S'ha acabat Pekin Express i començarà Kyle

Avatar de l’usuari
sònia-2
:: tigre
:: tigre
Entrades: 770
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 9:54 pm

S'ha acabat Pekin Express i començarà Kyle

EntradaAutor: sònia-2 » dl. des. 08, 2008 10:41 pm

Bona nit noies.

Vau veure ahir la final de Pekin Express? Què bé que guanyessin el Fernando i la Maria! S'ho mereixien molt més que la Marta i en Javier.

Sempre havien fet un joc més noble i net. A més em va sorprendre quan van dir que els diners si calia serien per la Idoia, tot un detallàs!!

M'ha agradat molt aquest concurs, perquè veies pobles rurals de diferents indrets, amb la gent autèntica del país, dels seus pobles. Veies com els hi donaven lo poc que tenien. Quina experiència més meravellosa que han viscut, durilla però inoblidable.

I ara començarà Kyle la 3a temporada, la seguiu? a veure quin marro hi haurà, es va acabar molt emocionant.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna26
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1553
Membre des de: dc. jul. 23, 2008 3:37 pm
Ubicació: Calders

EntradaAutor: Anna26 » dl. des. 08, 2008 11:19 pm

Jolin, a quin món visc no sé pas de què parles. No he sentit mai aquests noms. Jo em pensava que eren marques de roba..... ja,ja,ja,ja,ja,ja,.....Que malament que estic....Segur que la majoria de gent està "en la onda" però jo ara mateix em sento una extraterrestre. Per curiositat,A quina cadena ho fan?? Ni ho he vist mai ni n´he sentit parlar....
Que rovellada..... :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:
ImatgeImatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
mamavi
:: poltre
:: poltre
Entrades: 633
Membre des de: dv. feb. 29, 2008 9:03 am

EntradaAutor: mamavi » dt. des. 09, 2008 7:06 am

jo em vaig enganxar cap al final (per MOngòlia) i em va encantar. Estic d'acord amb que guanyessin ells, eren guais!
Això de Kyle, no ho he vist mai. Què tal és?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

EntradaAutor: ametista » dt. des. 09, 2008 1:27 pm

jo també mirava Kyle XY, quin dia el faran???
Anna26, ho fan al Cuatro!
com la majoria de coses a les que estic enganxada! :-:) fama, anatomia de grey, ara el kyle.... i perquè cinco hermanos i dexter ja s'han acabat que si no......ah, i em penso que al gener tornen a fer House!!!!!!
se m'acumula la feinaaaaaaaaaaaaa :r) :r) :r)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna26
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1553
Membre des de: dc. jul. 23, 2008 3:37 pm
Ubicació: Calders

EntradaAutor: Anna26 » dt. des. 09, 2008 1:54 pm

Ametista
cinco hermanos, dexter, House, això també ho fan per la FOX del digital. Ara House fan ja els capítols nous però en VO
ImatgeImatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Aqualata
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4009
Membre des de: dl. des. 11, 2006 8:29 pm

EntradaAutor: Aqualata » dj. des. 11, 2008 8:38 am

Jo si que segui Pekin express desde el començamentde tot i justament aquest diumenge a la gran final em vaig adormir al final de tot!!!!!!!!!!
Sort que ho vaig poder veure a la pàgina de cuatro!!!!!!
Em vaig emocionar molt al sapiguer que van guanyar Fernando i Maria perque s'ho mereixien.......

I estic esperant amb candeletes que comenci Kyle!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
sònia-2
:: tigre
:: tigre
Entrades: 770
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 9:54 pm

EntradaAutor: sònia-2 » dj. des. 11, 2008 9:49 pm

Bona nit noies.

Feia dies que no em podia connectar, la nena aquestes nits costa més de lo habitual a que s'adormi i no he pogut llegir-vos fins ara (mentre no es desperti)

Kyle és una sèrie molt interessant, sobretot m'agrada les reflexions que va fent en Kyle sobre el comportament, les actituds i les relacions humanes, com representa que és tot innocència i simplicitat.
Tot i que ara ja és més semblant a la resta dels humans.

Va acabar amb molt de marro la 2a temporada. Jo crec que la noia que és com ell no està morta, quan es llença jo crec que no s'haurà matat.... a veure què passa aquest diumenge... o-o:)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: S'ha acabat Pekin Express i començarà Kyle

EntradaAutor: ametista » dc. gen. 14, 2009 11:23 pm

hola noies, seguiu veient Kyle? jo fa unes setmanes que no ho veig però els primers capítols...no van ser una mica "lights"?
i no van donar cap explicació de com la noia no es va morir al tirar-se...o jo m'ho vaig perdre?
a veure si aquesta pròxim diumenge m'ho miro i la cosa ja té més marro!!! :p-)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
sònia-2
:: tigre
:: tigre
Entrades: 770
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 9:54 pm

Re: S'ha acabat Pekin Express i començarà Kyle

EntradaAutor: sònia-2 » dc. gen. 14, 2009 11:38 pm

Bona nit noies.

Ei ametista, jo estava viciada a Pekin Express, quina experiència! Diuen que ara voldran fer Bombai Express, ja veurem...

I ara també torno a veure Kyle, tot i que els primers capítols anava una mica peix. Però està interessant.
Em sembla que la noia no es mata perquè sap saltar sense que li passi res, en Kyle també ho sap fer, hi ha algun capítol posterior que també es veu que salta i no li passa res.

Intenta reenganxar-te que ja veuràs com t'agradarà, ara lo ideal seria que intentessis veure els capítols pendents perquè sinó estaràs una mica perduda.

Bé, aprofito per donar-vos les bones nits a totes i tots els vostres petitons i petitones.
:movil: :buguinen: :mumint: :: cuqui :: ::upi:
Imatge
Imatge

Torna a “Programes de TV”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::