Granjero Busca Esposa-Cuatro

Avatar de l’usuari
Somiatruites.
:: papallona
:: papallona
Entrades: 135
Membre des de: dt. març 02, 2010 1:14 pm

Re: Granjero Busca Esposa-Cuatro

EntradaAutor: Somiatruites. » dg. set. 05, 2010 11:35 am

Ei guapis, que m'han dit que el de Lleida va sortir aquesta setmana a l'Aruscity dient que tot està preparat, que els de Cuatro els obligaven a fer coses tipus quan ell va ajudar les noies a pujar el cavall doncs fer-ho posant la mà en tot el cul, etc...i que de les 3 no es va quedar amb cap!! Que les dues primeres (rossa i morena) només volien sortir a la tele, i l'última, la francesa, és l'única que valia la pena però així i tot no van acabar junts.
Ai quins nervis aquest vespree!!! :r)
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Granjero Busca Esposa-Cuatro

EntradaAutor: Takita » dj. set. 09, 2010 7:57 pm

Noies, ja m'he posat més o menys al dia i aquesta edició no té desperdici, eh? :-D
El de Pozoblanco, l'estic veient "compuesto y sin novia" y a l'asturià quasi que també.
El de Lleida, em fa una grima... :-:)
El Priscilio, sembla que s'ha embolicat amb totes; ja veurem com li surt la jugada.
El Juliàn, sembla que acabarà amb la rosa i el Pedro només li queda una, així que ja veurem...

Sabeu si acaba aquest diumenge?
Avatar de l’usuari
Somiatruites.
:: papallona
:: papallona
Entrades: 135
Membre des de: dt. març 02, 2010 1:14 pm

Re: Granjero Busca Esposa-Cuatro

EntradaAutor: Somiatruites. » dv. set. 10, 2010 6:57 pm

El de Pozoblanco el veig tan possessiu i absorvent!! I ella no li pega ni en pintura, són la nit i el dia...això no acabarà bé..
En Priscilio me n'alegro que no es quedi amb la Imma, va sobradíssima!!!
I l'alcalde acabarà amb la Silvia, què fort, semblava que no es tragaven!!
I pq marxen les noies la setmana vinent?
S'acaba ja el programa?
I pq hi ha concursants que tenen 2 noies i prou? (Es que jo no ho havia mirat els altres anys).
Avatar de l’usuari
JOBAAL
:: pantera
:: pantera
Entrades: 859
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 10:07 pm
Ubicació: a casa!

Re: Granjero Busca Esposa-Cuatro

EntradaAutor: JOBAAL » ds. set. 11, 2010 10:07 am

Ei aquí una altra "granjera"!;-) **--o-)
Ja teniu raó que el de Pozoblanco és absorvent! L'altre dia me'l mirava i hasta m'agobiava jo i tot! I la tia no li pega ni amb cola :ufs:
El de Lleida no m'agrada, sembla un iaio de 80 tancat en un cos de 40...
El Pedro és digne d'un estudi! :-D :-D Voleu dir que al 2010 hi pot haver un "xavalin" així?¿? :-:)
El Sergio, és una mica killo pel meu gust :ufs:
Els que veig més normals són el Julian i el Priscilio (pobre nano vaya nom...)
I segurament està tot més que estudiat. Però jo em pregunto, i què en treuen aquesta gent de sortir a aquest programa?¿ Deuen cobrar per dia de permanència? Perquè tampoc té tanta audiència ni és telecinco per sortir rebotats com a "contertulianos" en un altre programa... :-:)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Granjero Busca Esposa-Cuatro

EntradaAutor: Takita » dl. set. 13, 2010 9:42 pm

Ufff, noies, com ha quedat la cosa!
El de Lleida, quin tio més maleducat i masclista! i a sobre deia que, és clar, ell té una reputació... au, vinga!

A veure com acabarà tot plegat!
Avatar de l’usuari
lila29
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2806
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
Ubicació: sant fruitós de bages
Contacta:

Re: Granjero Busca Esposa-Cuatro

EntradaAutor: lila29 » dl. set. 13, 2010 10:54 pm

I el de Pozoblanco?¿?¿ Em sembla que aquella és una "tiparraca"...és súper freda,jo diria que a ella no li agrada gens i ell em fa patir,em sembla que li donarà unes carbasses..pobre tio!
Imatge

Imatge

Imatge





Visita la meva botiga online! http://www.avoncatalogo.com
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Granjero Busca Esposa-Cuatro

EntradaAutor: Takita » dt. set. 14, 2010 8:56 am

Sí, Lila, jo també li veig un no sé què a la tipeja del de Pozoblanco. Potser és el seu caràcter, però no sembla que li agradi gens aquest noi i ell, n'està molt d'ella, potser massa i tot; a mi em resultaria agobiant.
Avatar de l’usuari
pietrafilla
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2423
Membre des de: dt. feb. 09, 2010 3:21 pm
Ubicació: Anoia

Re: Granjero Busca Esposa-Cuatro

EntradaAutor: pietrafilla » dc. set. 15, 2010 9:07 am

Vaja tela que tenen!!

Per mi el Pedro és el més autèntic. No sé qui deia, però i tant que pot haver-hi un tio jove amb aquesta mentalitat, penseu que està en un poble que segurament el que més hi ha és gent gran i si a sobre és pastor (penseu que aquest ofici no té dies de festa, ni vacances, és molt sacrificat... i si a més a més, tampoc és de sortir gaire el cap de setmana, perquè hagi de matinar o sigui una mica més introvertit, doncs encara més). Però quines veritats que diu el noi!!! jijijijiji. Jo crec que aquest tindrà teca amb la Amara... la pobre em penso que també es tallava una mica per l'altra!

L'alcalde... aquest va per un lio i res més. I aquella és una lianta... però de les de debò, a més a més ja té una filla de 7 anys i tot... i se'n va a un programa a buscar un home. A més em penso que aquesta no vol treballar, ni res... l'altre dia li deia que volia estar a la granja amb ell, per estar més temps junts... i una m... és una vividora, i tot el dia fumant i fumant... ajjjjjj.

el priscilio aquest, jo per mi que perd oli... està molt " amanerado".... si no... temps al temps...

El de Lleida, no té nom, em fa tant fàstic... és un masclista... em recorda una mica al gurruchaga amb aquella cara fastigosa que té.

El de pozoblanco... per mi que no està bé... és un agobio de tio... si fins i tot li demana matrimoni a aquella pobre. I per això que és freda, clar... té caràcter del "norte"... però per mi que no li agrada, que s'ha adonat que aquest tio està flipat i és un agobio constant.

El de Cantabria, és un "niñato"... la pobre Marta que està allà intentant dialogar amb ell, i tenint raó i ell es posa com una mona. Es nota molt la diferència d'edat. Ara que aquella altra... l'Alba, jo no sé que va veure en la primera cita per triar-la, no la vaig veure, però la "niña es tonta de narices". Aixxxxx quin jovent que puja!!!

Per cert, el que no entenc, i no han dit res... és perquè a uns els hi ha posat 3 noies, i a l'alcalde i al pedro no ?????
Vaya marujeo!!
ImatgeImatgeImatgeImatge
La princesa de la casa va nèixer amb 3.070kg i 48 cm.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
El príncep de la casa va nèixer amb 3.910 kg i 49 cm.
https://plus.google.com/u/0/photos/1012 ... 005/albums
Avatar de l’usuari
ika
:: gosset
:: gosset
Entrades: 412
Membre des de: dj. abr. 29, 2010 2:47 pm

Re: Granjero Busca Esposa-Cuatro

EntradaAutor: ika » dl. set. 20, 2010 1:05 pm

oooooooh! ja arribat el final del granjero busca esposa.

jo ahir tenia una son increible i no vaig poder seguir fins al final intentaré mirar per internet, però ara com sabrem si seguixen junts o no?
el de pozoblanco, el priscilio, el alcalde, el pastoret... quin final mes extrany, no???

en fi, ara no se que mirarem per riure un rato.
fins aviat guapetes.
:content:
Imatge
9.12.10 TE +
15.12.10 1ª eco, 1.9mm.
28.12.10 llevadora
24.12.10 sentim el coret
14.01.11 eco, 2.6 cm.
31.01.11 eco, 7cm,
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Granjero Busca Esposa-Cuatro

EntradaAutor: Takita » dl. set. 20, 2010 3:01 pm

Hola noies,
A veure si ho puc veure aquesta tarda per internet, per què ahir a la nit no vaig poder.

Ika, d'aquí poc començarà una nova edició de Pekin Express, jo vaig riure molt a les anteriors, jajaja.
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Granjero Busca Esposa-Cuatro

EntradaAutor: Takita » dt. set. 21, 2010 12:37 pm

Hola noies,
Ahir, vaig veure últim programa. El de Lleida, què fort, que ni es va presentar! :ufs: quin tio més maleducat i fastigòs! a sobre que no s'acomiada de les noies quan deixen la granja, tampoc no té valor per presentar-se i donar la cara. Mirant-ho per la part positiva, menys mal que, al final, cap noies es va enamorar d'ell, per què després, la decepció hagués estat més gran.

A l'alcalde i a la noia, no els veig futur; de fet, la noia ja ho va comentar, que aquest noi no sap el que vol.

Al de Pozoblanco, mare meva! diu que no la vol presionar i li regala un anell !!!! i la noia, o és que és així realment o no li fa gens de gràcia aquest tio, per què la manera com va reaccionar quan va veure l'anell, no sé jo...

El de Cantabria, doncs potser sí que acaba bé la història amb la Marta, però els veig tan diferents i tots dos amb un caràcter fort...

El pastoret, no queda malament amb l'Amara. Ja veurem si al final queden junts.

El Priscilio i la noia... no sé, no sé... a ell el veig un fals.

Crec que no m'he deixat cap granjer, oi? jajaja. Si més no, he rigut molt veient aquest programa.
Avatar de l’usuari
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

Re: Granjero Busca Esposa-Cuatro

EntradaAutor: Twix » dc. nov. 09, 2011 8:04 pm

Noies, pujo el post, que aquest any ja estan fent la segona edició, o tercera.... algú el segueix?? què us sembla? jo flipo amb un que no sé com es diu, de Cantàbria em sembla, que va més calent que una estufa... mare meva!!! :-:) Però bé, em sembla que en aquesta edició s'han lluït, hi ha cada personatge que tela...no??? ;-)))
Avatar de l’usuari
bruixeta85
:: pantera
:: pantera
Entrades: 888
Membre des de: dc. juny 22, 2011 8:01 pm

Re: Granjero Busca Esposa-Cuatro

EntradaAutor: bruixeta85 » ds. nov. 12, 2011 12:25 pm

airun per fi le trobar!! jajaja em vas dir que estava a tematics i encara no l'havia vist!! que et va semblar aquest i dimecres???
Imatge
Avatar de l’usuari
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

Re: Granjero Busca Esposa-Cuatro

EntradaAutor: Twix » dc. nov. 16, 2011 4:29 pm

bruixeta85 ha escrit:airun per fi le trobar!! jajaja em vas dir que estava a tematics i encara no l'havia vist!! que et va semblar aquest i dimecres???

Bruixeta!! ara t'he llegit!! i ja no me'n recordo de qè va passar dimecres passat... :-:) avui és l'últim programa, ja??? això em va semblar.....
Avatar de l’usuari
noyja
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

Re: Granjero Busca Esposa-Cuatro

EntradaAutor: noyja » dv. feb. 01, 2013 3:00 pm

Jo ja estic esperant a que començi la nove edició...quin fart de riure! s'agraeix que després d'un dia penòs de treballar, posis la Tv i et trobis amb aquests tipus de programa....que fan ovlidar-te de tot, desconectar i riure una mica, jaja
Imatge

Torna a “Programes de TV”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::