb l'exèrcit i passa tant del Jackson.... :ufs: :ufs: ja entenc que el dol el passa cadascú com vol i com pot però ella que era tan religiosa en comptes de compartir el dolor amb el seu marit que faci una fugida com aquesta totalment egoista :ufs: i una vegada mira però la segona vegada que marxa... no m'estranya que el Jackson se n'afarti! i això que quan torna la primera vegada també havia evolucionat com a persona, era més decidida, més forta, no tan pava.... però potser massa!!! a veure si troba un equilibri que la faci altre cop suportable :r)



:-.:·:: Quina és la vostra parella preferida?? :sopant:

doncs abans era Derek-Meredith com ja he dit, ara.... no ho tinc clar! de fet ARA no n'hi ha gaires, no? :r) l'Alex i la Jo potser... han tingut vides complicades i s'entenen molt bé, s'han donat calma i estabilitat... a veure com els va ara vivint junts!



i afegeixo...
:-.:·:: i la parella que us agrada menys?
doncs jo la parella que mai vaig entendre i que no m'agradava GENS va ser la del George i l'Izzie ?-) per mi va ser una patinada de la sèrie, era una relació que no s'aguantava per enlloc!
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Martina20
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 565
Membre des de: ds. març 15, 2014 9:25 am

Re: ANATOMIA DE GREY!!!

EntradaAutor: Martina20 » dc. des. 02, 2015 1:30 pm

Bones!,,,, per fi per fi per fi m'he posat al dia i sembla que el meu teclat fa el tonto i no em deixarà fer comentaris

Spoilers!!

Faig entrada ràpida per dir que no puc amb la doctora Sheperd, l'Amèlia. Ja a la temporada passadano em va agradar que es posés tan dramàtica i li fotés crits a la Meredith per decidir sobre en Derek. Ho recordeu quan en Detek estava a l'hospital i conectat per mantenir-lo amb vida doncs la Meredith va decidir desconectar-lo. És la seva dona carai, i després vé l'altre com si fos la viuda a escridaassar-la amb quin dret ho havia decidit?
Però lo de l'últim capítol no té nom, dir-li que estava buida i q es revolcava pel fang i que en Derek no li agradaria gens el que estava fent. Oh oh oh, escandalós!!! Sort que la Meredith sense despentinar-se li ha dit que marxés de casa seva. Que per cert, que hi fa encara?

Canviant de tema, que creieu que farà la Jo, li dirà que si a la proposta de matrimoni? A mi per la cara que va posar em sembla que dirà que no però ja ens aniria bé una mica d'alegria.

I l'Avery i l'April a veure que acaben de fer, que per cert té raó l'Avery que ella és una mica mandona.

La Shonda la veritat trobo que aquesta temporada m'està fent plorar molt i també trobo que ensenya molta més carn i fetge o potser sóc jo que després de la maternitat estic més sensible. L'últim capítol amb l'incendi ha sigut força dramàtic i també anguniós amb les cremades.
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: ANATOMIA DE GREY!!!

EntradaAutor: ametista » dt. feb. 02, 2016 8:29 pm

ui tenia aquest comentari per fer de fa dies!

ATENCIÓ SPOILERS!!

tens raó Martina que l'Amelia tela... vale que té un caràcter fort però la Meredith sempre l'ha tractat com si fos germana seva, li deia "eres familia".... però ara s'ha passat tres pobles dient-li això del Derek! la Meredith ara mateix no ho té fàcil i trobo que se n'està sortint prou bé, tot i que amb la que té d'interna (que ara no recordo el nom, la novia de la Callie) no tinc clar encara si ho fa bé o no...jo és que no podria, no sé com pot!

jo crec que la Jo li dirà que sí!! >.-<: però no sé si a la primera... o potser amb condicions! és que també l'entenc pobra, els espectadors entenem perfectament la relació que té l'Alex amb la Meredith però ella s'ho ha trobat i hi ha situacions en que sí que sembla que la deixin de costat, l'Alex s'haurà de posar les piles!

l'Avery i l'April... a mi m'agradaria que tornessin! però és veritat que l'April també té tela i tan religiosa que era hauria de ser més empàtica amb ell, no?

ostres i la història entre el Hunt i el doctor nou? que el Hunt l'odia a muerte i resulta que són cunyats? (o això sembla, no?)

...ara mateix no recordo més

bé, en teoria la sèrie torna ara al febrer, no?? :()():::: :()():::: :()():::: :()():::: :()()::::
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: ANATOMIA DE GREY!!!

EntradaAutor: ametista » dj. feb. 18, 2016 9:16 pm

volia esperar a que més de vosaltres l'haguéssiu vist però he d'escriureeeeee

ATENCIÓ SPOILERS! CAPÍTOL 12X09

buf que malament m'ho vaig passar veient aquest capítol!!!! jo crec que dels pitjors de tota la sèrie! :ufs: :ufs: :ufs: no perquè no m'agradés, eh? per l'angoixa que vaig sentir veient-lo!! i vinga plorar!!! buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuf

si és que som masoques, no? que ens agradin series que ens fan plorar :r)
però és el que més m'agrada d'aquesta sèrie, la capacitat que té de remoure emocions, de tocar-te la fibra, de fer-te plorar de tristesa, fer-te plorar d'emoció, fer-te riure....

al principi del capítol quan la Meredith es queda sola al box amb el pacient...ja es veu que algo passarà, no? però ostres! no m'esperava TOT el que li passa!! quina pallissa! pobra Meredith, que no li han passat ja prou coses????????? només li faltava això!!!!! i el procés de recuperació.....buffffffff sense poder-hi sentir, sense poder parlar.....i sense veure els seus fills!!! jo només feia que pensar amb els nens! i amb qui estaran? i quantes setmanes poden estar sense veure's????? quin patir! sort que després es va recuperant però l'escena que els nens no la volen abraçar, bfffffffffff era necessari???? quin mal rollu pobretaaaaa........... no m'estranya que estigui tan de mala llet, quina mala sort tot plegat, jo també estaria enfadada amb l'univers!!!! :dimoni:

la xerradeta que té el Richard amb ella...súper emotiva, li diu les coses molt clares i crec que l'ajuda a reaccionar.... realment és qui més li ha fet de pare/mare en tota la seva vida :love:

amb l'Amelia.... no sé... penso que el que fa i el que li passa és coherent amb el seu personatge però si no l'has seguit (o sigui veure-la a l'spin-off "private practice") l'únic que pots pensar és que és una neures de campionat.... vosaltres l'heu vist a l'altra serie? (en castellà crec que es deia "sin cita previa")

amb la Penny... al monòleg del principi la Meredith parla de la invisibilitat de les dones, que s'han de fer sentir i fer-se valer... i la Penny ho fa quan li talla l'aparell de la mandíbula i el Jackson li recrimina, s'enfada i li diu que ha fet el que havia de fer... tot això deu anar per quan la Penny no va imposar el seu criteri quan treballava a l'altre hospital i va arribar el Derek accidentat, no?

i tornant al tema fills, m'ha agradat veure els tres fills de la Meredith per fi...... perquè des que va començar la temporada que no havien sortit gens no? i no s'entén massa on carai són, almenys en temporades anteriors es veia com els portaven a la llar d'infants de l'hospital però ara es veu com van a treballar pels matins tots junts en cotxe i els nens ni surten ni saps on o amb qui estan... la filla de la Callie i l'Arizona igual tot i que elles sí que almenys alguna vegada fan comentari de que no tenen la nena perquè està amb l'altra però vaja... en general els nens força desapareguts, fet que no em sembla gens realista... però ves, només és una serie! :content:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: ANATOMIA DE GREY!!!

EntradaAutor: ametista » dc. feb. 24, 2016 2:40 pm

comento per no oblidar-me de les coses..... a veure quan comenceu a mirar-ho vosaltres!

ATENCIÓ SPOILERS! CAPÍTOL 12X10

aquest capítol ja ha sigut més normal :r)

tot i que la Meredith a teràpia, buf pobreta... és que li han passat moltes coses! sort que ha enganxat un bon psicòleg, que la fa pensar i adonar-se que, tot i saber que és perfectament independent... també està bé recolzar-se en els altres, que l'ajudin, que li facin companyia... ser forta no vol dir necessàriament estar sola!
a més, ella sempre ha sigut molt de confiar només en una sola persona (el Derek o la Cristina i ara al seu lloc l'Alex) i això de les amistats en grup potser l'atabala una mica :r) a veure si mica en mica s'hi va habituant i trobant les coses bones que li poden aportar!

a part de la Meredith no tinc molt més a comentar, sembla que la Jo i l'Alex s'arreglen >.-<: però l'April i el Jackson no hi ha manera :ufs:
i la cara del Richard a l'ascensor quan lliga caps del "rollo" entre la Maggie i el DeLuca :-D :-D :-D
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: ANATOMIA DE GREY!!!

EntradaAutor: ametista » dl. març 14, 2016 2:33 pm

noies, la setmana passada ja van tornar a fer Anatomia al divinity! demà el capítol 10, ho mireu???
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: ANATOMIA DE GREY!!!

EntradaAutor: ametista » dt. oct. 04, 2016 12:34 pm

ei noies, ja no mireu anatomia? a USA ja han estrenat la temporada 13! >.-<:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: ANATOMIA DE GREY!!!

EntradaAutor: xinxeta » dg. oct. 30, 2016 8:02 pm

Eiii ja ha començat la temporada 13!!! de moment 2 capítols i bé, en la línia i m'agrada, tot i que ja hi ha personatges que em comencen a caure malament :ufs:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: ANATOMIA DE GREY!!!

EntradaAutor: ametista » dt. nov. 01, 2016 9:28 am

hi ha personatges que et comencen a caure malament? quins, quins? explica, explicaaa!! :()():::: :()():::: :()()::::
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: ANATOMIA DE GREY!!!

EntradaAutor: xinxeta » dt. nov. 01, 2016 10:14 am

La que començo a no soportar és a la Maggie, la veig taaaaan inestable però a la vegada demana taaaaant que m'agobia jajajaja

A veure com va aquesta temporada amb la nena al Jackson i la April, que per cert la April també teeeela, té el cap quadrat la tia!!! amb l'home que té al costat i no ho veu!! aixxxxxx
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ANATOMIA DE GREY!!!

EntradaAutor: capseta » dt. nov. 01, 2016 11:53 am

A mi la April mai m'ha caigut bé, i de fet la viuda Grey tampoc.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: ANATOMIA DE GREY!!!

EntradaAutor: ametista » dc. nov. 02, 2016 9:50 am

la viuda Grey :r)
la veritat és que li tens carinyo perquè ja són moltes temporades però sí que té alguns moments neures que si fos un personatge nou... :ufs:

l'April... buf! ja ho vaig dir fa un temps que em provocava ambivalència... per una banda la trobo divertida però hi ha moments que és taaaaaaaaaaaaan pesaaaaaaaaaaaaaaadaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......... i tossuda! santa paciència que té el Jackson.... espero que la nena els acabi ajuntant altre cop!

i la Maggie, ostres... l'any passat m'encantava, tenia aquest punt entre infantil i divertit, però amb caràcter... en canvi aquest any, predomina la part infantil i prou..... i carrega una mica!
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: ANATOMIA DE GREY!!!

EntradaAutor: ametista » ds. abr. 28, 2018 9:33 pm

ei! seguiu mirant Anatomia???

per quin capítol aneu?
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?

Torna a “Sèries de TV”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::