ANATOMIA DE GREY!!!

Avatar de l’usuari
Martina20
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 565
Membre des de: ds. març 15, 2014 9:25 am

Re: ANATOMIA DE GREY!!!

EntradaAutor: Martina20 » dv. jul. 10, 2015 1:35 pm

Estic fent mega marató noies. Al final acabaré somiant amb la Meredith, jaja.
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: ANATOMIA DE GREY!!!

EntradaAutor: ametista » dv. jul. 10, 2015 11:45 pm

holaaaa doncs teniu raó que aquesta temporada ha sigut molt dramàtica, a mi ja m'agrada que m'emocioni (de tristesa o alegria) però aquesta temporada d'alegries poques... la que m'ha fet més gràcia ha sigut la germana nova, al principi semblava una mica estirada i que potser hi hauria mals rotllos però no, resulta que és bona paia i és divertida, és molt bona! suposo que ha fet una mica de contrapunt a la resta de personatges, que han tingut un mal any i ella és una mica l'aire fresc (...espero que no se li enganxi "el gafe" :content: )

sí que es troba a faltar la Cristina que per cert, no la van treure va ser l'actriu que va demanar de plegar perquè després de 10 anys volia fer altres coses.... a la trama es nota molt que no hi és perquè era un pilar per la Meredith i aquesta temporada ha sigut dura per ella... així que s'ha hagut de buscar a una altra persona perquè fos "la seva persona" ...i de fet potser en tindrà dues o-o:)

jo crec, i és una teoria totalment personal i potser equivocada, que aquesta ha sigut una temporada de superació per la Meredith, ella és una persona forta però a la vegada té baixons (per tot la història que té darrere) i ja ha evolucionat moltíssim des del principi de la sèrie però tot el que li va passant últimament la va fent cada vegada més forta... la temporada que ve serà la nova Dra Bailey quan era un sargento! :r)

sobre la Dra. Herman, ja parlem quan acabeu de veure tots els capítols :ok: i també sobre la relació Callie-Arizona...

i la germana del Derek, l'Amelia... no sé si miràveu l'spin-off on sortia l'Addison però allí tenia tota una història xunga i acabava centrant-se i trobant estabilitat al costat d'un noi.. i quan es va acabar la sèrie va i la tornen a Anatomia i es carreguen la relació amb el noi aquest... suposo que ho van fer perquè així fos lliure i la poguessin anar liant amb altres però trobo que com a personatge no quadrava aquest gir :ufs:

i sobre el final.... buf, cada final de temporada és durillo però aquest..................!!!!!!!!!!!

hem de pensar en positiu, una mala època la té tothom i ara que ja ha passat la temporada que ve toca que sigui una mica més animada! :content:

però és veritat que jo ara estic veient The Big Bang Theory i 2 broke girls per compensar i riure una mica :-D

Martina20 per quin capítol vas ja???
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Martina20
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 565
Membre des de: ds. març 15, 2014 9:25 am

Re: ANATOMIA DE GREY!!!

EntradaAutor: Martina20 » dg. jul. 12, 2015 7:05 am

Vaig pel 14!!

Noies em feu por amb el que arribarà a passar. Ara a veure qui es carreguen, buaaaaaaa.
Vaig estar a punt de deixar la sèrie quan es van carregar en Marc, sniff...
Avatar de l’usuari
Martina20
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 565
Membre des de: ds. març 15, 2014 9:25 am

Re: ANATOMIA DE GREY!!!

EntradaAutor: Martina20 » dl. jul. 13, 2015 8:10 am

Noies, nooooooo. Vaig llegir un spoiler pel facebook, en Derek es mor??. Nooooooooo. Aquest cop la Shonda s'ha passat tres pobles!!! Mala pu!!! Aqui posaria emoticon de plorar.
La següent temoorada la miraré capítol a capítol quan els estrenin perquè si no és difícil evitar spoilers.
He acabat el capítol 14 i veig que la doctora Herman que com a nou personatge m'agradava molt i molt ja no torna perquè s'ha quedat cega. :ufs:

L'Amèlia, que la comentaves Ametista, em sembla molt aburrida a més és un personatge que no m'acabo de creure. I que la vulguin lligar amb en Hunt, ... Ai no sé si acabaran junts però de moment em sembla forçat.
Em queden 10 capítols >.-<:
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: ANATOMIA DE GREY!!!

EntradaAutor: ametista » dl. jul. 13, 2015 11:43 pm

ostreeeeeeeesssssssssss quina ràbia els spoilers :ufs: què vas llegir?

veig que ja has arribat al tema Dra Herman i en podem parlar: trobo que un cop l'operen tota aquesta trama s'acaba molt pim pam, ella simplement desapareix i ja no se'n sap res més... d'acord que es queda cega i ja no pot seguir operant però vaig trobar a faltar una mica més del després, ni que fos per acomiadar-se més de l'Arizona ja que s'havien fet tan amigues... que es veiés una mica què pensava fer ara amb la vida que tenia per davant i que no esperava tenir i que a més serà una vida completament nova ja que l'ha de viure sense veure-hi i ho ha d'aprendre tot de nou.... en fi, no em va agradar que ho ventilessin tan ràpid, penso que la història no està ben acabada :ufs:

i l'Amelia a mi també em sembla una mica forçat que l'emparellin amb l'Owen... i el que no m'acaba de convèncer és que ella té les seves paranoies i traumes del passat i em dóna la sensació que donen per suposat que hauràs vist l'altra sèrie on li passen totes les desgràcies (Private Practice) i que llavors ja saps que per això actua com actua però no tothom l'haurà vist, no? i per tant no tothom entendrà què li passa :ufs:

10 capítols, ja estàs a la recta finaaaaal >.-<:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
dama10
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dl. juny 01, 2015 6:29 pm

Re: ANATOMIA DE GREY!!!

EntradaAutor: dama10 » dg. jul. 19, 2015 4:52 pm

Noies jo també l'he vist sencera i teeeeela
Quan estigui a l'ordinador parlem més i a veure si aixi la Martina ha acabat la temporada!
Avatar de l’usuari
Martina20
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 565
Membre des de: ds. març 15, 2014 9:25 am

Re: ANATOMIA DE GREY!!!

EntradaAutor: Martina20 » dt. ago. 04, 2015 8:09 pm

Noies, sembla que he fet paron d'estiu amb la sèrie. Em queden 9 capítols i els he de rematar ja per poder-ho comentar amb vosaltrees :content:
Però si voleu començar abans per mi que no quedi :p-) . Llavors ja llegiria el que heu anat dient
Avatar de l’usuari
Martina20
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 565
Membre des de: ds. març 15, 2014 9:25 am

Re: ANATOMIA DE GREY!!!

EntradaAutor: Martina20 » dc. set. 30, 2015 1:50 pm

Atenció spoilers:

Noies, ja fa dies que vaig veure l'episodi on en Derek mort i encara que ja ho sabia doncs m'ho he pres molt malament. Estic molt enfadada amb la Shonda!!!!!!!!!
Vaig estar fins i tot una colla de dies sense voler continuar perquè em va semblar tot plegat moltforçat. L'han matat en una accident de trànsit després d'haver sigut un heroi i després que començava a tenir una relació meravellosa amb la Meredith. Per què?? Per què aixi el trobaríem més a faltar???? Ploraríem més? Per mi ja l'haguessin pogut deixar a Nova York.
Es veu que la mateixa Shonda diu que la Grey's anatomy no és sobre la història d'amor d'en Derek i la Meredith. No hi estic d'acord, hem estat xupant 11 anys la seva història d'amor i ara resulta que no que Grey's Anatomy és sobre els personatges. Clar home, clar que tots son importants però la seva història ens ha acompanyat sempre. I ara que? Oblidem-nos que la Meredith trobarà un príncep blau perquè ningú pot superar en Detek... Ai no sé, estic molt desencantada.

Després de que se'm passés l'enfado vaig veure el final i ja em va agradar o si més no sé que continuaré veient aquesta temporada per saber en què es convertirà la prota.. Serà la última temporada?
Avatar de l’usuari
xispa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1343
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 4:46 pm

Re: ANATOMIA DE GREY!!!

EntradaAutor: xispa » dc. set. 30, 2015 4:26 pm

doncs jo no vaig acabar ni la temporada de l'emprenyada i decepció que vaig agafar!!!!!! i jo era súper fan de la sèrie, però no em va agradar q fos així pimpam a desaparició d'un personatge tan important...
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: ANATOMIA DE GREY!!!

EntradaAutor: ametista » dj. oct. 01, 2015 2:59 pm

Martina ja ho has vist! jo també em vaig indignar molt! :ufs: i també penso que la Meredith i el Derek eren els protagonistes de la sèrie, almenys al principi... és cert que amb els anys s'ha anat convertint en una sèrie més coral, amb molts personatges que també tenien històries centrals... però ells dos seguien sent els referents! i carregar-se el Derek :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:

...després vaig estar investigant i resulta que el Patrick Dempsey (l'actor que feia de Derek) va ser acomiadat de la sèrie perquè es veu que va tenir un embolic amb una treballadora del rodatge, això el va portar al divorci de la seva dona després de 15 anys, no es comportava de manera professional a la feina, no estava d'acord amb el que feia el seu personatge.... no sé quant hi ha de rumor i quant de cert però algo passava i per això el van fer fora... hauria sigut més fàcil deixar-lo a Washington i ja està però la Shonda deia que no era just per la parella perquè la seva era una història d'amor de les de "para siempre" i l'única manera de separar-los era si ell moria... crec que té raó amb això últim...quan aquella de Washington li fa un petó al Derek em va enfadar i decebre molt, sort que va reaccionar i va tornar pitant amb la Meredith però no m'hagués agradat gens que la cosa seguís per allí.. així que si l'actor havia de marxar de la sèrie entenc molt més que fos amb la mort del personatge que no amb una separació-divorci, etc.

per altra banda, si us pareu a pensar, poc va sortir el Derek aquesta temporada! sempre estava de viatge... i crec que ja estava fet amb la intenció de demostrar que la Meredith se'n podia sortir perfectament sola i sense ell.. que és el que haurà de fer a partir d'ara! de fet, potser des del principi la protagonista ha sigut sempre ella, si us en recordeu al començament era molt neures, dèbil en certs aspectes, amb alts i baixos... i ara s'ha convertit en una dona forta, segura de sí mateixa, mare de tres peques, professional d'èxit... segur que donarà per molt!

i ei, la temporada 12 ja va començar la setmana passada!! i crec que no hi ha intenció que sigui l'última >.-<:

xispa va, dona-li una altra oportunitat!! :content: a veure per on tiren ara les històries :()()::::
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
xispa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1343
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 4:46 pm

Re: ANATOMIA DE GREY!!!

EntradaAutor: xispa » dj. oct. 01, 2015 3:15 pm

bones! q l'única sortida era la seva mort hi estic d'acord per no trencar la sva història, però em va fena pena pel personatge q fos tot amb un sol episodi i tan pimpam! amb els altres protagonistes te'n podies "acomiadar" a poc a poc i ja te.n feies una idea... Mark Sloan, la germana, etc...
per cert... 3 fills????? estava prenyi la meredith quan es va morir en Derek????
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: ANATOMIA DE GREY!!!

EntradaAutor: Nime » dj. oct. 01, 2015 3:21 pm

Sí, ho descobreixen just abans de l'accident si no recordo malament
Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: ANATOMIA DE GREY!!!

EntradaAutor: ametista » dj. oct. 01, 2015 4:43 pm

OSTRESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS! ara he fet spoilers sense voler, ho sento xispa! és veritat que no havies vist els últims capítols, catxiiiiiiiiiiiiiiiiiiis :-:)

sí, la Meredith està embarassada quan ell té l'accident però encara no ho saben perquè just el dia que ell marxa li diu que vol anar a pel tercer i ella riu.... i toma, havien fet punteria tu! però no dic res més per si t'animes a veure els últims capítols i et reenganxes a la temporada 12 :ok: :ok: :ok:

ah, i tens raó que en comparació a altres morts destacades aquesta va ser una mica pim-pam-fora, de fet a mi em va fer una mica de pena-rabieta que sent un gran neurocirurgià just es mori en mans d'un neurocirurgià pèssim, és com una mala jugada del destí i el Derek no s'ho mereixia :ufs:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
xispa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1343
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 4:46 pm

Re: ANATOMIA DE GREY!!!

EntradaAutor: xispa » dj. oct. 01, 2015 6:53 pm

no no!! ja m'ho pots explicar!!! Així al final de la temporada ja ha nascut? nen o nena? Què s'imagina que passa un temps i tots ho superen?
es veu l'enterrament i tot la pesca??
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: ANATOMIA DE GREY!!!

EntradaAutor: Nime » dj. oct. 01, 2015 6:54 pm

Ups, perdó per l'spoiler :ufs:
Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: ANATOMIA DE GREY!!!

EntradaAutor: ametista » dj. oct. 01, 2015 8:52 pm

:r) :r) :r) et vols estalviar de mirar els últims capítols? :-D

ATENCIÓ SPOILERS!!!

doncs a veure, així de memòria...que jo recordi poc es veu del funeral, ella està una mica en shock i acaba agafant els nens i marxant lluny... és similar a les escenes que van anar posant durant tota la temporada de quan ella era petita i la seva mare marxa fugint del seu desengany amb el Richard i resulta que està embarassada de la germana que ha aparegut aquesta temporada, la Maggie... ningú pot contactar amb la Meredith, passen els mesos i quan un dia finalment li contesta el telèfon al Karev se li veu la panxota... quan al cap d'un temps té a la nena, el Karev era la seva persona de contacte i el truquen, llavors la va a buscar i tornen tots cap a Seattle. A la filla si no m'equivoco li posa Ellis com la seva mare. Representa que en tots aquests mesos que ha estat fora ha anat paint la mort del Derek, passant el dol (jo ni de conya el passaria sola! i a sobre amb els nens i embarassada! necessitaria recolzament!!!!!! per això dic que s'ha tornat més forta perquè abans a la mínima que li passava alguna cosa havia de córrer a explicar-li a la Cristina) i quan torna està força tranquil·la, dins del que cap...

i sí, representa que ha passat com un any i encara que tots el recorden la vida segueix... i la impressió amb la que jo em vaig quedar en acabar la temporada era que la següent aniria sobre el ressorgir de la Meredith, la seva nova vida, com l'afronta...

aviat ho veurem! >.-<: >.-<:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
xispa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1343
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 4:46 pm

Re: ANATOMIA DE GREY!!!

EntradaAutor: xispa » dv. oct. 02, 2015 6:36 pm

oh q bé el resum!!!! moooltes Gràcies! ;)
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: ANATOMIA DE GREY!!!

EntradaAutor: ametista » dt. oct. 27, 2015 2:37 pm

noies!!! avui s'estrena la temporada 12 a Divinity!! >.-<: >.-<:

ho mirareu? o ja l'heu començat a mirar? (FOX, internet....)

jo ja he vist quatre capítols o-o:) o-o:) o-o:) o-o:) però no diré reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!

quan hagueu vist el primer capítol comentem!! :()()::::
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
xispa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1343
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 4:46 pm

Re: ANATOMIA DE GREY!!!

EntradaAutor: xispa » dt. oct. 27, 2015 4:36 pm

no n'he vist cap capítol... a veure si aguanto avui xq ho fan tan tard q ja tinc els ulls mig adormits!!!! quin dia i hora ho fan x la Fox?
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: ANATOMIA DE GREY!!!

EntradaAutor: ametista » dt. oct. 27, 2015 9:03 pm

ostres ara ho vist, sí que comença molt tard! a les 23h un capítol doble??? si acabarà a la unaaaa :ufs:

la veritat és que ni idea de quan ho fan per la FOX o algun altre canal... si avui ja ho fan en obert potser demà ja ho pengen a internet per poder-ho descarregar! >.-<:

jo ho miro al YOMVI : lasito :
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?

Torna a “Sèries de TV”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::