La Noria

Avatar de l’usuari
laja25
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dg. març 07, 2010 8:08 am

La Noria

EntradaAutor: laja25 » dl. des. 06, 2010 8:51 am

Ahir vaig veure la noria i em va sorprendre molt la medium aquesta que va sortir, que deia que contactava amb els espiritus dels familiars que hi eran allà.
El vau veure?
Jo soc molt incrèdula amb totes aquestes coses, però no se, aixó en va deixar una mica sorpresa, de que forma encertava les coses i totes tenien sentit.
Que penseu?
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: La Noria

EntradaAutor: neuetes » dl. des. 06, 2010 10:21 am

Jo també ho vaig veure una estoneta, ho vaig pillar fent zapping. És aquella dona que sembla la Melinda de "Entre fantasmas", no?

Jo sóc molt ascèptica i penso que està trucat d'alguna manera. Si surt a la tele (mare meva i a T5!!, la "prestigiosa" cadena on fan "Salvame"!) i en fan espectacle, segur que està molt preparat.
Potser hauriam de trucar als productors de la sèrie de "Entre fantasmas" per avisar-los que tenim un plagi. neujor:-)
neuetes l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 06, 2010 5:20 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
mamlaboni
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2394
Membre des de: ds. ago. 02, 2008 7:43 am
Ubicació: manresa

Re: La Noria

EntradaAutor: mamlaboni » dl. des. 06, 2010 1:49 pm

Jo també crec que està tot preparat i editadíssim. A la tv no es poden arriscar a que la dona no encerti una...
Avatar de l’usuari
laja25
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dg. març 07, 2010 8:08 am

Re: La Noria

EntradaAutor: laja25 » dl. des. 06, 2010 5:30 pm

Potser teniu raó, que estigui tot preparat, massa coincidencia.
Avatar de l’usuari
Lídia
:: papallona
:: papallona
Entrades: 146
Membre des de: dt. març 17, 2009 1:25 pm
Ubicació: Catalunya Central

Re: La Noria

EntradaAutor: Lídia » dt. des. 07, 2010 11:37 am

jo l'he vist varies vegades fent zapping i ho he hagut de treure, perquè em faig uns farts a plorar... deuen ser les hormones de l'embarç perque tampoc no tinc clar que sigui del tot real
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
juliet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

Re: La Noria

EntradaAutor: juliet » dt. des. 07, 2010 1:22 pm

tot el que vingui de telecinco, González o Vazquez és per riure o plorar....la societat està ben malalta...bé és la conclusió que arrivo quan veig les audències que tenen aquests tipus de programes...però clar, si fins i tot els polítics entren dins del joc...que ens queda esperar??bé haig de reconèixer que la tertúlia política, segons el tema que toquin, m'enganxa, sobretot si surt la Rahola neujor:-) neujor:-)
però vaja que qualsevol medium que surti a cap programa els donc 0 credibilitat
Imatge
Imatge

Torna a “Programes de TV”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::