OT2008

Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dc. jul. 23, 2008 9:51 am

ufffffffffffff, menys mal q no ha guanyat la Virgínia i no el Pablo aquell...
És q tampoc vem acabar de veure la gala.... vem veure fins q li van dir al Chiper q havia quedat 3er.... no es mereixia el tercer lloc.... però bé, per la tarda, en un dels programes de cotilleo de tele5, ja van dir com anaven les votacions per internet... la Virgína anava guanyant de carrer, el segon anava el pablo (q vaig flipar quan ho vaig sentir pq estava segura q quedaria l'últim) i el q menys vots tenia era el Chiper, o sigui q quan li van dir no em va sorprendre.... vaig flipar amb la reacció de la galera, quan van dir era el tercer, posant-se les mans al cap i tot, com si el jurat no sabés com anaven les votacions i quines eren les posicions q ocupaven cada un dels concursants (si ho sabia jo...), res q va voler fer una mica el número...

El q ja no entenc és el criteri de la gent a l'hora de votar, però si aquest noi canta de c.ollons i ho fa molt bé.... ja no sé si és van q tenir prejudicis pq era guiri, negre o gay, però vaja q alguna cosa d'aquestes ha fet q no guanyés ell o q quedés segon....
En fi, estic contenta pq com a mínim ha guanyat un dels meus preferits.

No vaig veure el xat, evident... però no trago a l'ivan aquest dels nassos, no sé qui es pensa q és....

Veu sentir la crítica del Risto a la Virgínia quan li va dir q si volia convertir-se en un d'aquests triumfitos q no ha tingut gens d'èxit? jeje, va saltar l'ivan dient q molts d'ells s'estaven guanyant la vida d'això... ah si? Doncs on són? Pq jo no els escolto enlloc.... com a molt la Gadel, q la vaig veure a Mar i Cel... però els altres???? En fi.....

Ara haurem de buscar-nos algun altre programilla, per seguir criticant i comentant... Estan preparant ja GH, ho seguireu?
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Bertha
:: gosset
:: gosset
Entrades: 403
Membre des de: dc. jul. 02, 2008 9:33 pm
Ubicació: Torelló

EntradaAutor: Bertha » dc. jul. 23, 2008 10:48 am

A mí em sap greu que vagi guanyar la Virginia. Crec que dels 3 és la que (musicalment) menys s'ho mereixia. Evidentment que aquesta noia va tenir moltíssima sort de la gran publicitat que li va fer en Risto.

Suposo que a partir d'ara és quan es veurà qui serveix realment i qui no.

Continuo pensant que molta gent ha mirat aquest programa com si fos un reality tipus Gran Hermano on es mira el caràcter, comportament i el viure dia dia de cada persona, i crec que no és el què s'hauria d'haver fet, ja que aquí s'haurien de valorar cantants i músics. De totes maneres la culpa és dels productors del programa perquè crec que han set ells qui ho han acabat transformant en això.

Pel què fa als altres... No ho sé. Home, són persones a les qui agrada moltíssim el protagonisme, això està clar, però el què també està clar és que si a dins d'aquesta acadèmia hi ha hagut una persona que hagi tingut problemes amb tothom i només s'hagi acabat fent realment amb una persona, aquesta ha estat la Virginia. Nosaltres no veiem el què passava les 24 hores del dia, i podria ser que una o dues, o tres persones estiguin en contra d'una persona, però gairebé tota l'acadèmia.... Potser realment la qui té el problema no són els altres sinó ella, no???
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
tsunade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1503
Membre des de: dg. març 16, 2008 7:24 pm
Ubicació: El Maresme!

EntradaAutor: tsunade » dc. jul. 23, 2008 11:17 am

Quin rooooooooooootllo de gala, MAREDEDEU!! :content: Llarguissima o m'ho va semblar a mi!?!! Vaig deixar de veure-ho quan va sortir "La quinta estacion" (que ademés no m'agraden gens) aixi que m'he assabentat aquest mati de... Oh, que sorpresa, si ha guanyat la Virginia! :-D :-D :-D

Varies coses:

Tema casting Big mamma, jo crec que hi ha un problema, i és que no sols busquen els que canten millor de tot el pais, sino un conjunt de coses: Que sigui fotogènic, que atregui les càmeres, que sigui minimament maco de veure... I és que a part d'un noiet jove que va entrar (i ràpid que el van cardar), tots més o menys son macos.
Aixi que no, no tenen perquè ser els millors, jo també em nego a pensar-ho...

Sobre el tema del reality... A veure jo crec que no és com ho veu l'espectador, és com t'ho venen ells, perquè aquests mals rotllos que sortien cada tarda als resums, després a la gala el Jesus Vazquez preguntant, posant videos i fotent el dit a la iaga...
Nosaltres no hem desitjat un GH, ens ho han venut ells :ufs:

Els concursants son uns maleducats, aixo no crec que ho haguem de discutir :-D

I el Risto perquè coi va marxar?!??! Pos no m'agrada home, hauria d'haver donat la cara FINS AL FINAL.

I tema Virgi... No se si haurà guanyat per mèrits propis, si els comentaris del Risto han fet que la gent que se sent identificat amb ell es volqui també amb la Virgi... No se si els que l'han votat setmana rere setmana veien més enllà de la seva faceta musical i l'han recolzat per això...

El que està clar és que la gent de fora, els que s'han de gastar ELS CALERS, l'han salvat sobre unes... 4, 5, 6 vegades? Son persones que s'han gastat molta pasta, això que s'emporta la noieta. Perquè si les nominacions haguessin sortit diferents, ja m'hagués agradat veure qui votava per salvar al Pablo-no-tengo-abuela-ni-me-hace-falta.
Avatar de l’usuari
Seira
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1117
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 4:32 pm
Ubicació: Vic

EntradaAutor: Seira » dc. jul. 23, 2008 12:42 pm

tot plegat ens venen el que ells volen, ells a dins els van ficar i així ha anat la cosa.............senyoretes, que això és Telecinco!!!!!!

a mi m´importa poquíssim qui guanyi, al cap i a la fi, de tots aquests anys, l´únic que en treu un bon profit és en Bisbal, no ens enganyem, és un concurs i això deixa etiqueta de per vida!!!!!! a la llarga els confondrem amb els de gh, que són el mateix però sense cantar..........potser si el programa tornés a la primera seria diferent ?????

Jo penso que ara ja no, el tema l´han cremat molt, i tot plegat acaba cansant.......però segur que per molt que digui, si el tornen a fer el tornaré a veure !!!
Avatar de l’usuari
carbassona
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2809
Membre des de: ds. des. 15, 2007 7:12 pm

EntradaAutor: carbassona » dc. jul. 23, 2008 1:16 pm

Nenes a mi no m'agrada pas la Virginia, la troba una nena mimada què hi voleu fer...
Bigmmama ja hi has tornat ehhh. Em tornaràs boja, je je je amb l'avatar.
Petons preciosa.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge

Torna a “Programes de TV”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::